Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    A1974, ziet er idd goed uit!! :)
    Veel plezier vanavond.... ;)

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Haha thx Duckertje ! Alleen vanaaf niet manlief moet werken dus vanmorgen lief tegen elkaar gedaan :D:p

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Enne, je hebt gelijk.... Is echt grappig als je onze twee grafiekjes vergelijkt! :)

Danielle is alleen drie dagen verder, dus nu moet ik haar goede voorbeeld van stijgen nog even volgen.... :)

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dat kan ook A1974!!
    Dan heb je "ze" in ieder geval al binnen!! :) :D

5. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    hahaha , zo is dat die hebben we vast in de pocket hahaha:D

En ja dat bedoelde ik ! En hoop dat daar ook zo'n mooie stijgende lijn komt voor jou . Ga hard duimen !!!!

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dank je!
    Wij hebben het gisteravond ook nog gezellig gemaakt hoor, voor de zekerheid.... Er kan maar iets klaar staan, toch?!

Ik ben niet zo van de ovutesten.... Heb ik met m'n zoontje wel gedaan, maar ik ben er zo mee bezig en dat ben ik met die testen nog meer....
    En nu had ik gedacht het allemaal los te kunnen laten en voel ik me alweer dagen "zwanger"....
    Gek mens! :p

Als het nu allemaal raak zou zijn, zitten we wel allemaal lekker dicht bij elkaar met de uitgerekende datum... :)

7. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Lekker doen voor de zekerheid en zo vervelend is het niet gelukkig he haha!

Dit is voor mij ook echt voor het eerst met ovu testen eigenlijk wilde ik er nog niet aan beginnen ook erg veel mee bezig maar dacht nou ja waarom niet . Om ieder geval voor mij zelf een beetje mijn cyclus te leren kennen.

Wat heerlijk dat je je zo voelt :D:D:D:D

Had liever een zwangerschapstest gehad die er zo uit zag maar goed ben voor nu wel blij dat ik ben gaan testen ..

En dat zou echt heel erg leuk zijn he Duckertje , hoop gewoon dat het iedereen gegund is.

8. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Geef mij ook maar zo'n zwangerschapstest! :)

Maar ik heb me voorgenomen niet meer te vroeg te testen. Werd vorige keer een groot fiasco met geen streepje, te licht streepje, wordt het donkerder....??

Ik ga het echt loslaten en echt pas op z'n vroegst op m'n NOD testen....
    Denk.... ;)

Hoe oud is jouw zoontje eigenlijk A1974?? En bevalt het hem in Spanje? Of hij is misschien niet anders gewend.....

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Duckertje, je geeft mij steeds goede redenen om niet te stofzuigen haha !

Ik denk dat ik ook zelf niet meer voor nod zou testen . Als ik mij zou kunnen inhouden ;) .. Maar die ellende had ik dus zelf ook en wil als het mij weer gegund is hier ook echt aan vast houden .Maar of ik het dan ook echt kan ? haha dat zullen we dan wel zien :p

Mijn zoontje is 9 jaar, 26 december 2002 geboren. Hij vind het heerlijk hier. Als we naar Nederland gaan geniet hij ook echt maar hij is nu hier zo gewend. Zijn spaans is echt perfect maar ja kids zijn net sponzen wat dat betreft . Zo vanzelfsprekend allemaal !

10. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi A1974.... Inmiddels gestofzuigd?? ;)

Ik ben even de hond uit gaan laten met mijn ventje. Probeer toch twee keer per dag een grote ronde te doen, is voor ons alle drie goed!
    En het huishouden doe ik altijd 's morgens.... 's Middags is voor ons..... :) Maar misschien is dat in Spanje anders, denk dat je dan op andere tijden "leeft"...

Maar je hebt dus al een vrij grote zoon!! Leuk dat hij het zo naar zijn zin heeft in Spanje....

Ik liep er net ook weer over te dromen... Als we hier nu gewoon eens de boel de boel laten... :)

En ik kwam net onderweg weer een heel mooi lief vlindertje tegen!
    Ik heb er gewoon vertrouwen in en dit keer moet het ons allemaal lukken!!

11. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Yes stofzuigen is gelukt :D

Lekker even een stukje wandelen met de hond is heerlijk toch , lekker in beweging blijven en wat goed dat je onderweg gegroet werd door een mooi vlindertje .

Vind het super dat je je zo voelt en er zo tegen aan kijkt! Zo spannend!

Ja , onze woensdag middag is niet meer zoals in Nederland. Hij gaat van 9 tot 1630 naar school hier. Elke dag .

Dan hebben ze wel tussen de middag 1,5 uur vrij . Lekker spelen en genieten . Zijn lange dagen maar daar in tegen hebben wij veel feestdagen . Nu de zomer weer voor de deur staat gaat hij alleen deze maand nog hele dagen .

Dan gaan ze van 9 tot 1300 want dan wordt het al te warm en dan hebben we ja wel let op 12 weken zomervakantie! En dan starten we weer met halve dagen vanwege hitte nog steeds en dan half oktober weer hele dagen .

