danielle.. spannend.. heb jij altijd lange cyclus? spannend hoor.. ik moet nog 10 dagen wachten.. bah.. laat je het wel weten? meiden fijne moederdag.. hier lekker naar strand geweest.. heerlijk.. was heel lang geleden dat we daar waren.
Oh wat fijn om te merken dat er nog meer vrouwen op deze wereld met hetzelfde worstelen!! Ook ik heb mk gehad in maart en probeer nu heel hard om weer zwanger te worden. Zou niets liever willen op dit moment. Spannend, Danielle dat je morgen gaat testen. Hou je ons op de hoogte? Ik wacht nog tot 23 mei (als het lukt ) met testen, dat is twee weken na m'n eisprong (die ik vaak duidelijk voel) en maar hopen dat die temp hoog blijft! Hoe doen jullie dat met alcohol drinken en rauwe dingen eten, tussen eisprong en NOD? Gewoon doen of toch voor alle zekerheid niet? Zelf merk ik dat ik het niet meer zo prettig vind, met name om die twee weken alcohol te drinken. Ben toch bang weer miskraam te krijgen en dat het dan daarmee samen zou hangen. Jammer he? Die angst en onzekerheid.... Hoe was de moederdag voor de moeders onder jullie? Gaan jullie nu ook genieten van boer zoekt vrouw??
Hier een fijne Moederdag gehad! Hadden ook familie reünie,was wel leuk om familie te zien waarvan je niet wist dat ze bestonden! Zo appart want er waren mensen van Amsterdam,Canada en Australië. Verder is mijn buik iedere avond MEGA!! Ik heb ook nog spastische darmen dus dat gaat lekker. Had al extra een wijder truitje aangedaan omdat ik geen zin had mijn buik de hele dag in te houden! @Danielle, spannend zeg!!! Kom je meteen iets laten weten? Ik kom meteen kijken als ik wakker ben Hahaha ik duim voor je!! @wendysunny Heerlijk uitwaaien op het strand! Helaas hebben we dat hier niet anders zou ik er vaak te vinden zijn! Heerlijk lijkt me dat en vooral als je even je dag niet hebt en ff lekker alleen kunt zijn om je hoofd leeg te gooien.....weg met de golven van de zee!! Nog 10dg voor jou,spannend hoor! Ik ga ook voor jou duimen!
Heej anemoon, Ja helaas hebben wij allemaal in het zelfde schuitje gezeten in maart! Het spijt me dat jou dat ook overkomen is! Heb je het ondertussen een plekje kunnen geven? Ik hoop dat jij ook weer snel zwanger mag zijn. Ik heb overigens wel gewoon gedronken,gerookt en carpaccio gegeten. Ik wilde dol graag stoppen maar in mijn hoofd dacht is "stel dat ik dit allemaal laat,wie garendeerd mij dat ik snel zwanger ben?" Stel het had 1jaar geduurd? Meteen met een positieve test in handen gestopt met roken! Morgen al 1week,heb het wel soms moeilijk maar ik doe het voor ukkie! Tsja en biefstuk eet je niet iedere dag,en drank ook niet neem ik aan. Liefs,
hier net ongi geworden helaas. We gaan eerst maar eens lekker op vakantie over 5 weekjes. hoi annemoon welkom hier. Ook een miskraam gehad in maart wij helaas ook allemaal. we hopen allemaal snel weer zwanger te zijn van een wondertje en zoals je ziet is dat al bij een paar van ons gelukt
He bah Frouk! Dat is balen! Waar gaat de vakantie heen? Drinken deed ik zelden dus dat laat ik nu tussen ei en NOD en roken deed ik niet. Verder probeer ik toch gewoon te leven want ja, als het idd een jaar duurt....
Nou, ik kwam eens even naar Danielle gluren! Nog niet getest?? Temperatuur wel nog hoog zag ik!! Annemoon, welkom hier! Jammer dat ook jij dit mee hebt moeten maken, maar ik vind hier heel veel steun! Ik drink en rook eigenlijk niet.... Het enige waar ik verslaafd aan ben is cola... En schijnt toch de kans op miskraam te verhogen. Lees hier in ieder geval tegenstrijdige berichten over! Drinken jullie regelmatig cola?? En m'n eerste moederdag was heel leuk!! Papa had goed zijn best gedaan! Nu moet ik iets gaan verzinnen, dus als jullie tips hebben.... Frouk... Hopelijk deze ronde meer geluk!! A1974, hoe is het bij jou?? Gelukt met je FF kaartje? Hier heb ik eindelijk duidelijkheid.... Wat heb ik mezelf de laatste maanden voor de gek gehouden zeg, en deze maand helemaal!! Ik heb dit weekend de cursus eens gedaan op FF en een hoop kaartjes bestudeerd hier op ZP.... Inclusief die van mezelf.... Ik heb het toch steeds verkeerd bekeken, m'n ei ligt een paar dagen later dan ik altijd dacht.... Dus m'n ei is deze ronde helemaal nog niet geweest! Ik gok vandaag of morgen, want ik heb eergister en gister "eggwhite" gespot.... Eindelijk heb ik het eens door....!! Ik heb blijkbaar dan wel een iets kortere LF van een dag of 10.... Klinkt vast stom, maar ik denk dat ik gewoon zo graag wil en dan van de spanning en stress gewoon ben gaan overgeven ofzo.... En dan zet die FF nog een kruis en trap ik er met open ogen in..... Ik zal de komende weken niets meer roepen over symptomen, die zeggen bij mij toch helemaal niets!!
