En daarom kunnen we hier lekker onze frustratie kwijt! Gewoon lekker van je afschrijven! (Ik reageer ook ff niet vanwege mijn gsm, lastig typen) ach en zo heeft iedereen wel een reden!
Ja klopt,hier ook meestal geen lang bericht door gsm. Of ik ben op het werk en dan moet het ook snel OF natuurlijk ff geen zin hebben. Hahaha
Ik sta vandaag weer de hele dag langs het voetbalveld. Manlief en broertje kunnen kampioen worden, onze dames hebben ook een belangrijke wedstrijd. En ik sta langs de kant met een 'knieblessure'. Fijne zondag allemaal!
Succes voor de Boys flash! Een goede reden om niet mee te doen haha. Maar Hoe lang hou je die smoes vol? Hahaha Fijne zondag!!
Frouk, niet mee zitten. Wij hebben vorige week ook geschitterd in afwezigheid op verjaardag van m'n schoonmoeder... Schoonzusje is zwanger en het voelde voor ons niet goed!! Danielle... Jeetje zeg!! Hopelijk komt het toch goed met je scriptie! Nog even volhouden dus... En laat die tranen maar komen! Is toch mooi zo'n vriend!! Ben er maar trots op hoor! Melanie, verschillend eigenlijk.... Of hoofdpijn of buikpijn. Vole me eigenlijk altijd helemaal belabberd als ik ongesteld ben!! Valkenburg is echt heel gezellig!! Flashyfly, succes met je blessure!!
Ik voel vanalles in mijn buik,mijn ei?? Over een uurtje testen. Helaas pas om 10:30 opgestaan,dus moet nog ff wachten voor 2de plasje! Ik verrek van de dorst!!! Ja Valkenburg is best gezellig! Tsja ik ben er opgegroeid dus voor mij is het normaal. In de zomer ook erg leuk alleen vaak ruzie in het nachtleven haha.
Ik begin dinsdag met ovutesten, maar hoe zit dat? niet met ochtendurine en van te voren niet teveel drinken en je plas ophouden? Hier een rustig dagje gehad, uitgeslapen, aan mijn scriptie gewerkt en ondertussen gewacht tot vriendje weer thuis kwam.
Danielle vast succes met testen.. heb het nooit gebruikt... kan je er dus niet mee helpen.. maar komt vast goed!! Melanie: ben er een keer op vakantie geweest.. gezellig plekkje .. maar wel altijd druk denk ik... Duckertje lastig he.. met anderen zwangeren te zijn... ik heb dat bij onbekende mete een buikje.. super jaloers.. terwijl ik dat bij ene goede vrineidn niet ben... ben alleen super blij voor haar!! Hier: al 3 dgn diarree.. maar anders als normaal? Teken eisprong? zwangerschap? naderende ongesteldheid? ik vraag het mij echt af!! Zit nu ruim 4 weken na curretage. flashfly hoe was het bij het voetbaveld?
Hoi dames, Danielle, ik teste altijd smiddags als ik uit mijn werk kom. (Ideaal is volgens mij tussen 12 en 1uur.) Niet teveel van te voren drinken en dan komt t goed. Succes! Mel, in de Sibbe mergelgrotten. Ik ben zelf ook van limburg en kom wel eens in valkenburg. Leuk plaatsje. En la casa is zo lekker! maar idd veel ruzie met stappen. Beetje jammer. Hoe was je test vanmiddag? Wendy, ik hoop je ei! maar ik zou t niet durven zeggen. Ik heb ook altijd last van mijn darmen voor mijn ongi. Nu trouwens ook met de zwangerschap dus ons lichaam is gewoon vreemd... De boys zijn kampioen, manlief is nog steeds in de kantine. Zuiplap! Haha. Ach hij heeft zijn werk al gedaan en nu mag hij zijn zaad tijdelijk wel verzuipen Ik kan niet veel langer dit smoesje gebruiken omdat ik nooit geblesseerd ben! Haha en ik kan zo slecht liegen! Als de echo vrijdag goed is zal ik t mss al snel vertellen. Ik zie die dames 3xper week dus ze kennen me goed. En we hebben nu ook veel zwangeren en ik merk dat ze niet proberen over kinderen en zwangerschap te praten als ik in de buurt ben vanwege onze vlinder. We hebben verdriet gedeeld en ik hoop ook het geluk te kunnen delen. Fijne avond nog allemaal! (Er is echt niks op tv... Bah)
Ik kijk normaal nikita maar dat neem ik nu op om samen met manlief te kijken. Ben maar wat aan t zappen. Ga mijn mannetje zo ophalen in de kantine. Die zal wel als een blok in slaap vallen. Peking express heb ik nog nooit gezien.
Ja klopt La Casa kun je heerlijk eten. En de dames zijn ook super aardig,de meeste hebben bij mij op school gezeten en de eigenaars ken ik ook. Die komen veel in een kroegje waar ik ook vaker kom! Gefeliciteerd met de kampioenen!! Dat biertje heeft hij dan wel verdient. Helaas hier nog geen positieve ovutest. Erger nog,nog niets eens een minuscuul streepje. Ja oké, als hij opgedroogd is dan zie je een heel dun lijntje. Dus ben bang dat mijn cyclus deze maand langer is dan 25dg. Heb wel nog steeds rammelende eierstokken! En moet ook vaker naar het toilet om te vegen. (dun witvloed) Dus is maar afwachten hoe dit allemaal gaat lopen! Tv,wij kijken nu milioenenjacht.
ja hoop het ook... maar duurt nu al een paar dgn.. hihi allemaal een fijne dag en ja lastig he zw schapo geheimhouden haha ik heb het vorige keer bij 2e goede echo gezegd 7.2 weken al.. maarja ging mis na de 10e week... weet niet wat ik nu zou doen..
Melanie, ik weet niet meer of je dit nog leest, maar heel veel plezier! Ook met je vruchtbare dagen!! Danielle, idd wat Flashyfly zegt. En de test vooral iedere dag hetzelfde en ongeveer op het zelfde tijdstip doen. Dan moet het goed komen! Wendysunny, jij blijft ook maar sukkelen he... Misschien een testje wagen of denk je niet dat dat kan?? En ik ben helaas ook jaloers op bekenden hoor met een buikje, vind het gewoon lastig. Het is niet echt dat ik het hun niet gun, maar het is zo confronterend! Hier bijna einde ongi in zicht. Kom maar op met dat ei!! Ik was al aan het fantaseren met manlief gister. Ik wilde dat we 25 weken verder waren. Goede 20 weken echo gehad, weten het geslacht en "het" heeft dan voor ons ook al een naam... En dan lekker 's avonds op de bank met het getrappel in m'n buik.... Lijkt me heerlijk!! Nu heel hard duimen dat het ook mag lukken!! A1974, Serendipity en Sandana hoe is het met jullie?!