Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Danielle super goed zeg! Geeft een goed gevoel he?

HIer gaat het ook beter, heb vanmiddag een echo gehad en alles is goed met ons frummeltje
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60425-albums9693-picture57627.html
    hij groeit goed en is al 15 mm groot, alweer een mooi knipperlichtje gezien :)
    Het bloedverlied hoeft niets te betekenen, misschien een vaatje gesprongen? Ze zag niets vreemds in de baarmoeder gelukkig.
    Ik moet het wel even in de gaten houden.

Over dromen; ik heb er toen ook over gedroomd die nacht van dinsdag of woensdag dat ik zwanger was en de test op woensdag was duidelijk :)
    Pas heb ik gedroomd dat we een meisje krijgen... of dat ook uitkomt?

Fijne dag vandaag allemaal

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    :D Super Danielle!!

:D Super Flashyfly!!!
    Ik liep heel de tijd al aan je te denken..... Fijn zeg dat ze direct een echo gedaan hebben! Netjes!

Ik ga verder met koken....

Liefs!!

3. frouk85

frouk85 Niet meer actief

@danielle goed bezig!! scriptie af :D

@flashyfly fijn dat je mooie frummeltje te zien is op de echo met een mooi tikkertje :D geniet ervan!

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Flash, wat geweldig wat fijn! Wat een mooie echo! hoop dat je wat meer rust nu krijgt en lekker kan genieten ! Ben blij voor je!!!

En dat was een hele mooie droom! En die is ook nog eens uit gekomen en wie weet een meisje .. nog even geduld hebben ! Spannend.

Die van mij ging haha ja ik zit nu nog even in een andere fase helaas .. maar die ging over rekbaar slijm pffff :(:( haha!

5. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hahaha hopelijk is die droom ook uitgekomen :)

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha hoop over een paar daagjes Flash! Lekker genieten nu van je mooie baby in de buik!!!

7. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Dames met ervaring met de ovu testen kunnen jullie mij even op weg helpen .. Doe dit voor het eerst

Heb ze binnen gekregen en dacht net even van ik probeer er 1 uit , even om te zien hoe alles werkt etc .

Nou is de controle lijn goed te zien en links is het niet helemaal omo wit maar staat er een hele lichte roze moet streep. Dus niet dat je zegt wow een streep maar ook niet omo wit .

Nou is deze negatief dat weet ik maar is het nu toch zo dat er al iets van dit stofje in aanmaak is ergens .. Moet ik nu morgen weer testen of gewoon een paar daagjes wachten ? Bedoel kan alsnog een aantal dagen duren .. word dit nu per dag donkerder ?

Als ik van die 32 dagen uitga zou ik er pas de 13de mee moeten beginnen ..het is vandaag de 7de hoe zit nou haha . Had ie nu niet dus gewoon wit moeten zijn ? of heeft ie daar zoveel dagen voor nodig om een keertje mooi van kleur te worden :p

Help :p

8. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    duckertje,
    heb je dipsticks? Die zijn niet zo duur en zou ik vanaf nu elke dag testen. Het beste is smiddags rond 12 uur maar ik deed meestal sochtends en savonds om mijn ei niet te missen.
    De 1e keer weet je nooit hoe donker je streepjes worden, even afwachten dus.
    Succes!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ieder lichaam maakt LH aan dus het kan zijn dat je piek eraan komt maar hoeft niet.
    Ik dacht dat mijn ei nog lang niet in zicht was,uiteindelijk van oma-wit naar een knaller!!!
    Dus het hoeft geen voorteken te zijn,helaas!

Ik zou inderdaad gewoon iedere dag testen.
    Ik plakte ze op een blanco blaadje met datum en tijd erbij.
    Ik had een positieve test op dag 14 trouwens!
    Succes!!

10. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Goedemorgen allemaal!

Thx Flash en Melanie, dan ga ik nu zeker door testen!

Ja , Flash heb de dip sticks van Sensi.. Ben benieuwd op naar een ei hoop ik !

Hoop dat jullie je goed voelen zwangere dames :):)

En hoe staat het op het wachtbankje ?

Fijne dag!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik hoop dat je je ei snel vind !

Hier gaat alles goed!
    Maar durf stiekem niet echt blij te zijn,bang om wat kan komen.
    Maar dat zullen jullie wel begrijpen!
    Heb ook niet echt last van kwaaltjes!
    Jah af en toe steekjes in baarmoeder of tintelende borsten maar wel erg moe en dus lui!
    Maar niet echt super misselijk,geen super pijnlijke borsten of wat dan ook.

Hoe gaat het op het wachtbankje??

12. frouk85

frouk85 Niet meer actief

wachten duurd lang. Wil te graag denk ik ;) Als ik zondag nog niet ongi ben doe ik een testje denk ik.

@melanie das mooi dat je niet al teveel klachten hebt. En je niet al teveel zorgen maken he ( is moeilijk denk ik ).

@a1974 als het deze maand niet raak is denk ik ook dat ik toch maar ovutesten ga proberen. jij succes ermee opzoek naar je eitje :)

13. frouk85

frouk85 Niet meer actief

net ff op facebook gezet dat ik tante word. krijg veel reacties maar of ik het nou echt leuk vindt :(. Misschien had ik het beter niet kunnen doen maar ja ze komen er toch een keer achter dat ze ook zwanger is en dan vragen ze aan mij : "waarom heb je dat niet verteld??". zucht..... ik moet er toch een keer doorheen dan maar zo.

fijne dag nog allemaal!!

