Leuk zeg! Maar ook weer spannend natuurlijk..... Gelukkig hoefde ik hem toen niet te verdedigen... Ben daar niet zo'n held in! Nou, duimen dat mei/juni jullie veel moois gaat brengen dan!!
Zoooooo! Zoonlief heeft net zijn hersenfilmpje gehad in het ziekenhuis! Hij heeft het super gedaan en ben SUPER trots op mijn Groete Kanjer!! Nu wachten tot 2 mei dan krijgen we de uitslag, ben zo benieuwd!! Ik had hem beloofd naar de Bios te gaan als hij goed zijn best deed, en dat heeft hij gedaan dus nu moet ik mijn belofte nakomen! we pakken de film straks van 15:55 en daarna lekker wat eten.. Ik zat in de wachtkamer en zag in de verte een dokter komen die liep alsof ze op het laatste liep. ze kwam dichterbij en ik dacht nog bij mezelf "neeeee, niet wij pleace!!" Toen ze dichterbij kwam lachte ze en knikte na mij, ze had trouwens nog maar een bescheiden buikje. gelukkig werden wij niet door haar geroepen..pfjoe. ik had laatst van een vriendin van mijn moeder een klamboe gekregen voor op een box of campingbedje. die lag nog in de verpakking in mijn auto. Dus zoonlief zegt "mam, geef die aan ..... jij hebt die toch niet meer nodig want je bent niet meer zwanger...toch?" Pffff ik maar weer eens uitgelegt hoe het in elkaar zit en wij echt nog wel een baby krijgen! Onze zoon denkt gewoon dat de kansen voor een baby zijn verkeken en hij dus nooit meer een broertje of zusje krijgt....ik weet niet hoe hij erbij komt maar goed! verder gaat het hier wel, ben alleen nu op van de zenuwen voor de ovulatie. ik hoop zo dat mijn cyclus het zelfde is als vorige week, lekker kort. Maar goed, we zullen zien. bel wel maar al begonnen met ovutesten want vorige keer ben ik hem mis gelopen hahahaha zo ik ga zoonlief douchen want zijn haar zit onder de gel..hihihi
Fijn dat alles goed is gegaan Melanie! Kanjer van een zoon heb je!!!! Lekker douchen en dan fijn naar de film! Welke gaan jullie kijken? Fijne middag, geniet ervan!!
Hoi dames, @Duckertje, fijn dat de duivels er eindelijk zijn. Nu op naar de volgende ronde! @Mel, trots op de grote kleine vent! Hoop dat de uitslag goed is. @Danielle, die angst heb ik ook maar de wens is groter dan de angst! succes met de ovu testen Ik heb mijn ei na de curettage niet bewust meegemaakt. We hebben de weken na de curettage ook weinig gevreeen. Ik had er niet zo heel veel zin in. Pas na mijn NOD op 2 april toen ik niet ongesteld werd waren we er weer klaar voor. Niet omgesteld maar ook niet zwanger dus ovu testen gaan doen, nou dat verhaal kennen jullie dus. Terugdenkend hebben we dus echt heel veel geluk gehad want in die twee weken hebben we mss 3 x gevreeen en 1 van die 3 was dus raak. Dus als je om de dag klust zit je zeker weten goed!!!! Succes!
En vriendlief beweert dat hij superzaad heeft... dus ja, deze maand gewoon weer raak? hahahhaa En ja, de wens is gigantisch!!! De gedachte nooit kinderen te krijgen is echt niet te accepteren.
@melanie, goed om te horen kanjer van een zoon! En op naar de posti ovu testen @duckertje Op naar een nieuwe ronde, fijn dat alles weer werkt! @Daan even doorzetten dus nog met studie en laat maar komen de superzaad toch @Flash Wij ook om de dag en ook 3 x ook, wie weet was het genoeg voor deze maand , maar ja geen idee hoe of wat dus wachten rustig af
hey meiden, ik kan het toch niet laten om hier niet op te kijken dus klets weer mee . Heb het net allemaal een beetje terug gelezen. Hier sinds dinsdag weer ongesteld ( 25 dagen ) ergens wel blij dat alles het nog doet. Op naar de volgende ronde . liefs
Fijn dat je er weer bent Frouk! Heeft de afstand je even goed gedaan? Wat heerlijk dat je ongesteld bent geworden! nieuwe ronde, kun je weer mooi vooruit kijken!
