Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej

Nee heb in het ziekenhuis zelf een slaaptabletje gehad.
    Daar werd ik ook rustig van!
    Het infuus was ik ook het meest bang voor.
    Heb nog nooit een infuus gehad of niks!
    Maar ook dit viel me mee,de prik zelf is zeker niet prettig.
    Maar die zit er met 1sec in,daarna had ik ook zoiets van "kom maar op,laat me slapen en begin"

Wel een heel gek gevoel als ze je in slaap maken.
    En dan kom je bij en is alles voorbij!!

Heel veel sterkte vrijdag en laat je even weten hoe het met je gaat?
    Ik denk aan je!

Liefs

2. frouk85

frouk85 Niet meer actief

bedankt voor je info.
    ik zal vrijdag laten weten hoe het gegaan is.

Hoe voel jij je nu??

liefs

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wonder boven wonder vloei ik helemaal niet meer!
    Ben er blij mee,straks ff testen of het hcg uit mijn lijf is en dan begin ik weer opnieuw.
    Mijn vk's komen zo op bezoek,ijzer prikken enzo.
    Ben venieuwd!
    Morgen begint mijn werkdagje weer!

Liefs,

4. frouk85

frouk85 Niet meer actief

fijn om te horen dat het goed gaat! ik hoop dat het bij mij ook zo verloopt kunnen we weer aan de slag ;)

succes verder en de volgende keer hebben we een gezonde plak beeb!!

liefs

5. frouk85

frouk85 Niet meer actief

net terug van het ziekenhuis het is me mee gevallen.
    ben nog wel een beetje dizzie en een klein beetje last van een wat kramperig gevoel.

de gyn vertelde dat het weefsel wat er nog in zat er niet raar uitzag ofzo dus een normale miskraam ( klinkt raar zo gezegt) en de kans om zwanger te worden was er zeker weer, dat vond ik eigenlijk wel fijn om te horen!

ik vloei nu nog best wel heb net nog een grote klodder ( sorry) verloren.

Over drie weken weer terug voor controle.

nu ga ik lekker van de zon genieten en ff verder alpen denk ik ben best moe.

BEDANKT allemaal nog voor de lieve berichten!!]

liefs

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej meid,

Wat fijn dat alles goed gegaan is,en dat het jou ook mee viel.
    Tsja op het emotionele na dan!!

Ik heb gisteren te hard geroepen,want ik ben gisteren middag weer begonnen met vloeien.
    Heel donker bruin bloed,lijkt wel chocopasta! Hahahaha (jakkes)
    Net voor de fun nog een testje gedaan,helaas nog altijd positief!
    Gelukkig geen knaller maar wel duidelijk een rosé streep!! Grrrrrrrrr
    Ben benieuwd Hoelang het in mijn lijf blijft die (op dit moment) stomme hcg!
    Volgende maand mag hij wel terug komen Hahaha

Gelukkig zIjm mijn ovutesten ook net binnen gekomen,vanaf volgende week donderdag weer testen!!!

7. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hey mel.

ben ook wel benieuwd hoe lang het duurt voor die hcg uit je lijf is.
    choco pasta? dat had ik laatst ook en toen stopte het bijna het vloeien maar nu weer volop natuurlijk.

laten we hopen dat het snel voorbij is en we weer aan de klus kunnen ;)

groetjes

8. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hier ook net nog ff een testje gedaan en als je heel goed kijkt zie je het 2e streepje je ziet het bijna niet dus mijn hormoon is er bijna uit gelukkig.

hier ook vrijdag na curetage nog flink gevloeid en de dag erna niet meer nu weer bruin ( pasta ) maar ook niet echt veel ben benieuwd.
    over drie weken mag ik weer terug voor controle.

hoe is het met jullie allemaal??

groetjes

9. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden, ik zag jullie topic en wilde jullie even een hart onder de riem steken! Ik schrijf zelf in een forum mee met meiden die vorig jaar juli allemaal een miskraam hebben gehad. Wij hebben ook veel steun aan elkaar gehad, net als jullie nu. Ik heb zelf in oktober ook nog een miskraam gehad en een blindedarmontsteking erachteraan, dus kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen op het moment. Ik ben zelf op het moment weer zwanger en alles gaat goed zover! helemaal happy dus. De meeste meiden uit ons topic zijn nu wel weer zwanger, hopelijk geeft het jullie weer een beetje positieve moed!! Heel veel sterkte met verwerken en zoek vooral steun bij elkaar!

