Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi lieve meiden!

Nou ben geweest en kreeg (gelukkig) een buikecho. Baarmoeder was goed geslonken maar er zat nog wel een stolsel in van ongeveer een cm. Deze moet gewoon loskomen zegt hij dus dat hoop ik dan maar ..

Zo raar eerste wat ik mij bedacht was nou ook gek de stolsel is groter dan wat het vruchtje was :(

Voor de rest eigenlijk een beetje gepraat over hoe ik had ervaren etc , heel erg lief wel en als we nazorg nodig hebben altijd kunnen bellen met vragen enzo.

De rugpijn was een "normaal " verschijnsel en hoofdpijn ook wel zei hij .

Voor de rest zei hij.. ik verwacht dat je volgende menstruatie over een week of 3 zal komen en dat deze behoorlijk heftig zal zijn. Ik mag wel weer gelijk proberen maar hij zei van ik verwacht niet dat het gelijk raak zal zijn . En dat daarna het zwanger worden * nou ja proberen dan geen probleem moet zijn en we er helemaal voor kunnen gaan .

Eerste instantie had ik zoiets van hmz :( Waarom niet gelijk maar aan de andere kant heb ik zoiets misschien beter dat de stolsel er gewoon nog uit komt en echt helemaal schoon ben van binnen ? Het is zo verwarrend allemaal . Dus waar doe je goed aan ? Geen idee.. Manlief heeft zoiets van herstel nou maar eerst dan , alles lekker eruit en dan komt het vast goed ..

IK weet het niet zolang ik in ieder geval nog bloedingen heb kan ik dit nog niet achter mij laten..

We kwamen net kennissen tegen die we al heeel lang niet hadden gezien en die vroegen .. Jij hebt maar 1 zoontje toch ? Pf op dat moment had ik het even willen uitgillen hoor! GRRRRRRRR

@Mel dat is zeker heel erg gemeen :( van haar . Dat is info kom op zeg daar zit je toch niet op te wachten .. Erg als mensen zo doen . Gaat het weer met jou ? Niet meer aan het spugen geweest ?

Maar snap jou heel erg goed. Dat het een opluchting was.

@ Frouk.. blijft moeilijk zeker omdat het zo dichtbij is en jij je dan zo groot moet houden . Zo krom he ? Tuurlijk ben je superblij voor haar maar valt gewoon heel erg zwaar:(
    Gewoon blijven praten erover en tranen kunnen soms enige verplichting geven om het lekker even eruit te gooien!

Dikke knuffel!

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    andere zwangeren:een goede vriendin is zwanger. hopelijk krijgt zij rond de uitgerekende datum een gezond kindje..wat ik fijn vond is dat zij mij wel alles laat weten, verder vraag ik er ook gewoon naar. Ben zuper blij voor haar.

onbekendere mensen: tja.. heb ik meer moeite mee.. zo van.. ik wil ook...

ik bloed nog steeds een beetje.. heb de dokter gebeld of ik binnenkort uitstrijkje kan laten maken. had jan oproep.. toen afgezegd omdat ik net zwanger was. nu gaat de assistente navragen of het nu al kan na de curretage. Hopelijk wel.. het is niet voor niks dat het vanaf je 30e moet.. ben net 30 hoor.

Weer zwanger worden:
    wie gaan er nu al voor?
    Ik wil nog wachten, wil me eerst goed fit voelen...maar aan de andere kant.. wil zo snel mogelijk weer zwanger worden... hihi.. dubbel gevoel he.. hebben jullie dat nou ook?

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    a1974: fijn dat conrole ok was... maar hoe weet ie dat je over week of 3 ongi zal worden? zag ie dat?
    ik pas 18 mei controle.. bijan 8 weken na curretage.. best laat he...

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    net zw test gedaan.. 2 dikke strepen.. bah... ik wil een nega test.. zou ik daarom ook nog zo beroerd zijn?

5. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Wendy, nou geen idee hij zei ik verwacht .. Dus het is altijd maar de vraag toch ? Hoop van wel! In ieder geval weer even de cylcus op gang brengen .

Ik heb nog geen test gedaan om te zien of alle hormonen weg zijn . Gyn zei vorige week duurt een dag of 10 dus daar wacht ik maar even mee nog .

Maar kan makkelijk dat je nog steeds daardoor beroerd bent hoor ! Hij zei ook je moet letterlijk ontzwangeren.

