Wendysunny, toch een week of 4 denk ik.... Jullie gingen er nu toch een week weer voor, toch?! Je kan het natuurlijk proberen....
duckertje.. ja vanaf de 15e.. daarvoor condoom.. maar of dat zo veilig was ik ga nog ff wachten.. hoe moeilijk het is... jullie nog plannen vandaag?
Melanie, ik wens je een hele fijne week met je gezinnetje!! Geniet ervan!!!! Voor de verandering zit ik weer aan de studie.... *kots* Herkenbaar, vooral onbekenden met buikje ben ik jaloers op, bekenden gun ik het wel heel erg, maar confronterend is het zeker weten! Sinds gisteren heb ik een heel positief gevoel! Eerder dacht ik: Nu twee mk, waarom zou de derde zwangerschap wel goed gaan en ineens vielen dingetjes op zijn plek. Mama had gelijk na de 1e miskraam gezegd: zorg dat je vitamine e gaat slikken, dat was bij haar aangeraden. Heb tarwekiemolie gehaald van de week en laat daar nou vitamine e in zitten... zo toevallig dat ik echt zoiets heb: nu moet het goed komen! WendySunny, wanneer was je curretage? Als dat langer dan 5 weken geleden is zou ik een testje wagen... je weet maar nooit! Duckertje, ei in zicht!! FIJN!
Wendysunny, lastig he dat wachten.... Misschien morgen een keertje je temp nemen voordat je opstaat? Als hij boven de 37 is is je ei denk ik wel geweest.... Wij krijgen er ook weer zo'n zin in! Maar eerst wachten tot ik niet meer vloei! De plannen... Manlief is werken en ik heb vanochtend heel het huis gedaan. Dadelijk nog een wasje vouwen. Vanavond bij mijn ouders eten, die zijn net terug van een weekje Portugal. Ik ben een thuisblijfmama.... Wel bewust, maar ook weer niet... Ik ben eigenlijk dierenarts, maar ben te allergisch om er nog iets mee te doen. En ik wil het ook niet meer. Ik wil graag zelf mijn kindjes groot brengen. En we hebben die mogelijkheid, dus ik geniet er dan ook maar van! En jij, hoe was het dit weekend in Groningen??
Danielle, klinkt goed die positiviteit!! Vitamine E, is dat speciaal ergens voor?? Zou toch mooi zijn als we straks weer lekker allemaal zwanger zijn! Mooi om met jullie te kunnen delen!!
duckertje ja ga dat morgen maar eens doen.. na 1x meten kans dat het klopt? danielle: bvit e nooit gehoord dat dat goed is.. ikke foliumzuur en floradix... ga ik beidne nog ff mee door. ja was zondag in groningen laatst keer met liedjesband.. sta nog met dikkie dik op de foto haha LOl zal eens wat uploaden.. maar dat mioet boven want op laptop wete ik niet hoe dat moet... danielle curretage 23-3... dus ruim 4 weken geleden. 4,5 week nu. dus nog tot vrijdag wachten en dan week 5. volgens gyn kwam menstruatie na 4-6 weken.. dus alles kan nog.. als het nu raak is kom ik uit op 1e week jan denk ik
Wendysunny, als je temp echt hoog is denk ik dat je wel kans hebt dat het klopt. En als je er geen hekel aan hebt, misschien een idee om voorlopig te doen?? Krijg je toch een beetje zicht op je cyclus... Hier ook foliumzuur en floradix!
ach kan altijd tempen.. zal dat ding eens opzoeken.. kan gewoon onder je arm?? thanks voor de tip... ben erg beroerd.... hihi.. en er nog blij mee ook.. hopelijk klopt mijn vermoeden!!!!
Ik doe het rectaal, maar kan denk ik ook onder je arm... Als je het maar doet voordat je opstaat en ook altijd weer op dezelfde manier! Als hij hoog blijft weet je genoeg! Ik hoop het voor je meis!!
thanks duckertje.. hoop het straks voor jou ook hoor... eigenlijk voor iedereen... ga even bankhangen voordat de kids weer rondrennen hier.... erg moe...
Wat is floradix? Vitamine e zit bijvoorbeeld ook in tarwekiemolie, dat kennen jullie misschien wel? Je leest veel verhalen dat dat de innesteling bevorderd. Geen idee of het helpt, maar in mijn nieuwe zwangerschapsvitamines zit in ieder geval vitamine e en heb er een goed gevoel bij!
