Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    Ik heb een druk weekend gehad en net ff alles bijgelezen.

@Frouk, bah balen zeg! We gunnen het je zo!!!! Ik hoop dat je een beetje met de teleurstelling om kunt gaan. Ik weet dat ik het er iedere keer echt super moeilijk mee had... Knuffel voor jou!

@Mel, ik heb tot nu toe alleen maar inwendige echo's gehad. Nou, geen probleem hoor, ben de schaamte nu wel voorbij. ben meestal zo zenuwachtig dat ik er niet eens op let hoe ik erbij lig :) maar meteen naar ons frummeltje wil kijken of alles nog goed is.
    De echoscopiste zei dat we in ieder geval tot 10/12 weken een inwendige echo doen.

@Annemoon, welkom (helaas om een verdrietige reden) Ik heb in ieder geval veel steun gehad (en nog steeds) aan de dames in dit topic!

@danielle, ik ben zoooooo nieuwsgierig!!!!!! vertel vertel! :(

@Duckertje, je eigen lichaam goed kennen lijkt mij toch het beste. Ovutesten helpen om zicht te krijgen in je cyclus maar als je goed naar je lichaam luistert en voelt kun je dat ook. Ik heb nog nooit mijn ei gevoeld maar er zijn vrouwen die dat wel voelen. En ja het slijm is ook een goede manier.
    Haha ook herkenbaar het eruitlopen. Dan heb je misschien nog niet goed vruchtbaar slijm.... Als het erin blijft is dat een goed teken denk ik! :D

@A, ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn... staat dat niet in de beschrijving? Zoals ik ook al hierboven schrijf zijn er ook andere manieren om je cylcus te begrijpen. Maar ja, alles heeft zijn voor en nadelen. Even uitzoeken wat het beste bij je past.
    Ik denk het wel betrouwbaar is als de ovu test posi is dat je lh piek hebt en dat je ei dan binnen 12 - 24 uur springt.

Over eten en drinken, na de miskraam heb ik alles gegeten en gedronken wat niet mag en toen was ik dus al heel snel weer zwanger. Mosselen, carpaccio, brie, filet americain, zalm etc etc. Rode wijn, jillz etc etc. Haha ik heb me echt laten gaan!
    Roken doe ik al jaren niet meer en cola drinken soms 2 glazen per week, ben echt een sapjes mens. :)
    Ik heb me er even zorgen over gemaakt maar ik denk dat je dan zo vroeg zwanger bent dat de kans zoooo klein is dat hij te verwaarlozen is.

Alcohol heb ik voor mijn miskraam bewust laten staan omdat het oko beter zou zijn om sneller zwanger te worden als je geen alcohol drinkt. Ook manlief moest er door de weeks aan geloven :D
    En in de dagen na mijn ei voor NOD heb ik geen carpaccio etc meer gegeten, dat voelde niet goed.
    Mijn advies: Gewoon lekker doen waar je je goed bij voelt!

nou, das ff een heel verhaal! Ik ga zo ff boodschappen doen en vanaaf komt mijn broertje op visite.

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kijk zo even! Even m'n zoontje op bed leggen!!!

Tot zo!!! :)

3. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    #723 a1974, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    tot zo Duckertje!

Hoi Flash,

Druk ermee maar zo te horen gaat het wel oke ?

Hoop dat je je goed voelt :D En ja lijkt mij ook wel maar goed ik zet nu overal een vraagteken bij op 1 of andere manier zucht ;)

Over eten en drinken trouwens..

Roken heeeeel minimaal , toen ik dacht zwanger te zijn meteen gestopt. Dus zwaar voor de test . Cola had ik ineens geen trek meer in en tot de dag van vandaag niet meer gedronken.

Voor de rest heb ik na de MK alles gegeten waar ik trek in had , sterker nog na de curretage manlief een stokbrood file laten halen ;)

Voor de rest nu .. Drink gewoon 1 beker melk en 1 glas verse jus per dag . Voor de rest water of sapjes.

