Hoe gaat het vandaag met iedereen?? Hier well fijn dagje! Heb echt veel vertrouwen in mijn lichaam en cyclus en moet echt af en toe tegen mezelf vertellen dat het helemaal niet hoeft dat ik deze maand zwanger raak... maar gisteren hadden we het over feestje in juli en ik echt zo: Maar dan ben ik 3 maanden zwanger he....
Hoi Danielle! Dat snap ik heel erg goed .. zelf heb ik dat dus ook .. Als het raak is prima geweldig graag zelfs ! Maar even misschien 1 menstruatie afwachten (liever niet ) is niet erg (maak ik mij wijs) wat is nou een maandje denk ik dan ..maar toch denk ik dan weer .. Elke maand is er 1 hihi snap echt echt wat jij bedoelt!!! Maar nu hebben wij in september 45 jarige jubileum van schoonouders in Nederland met een compleet feest en toestanden.. En dacht ik ook maar dan ben ik al zo en zo ver .. mag ik dan nog wel vliegen ? Hoe ga ik dat doen dan etc . Dus ik weet echt helemaal wat jij bedoelt ! Geniet lekker van je fijne dag !
Fijn om te hoen A! Vond het al een beetje eng dat ik het zo dacht en het bijna vanzelfsprekend vond dat ik zwanger raak! Ergens is het fijn, want ik voel me nu echt alsof het allemaal gewoon goed kan komen en goed kan gaan en dat is wel heel prettig! maar ja, de teleurstelling moet ook niet gaan overheersen natuurlijk als ik 11 mei gewoon ongesteld wordt! Maar goed, dan zeg ik tegen mezelf dat het beter is dat ik gewoon een normale cyclus heb!
meiden heb al wat pb's verstuurd, ben zwanger.. heb inmiddels de vriendin zelf gezegd.. wel zo leuk he Eerste dag van je laatste menstruatie:23 maart 2012Een beetje vruchtbaar:10 april 2012Vruchtbaar:11 april 2012Erg vruchtbaar:12 april 2012Eisprong:13 april 2012Innesteldag:18 april 2012Vanaf hier kun je testen:27 april 2012Vermoedelijke bevallingsdatum:4 januari 2013 vaag streepje maar wel rose.. helemala happy sorry ff ego bericht.. moet nu even weg
haha thanks.. maar waarom zijn de testen bij mij altijd laat positief.. of waarom voel ik mij metene zwanger? haha LOL had het weekend al het idee. curretage 23-3 verder heb ikgeen data
Yep! Lekker aan het klussen! Ovutesten zijn niet positief, verwacht ik ook pas van het weekeind. denk dat ei iets later komt.
danielle test je 1x poer dag.. anders heb je msschien knaltest gemist.. lees weleens dat mensen 2x testen.. ff klagen... ben zo onzeker... helemala happy dat wel...
ja lachen he.. nou ik weet het nu 99% zeker hoor... dus happy!!! wat doen jullie als je test.. vk op tijd bellen ivm eerdere mk of gewoon later bellen.. ik wil graag rond 8 weken wel heen.. als dat kan.. de gyn de 16e ben ik dan denk ik rond de6,5 week... weekje later was mooier he..
Ik heb pas gehoord dat wanneer je bij de gyn loopt je geen vk nodig hebt... maar ja, jij bent bij de gyn natuurlijk vanwege curretage... in dat geval zou ik de vk nu al bellen, verhaal vertellen en afspraak maken! Bij de gyn met 6,5 week kan ook tegenvallen en veel spanning oproepen he?! De kans is namelijk groot dat er nog geen kloppend hartje te zien is wat heel normaal is! Ook als je ei toch iets later heeft plaats gevonden en jij iets minder ver bent kan dat laten zien op de echo!! Hoop het uiteraard niet, maar houdt er rekening mee!!! Jaa, Duckertje, nu wij nog!!!!
ja daar zie ik dus tegenop.. snap je.. dus misschien gene echo bij d egyn.. of afspraak een weekje verzetten.. of clear blue tets doen met week indicatie.. iemand idee of die werkt>> ? maarja ben dan dus zo'n 6,5 week.. erg pril he... tjee.. dilemma... ja jullie moeten ook bij het jan groepje hoor.. ikke 1e week jan denk ik ongeveer
Je hebt kans dat de gyn zegt dat wanneer je zwanger bent je gewoon weer onder controle bij de vk kunt omdat dan de kans heel groot is dat alles weg was en er netjes uit zag na curreteage...
Gefeliciteerd wendy echt leuk joh ben wel een beetje jaloers hoor. Geniet ervan. Ik zou de Vk bellen .
Geen idee.... ik denk overleggen? Bij een echo met 6+5 is er een kans dat er hartactie is... en dat is fijn. Als die er niet is mag je vaak met één week weer terugkomen, maar wel een week met onzekerheid... Ik denk dat ik zou beginnen met de vk bellen en kijken wanneer zij wil dat je voor een eerste echo komt (nu na je miskraam) en aan de hand daarvan bepalen of je de gyn door laat gaan, verzet of afzegt, Vind het zoooooo fijn voor je!
ja ga de vk bellen.. ik dnek komende weke eens opbellen.. hoef nu nogf niet heen en dan kijk ik wel wat ze zegt.. wil gene echo voor 7 weken eigenlijk ivm onzekerheid als je geen hartactie ziet.. tjee.. hoewel dat niet veel zegt toch fijner idee..