Aah nee he Wat jammer zeg .. sorry lieverd ! knuffel Wendy Snap jou vraag wel over ongi worden , heb dus het zelfde verhaal ! Ben benieuwd wanneer ik iets mag verwachten .. wachten duurt wel lang zo Ook spiraal (5jaar en daarvoor 4 jaar) 1 x ongi zwanger.. Dus weet ook niet zo goed meer wat te voelen .. Succes bij de dok Frouk hoop dat het snel over gaat! Even misschien een goede dikke creme van de hs . En klus ze Fijne dag allemaal , ik ga even mijn zoon achter zijn vodden aan zitten die moet zo naar school . Tot later !
Aaah nee Wendy! Wat verdrietig! Knuffel! Frouk, vervelend van die droge plekken! A, ja, op die manier snap ik dat je niet goed weet wat en hoe je menstruatie is! Spannend.
Jeetje zeg, hier word ik niet vrolijk van.... En ik ben al niet zo vrolijk.... Een hele hoop ruzie met de schoonfamilie, waarschijnlijk gaan we dat hoofdstuk afsluiten. Beter voor ons gezinnetje.... Maar jeetje Wendy..... Bij mij was het precies zo.... Ongelooflijk dit en mijn grootste angst.... Danielle, kan iets later komen na een miskraam! Was bij mij drie dagen later als normaal!
Vorige maand heb ik hem denk ik ook op cyclusdag 16 of 17 gehad en we zitten nu op cyclusdag 14 dus opzich kan het nog wel. Wat naar al die ruzie met je schoonfamilie Verdrietig ook dat het zo moet!!
danielle.. dus gewoon gaan klussen he... kan nog komen. hier eten en dan zo wat in huis doen en dan werken 3-6 uur- half 7 fijne middag allemaal
Danielle, bij mij ook meestal op dag 17. Afgelopen maand op dag 20. En ja, de schoonfamilie. Ze accepteren mij gewoon niet...... Zelfs na 10 jaar is het constant strijd. Zondag zijn we 1 jaar getrouwd en wordt ons zoontje gedoopt. Deze dag willen we niet weer laten verpesten.... Wendy, gaat het verder wel met je?
Wat ontzettend vervelend Duckertje! Snap heel goed dat je deze dag niet weer wilt laten verpesten door hun! het zou een hele bijzondere dag moeten worden!!! ik hoop dat het dat ook wordt! Wendy, hoe voel jij je? trek je het een beetje?
ja hier gaat het wel.. voel me net top.. maar ach bekijk het maar positief.. heb nu een 1e dag... was ook bijna te mooi voor woorden he.. nu zwanger zo snel.. was het wel maar ging mis. liever meteen dan zoals bij luca*. In begin heb ik er stiekem wel rekening mee gehouden.. dus komt anders aan
Bedankt meiden! Voelt gewoon dubbel. Vorig jaar hebben ze onze trouwdag namelijk wel verpest. Ze zeggen zelf dat dit de zwartste dag in hun leven was....... Wendy, je klinkt heel sterk, maar je mag ook verdriet hebben hoor!!
nee wil ik ook niet.. steiekem heb im mijzelf beschermd door te denken 1e wekne kan het misgaan.. dus hecht je niet teveel..
Ik snap dat je jezelf beschermt. Doe ik ook hoor.... M'n schoonouders wisten niets van de doop. Mijn man mist zijn ouders heel erg. Nu had ik ze gister stiekem opgebeld en als verassing uitgenodigd. Maar meteen begonnen de verwijten naar mij weer.... Heb het dus maar tegen hem verteld. Hij is nu echt heel kwaad, vooral omdat ik zo'n mooie stap richting hun deed. Hij gaat ze dus vanavond bellen dat ze niet meer welkom zijn... Benieuwd hoe het nu verder gaat. Voor mij stopt het hier in ieder geval. En voel me nu echt heel opgelucht!
@duckertje hoop dat het zondag een hele mooie dag voor jullie wordt. Niet laten verpesten hoor door je schoonfamilie zijn ze niet waard. @wendy ik snap die bescherming ook wel zou ik ook doen maar dit is wel makkelijker als dat je een aantal weken verder zou zijn net als bij luca. Het blijft niet leuk maar onze tijd komt ook! @daniele nog geen ei ben benieuwd wanneer die komt bij jou. volgens mijn telefoon app en banner zou het bij mij zaterdag zijn. we gebruiken geen ovutesten dus op de gok klussen . Ik denk dat mn ei ook later komt had ik de vorige keer ook, mijn menstruatie was de eerte keer ook 25 toen 31 enz zie banner We zien wel hoe het loopt. Ben net bij de dokter geweest eczeem bah hier had ik toen ik klein was al last van bij mijn ellebogen en knieholte en nu een aantal jaar later op mijn gezicht. Creme gekregen hopen dat het dan weg blijft. De dokter vroeg nog " je bent toch niet zwanger"? Ik: nee miskraam gehad en gecurreteerd. Ow gecurreteerd zei hij?? Ik had nog wel een brief in de bus gedaan hierover van het zh, raar dat ze dat dan niet weten. Fijne dag nog allemaal
Jullie zijn echt lief! Wij doen hier ook geen ovutesten. Gewoon om de dag tot de temperatuur omhoog schiet. Danielle, begint bij jou al wel het rekbaar slijm?? Frouk, welkom bij de club! Ik heb zelf heel zwaar eczeem!!
Hoi dames, @Wendy, wat verdrietig! En je bent zo sterk zeg! Maar je mag je verdriet ook tonen hoor, ook al hou je er stieken rekening mee. Wil niet zeggen dat je dan geen verdriet mag hebben! Sterkte.. @ducketje, Wat een rot familie als ik het zo mag zeggen. Je bent veels te goed voor ze. Je hebt ze nog een kans willen geven (tegen beter weten in misschien wel) maar die trappen ze ook meteen de grond in. Laat geen enkele dag meer verpesten door deze mensen! Kan me wel voorstellen dat je man er moeite mee heeft. Wat is zijn familie dan ook egoistisch als ze geen rekening houden met zijn gevoelens. Jullie houden van elkaar en verder is dat niemand zijn zaak. Boh, kan me echt ergeren aan zo'n domme mensen. Geen energie meer in steken! Veel plezier zondag in ieder geval. Geniet ervan! @Frouk, hopelijk werkt de zalf heel snel. en ik herken het hoor dat de medici niet met elkaar communiceren. Echt belachelijk. Ze hebben zelfs een digitaal systeem en nog gaat het steeds mis. Ik heb ontelbare voorbeelden. Laatst nog bij de gyn voor deze zwangerschap. ow mevr. ik zie dat u ingepland was voro een curettage op 9 maart, is die doorgegaan? pfff in hetzelfde ziekenhuis ben ik geholpen en ik heb zelfs nog 2 keer erna een telefonisch consult gehad met een andere gyn. Stond zelfs niet in de computer. Hoe stom! Mijn ervaring is dat je in ieder geval altijd zelf moet opletten en steeds alle artsen erover informeren. Beter te veel dan te weinig. Succes met je zalfje smeren. @Danielle, ik hoop dat je ei snel komt en dat je hem op tidj kunt spotten! Veel plezier met klussen
Flashyfly, dat heb je mooi verwoord! We hebben er idd al lang een punt achter willen zetten, maar steeds vind je dit weer sneu voor die mensen.... Wij gaan zondag idd genieten! Ik duim voor een mooie echo voor jullie morgen! Al een beetje gezonde spanning?? Wat fijn zeg, dat je hier alles kwijt kunt!!