a1974 lastig he .. niet weten wanneer de nod nou is.. hier steeds broerder.. zere () () moe (maar dat was ik al weken) maar toch.... zo voelde ik mij ook de 1e 2 zwangerschappen (de 3e niet... maar die is ook misgegaan
a1974 herkenbaar dat de tijd snel en toch weer niet snel gaat! Ik ben deze ronde ook aan het temperaturen geslagen en dat bevalt me wel! Wendy, zou je niet eens een test doen?????
@Danielle, waar doe jij het bij houden ? ergens op een site met tempkaartjes ? Goed om te lezen in ieder geval ! Wat ik zo begreep is elke dag op een vast tijdstip en rectaal he ? Morgen even een goede thermometer halen haha ! Heb alleen zo'n oor ding van mijn zoon zal vast niet de bedoeling zijn om het daarmee te doen Dus dat tijd gedoe ligt ook niet aan mij gelukkig maar .. lijkt als de dag van gisteren maar toch alweer zoveel dagen . @Wendy, balen dat je nog zo rot voelt maar eeh net wat Danielle zegt wie weet even een testje doen ? Hoop voor je dat het een goede posi test is als je het gaat doen! Dat zou te gek zijn ! En idd dat wachten op nod is waardeloos kom gewoon of blijf weg!!! Met een goed resultaat dan he haha ! Hier lijkt me sterk dat het hier raak is van die 3 x haha soms denk ik voel ik wat .. maar nee wil er ook niet op hopen of geloven Ene keer ben ik super positief maar anders keer denk ik zou het mij nog wel gaan lukken maar goed laten we de stemming goed en positief houden ! In ieder geval na nod , lekker er weer er tegen aan en hopend op iets moois !
Ik heb een app op mijn mobiel waarop ik het 's ochtends invul en ik heb Fertility friend wat het voor mij bij houdt. De link staat in mijn handtekening! Een oorthermometer kan wel, alleen is rectaal meten nogal lastig daarmee hahaha! Ja, belangrijk is om het elke dag op ongeveer hetzelfde tijdstip te doen (niet meer dan een half uur verschil) en rectaal (of vaginaal) meten is het betrouwbaarst. Belangrijk is ook dat je niet opstaat voor je gaat meten omdat dan je temperatuur ook weer stijgt. Als je heel onregelmatig slaapt vanwege wisselende diensten zou het kunnen helpen om standaard na 6 uur slaap te tempen. Ben benieuwd hoe het ons de komende maanden vergaat!
haha ja lijkt mij ook lastig En super die app heb ik dus gisteren gedownload voor mijn foontje! En zie nu pas je link ! Maar in ieder geval bedankt voor de goede tipjes! Daar kan ik wat meer gewoon lekker elke dag wekkertje zetten voor vast tijdstip! En ben ook benieuwd spannend allemaal weer zucht .. Op naar mooie positieve testen
Heb even jou kaartje bekeken .. nou ben ik niet zo heel erg slim en is dit allemaal nieuw voor mij waarom is het ineens zo gezakt dan ? Moet mij nog even goed erin verdiepen en die lessen volgen op ff haha !
Dag 1 was ik nog 'zwanger' en mijn temp was dus nog hoog. Die middag, rond 12 uur, begon het bloeden (miskraam) en is mijn temperatuur weer gezakt naar mijn basale lichaams temperatuur. Die schommelt nu ongeveer tussen 36,6 en 36,8. Na mijn eisprong gaat deze weer omhoog naar 37,0 en hoger (hoop ik). Wanneer hij hoog blijft kan dat duiden op zwangerschap, wanneer hij weer zakt ineens kan dat duiden op komende menstruatie.
Oh sorry Danielle, damn wilde geen nare dingen bij jou naar boven halen Sorry dat ik dat vroeg! Maar ik snap hem nu .. Nu op naar die stijgende lijn en zo houden!!! In ieder geval bedankt voor de uitleg!
Bekijk bijlage 240099 ikke gisteren an afloop van de voorstelling... laatste keer dit seizoen met dikkie dik mee.. dus moest ff op de foto
danielle goed zeg dat je elke dag tempt./.. ik ga vrijdag of zaterdag testen als ik dan nog niet ongi ben.. maarja kan alle kanten nog op he...
leuke foto wendy ben benieuwd naar de test vrijdag of zaterdag wie weet misschien wel raak zou mooi zijn toch.
frouk85 .. ja zou zeker super zijn.. vorige zw schap merkte ik de ene week iets.. en 7 dgn later pas een goede test... tjee... w8en duurt lang. vandaag werken tot 20.00 ongeveer.. heb verg na het werk.. dus ben er vanavond niet denk ik.
Morning dames! Leuke foto!!! En Frouk trouwens weer goed jou te lezen hier, was ik helemaal vergeten te zeggen! Danielle thx Wendy wel spannend he ? Hoop het zo voor je echt! En werk ze dan maar vandaag !
geeft niks a1971 vind het toch wel erg fijn hier te zijn en mijn ei kwijt te kunnen. fijne avond allemaal!
Is ook zo Frouk! Gevoel dat men je snapt .. is gewoon fijn! Fijne dag Wendy!! En de rest ook natuurlijk!!