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    A, ovutesten zou ik om de dag doen. Het ligt aan je lichaam of je altijd wat lh in je lichaam hebt en de ene heeft dat meer dan de andere. Hij kan ineens donkerder worden, maar hij kan ook nog een week lichtroze blijven.
    De mijne van zwanger en kids is ruim een week heel licht roze geweest, niet omo-wit, maar amper een streep te noemen. en ineens werd ie iets donkerder en dan doortesten en kijken wat je piek is en om te bekijken hoe donker hij wordt bij je.
    IK heb gewoon één keer op een dag getest, rond de middag.

Op het wachtbankje gaat het goed, nog een week! Voel van alles in mijn lichaam... ben benieuwd....

Melanie, wat spannend allemaal!!!

Flashy, JOEPIEEEEEEEEEEEEEE! Gefeliciteerd met je knipperlichtje!! Mooie echo!!!

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh ja, ik heb mijn scriptie ingeleverd!!!! jeeeeej, dat geeft enorm veel rust en ruimte in mijn hoofd! Zo fijn!!!!

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk Danielle, eindelijk ingeleverd!! Geeft een lekker opgeruimd gevoel he?! :D

A1974, ik zie dat je al antwoord hebt gehad op je vraag met betrekking tot ovutesten... Zorg alleen nog wel dat je niet te veel drinkt van te voren, dan moet het zeker goed komen!!

Hoe is het op het wachtbankje...?? Goed hoor!!
    Ik denk dat ik al antwoord heb, dus maakt het iets makkelijker. Normaal is m'n temperatuur of laag of hoog. Als er een 36,8 in beeld komt en hij daalt weer wat dan weet ik genoeg.....
    Tel daar het overgeven, misselijk zijn, honger hebben, hoofdpijn nog bij op.... :)

Ik had gister ook wat roze bij afvegen... Misschien innesteling? Heb ik nog niet eerder gehad namelijk....

Zal idd wel weer even zenuwen zijn Melanie...

Wendysunny, hoe is het daar??

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    danielle das fijn zeg... nu w8en op uitslag zeker
    ben f thuis.. zo weer naar bso toe... vanmorgen op school gewerkt...
    heb straks 3 drukken weken.. steeds 4 dgn
    werken en in wat avondne wat erbij.. maarja.. even doorbijten...

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oww duckertje dan Ben ik eens benieuwd!
    Dus je verwacht dat je zwanger bent??
    Tsja mijn gevoel klopte ook,hopenlijk klopt jou gevoel ook!
    Spannend!!!!!!!!

Danielle,wanneer krijg je de uitslag ervan?
    Hopenlijk is dut Keer alles goed en kun je je op andere dingen richten ;-D

Frouk,ik snap je gevoel!
    Hopenlijk kun je toch een Beetje genieten van het feit dat je tante wordt!
    Ook dit is een bijzonder moment in je leven. (vind ik persoonlijk)
    Kop op,de volgende die aan de beurt is ben jij!!
    De moed niet opgeven meid,we duimen ook voor jou!!

@hier:
    Vanmiddag eens een ovutest gedaan aangezien ik meerdere verhalen lees over zwanger en positieve ovutest.
    Nou moet ik zeggen dat de ovutest voor de mk zo licht was dat je moest turen!!! Dus hier reageerde hij er niet op.
    Nu met zwanger&kids testen wel een knaller Hahaha.
    Heb nog 1 kruidvat test maar die bewaar ik voor eind deze week.
    Verder niet echt last van kwaaltjes en het besef dat ik überhaupt zwanger ben is er ook nog niet!
    Maar dat vind ik niet erg want wil gewoon zo snel mogelijk die echo hebben met 7wk dus laat de weken maar fijn omvliegen!!

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Melanie, ik ben er bijna zeker van.... Alleen nog een testje nodig voor het bewijs! :)

Maarre, klinkt weer heerlijk he, lekker zwanger zijn!!
    Al kan ik geloven dat je het nog niet kunt bevatten!

Al kunnen we denk ik pas echt genieten als de 12 weken voorbij zijn en ons buikje lekker groeit!!
    Alhoewel, dat doet hij nu al, maar door ons beebje dan... ;)

20. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Wow , wat is het spannend hier . Zwangeren en zo goed als zwanger !!!!

Vruchtbare topic! haha geweldig hoop dat het voor mij ook zo zal zijn.

Thx voor de tips allemaal ! Ik ga er lekker mee stoeien en druk klussen :D

@Frouk ..sommige mensen he zucht . En voor jou zit het er ook vast wel snel in . Net wat Mel zegt! Geniet er lekker van dat je tante wordt en heel snel zal jij mama worden!

@Duckertje , wat spannend !!!:):):):):):):) Jeej!

@Melanie , zo is dat opschieten met die weken en op naar een geweldige echo!!! heb je al gebeld ? En lachen met die ovutest!

@Wendy, even doorbijten inderdaad en tussendoor wel lekker genieten .

@Danielle, wat fijn allemaal , koppie leeg maken en weer lekker genieten ook !

Deel Deze Pagina