Liefs, Troelie!

10. frouk85

frouk85 Niet meer actief

bedankt troelie!! het is zeker fijn om steun van elkaar te krijgen bij mij helpt het zeker. Je kunt erover praten je hart luchten en ze hebben hetzelfde mee gemaakt.

gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ben je gelijk na je miskraam zwanger geworden?

liefs

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej dame's,

Hier gaat alles zijn gangetje.
    sinds gisteren vloei ik helemaal niet meer en de eerste witvloed is getraceerd! hahahaha
    dus hopenlijk is mijn cyclus weer in volle gang!
    maandag moet ik naar de gyn voor controlle, ben benieuwd of ze een echo doen!

is het dan raar om te vragen of ze mijn eitjes al kunnen zien?
    Ben er eigenlijk wel benieud naar maar weet niet of dat met een gewoon echo-apparaat gebeurd!
    ben benieuwd..

hoe gaat het verder bij jullie?
    vanavond gaan wij lekker weer voor het eerst klussen sinds 2,5week.
    vorige week durfde ik het nog niet aan, bang dat het pijn zou doen!

12. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hey melanie,

hier gaat het wel hoor nog steeds bruin verlies (niet heel veel ) hoe lang duurde dat bij jou ongerveer??

ik zou het gewoon vragen hoor of ze dat kunnen zien wie weet.

veel plezier vanavond!! ;) ik ben er ook wel weer aan toe :p
    maar moet nog ff wachten helaas :(

fijne avond

liefs frouk

13. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hallo dames,
    @Frouk fijn dat het achteraf is meegevallen, ik hoop ook op een plakbeeb voor ons allemaal!
    @Mel, hoop zo voor je dat je cyclus niet in de war is. witvloed is een goed teken!

Hier gaat het redelijk. Gisteravond een behoorlijke emotionele terugval gehad. Ik ben weer sinds vorige week aan het werk en een druk weekend gehad en gister werd het me toch echt allemaal te veel. Het lijkt wel alsof de hele wereld doorgaat en ik stil sta. Herkennen jullie dit?
    Ik voel me zo labiel, echt vreselijk!
    Heb ook al een paar ovu testen gedaan maar helemaal niets te zien... mijn cyclus is dus echt helemaal verstoord. Als ik de dag van de curettage als 1e dag zou rekenen is mijn NOD 3 april, maar dat zie ik niet gebeuren... en nog geen eisprong..

Een vriendinnetje belde me gister met het nieuws dat ze 6 weken zwanger is. Samen gehuild. Ben heel erg blij voor haar maar ook zo jaloers! Ik gun het haar echt! Maar mezelf ook...
    Vreemd genoeg heb ik geen moeite met vrouwen die net bevallen zijn, alleen met zwangere vrouwen.
    Zondag heb ik een soort babyborrel kraamvisite. Maar ik denk niet dat ik het kan opbrengen om daar naar toe te gaan. Wat zouden jullie doen?
    xx

14. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hoi flashyfly een terug val dat is minder heb ik nog niet gehad het gaat eigenlijk wel goed. Hier in mijn omgeveing is ook iedereen zwanger :( daar baal ik dan wel een beetje van waarom zei wel en ik niet. Mijn zusje is ook zwanger, wij waren tegelijk zwanger er zat maar een week verschil tussen. In het begin heb ik hier moeite mee gehad maar dat gaat al beter dit zal wel altijd een herrinering blijven aan mijn miskraam :(.
    Die kraamborrel... ik zou alleen gaan als je je goed voeld anders niet!