Eten, eet waar ik trek in heb .. Zoveel rauw voedsel eet ik toch niet .

alcohol laat ik nu wel even staan want je weet nooit.

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik weer....
    Duurde iets langer, want m'n schoonmoeder belde.... :$

Normaal gesprek, dus prima! :)

Je kaartje.... Ook weer lastig.....
    Zoals FF weer een kruis zet denk je gelijk idd, ei geweest icm je positieve ovulatietest.....

Alleen voor het kruis is je temperatuur ook vrij hoog....

Ik zou toch nog maar even blijven klussen als je "zin" hebt en nog een paar dagen afkijken....

Oja, was er ook zo eentje....
    Zaterdag moest het gewoon! ;) Manlief had echt geen keus!! :)

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Flashyfly, gaat toch snel bij jou he! Hoe voel je je nu??
    Al misselijk?! :)

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    A1974, weet je wat het is....

FF berekent een gemiddelde en als je meting er drie keer boven ligt zet hij een kruis....
    Maar dit hoeft niet gelijk een goed gemiddelde te zijn, daar zijn meer metingen voor nodig.

7. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Thx voor het kijken en heey een normaal gesprek helemaal fijn !

ja , daar was die ook vrij hoog maar het is nu ook heel stuk warmer ineens , dus slaap kamer ook dus ik weet niet .. maar had gelezen ergens dat dat dus ook invloed kan hebben allemaal . Ben dat stukje kwijt maar stond wel goede info bij .

Maar weet je wat .. Denk dat ik manlief vandaag ook geen keuze geef haha ! Ben nog wel door aan het testen met ovu test gewoon voor zekerheid (vraag mij niet waarom :p maar die zijn lichter maar niet wit ..

We gaan er gewoon tegen aan haha :D:D

8. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    ja idd dat denk ik ook Duckertje . zit niks anders op om het zeker te weten gewoon lekker blijven knuffelen en op goed geluk dan maar .. Heb het idee dat het gewoon zo moet werken haha

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het is idd goed geluk...

Zou idd goed kunnen dat je temperatuur natuurlijk hoger is, omdat het zoiezo warmer is daar....

En hoe is je slijm nu dan?? Enig idee?? ;)

10. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mijn ovutest was zaterdag trouwens ook bijna wit.....

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    ovutesten zijn 99% betrouwbaar in waar ze voor bedoeld zijn: je lh-piek opsporen! een lh-piek geeft aan dat er binnen 12 tot 48 uur een eisprong plaats zal gaan vinden.
    Echter, als je lichaam raar doet, kan het gebeuren dat er geen ei springt... Er hoeft dus niet per definitie een eisprong plaats te vinden als je een positieve ovutest hebt gehad, daarom is juist temperaturen daarbij zo handig.
    Ovulatietest - Wikipedia

Stoppen met vrijen op de dag van de lh-piek (of de dag ervoor) kan dus ook te vroeg zijn... als je pas na 48 uur je eisprong hebt kan het gebeuren dat je geen levende zaadjes meer hebt en je dus een kans overslaat....

A, ik heb jouw kaartje ook bekeken, de temp voor je kruis is ook wat hoog... ik zou afwachten wat het de komende dagen gaat doen, maar als je ovutesten lichter worden lijkt het er toch op dat je ei geweest is.
    Temperatuur buiten, temperatuur binnen, wel of niet onder dekbed liggen, veel dromen, slecht slapen en veel wakker liggen... het speelt allemaal mee met je temp....

Flash, fijn te lezen dat het goed met je gaat! :)

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Samen komen we er wel! :D

Straks zijn we nog experts...........

13. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    wat ontzettend rot, Frouk, kan me levendig voorstellen hoe erg je je ongesteldheid haat nu.

ik temperatuur pas een tijdje en vind het ook nou niet altijd even duidelijk. merk ook dat je je er heel erg op gaan focussen en dat het een soort houvast geeft. denk dat het vaak ook echt wel klopt wat eruit komt, maar vast niet altijd. en dat kan me wel onzeker maken! ik zou er liever wat meer ontspannen in willen staan.....

grappig, die verhalen over eten ;) we hebben toch zo allemaal een manier gevonden, en veelal een voorzichtige manier, zo graag willen we die kleine.

14. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Duckertje ik weet niet .. beetje weinig beetje wit kan er niet veel mee hahaha :D Geen idee waar het onder valt !

En ja hahahahah. Slijm experts lol :D:D:D:D de slijmballen

Danielle . Ja dat had ik inderdaad ook gelezen dus daarom even de ?? , ik deed vanmorgen dus tempen 7 uur. Eerst was het 36.9 en minuut later ja ja je zou denken dat ik mij verveel haha was het 37 graden . Zonder uit bed te zijn geweest .

Dus je zou denken dat in ieder geval de piek is geweest .. Of die echt gesprongen is dat is altijd maar de vraag natuurlijk , al had ik lichtjes gerommel die avond .

Anemoon. Klopt!!! Dat heb ik dus ook want als ik een daling zou zien dan ben ik denk ik gelijk weer van slag omdat je dat weet dat het dus niet raak is .

Verwarrend allemaal , leuk vind ik niet maar ik doe tempen nu bewust puur omdat ik al wat ouder ben en als het over 5 maanden niet raak is terug mag naar de gyn en ik dit vast op tafel kan leggen :D

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Anemoon, misschien leuk als je ook je kaartje in je handtekening zet....
    Niet vragen hoe, dat weet Danielle! :)

A1974, omdat ik al wat ouder ben..... :cool: Je bent zo oud als dat je je voelt!!

Beetje weinig, beetje wit....
    En is het dan ook nattig of droog?? Ik ga voor "sticky" als het droog is, anders "creamy"!

Echt erg, maar ergens zie ik er ook het plezier wel van in!!
    Maar over een paar dagen moet dat slijm wel onderhand weg zijn hoor, dan ben ik het beu! ;)

16. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wat een plezier, dat zwanger worden..... :D

En dan te bedenken met hoeveel verdriet ik hier terecht ben gekomen... :(

17. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha ja dat is waar maar moet je ook even tegen mijn eitjes vertellen :D:D haha.

maar eeh hoe zeg ik dat netjes jij komt het gewoon tegen zeg maar ? Want ik dus niet he hahahah . Als je begrijp wat ik bedoel ;):p

Moet daar een beetje zelf onderzoek voor doen

18. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Dat zeg jij heel goed maar vind het ook nog vrij frustri eigenlijk .. een vrouw steek maar raar in elkaar hahahahaha

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    We gaan nu wel heel ver he, maar vooruit..... ;)

"Sticky" en "creamy" kom ik idd tegen.... Gewoon in m'n ondergoed zeg maar.....
    (ik zoek naar wat mooie woorden om alles netjes te beschrijven, maar goed, het is niet anders.... :) )

De afgelopen dagen was het "creamy" in m'n ondergoed, maar bij afvegen met papier "eggwhite".... Dan is het echt helder en het maakt een soort draadjes....

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Doe ik hier ook wel eens.... en soms slaap ik verder en na een uurtje issie dan al met 0,4 graden gestegen!!!! Daarom komt het zo nauw om elke dag elk tijdstip en altijd alles hetzelfde te doen... Alleen ja, dat gaat in de praktijk never nooit niet!

Slim van je dat je alvast bent tempen zodat je dat kan overhandigen aan de arts! Mag ik vragen hoe oud je bent?

Met afvegen heb ik op dag voor en dag van eisprong wel echt egg-white, maar... als we 's avonds vrijen dan heb ik de volgende ochtend ook heel veel afscheiding... en dan is het dus net egg-white, maar is gewoon sperma troep! ;) hihi

Deel Deze Pagina