Hallo dame's De bios en eten was heerlijk! Alleen helaas na het eten weer een aanval! *zucht* ambulance weer geweest maar zijn wel gewoon fijn thuis en hij is weer bij. Hij is wel weer kapot moe natuurlijk. Ik geloof dat ik er doorheen ga zitten! Mijn energie raakt langzamerhand op! Waarom,waarom moet ons alleen maar ellende overkomen?? Ik durf hem geen seconde meer alleen te laten. Morgen moet ik toch echt een halve dag werken. We zijn nu aan het twijfelen of we wel naar centerparcs moeten gaan! Mss is het goed om er even uit te zijn maar ben zo bang dat het daar gebeurd en wij dan in Duitsland zitten 1uur en 40min van huis af! Zoonlief wil wel gewoon gaan,maar ben zo bang voor alles wat nog komen gaat. Pffff
Oh Mel, wat rot! Ik snap dat je er doorheen zit! Zo oneerlijk ook! Moet hij mss medicijnen nemen om t een beetje te controleren? Vind t echt heel vervelend voor jullie! Heel veel sterkte en als jullie toch besluiten te gaan probeer wat te ontspannen en energie op te laden. Xx
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet. Morgen bellen ze terug en volgens mij gaan ze vaart maken met het hersenfilmpje en dan kijken wat dan gaat gebeuren. Ik wil huilen,schreeuwen,stampen en slaan. Maar ik ben gewoon verlamt van angst en verdriet!! Het liefste stap ik nu m'n auto in en wil ik rijden naar een grote berg en zoooo hard schreeuwen!!!!!! Maar ik moet sterk blijven en niet opgeven. Dit heb ik nooit gedaan,en weet me (gelukkig) altijd sterk te houden. Maar ooit houd het op hè. Heb al heel wat meegemaakt in mijn jonge leventje van 25jaar. Nu pas snap ik waarom mensen zo trots op me zijn!! Waarom mensen altijd tegen me op kijken! En inderdaad,ik mag hardop zeggen dat ik een sterke vrouw ben!! Mensen zeggen mij dit zo vaak,maar lach het dan maar weg! Je doet wat goed is denk ik dan! *zucht* (sorry voor mijn geklaag,maar omdat ik jullie persoonlijk niet ken is het wat makkelijker om het te verwoorden)
Wat heftig inderdaad Melanie!!! Maar wat je zelf zegt: Je bent hartstikke sterk, en een hele slimme tante die heel goed weet wat ze wil! het zou fijn zijn als ze vaart maken met het filmpje zodat je eerder weet waar je aan toe bent!!! STerkte!!! Dikke knuffel!
Ik ga net plassen en ben weer aan het bloeden!!! Wat is dit nou weer?!?! Zou het van de stres kunnen komen? Heb ook wel af en toe een opgeblazen gevoel en steekjes in mijn rug! Ik snap er niks meer van. *zucht*
wat naar allemaal melanie. alles tegelijk dat zou ik ook uit willen schreeuwen. hopen dat ze gauw een filmpje maken. van dat bloeden is ook raar ik zou nog even afkijken en anders de gyn bellen of ha of dit erbij hoort. Hier net als jou ook na 25 dagen ongesteld geworden. liefs
Mel, je bent inderdaad heel sterk! En gewoon alles hier op dit forum eruit gooien! Wij zullen je nooit veroordelen. Ik heb echt veel respect voor je. Heel veel sterkte.
Jeetje Melanie, wat een ellende allemaal zeg!! En dat bloed.... Kan natuurlijk van de stress en je hebt natuurlijk toch een wond in je baarmoeder gehad. Misschien anders toch eens bellen en laten checken voor de zekerheid?? Danielle, al nieuws over je concept?? Frouk, welkom terug! Hier blij met de duvels. Echt een fijn gevoel weer lekker door te kunnen!!
♥ NOD-lijst na mk 2012 ♥ Melanie, 25jaar - 2e kindje- 2de ronde na mk- NOD 6 mei Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 11 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 22 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - vanaf 15-3 gaan wij ervoor Serendipity A1974 Frouk85 Zwanger!! Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 14 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012
Dankjewel dame's. Mijn maandverbandje was vanmorgen toch schoon!?!? Dus geen idee waar dat vandaan is gekomen. Had een topic geopend en iemand zei dat ook al eens te hebben gehad na een mk. En bleek haar ei eraan te komen omdat ze baarmoeder meer naar onder komt eb open gaat staan. Laten we het hopen!! Pfff ben nog steeds kapot,om 13:00 werken tot 18:00 en dan 1wk lekker vakantie!
@ melanie Oooooooow wat een leed meid! Gooi het hier maar lekker uit... hier mag je even minder sterk zijn, zodat je het in je leven en voor je kind wel kunt. Wees inderdaad trots op jezelf, wij zijn het ook! Je bent niet alleen een sterke vrouw, maar ook een goede moeder! Oeps ik moet gaan... succes allemaal!!
meiden.. zijn jullie allemaal al ongesteld geworden? ikke nog niet. 23-3 curretage gehad dus kan nog hier gewerkt.. erg moe nu. paar ouders wisten het wel.. vind ik prima. ze vroegen zich af waar ik bleef.. ja logisch he. een collega liet ik het naamding op mijn armbandje zien.. o had je al een naam? echt zo van.. wat gek .. maarja.. voelde even naar melanie heel veel sterkte gewenst..lekker straks week vrij.. geniet ervan joh en rust ook lekker uit allen: goed weekend... komt er iemand zondag nog kijken in groningen bij dikkie dik dirk scheele? ik werk dan.. zou leuk zijn 2u