Gebruiken jullie ovutesten?? misschien ga ik ze ook halen maar ik ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ben. Mijn vriend en ik hebben eigenlijk afgesproken dat het geen moetjes worden zeg maar "we zien wel hoe het loopt"

succes allemaal!

liefs

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    @frou84
    Ik ben 19-3 gecuretteerd en had gelukkig niet al te veel bloedverlies.
    Was vooral veel bruin verlies.
    Na 3dg dacht ik dat het over was,maar na een paar uurtjes weer gaan vloeien.
    Zondag nog een heeel klein beetje,heb daarvoor gewoon tampon gebruikt want was het maandverband zat!!
    Na 2uurtjes zat er vrij weinig op en ook meteen weer wat slijmeriger(gelukkig)

Sinds maandag bloed vrij,dus maar 1weekje last gehad.
    Sinds gisteren weer geklust!
    Maar dat was zo vreemd,toen ik wad opgewonden raakte voelde ik mijn baarmoeder trekken en dat was wel een vreemd gevoel.
    Hierdoor ging ik eerst twijfelen of ik het wel moest doen,bang om weer te gaan vloeien.
    Maar dat is gelukkig niet gebeurd,we hebben het wel vrij rustig gedaan.
    Heb trouwens zo nu en dan nog steeds steekjes in mijn baarmoeder,zo vreemd want dut had ik ook toen ik mijn ei had de laatste maand!

Ik ben wel bezig met ovutesten,maar nog geen positieve.
    Die zou rond 1,2 of 3april moeten komen als mijn cyclus "gewoon" is.
    Ik hoop het zo,vandaag wel al een heeeeel licht streepje,negatief dus maar hoop wel dat hij er dus aan zit te komen.
    We zullen zien.

16. frouk85

frouk85 Niet meer actief

heb ik nog een vraag?

ik ben net naar het andere dorp gefietst en terug nu ging ik naar de wc en mijn inlegkruisje zat vol met vers bloed en nog stolsels door het fietsen denk ik??? is dit erg of moet ik echt rustig aan doen?

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik heb vooral de eerste week rustig aan gedaan. Daarna weer 'gewoon' alles gedaan. Werken, sporten, klussen etc.
    Ik zou nog even rustig aan doen, het is toch een wond wat je in je baarmoeder hebt? Tenminste zo hebben ze het mij gezegd.

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb het inderdaad ook gemerkt als ik dingen deed waarbij ik mijn buigspieren moest gebruiken.
    Ik ging dan ook weer vloeien.
    Je kunt zeker fietsen maar zou rustig aan dien met berg op fietsen enzo.
    Bij mij kwam ook eerst vers rood bloed en daarna werd het minder en ben ik gestopt met vloeien!!!

Sinds gisteren verlies ik weer wat rekbaar slijm!
    Mijn ovutesten zijn wel nog niet positief!
    Straks nog maar eens testen maar toen ik zwanger ben geraakt laatste maand had ik ook geen positieve ovutest.
    Ben benieuwd!!

19. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hallo dames,

Ik ben ook al een aantal dagen ovu tests uit aan het voeren. Nog niets ondekt.
    Nu dag 22 na de curettage. Als mijn cyclus normaal zou zijn zou ik over 2 dagen ongi moeten worden. Maar ik heb volgens mij niet eens een ei gehad. Dus het zal wel langer uitblijven..:(

Vanavond gaan mijn man en ik lekker uit eten. Even gezellig weg en proberen te genieten. Ben nog steeds behoorlijk labiel
    Ook hebben we een vakantie geboekt naar Cyprus in mei. Heerlijk weg van alles en iedereen. Heb er nu nog niet zoveel zin in maar ik hoop dat dat nog komt.

Hoe is het verder met jullie dames?

20. frouk85

frouk85 Niet meer actief

oo lekker op vakantie wij zijn ook het kijken voor in juni :) turkije of tunesie lekker in de zon.

ik ben nog steeds aan het vloeien ( bruin) ben het nu wel echt beu! het was voor de curretage al begonnen ( 2 1/2 week ) en nu weer iets meer als een week :( bijna 4 weken al :(.
    ik hoop dat het voor het zo ophoud (we hebben er ook wel weer zin in onderhand ;)) .

groetjes frouk

Deel Deze Pagina