Danielle...... Ik kijk idd niet 's ochtends als we de avond ervoor geklust hebben.... Ik kijk dan 's avonds voor het douchen en het naar bed gaan!
Er is er hier eentje zijn mobiel boven de box aan het slopen.... Maar hij moet nog een ronde mee kunnen......
hey meiden grappig allemaal om dit te lezen over het tempen egg white en creamy . op naar de eitjes en zwanger worden. Dat was wel even balen ja vanochtend maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen! We gaan over 5 weken naar turkije lekker 10 dagen bakken in de zon en aan de zee mmmm... heb er z'n zin in. hoeist met wendy? en danielle heb je nou al een testje gedaan? @ flash en mel gaat de zwangerschap ook goed met de kwaaltjes enzo geniet ervan
Frouk, klinkt goed, Turkijke!! Ik ben er vandoor..... Wij gaan eten.... Tot morgen!!! * Wordt vervolgd, ik ben weer benieuwd wat de dag van morgen bij iedereen weer brengt wat temperatuur en slijm betreft.....
Hahaha, wat een fantastische praat hier! Slijm, slijm en nog eens slijm. Hoop dat er niemand vanavond jellypudding eet.... Ik vind het ook niet gemakkelijk om slijm te duiden. Heb wel het gevoel dat ik als ik het spontaan tegenkom, bij afvegen of in onderbroek, dat ik meer in de buurt van vruchtbare dagen komen. Maar de subtiele verschillen heb ik nog niet helder (eerder creamy dus ). Een workshop zou niet verkeerd zijn ! Ik ga tempkaartje ook in m'n handtekening zetten, kunnen jullie daar ook je licht over laten schijnen. Maar nu nog even niet, heb een waanzinnig drukke werkdag achter de rug en ben hyperzenuwachtig voor een scholing die morgen gaat starten (en die ik geef) . Ga dus eerst even rustig lezen hoe dat werkt met dat kaartje...
Dames, ik moet jullie wat bekennen!! Vanochtend getest en ik ben hartstikke zwanger!!!!! Wilde wachten met vertellen tot vriendje het ook wist en die heb ik het daarstrax verteld toen hij thuis kwam uit het werk!!!!! Ik zit één dag voor NOD.
♥ NOD-lijst na mk 2012 ♥ Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 22 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - NOD 23 mei Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD ?? Serendipity A1974 Anemoon ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 14 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013
Ohhh wat goed Danielle!!!! GEFLICITEERD!!!!!!! Geweldig nieuws Danielle! Op naar een mooie gezonde zwangerschap met waanzinnige echo's !!!!!!! Nu wij nog meiden haha !
straks even alles goed doorlezen van de rest .. Even werkje af maken !! Maar kon het niet laten om Danielle vast even te feliciteren ! Waanzinnig nieuws !
Even dit nog kwijt .. even gewoon uit de grond van mijn hart .. Ben echt oprecht blij voor jullie vrouwen die zwanger zijn gun het jullie zo van harte.Echt eerlijk waar .Maar zal jullie wel vertellen .. zit hier behoorlijk in traantjes .. Hoop dat het de rest (incl mijzelf haha ) ook snel gegund is ! maar goed we zitten in een vruchtbaar topic haha dus moet wel goed komen .. hoop ik
@ a1974 wij komen ook aan de beurt. Ik vind het zelf ook soms moeilijk om te lezen hoe andere zwanger zijn maar ik gun het iedereen het is toch een wonder! Straks klimmen wij op die roze wolk! een vruchtbaar topic is het zeker ghihi
Hee A, dat snap ik helemaal!! Ik had hetzelfde bij alle anderen die afgelopen weken zwanger werden... Je gunt het de ander wel, maar je wilt zelf ook zo graag en dat verlangen zit zooo diep! Het topic is hartstikke vruchtbaar dus jullie worden vast ook gauw zwanger!!! Dikke knuffel voor jullie!!