Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohhhh heerlijk,wij gaan week 17 naar centerpaecs met zoonlief en mijn broertje en zusje.
    Dan weet ik ook al of we zwanger zijn of niet!
    Offfff ik moet al een lange cyclus hebben.

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi hoi, ook ik had een miskraam in Maart maar ik zie nu pas dit topic. Wij hebben besloten een maand over te slaan nu eerst en ik merk dat me dat erg goed doet. Zijn er hier meer die daar voor hebben gekozen?

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    meteen even een abbo geregeld ...;)

4. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Waxientje,
    Wij hebben er bewust voor gekozen om niet te wachten. We willen zo graag!
    De gyn heeft ook groen licht gegeven, we hoeven niet te wachten.
    Emotioneel ben ik er nog elke dag mee bezig, maar dat blijft, of ik snel zwanger wordt of niet.
    Mag ik vragen waarom je een maand wacht?
    De kans is heel erg klein dat ik deze maand zwanger ben/ongi wordt want ik heb nog geen ei gehad. Morgen is mijn NOD maar denk dat mijn cyclus behoorlijk ontregeld is.
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

@Melanie, fijn zo'n vooruitzicht om ff weg te gaan! Hopelijk kun je dan goed nieuws vertellen :)

@frouk, Tunesie lijkt me ook heel erg mooi! Ik kan me voorstellen dat je het onderhand wel moe bent van dat vloeien. wij hebben trouwens echt gewacht tot ik niet meer vloeide. Ik heb gelukkig maar weinig gevloeid, dus hebben we de adviesweek aangehouden. Ik had ook erg veel behoefte om intiem te zijn met mijn man maar we hebben gewacht. Ik wilde geen infecties enzo. Intiem kun je ook op andere manieren zijn...:)

Zaterdag zijn we een half jaar getrouwd en vrijdag is de MA een maand geleden. Dat wordt dus een weekend vol emoties. Ik wil mijn man verassen en hem op een leuke manier bedanken voor alle steun. Hij is zo lief voor me geweest, met alle hormonen die door mijn lijf gieren. Nog iemand leuke ideeen?
    Ik dacht zelf aan een dagje strand ofzo. (we wonen in Limburg dus dat is wel even rijden) Maar omdat het paasweekend is zal alles wel erg druk zijn. Dus andere ideen zijn welkom..

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb net het hele topic gelezen... mag ik mij toevoegen

Even een stukje:
    19-3 controle vk en echo , helaas klopte het hartje niet meer zou 10 weken en 2 dagen zijn.(hebben het bij 7 en 7.2 weken wel zien kloppen)
    23-3 curretage
    Ik bloed nog steeds beetjes...

Verder ben ik nog erg moe. Wij willen voor een zwangerschap gaan als ik weer fit ben...
    Wel gek om het dus eerst met condooms te moeten doen...
    Hoe denken jullie erover

Half mei nacontrole, wat doen ze dan?

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    strand: heerlijk lekker even weg.. maar is er in Limburg niet ene mooi natuurgebied de peel of zo? Is misschien ook leuk als je dichterbij wilt

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Wendy,
    Heel veel sterkte meid! 23-3 is zo kort geleden... Mijn curettage was op 9-3 met 10w6d en ik heb het er nog steeds moeilijk mee.
    Moe ben ik ook geweest, nu ook nog wel snel. Al die emoties vragen veel van je lichaam. mijn advies, goed naar jezelf luisteren en rustig aan doen. Ik sport 3 x in de week en ik merk dat mijn conditie ook echt achteruit gegaan is.

Ik heb geen nacontrole gehad dus ik weet het niet? Mijn gyn zei dat ik er van uit moet gaan dat ik schoon ben en maar weer moet bellen als ik zwanger ben.
    Ook geen ervaring met condooms na de curettage, wij gaan er weer voor! :)

de Peel is inderdaad ook mooi, Limburg is heel mooi alleen hebben we dat zelf nooit zo in de gaten. Is een goed idee om iets dichter bij huis te zoeken...

8. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb mijn eisprong dus al gehad en we hebben hem niet benut. We twijfelden al omdat ik gewoon nog er uit balans ben / was. De gyn had op zich wel groen licht gegeven hoor. maar op de dag van mijn eisprong was manlief grieperig en had dus eigenlijk ook geen puf. Dat gaf uiteindelijk de doorslag. Dat zou al met al een wel erg gefoceerde toestand zijn geworden. Kwam ook nog bij kijken dat hij bakker is en dus in december topdrukte heeft en eigenlijk niet vrij kan nemen! En we zouden dan vlak voor kerst ergens uitgerekend zijn. Tel daarbij op mijn vorige nogal gecompliceerde bevalling en moeilijke start in het begin met mijn dochter, zagen we het allemaal even niet zo zitten... Maar volgende maand gaan we er weer voor hoor!

