Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    duckertje: wist je het zo laat? hoe kan dat dan?

goede avond allemaal.. hier sonds vandaag niet meer onig.. duurde een week.. komt de ei nu ook later??

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    #562 a1974, 5 mei 2012
    Laatst bewerkt: 5 mei 2012
    @ Flash, vind ik niet gek allemaal , tis allemaal dan ook soms zo verwarrend. En eng blijft ook. 21 mei duurt nog eventjes helaas , misschien wat Duckertje al zei . Vraag of je eerder mag voor jou eigen geruststelling.

Hoop dat je snel wat geruster bent en lekker kan gaan genieten van dit wondertje.

@ Duckertje , blijven klussen dan maar en op naar een posi test. Leuk een mutsje ..zo schattig zijn ze van Koeka .

@wendy Geen idee ! Zou je graag antwoord willen geven maar zit in zelfde schuitje als jij . Het soms niet weten hoe of wat door de spiraal.Hoe lang was jou cyclus nu ? Gewoon lekker op tijd beginnen met klussen . Beter te vroeg dan te laat . Hou anders ook je cervix slijm in de gaten!

@die op de wachtbankje zitten .. Hoe gaat het ? Melanie ? Test gedaan ? Ben hard aan het duimen dat het raak is!

Ik ben nu ook van mijn ongi af geloof ik . Was een hele vreemde voor mij ( in vergelijking met mijn eerste ongi in Januari) Soms was het heeeel heftig en zo was het niks .. Voor dat ik ongi werd veel last van borsten en met vlagen zo misselijk was erg verwarrend maar heb begrepen dat na een mk , de eerste cyclus soms dit soort signalen af kan geven dus was erg verwarrend . En voor sommigen is het normaal dus ik laat mij geen 2de keer meer in de maling nemen dat het misschien wel eens raak kan zijn dan ;)

Ben begonnen met temperaturen en hoop dat mijn ovi testjes op tijd hier zijn. ( heb ze in Nederland besteld veeeeeeel goedkoper dan hier)en gaan ook maar weer lekker aan de klus :D Beter op tijd dan te laat . Hou gewoon de 32 dagen cylcus aan voor richtlijn .

Ik was van de week ook erg down , heel wat traantjes gelaten . Toen ik net zwanger was had ik dit een kennis verteld . Zij helemaal blij en vertelde dat ze ook bezig was . Nou mijn verhaal weten jullie hoe dat afgelopen is en nou zag ik op Facebook geweldige echo's van haar .Zij was dus ook net zwanger toen terwijl ze dat niet wist nog . Ben blij voor haar maar pff voelde mij zooooooooooo k..

Maar goed nieuwe ronde , nieuwe kansen !

3. frouk85

frouk85 Niet meer actief

@flashy ik snap het ook de onrust die je hebt maar probeer er toch een beetje van te genieten. Kun je de echo niet eerder krijgen? @ duckertje op naar je ei? leuk zijn die mutjes zeg. Ik móet me in winkels als ik leuke kleertjes zie tegen houden t niet te kopen. @ wendy/a1971 fijn dat de ongi voorbij is kunnen jullie er ook weer voor gaan! @ melanie en. al getest? v hier afgelopen dinsdag een opgeblazen gevoel. gehad en woensdag ochtend een paar steekjes. hierna licht gevoelige (.)(.) ben benieuwd we zien t wel. fijn weekend allemaal. ik gup met mijn tel. vandaar alles achter elkaar :)

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Wat spannend Frouk!!!! ik ga ook hard voor jou duimen !!

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wendysunny, we weten het nu pas twee weken....
    M'n schoonzusje hoort bij die leuke schoonfamilie.... Weet je nog... ;)

Maarre, je ei.... Meestal komt deze rond dag 14. Bij een standaard cyclus. Als je cyclus iets langer is, is je ei ook iets later. De tijd na je ei is namelijk altijd gelijk.....Meestal 14 dagen.
    Snap je het nog....? :)
    Moment van einde menstruatie heeft niets met moment ei te maken...

Hier denk ik dat m'n ei toch geweest is....
    M'n temperatuur is omhoog en ik ben weer aan het overgeven en voel me heel de tijd "wagenziek".... Zelfde als m'n cyclus van m'n "miskraam"....
    Spannend dus weer......

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik liep te denken he.... Hoe kan het toch dat ik zo snel alweer iets voel....

Hebben hier meer mensen last van? Frouk ik lees bij jou ook wel wat dingetjes....

7. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hey duckertje spannend he!

hier ook last van een par kleine dingetjes maar dat had ik toen ook wel in mijn andere cyclussen en was ik toch gewoon ongi geworden. Dus het kan alle kanten op. Vanmiddag met mn zwangere zusje naar de stad ff iets leuks voor haar kopen kan het niet blijven ontwijken en zo vaak zie ik haar niet want ze woont niet hier in de buurt.

8. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Frouk, idd spannend!! In m'n "normale cyclussen" geef ik gelukkig niet iedere dag over..... :)

Heel veel plezier met je zusje in de stad!!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja duckertje ik weet het weer

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou dame's ik denk dat ik zwanger ben!
    Ik voel het en had vanmiddag weer een tuurtestje.
    Zouden jullie ff willen kijken bij de testen?
    Heb een topic aangemaakt met "zou het dan toch!?!?"

Oeeeeeee spannend!!!

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw spannend.. ga ff kijken

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gekeken en duidelijk... zwanger hoor..wauw..hoe voel je je verder?

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankje, maar wil toch echt eerst een knaller hebben of iniedergeval heel duidelijk!
    ik heb al de hele week last van mijn borsten en krampjes in de baarmoeder.
    ik zei tegen mijn moeder dinsdag al dat ik het bijna zeker wist!

Maar ben steeds bang van ""wil ik het te graag, beeld ik het me in!"
    ook de kwaaltjes probeerde ik iedere x af te schuiven op een smoes omdat ik dacht ""ik wil het,ik wil het!''

morgen weer opnieuw testen, zou nu wel willen maar ben bang dat hij negatief is ofzo! brrrr

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    melanie.. ik snap je helemaal.. niks erger dan die onzekerheid.. maar komt goed hoop ik

15. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Melanie ff vanaf mobiel... Ik zie hem en weet zeker dat de test morgen of overmorgen et donker uit zal zien.. Dus alvas een voorzichtige gefeliciteerd!!! Het is je van harte gegund en zit denk ik wel helemaal goed!!! Geweldig!!!

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden fijne avond.. hier komt de ei eraan...

hoofdpijn.. herkent iemand dit voor de ei?

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankjewel dame's!
    Heb de tranen in de ogen!! "hormonen??" hihihi

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    haha melanie... lekker laten gaan.. spannend he... laat je het weten.. wanneer ga je weer testen??

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zou hij morgen vroeg duidelijker zijn?
    Heb nog 1test liggen!

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    melanie.. kan je tot zondag w8en? ik zou het niet kunnen.. maar als je duidleijkere test wil dan wel ...

Deel Deze Pagina