hey melanie lekker een weekje weg geweest en een positieve ovu test ben benieuwd hoop dat het raak is voor jullie! hier net klaar met werken en lekker lang weekend!!
@Danielle, Heel veel sterkte meid en heel veel kracht! Jammer dat je even afstand doet maar wel begrijpelijk. Weet dat je hier altijd welkom bent en dat je hier alles kwijt kunt! Dikke knuffel
Flash van harte met een geweldige echo! Super goed nieuws! Wendy. rustig aan meid, gewoon aan je moeheid toegeven zover het kan . Melanie goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad En super posi ovu test! Danielle. Rustig aan jij ook , denk aan jezelf . Fijn weekend allemaal!
Dank je allemaal! Heb inderdaad nog een crematie gehad diezelfde dag als de echo... dubbel allemaal. Maar gister mijn vader en moeder kunnen verrassen met de kleine. Waren erg blij allemaal. Mijn moeder voelde nu ook geen angst, wat ze bij de vmk wel had toen ik zei dat ik zwanger was. Dus zit helemaal goed. Flashfly jij ook proficiat! Duckertje... wat een lastige situatie, gelukkig blijven jullie de deuren open houden.
Wat leuk zeg al die goede echo's! Wij willen ook allemaal!!!!! Hier het eerste slijm gespot. Nog een paar dagen geduld denk ik.... Melanie, yes! Fijn een positieve test! Danielle, ik snap je wel hoor! Doe maar lekker rustig aan! Wij denken toch wel aan je hoor! a1974, spannend weer he.... Bij deze laatste zwangerschap wist ik het eigenlijk direct na m'n ei al. Temperatuur deed hetzelfde als bij mijn zoontje en vanaf dag 1 al aan het overgeven... Ben nu ook heel benieuwd weer hoor, maar heb nu echt een bepaalde rust over me heen.... We zullen zien...... en wachten.... Fijn weekend!!
Hier al 2dg last van krampjes in mijn eierstokken! Ik hoop dat het een goed teken is want volgens mijn berekeningen zou morgen de innesteling kunnen zijn...dit kan natuurlijk ook eerder of later! Pfff ik wordt gek van dat wachten op het wachtbankje! Morgen begint mijn werkweek weer, zal wel ff tegenvallen maar natuurlijk gaat de week dan ook lekker sneller om en dat kan ik wel gebruiken nu..ahahahaha hoe is het bij jullie? iemand al een ei gehad of vage kwaaltjes?
Hey meiden, Ik meld me ook weer even... hier vandaag of morgen waarschijnlijk m'n eisprong! Gisterochtend en vanmorgen gesext, morgen nog even voor de zekerheid en dan zit ik ook weer op het wachtbankje! Als ik zwanger blijk, ben ik tegelijk uitgerekend met de verjaardag van m'n dochtertje
Hoi Dames, Ik had even paar dagen afstand genomen... voelde me ook echt compleet niet lekker en ontzettend moe! Gisteren al een super duidelijke ovulatietest, en vandaag echt een knaller dus een lh piek! vandaag of morgen mijn ei en dan ook weer wachten... Bah! het vervelendste gedeelte van alles! Wel een rustig weekeind gehad, lekker niets bijzonders gedaan! Fijne dag nog!!!
Spannend dat jullie op wachtbankje zitten ! Ga hard duimen voor jullie! Wachten is vervelend maar zit helaas niks anders op .. Daan hoop dat je nu weer beter voelt en klus ze Na 32 dagen eindelijk en helaas hihi ongi geworden en dan mag ik daarna ook weer lekker mee doen Blij dat in ieder geval alles weer werkt na de curretage. Dus ik moet nog even geduldig zijn zucht .. net als wachten erg vervelend Fijne dag allemaal !
Zucht..... wordt moe van al dat wachten.... Hier komend weekend m'n ei, maar wel al heel druk aan de klus!! Verder zeer geslaagde dag geweest gisteren, iedereen heeft zich voorbeeldig gedragen!!
♥ NOD-lijst na mk 2012 ♥ Melanie, 25jaar - 2e kindje- 2e ronde na mk- NOD 6 mei Danielle, 25 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk - NOD 11 mei Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 11 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 22 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - nod onbekend Serendipity A1974 Zwanger!! Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 14 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012
Misschien ons lijstje weer even updaten...... Kunnen we lekker "wachten" op onze NOD's!! Melanie is de eerste denk ik, toch??
Jaaaaa en ik hoop dat we allemaal op roze gaan deze ronde. Ik voel vanalles maar ook weer tegenstrijdige dingen. Deze week ga ik testen en dan laat ik zeker wat weten! Heb al 2dg last van veel dik slijm,dus hopenlijk positief! Had dit voor de mk ook en was zwanger,vorige maand had ik dat niet. Dus duimen draaien!!
Spannend Melanie, ik duim!!! En goed om te lezen Duckertje dat het geslaagd was ! Toch een mooie dag gehad dus wat heerlijk Hoop ook dat we allemaal op roze gaan ! Hoop alleen wel dat cyclus wordt korter wordt haha vind 32 dagen te lang met wachten