Duckertje, ik ben wel erg benieuwd wat je nu hebt geleerd om anders te doen? En wat ervoor heeft gezorgd dat je je ei nu wel kunt detecteren!
Danielle, bij mij was slijm slijm..... Maar afgelopen dagen ben ik er eens meer op gaan letten, en nu zie ik eigenlijk duidelijk verschil in de "typen"... Plus ik hield te standvastig vast aan een lf van 14 dagen. De twee keer dat ik zwanger was ging hij dan ook idd van 36,8 naar 36,5 en dan naar 37... Dit was steeds 14 dagen voor m'n NOD.... Maar m'n ei moest toen eigenlijk nog komen, is net die drie dagen verschil..... En nog iets anders, maar dan ga ik wel erg in detail, vergeef me..... We zijn nu al drie weken om de dag aan het "klussen" en alles liep er steeds direct weer uit voor m'n gevoel.... Ik kon nog niet eens omdraaien bij wijze van.... De laatste twee dagen blijft alles netjes binnen...... Nogmaals vergeef me.... Ik trek dan maar de conclusie dat m'n baarmoedermond nu wel open stond.... Oja, en ik moet niet zo vertrouwen op FF.... Zie je een mooi kruis en daar ging ik....
Jaa, wat je zegt herken ik wel ja! Slijm is geen slijm als je echt goed gaat kijken! En inderdaad, het eruit lopen hahahahaha Goed dat je nu wat meer inzicht hebt gekregen en wellicht is je LF niet precies 14 dagen inderdaad! Hoop dat je ei gauw komt en je inderdaad zwanger wordt!!!
Ik vind het zo leuk dat je me dan precies begrijpt! Ja, als ik niet zwanger wil worden bestudeer ik dat "slijm" niet zo hoor.... Niet zo interessant... En er zijn ook een aantal maanden geweest dat we niet zwanger mochten worden ivm met medicatie en ontzwangeren, we gebruikten dan altijd een rubbertje... Dus nu eens echt een groot deel van de cyclus "geklust" en dan merk je toch verschil idd... En hoe is het nu bij jou?? Al een testje durven wagen?!
@Frouk Jammer ! lekker genieten op vakantie en even alles lekker van je af zetten . Komt echt wel goed , de moed erin houden . Waar ga je heen ? Dikke knuffel!! @Annemoon, welkom ( helaas ) vervelend dat je het ook mee hebt moeten maken , maar ook zeker de moed erin houden . @Danielle.. Nog geen testje er tegen aan ? Je maakt het wel heel erg spannend hihi @Duckertje . Stom allemaal soms grr! Denk je het door te hebben en gaat het toch even net allemaal anders. Maar goed als eitje er nog aan komt klussssssssssseeee! Leer ook weer van jou nu dingen om het goed in de gaten te houden . @Melanie en Flash hoop dat alles goed gaat met jullie . @hier.. Same old, niet veel bijzonders eigenlijk . Ik vroeg mij af hoe betrouwbaar ovu testen nou echt zijn ? Weet iemand dit ? Ik heb er gewoon een raar gevoel bij .Dacht zelf lichamelijk mijn lichaam en de signalen van een ei te herkennen maar daar heb ik deze maand helemaal niks van mee gekregen . Heb ik wel echt mijn ei gehad ondanks dat test posi was ?? Dat cyclussen raar lopen oke prima maar ineens 8 dagen verschil is dat wel zo ? zucht vermoeiend allemaal Zal zo even kijken voor mijn ff kaartje.
Gelukt Thx Danielle, stap voor stap met jou uitleg gedaan Ben benieuwd wie mij er iets over mijn kaartje kan vertellen
A1974.... Join the club!! Ik dacht ook dat ik het allemaal snapte.... Hoe betrouwbaar zo'n ovutest is.... geen idee. Waarschijnlijk ook weer in combinatie met je "slijm" en je temperatuur... Je grafiekje kan ik nu nog niet zien... Weet alleen niet hoe het wel moet, manlief heeft het voor mij in m'n handtekening gezet...
Hoi Duckertje! Hij staat er nu bij als het goed is hoor haha My ovultion chart . En ja wat je zegt met slijm maar daar werd ik nu ook weer geen wijs uit . Heb alles voorbij zien komen lijkt wel Lastig soms haha !