Duckertje spannend zeg!! Begrijp alleen je verhaal over je temperatuur niet? Hij is nu toch weer gedaald? Kan, samen met het roze bloed verlies, de innestelingsdip zijn. Ik hoop het zo voor je! Ik had hier opp dag 3/4 ook een dipje, zelfde eigenlijk als bij jou! Spannend! Laat dit inderdaad maar een vruchtbaar topic zijn!!
hoi Duck, ja uiteindelijk gaan de dagen toch wel snel , al kan het niet snel genoeg gaan haha . Vind het eng , spannend en zucht weet niet wat nog meer haha Maar voor nu lekker aan de klus , zijn vervelendere dingen om te doen Wanneer ga je testen ? Ben echt super blij voor jullie echt !!!!!
Oh wel goed van jullie nu is mijn vraag over tempen ook een beetje beantwoord .. Want dat vroeg ik mij af .. met ei heb je dus een piek maar hoe zit dat daarna dan ? Sorry echt ben net een leek hoor haha na al die jaren niet met cylcus bezig gehouden te hebben leer ik zo veel nu ..
Leuk he, zo'n vruchtbaar topic! M'n temperatuur.... Laag is bij mij 36,6 Hoog 37..... Tijdens een normale cyclus waarin we niet zwanger willen worden is m'n temperatuur steeds 36,60 ongeveer totaan m'n ei. Daarna wordt hij direct 37 en blijft zo heel de tijd stabiel.... De keren dat ik zwanger ben geweest steeg hij na m'n ei naar 36,8 en ging dan weer een paar dagen naar beneden om dan pas 37 te worden.... Hopelijk een beetje duidelijk zo?? Danielle, ik had bij jou die dip idd ook gezien!! We blijven gewoon lekker wachten, duimen, klussen.... Wij gaan eten!! Tot morgen!!
Ik heb nog nooit van een dip gehoord!! Maar bij mij was de temp. ook eerst 36,6 en na mijn ei schommelde het van 37-37,1. Hij bleef gelukkig hoog en tadaaaa. Als hij omlaag gaat betekend het dat je ongi wordt.
Dat klinkt alsof je het over mijn tempkaartje hebt!! Ik snap iig nu wat je bedoeld! hoop dat we allebei zwanger zijn. A, ja, na je ei gaat hij omhoog (de temp) en komt dan niet meer op/bij het oude niveau van voor je eisprong. Daarom is het zo belangrijk om op hetzelfde tijdstip te meten, want ik heb gemerkt dat als ik 2 uur later meet hij vaak 0,4 graden hoger is... maar dat is dus al het verschil van voor en na mijn ei. Dus minimale temperatuursverschillen.
duckertje spannend zeg.. wanneer ga je testen danielle hoop ook dat het bij jou raak is.. eigenlijk bij iedereen hier paar dgn slijm gehad.. nu niet meer... heb ik dan vandaag wel meest vruchtbare dag.. of was dat dan gisteren? weet het ook ff niet meer. volgende week woe de gyn.. mocht ik dan zwanger ziijn/ worden is het dan nog te vroeg voor een test... jammer joh. was leuk geweest om yte komen en zeggen ja we zijn zwanger... maarja nu na de mk en vmk besef ik meer dat het een wonder is als het mag lukken en blijft zitten fijne dag meiden
Goedemorgen ladies! Got it! Thx weer voor de tips weer en uitleg! Danielle, net wat Wendy zegt houden zo hihi ! Goede voortekens ,ik had dat ook met de laatste zwangerschap , steeds maar vroeg wakker en niet kunnen slapen . Heel apart maar goed teken ! Zo spannend! Daan en Duckertje , zat even te kijken naar jullie kaarten haha gaat gelijk op wat geweldig leuk! Wendy, kom op lieve meid . Ook bij jou gaat het gewoon lukken, dat had inderdaad heel erg mooi geweest maar het gaat zeker wel gebeuren . Fijne dag meiden . Hoop dat de hormonen van de zwangeren snel overslaan naar de nog niet zwangeren hier haha.
by the way .. als iemand met ervaring met de ov test even tijd heeft voor mij ? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/61196-albums9874-picture57709.html Deze is van vanmorgen .foto is niet echt heel erg scherp . Moet het nog paarser worden ? Zijn wel weer duidelijker dan gisteren . Thanks voor jullie hulp !
Hij ziet er positief uit hoor! Morgen nog eens testen en overmorgen. Als ze weer lichter worden is je piek geweest!! Sucsex!!! Hihihi
A1974, nog even over het temperaturen..... Bij iedereen is het wel wat verschillend. Dus het beste kan je het met je eigen kaartjes vergelijken. Melanie heeft bv. geen dip gehad, ik bij beide vorige zwangerschappen. Danielle is nu "toevallig" ongeveer hetzelfde als bij mij, maar dat hoeft zeker niet!! Als je een paar rondes getemperatuurd hebt (hoop ik natuurlijk absoluut niet voor je ) dan zie je vanzelf een patroon! Bij mij moet hij trouwens onderhand wel omhoog morgen, anders snap ik het zelf ook niet meer... Danielle, ik lig ook al een aantal nachten echt wakker..... A1974, ik krijg je foto niet meer geopend, maar zo te horen is er goede hoop! Wendusunny, als het slijm stopt is je ovulatie geweest!
A, ik had graag even je foto bekeken, maar kan hem niet meer openen?? Zoek hem zo wel even in het topic van de testen! Hoe gaat het hier met iedereen? Wat Dukertje zgt klopt hoor, kaartjes zijn bij iedereen altijd verschillend!!! En zelfs als ik altijd een beetje hetzelfde patroon heb wil iets afwijkends nog niet direct iets zeggen.
dan was gisteren dus de ei.. en niet vandaag denk ik.. nou ja... we zien wel he nu 2 weken wachten en hopelijk geen rood. kaartjes geen verstand van.. ik temp niet.. volgende ronde maar een sgaan doen denk ik
Wendysunny, er komt geen volgende ronde!! Ik hoop ook nog op zo'n mooie stijging als bij jou Danielle..... Had net wel even ontzettende kramp! Duim, duim.....
haha Melanie thx En voor de andere dames zal hem even hier uploaden weet niet waar het mis gaat! En nee dat is zo , ik ga ook zeker niet vergelijken met andere tempkaartjes Maar vond die van jullie zeg maar qua piek en daling ..Gewoon grappig om te zien . Hier nog even de foto van de ovu testen.. Weet je .. ben zo blj dat ze dus op tijd binnen waren en dat ik gewoon ben gaan uitproberen want anders was de kans zelfs misschien wel dat ik mijn ei gemist had Als ik in ieder geval van die 32 dagen uit ging! spannend Wendy , hoop in ieder geval dat tempen voor jou niet meer nodig zal zijn Hoe voelen jullie je dames ? zwangeren, bijna zwangeren en wachtenden en nou jaa iedereen!!