Dus was echt even wennen maar goed te doen zo

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames, wat wordt er gezellig veel gekletst! :) Heb wel een paar pagina's moeten teruglezen.

Ik duim voor jullie dat de temp hoog blijven! Dat dit maar een super vruchtbaar topic mag zijn!

Ik heb morgen een afspraak met Moeders voor Moeders. Ben benieuwd...

Fijne avond en ik duim voor jullie.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik wil jullie nog even mijn testje van vandaag showen op NOD!:D
    Pas toen ik in beeld zag staan "ZWANGER" kon ik het pas echt geloven.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor mijn mk zwangerder voelde en ook meer enthousiast:):(
    Ik weet (gelikkig) ook dat dit komt door de mk en dat ik daarom zo ontzettend onzeker ben.
    Pas als ik een goede echo gehad heb kan ik pas enthousiast zijn ''zegt mijn gevoel".
    Ik ben natuurlijk wel super blij enzo en wil het van de daken schreeuwen maar ook dit doen we niet.
    we hebben er voor gekozen om het nog geheim te houden zolang als dat lukt!
    Flash, komt dit gevoel je bekend voor?

14. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Goedemorgen allemaal!

@Flash leuk weer even een knal test erbij!

@Melanie, super foto met een super test!
    En vind het niet gek dat je je zo voelt hoor! Denk heel logisch na een mk. Maar je bent het gelukkig echt en je krijgt gewoon een super echo!

Fijne dag meiden!

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    melanie: leuke foto zo zeg. wat zegt de test 2-3 weken ?? wat is dat dan? de tijd na innesteling of zo?? dan ben je verder he..

hier gevoelige volle borsten.. las op internet dat dan je ei geweest is.. dus dat is mooi!! nu op naar nod.

a1974 heerlijk klimaat lijkt mij.. wat doen jullie in spanje voor werk oid?

hier straks 2 kids wegbrengen 8.30 beging school en jongste 9.00 psz dorp verderop... dus tussendoor een kwartiertje over

wij denken eraan om via europa kinderhulp een kindje uit berlijn te halen in de vakantie voor bijna 3 weken.. iemand ervaeing ermee

16. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Wendy,

Ja dat is de tijd van conceptie zoals ze dat noemen geloof ik !

Ik ben freelancer en werk thuis. Maak websites en bouw scripts voor bedrijven . Mijn man werkt in de horeca.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een kennisje van mij wel . Heeft dat ook Pax ofzo ? Die heeft ook regelmatig een lief kindje over uit Berlijn en is daar razend enthousiast over !

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Flashyfly, cool dat je meedoet aan MvM!! Hoe was het...??

Melanie, ziet er goed uit die test, maar ik snap je gevoel ook helemaal hoor!!

Klinkt nog steeds goed dat Spanje... Ik weet alleen niet of ik goed tegen die hitte zou kunnen... ;)
    A1974, nog een ovulatietestje gedaan vandaag??

Danielle, hoe is het bij jou??

Hier blijft het hetzelfde, maar is misschien ook goed!
    Temperatuur iets gestegen....

18. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hey Duckertje!

Alles goed ?

Ja vanmorgen test weer gedaan zal zo even uploaden de foto .. Zit nog steeds met wat vraagjes eigenlijk over LH waar ik achter probeer te komen . Als ik dan toch ermee bezig ben wil ik alles weten haha.

Enne.. Kom soms ook Te heet zijn inderdaad hier dat is ook niet alles maar wij zijn het nu wel gewend .

Lijkt wel op foto dat het gisteren toch zijn piek had en gisteren en eergisteren was mijn temp 36.6 en vandaag 36.8 dus ik weet niet of ei nu geweest is of niet ..

Hoe snel bouwt Lh weer af ? Want als je testen van vanmorgen zie, net even wat minder dan gisteren maar nog 2 duidelijke strepen . Dus is het dan nog positief of niet!

Vanmorgen nog wel even geknuffeld hoor :D

Hoe gaat het met de rest van de dames ?

Bijgevoegde bestanden:

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    A1974, ik ben ook zo hoor!! Ik wil alles weten, tot in de puntjes!! :)
    En dan ook maar gelijk of ik nu zwanger ben of niet!! ;)

Ik denk als ik het zo zie dat je gister idd de knaller had en je ei gister geweest is....
    Heb je ook nog op je slijm gelet toevallig de afgelopen dagen?

Erg he, waar zijn we toch allemaal mee bezig denk ik soms, wat een vragen.... ;) ;)

Misschien vind je het leuk om ook een kaartje te maken bij FertilityFriend?? Dan kunnen we ook bij jou lekker meegluren naar je kaartje.... :)

En dan die hitte.... Ik kan door m'n eczeem niet echt goed tegen de zon. Als het hier echt heel warm is, daar maak je me niet blij mee. Natuurlijk is het in Spanje denk ik wel een iets andere hitte.....
    Hier in Nederland lijkt het in ieder geval herfst! Het regent heel de dag al....

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n zin in de Mac.............. :D Een lekkere vette hamburger....

Helaas ga ik de aardappeltjes zo maar eens opzetten.... ;)

Deel Deze Pagina