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    waxientje: gelijk heb je ... ik zou iever in voorjaar bevallen.. maar f wij zolang willen wachten na de mk? geen idee.
    Ik heb al wel een zw test in huis.Wil eerst een nega test hebben zodat ik als ik zwanger ben weet dat het van de nieuwe zwangerschap is.. snap je?

flashfly: ja 23e is pas geleden.. de 19e echo gehad. en intake bij de vk. de 30e dochter jarig.. wilde niet dat het dan zou komen. Ik kon niet wachten.. at niet dronk bijna niet.. kapot.. zoals de meesten dan zijn lijkt mij. Moest nachtje in ziekenhuis blijven.. was uitgedroogd. Nu knap ik wel weer wat op.

Kijken jullie ook eerst of het hcg uit je lichaam is? ikke wel
    Hoe snel waren jullie de andere keer / keren zwanger? hier steeds in 1-2 mnd.....
    Ben benieuwd of dat nu ook weer zo is.

Ik vind het jammer dat he vruchtje in het ziekenhuis onderzocht en we niks mee hebben mogen nemen.. had het willen begraven.

10. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hallo dames,

dacht ik gisteren er bijna vanaf te zijn is dat bruinige er alweer :( maar wel lichter en met wat meer slijm ( zou dit het einde zijn)??
    Wij willen ook graag gelijk er weer voor gaan maar we hebben wel zoiets van het komt wanneer het komt dus wij gaan niet tempen of ovu sticks gebruiken.

@ wendy ik heb de 23 ste ook mijn curretage gehad

@ flashyfly het is turkije geworden lekker 10 dagen weg de zon in maar we moeten nog even waxhten is pas in juni.

liefs

11. frouk85

frouk85 Niet meer actief

@ wendy ik heb de dinsdag na curretage een test gedaan en het 2e streepje was nauwlijks te zien mijn hcg was er toen wel bijna uit

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    frouk: das mooi snel weg zeg...
    ik ga hcg testen als we weer willen beginnen zeg maar.
    heeft nu nog geen zin. wil eerst echt fit zijn.. das lang gelezen.

fijn dat bloeden bijna over is... hier ook bijna over

ovu testen: doen wij niet aan.. als het straks lang gaat duren vast wel

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    naar turkije.. heerlijk

14. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi meiden!

De meeste van jullie heb ik al eens gesproken en sluit mij nu ook bij jullie aan.

Hoe gaat het nu met jullie ?

Morgen is het een week geleden dat ik mijn curretage heb gehad en morgen weer terug voor nacontrole.

Vorige week na de ingreep dacht ik dat het wel ging met mij maar donderdag kreeg ik toch wel een behoorlijke klap. Heb het ook lichamelijk zwaar gehad. Veel rugpijn , krampen , koppijntjes maar weinig tot niks vloeien. Gisteren dacht ik dat het los zou barsten maar ook niet .

Maar sinds gisteren voel ik mij wel stukken beter vergeleken met de dagen ervoor . Wij willen er ook meteen voor gaan .. dus spannend weer ..

Vind het eng moet ik eerlijk zeggen hoor!! Dus ik schrijf lekker mee en hoop voor ons allemaal dat het snel maar raak mag zijn en dat we een gezonde zwangerschap zullen mee maken!

15. frouk85

frouk85 Niet meer actief

@ a1971 die hooftpijn en rugpijn daar heb ik nu sinds 3 dagen ook erge last van het zal er allemaal wel bij horen. Fijn dat het al beter met je gaat :) hier ups en downs denk er nog wel erg veel aan.Mijn zusje is ook zwanger dat vind ik erg moeilijk:( ik gun het haar echt en probeer ook blij voor haar te zijn. ( ik zou een week op haar voorlopen met zwanger zijn) Ik zal hier altijd aan herinnerd blijven.

maar het komt allemaal goed en er komt een dag dat wij allemaal ook een postive test en een plak beeb hebben!!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej lieve dame's,

Welkom nieuwe dame's,helaas voor jullie dus ook een mk.
    hier gaat het gelukkig wel redelijk goed.
    De enige momenten dat ik eraan denk is als ik een beginnend zwanger buikje zien.
    Denk er sowieso wel elke dag aan.