Klinkt goed Danielle! Ga hier ook eens op de gravitamon kijken, denk dat daar ook wel vit. E inzit... Floradix is een kruidenpreparaat. Als drankje en tabletvorm... Wordt vaak gebruikt bij een tekort aan ijzer na de bevalling, maar schijnt tijdens de zwangerschap ook goed te zijn. Ik had na de mk echt het gevoel dat mijn lichaam even een oppepper nodig had...Dus maar weer een flesje in huis gehaald!
Ja, heb het gelezen op internet inmiddels! Zit ook veel vitamine B12 in en dat schijnt, naast foliumzuur, ook goed te zijn! Veel zwangerschapsvitamines (bijvoorbeeld Davitamon) hebben weinig vitamine B12 erin zitten. Gravitamon heeft ook vitamine e geloof ik!
Hey dames, Mel heel veel plezier en succes deze week! Witvloed is een goed teken dat je ei op komst is! Wendy, ik zal het dit weekend ook al willen vertellen! Hoop zo dat de echo goed is! En ja tuurlijk kan t nog verkeerd gaan maar ik wil het zo graag delen! Als je zo'n vage klachten hebt zou ik gewoon eens testen... Je weet maar nooit! Ik ben een mooi voorbeeld waar t dus wel meteen raak is. Succes! Duckertje, leuk he dat fantaseren! Dat doe ik ook al sinds we hebben uitgesproken dat we kinderen willen! Gelukkig is je ongi bijna voorbij, eisprong in zicht! Hoop dat t snel raak is! Danielle, fijn dat je een posi gevoel hebt! Hou dat vast! Ik temp vaginaal, ook nauwkeurig en vind ik fijner dan anaal Het geeft wel een goed beeld van je cyclus. Ik slik alleen foliumzuur, zou ik nog meer moeten slikken? Ik probeer nu wel fruit en groente te eten enzo maar vul verder niks aan. Ja eurthyrax voor de schildklier. Liefs
Mijn verloskundige was heel stellig toen ik zwanger was: ook 10 microgram vitamine D! En dat lees je veel vaker dat die aanbevolen wordt wanneer je zwanger bent!! In de bijsluiter van vitamine D (davitamon) staat ook normale mensen die weinig thuis komen 1 tabletje van 5 micorgram, maar zwangere vrouwen 10 microgram en dat is echt het minimale, dus dat zou ik nog slikken als ik jou was!
Volgens mij maakt tempen rectaal of vaginaal niets uit, mits de meter tegen een wand van de vagina zit. Onder je arm is niet nauwkeurig, als je net met je arm boven dekbed hebt gelegen zal je andere temperatuur krijgen dan wanneer je er op hebt gelegen. Als je echt je basale temperatuur wilt bepalen zijn de beste opties vaginaal en rectaal. Flash, wanneer heb jij je echo? Deze week toch??
ja vrijdagmiddag! Om kwart voor 2 echo en pas 3 kwartier later bij de gyn. Kon helaas niet anders ingepland worden. Dus nu zeker hopen op een goede echo anders worden die 3 kwartier erg zwaar! Ik zal ook eens vragen van de vit D. Hebben ze nog niet eerder gezegd. Vreemd! Xx
@Mel veel plezier deze week ! @Flash, hoe voel je je ? Spannend op naar een waanzinnig echo! @duckertje..Hier gaat alles zijn gang , niet veel bijzonders eigenlijk ook niet echt veel nieuws te melden .. Gewoon maar stilletjes aan het afwachten wanneer ik ongi word .. Nou ja liever niet maar goed haha .. dan kunnen we weer verder gaan , woensdag is het 28 dagen geleden Gaat zo rap maar ook weer niet .. Ben mij aan het verdiepen in de cervix methode en zal ook starten met tempen als ik ongi ben . Gewoon puur om meer in zicht te krijgen wanneer eitje komt . Vorige week zondag heel opgeblazen gevoel, aan de race (sorrrrry) dus denk dat mijn ei was maar ik kan zo veel denken Op maandag had ik wel volgens de cervix methode rekbaar slijm als dit het was dan hoor .. Doe ook maar gissen en afgaan op wat ik lees erover Dus als het zo was zou ik eind van de week ongi moeten worden en zou ik op 32 dagen zitten maar goed even afwachten maar .. zucht ff wachten ... nog ff wachten en met jou verder ? En de rest ?