Gisteren moest ik op controlle,sta ik verdorie in het verkeerde ziekenhuis!!!! Pfffff
    Nu is de afspraak verzet naar 12-4,dus ben benieuwd.
    Geen idee of ik weer een echo krijg of iets.

Vanacht flink ziek geweest,had overal pijn ook aan mijn eierstokken.
    Was eerst aan mijn ei aan't denken maar ben asn't ovutesten wn. Heb nog geen knaller dus zal wel niet.
    Om 03:00 werd ik wakker en moest overgeven, en tegelijk moest ik plassen.
    Dus jullie raden het al.....Hahaha......Drama!!

17. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    @Frouk..ja dat denk ik ook dat het erbij hoort :( geen idee of het van de narcose was of echt van de mk zelf. Ik denk er ook nog veel aan hoor en laat af en toe nog dikke tranen rollen . En dat is zeker moeilijk met je zus , natuurlijk ben je intens blij voor haar maar voor jou is dat heel erg dubbel .. snap ik heel erg goed :( Hoop dat je rug en- hoofdpijn snel zal zakken..Misschien als de lichamelijke klachten wat minder zijn , je het meer een plekje kan geven( nou ja dit vertel ik mijzelf .. moeten ergens in geloven toch )

En dat hoop ik ook en daar gaan we gewoon voor !

@Melanie.. Balen zeg grrr dus nu de 12de maar weer. Hoe gaat het nu dan met je ? Is dat ook nog iets wat er bij zou horen of heb je een griepje erover heen te pakken ? In ieder geval hoop ik dat je snel opknapt!

Nou straks maar naar het ziekenhuis ben benieuwd pff .. Geen zin erin en heb ook geen idee wat ie verder gaat doen . Gisteren zo goed als niks aan bloed met afvegen maar ineens in de avond , met plassen wel helder bloed en met afvegen . Begrijp er dan ook echt helemaal niks meer van pff ! Blij als alle hormonen , bloed , klachten en de rest van de ellende weggggggggg is ! Ksssst! haha

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    @a1974: dat had ik ook iedere x.
    Dan denk je "yes,het is klaar" en dan komt weer een plens.
    Ben benieuwd wat ze bij een controlle doen,laat me ff wat weten dan kan ik me voorbereiden.

@Frouk: dat snap ik helemaal hoor!!
    Een vriendin van mij kwam ook al snel mij met het nieuws voor een 2de te gaan.
    Ze heeft al 1kind uit een andere relatie.
    In de tijd dat ik net 6wk zwanger was kwam ze met een verhaal dat iemand wat ze kon met 9wk een dood vruchtje had.
    Heel gemeen omdat tegen mij te zeggen.
    Nadat ik gecuretteerd was was zij nog niet ongi,wn. Had haar al verteld dat het dagen kon duren voor je weer ongi wordt.
    Ze heeft voor haar dichter een mk gehad,ze wad bij beie zwangerschappen meteen zwanger.
    Dus ik hoopte eigenlijk dag dit niet weer zou gebeuren!!!!
    Ik zou het niet aan kunnen,en al helemaal niet omdat hun relatie niet je van het is!!
    Maar goed,zondag vertelde ze me dag ze eindelijk ongesteld is geworden na 43dg.
    Heel raar maar voor mij een grote opluchting.
    Vervolgens vertelde ze dat ze toch voorlopig met condoom gaan klussen,ze twijfelt ineens heel erg.

Dus ik begrijp je jaloezie wel hoor,ook al gun je het haar van harte.
    Zoals je zegt,het blijft een herinnering voor altijd!!

Dikke knuffel allemaal!

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    *sorry voor spelfouten,Pfff I-phone*

20. frouk85

frouk85 Niet meer actief

@a1974 ben ook wel benieuwd wat ze zeggen of gaan doen bij de controlle. Ik mag vrijdag de 13e. Succes in ieder geval!

Ik had het er gisteren toen ik weer een inzinking had ( had net mijn zusje gesproken over kleur kamer enzo) met mijn vriend nog over dat ik het zo fijn vind dit forum je kan hier je hart luchten en jullie snappen allemaal hoe iemand zich voelt omdat jullie dit ook hebben meegemaakt.

dikke knuffel aan jullie

Deel Deze Pagina