Tuurlijk zou ik het liefst deze maand gelijk weer willen maar is nog maar de vraag of het lukt en zit nu toch weer een beetje met die stolsel in mijn maag . Dus waarschijnlijk gewoon lekker genieten van het " klussen " maar rustig aan .. En zolang ik nog bloedingen heb ga ik dat niet doen .
    Dubbel is het zeker .. af en toe om gek van te worden . Ik wil ook weer zo graag en het liefst heel snel :D

Maar geen idee of 8 weken daarna pas laat is ? Ik hoop dat dit mijn eerste en laatste keer was en dat wens ik jullie ook toe . Misschien juist om het even allemaal goed te tijd te geven dat ze daarom even wachten ?

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Trouwens waar ik nog wel veel moeite mee heb en waar ik echt moe van wordt is mijn stoelgang pff darmen zoo zwaar van slag en die vermoeiheid nog zo sterk aanwezig wordt er niet goed van grrrrr zo even mopperen hoor!

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    a1974: ik was benieud naar de hcg... maarja.. wat heb je er verder aan..voel me nog niet fit.. dus gaan er nog niet voor.

hopelijk denk ik daar snel anders over ;)

zu ga de kleine meid uit bed halen en dan naar zwemles van de oudste... kijkles vandaag.

vanavond weer op tijd naar bed... morgenmiddag weer paar uurtjes werken. dan lang weekend.. heerlijk

jullie nog plannen voor pasen? hier weinig bijzonder.. het feest van nieuw leven.... hopelijk kunnen wij allemaal volgend jaar van nieuw leven genieten...

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tip: thee zonnatura; natuurlijke stoelgang heb ik ook... helpt wel wat

nu snel kleine uit bed halen.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    @a1974.
    Wat vervelend dat er nog een stolsel zit!
    Stom dat ze dat niet gezien hebben tijdens de curretage!!
    Nouja,hopenlijk komt het er snel uit en stopt het vloeien ook snel.
    Ik kon het ook niet achter me laten tijdens het vloeien,de positieve testen en de hormonen puistjes in mijn gezicht!! Grrrrr
    Maar gelukkig is dat allemaal achter de rug en heb ik het laten vliegen alleen vlinder!
    Alhoewel ik iedere dag nog aan mijn mk denk.
    Gewoon kleine dingen.

*bovenstaande mail op het werk 7-2 (eerste positieve test)
    *foto's van de positieve testen
    *trek het nachtkastje open voor de thermometer omdat ik koorts had, en daar had ik dus de mvm test verstopt. Hahaha
    *mijn app op de tel, ik open hem. "u bent vandaag 11 weken en 5dagen zwanger. Tip van vandaag u baby zwemt lekker terwijl u er niks van voelt"
    *berichten van dame's die samen met mij positief testen,blij voor hun natuurlijk dat bij hun alles Goed is!
    *zondag met Pasen gaan we naar de hele familie,dit zou ons nieuwtje van de dag worden.

Inplaats daarvan zal ik wel overspoelt met vragen worden.
    Maar dat geeft niks,vind ik ook wel weer fijn!
    Voel me gelukkig alweer beter,soms toch steekjes in eierstokken.
    Zouden mijn eitjes bezig zijn,ik hoop het zo!!

Wendysunny, vervelend hè die positieve test.
    Wordt je weer ff met de neus op de feiten gedrukt! Grrrrr

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,
    Ik zie dat er wat meer dames bij zijn, welkom, helaas om een verdrietige reden, heel veel sterkte allemaal!

Ik blijf het vreemd vinden dat iedereen na de curettage een controle krijgt. Ik had mijn gyn gevraagd en die zei dat ik dat niet kreeg omdat ik er van uit moet gaan dat ik schoon ben. Gister was NOD, als ik mijn ongi niet binnen 5 weken krijg ga ik toch echt om die controle echo vragen...
    Nog steeds geen ei, het HCG is wel uit mijn lichaam. Op de echo zag de gyn toen bij een van de eierstokken een cyste. Maar dat had met de zwangerschap te maken, die zou vanzelf weer verdwijnen als mijn lichaam doorhad dat de zwangerschap afgebroken wordt.
    Allemaal zaken waardoor ik onzeker word...

Zojuist mijn eerste kraamvisite na de MA overleefd, en daar was mijn pril zwangere vriendin ook bij. Het was wel even heftig in het begin maar gelukkig zijn het lieve meiden die me steunen! En heb ik lekker kunnen knuffelen met een beebje.

@wendy ik heb dat gevoel ook hoor, wij willen heel graag weer snel zwanger worden, maar dat zal het verdriet om onze vlinder niet minder maken. Zo dubbel allemaal.

11. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @Mel, ik zie dat we tegelijk een bericht geplaatst hebben :)
    Alles herinnert mij er ook aan... zelf niet baby of zwanger gerelateerde zaken...
    Veel sterkte komend weekend. Ik hoop dat je kunt genieten van je fam.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahaha zie het nu pas!

Vind het indd ook raar dat jij geen controlle krijgt!
    Ik moet 12-4.
    Ik hoop dat ze dan mijn eitjes kunnen zien of wie weet een beginnende zwangerschap :) ohjee,ik loop te hard van stapel. Hahaha
    We zien wel,mijn vermoedelijke NOD is tussen 16-20 april.

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    vreemd ja geen controle.

wanneer zijn jullie weer gaan werken?
    ikke 1,5 week na curretage 3 uur bso.

op school nog niet gewerkt .. te vermoeiend helaas

14. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Heb vandaag een rot dag blechhh! Nergens zin in , kan mij nergens aan toe zetten ook . Gisteren weer helder bloed vandaag wat bruinig was aan het hopen dat ie stolsel eruit zou komen zodat we toch weer lekker aan de slag kunnen gaan .
    Voel mij net een dweil .. pfff! Maar goed positief blijven ;)

@Mel.. die testen van mij heb ik verstopt , apps had ik al verwijderd maar weer een nieuwe ingesteld voor ei. Ik heb ook nog 1 puist pff zo lekker op mijn kin grr..
    Hoop dat je toch nog een leuk weekend zal hebben.Maar blijft shit he ? Wel fijn dat je weer ietsjes op geknapt bent.

@Wendy. thx voor de tip zal eens snuffelen of ze dat hier ook verkopen.

Ik werk thuis dus kan komen en gaan wanneer ik wil , dat is in dit geval dan wel weer lekker maar moeilijk om mij er aan toe te zetten .

Hoe was het zwemmen ?

@Flash.. heerlijk dat je zo hebt kunnen knuffelen en wat goed van je want ook dat is weer zo dubbel. En gewoon bellen anders naar je gyn. Wie weet kan je toch even langs komen .

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoe gaat het nu met jullie? Mijn mk was 13 maart en ik voel me eigenlijk best wel goed, is ook neit meer zo dat ik er nog de hele tijd aan denk enzo. heb een maand overgeslagen en mijn eerste gewone ongi is in aantocht. (pms klachten). Vanaf volgende rond gaan we er weer voor.

16. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @wendy Ik ben na een week weer gaan werken, ben teamleider. Maar na 1,5 week kreeg ik toch weer een klap en ben daardoor weer 2 dagen thuis blijven werken. Deze week gaat het prima.
    Alleen heb ik al sinds februari zoveel hoofdpijn! Dat gaat ook niet over met medicijnen... echt vervelend!

@waxientje, fijn dat je ongi onderweg is! Ik had curetttage op 9 maart en nog steeds geen ongi. Wij gaan er meteen weer voor maar zonder ei is dat moeilijk.

@ a, dat heb ik ook vaak, zo'n dag dat ik nergens zin in heb. Nou, dan doe je ook lekker niks. Gewoon doen waar je zin in hebt. Sterkte!

@Mel, succes bij de echo next week. Ik wacht ff af tot 5 weken en als ik dan geen ongi of ei heb gehad wil ik toch echt een controle echo. Mss kunnen ze idd al iets zien bij je.... zou mooi zijn!

@lotus, hoe is het met je?

Liefs

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dames, ik wil me hier ook graag aansluiten.... Helaas.... :(

Ik kwam Melanie en A1974 tegen in het miskraam-topic en ze wezen me op jullie! :)

Ik zal me even voorstellen. Ik ben dus Duckertje, 30 jaar oud en bijna een jaar getrouwd. 30 september 2011 is ons zoontje geboren en we wilden graag een klein leeftijdsverschil....

Was gelijk de eerste ronde raak, maar helaas....

Ik ben 16 maart met 5 weken gaan vloeien en kreeg zaterdagavond 17 maart echt weeen en is het vruchtzakje afgekomen. :(

We voelen ons heel dubbel en kunnen er voor ons gevoel niet alweer voor de volle 100% voor gaan...
    Bang om dit nog eens mee te moeten maken....
    Ik denk wel dat m'n ei weer geweest is, aan m'n afscheiding te merken.

We voelen ons zo dubbel en rot, zoals iedereen hier denk ik....

Ik zoek wat steun, dus bij deze heb ik jullie opgezocht!
    Alleen of dat dat "zwanger worden" hem al binnenkort gaat worden daar heb ik voor het moment nog m'n twijfels over....

Degene die er wel al voor gaan, m'n duimen draaien!!

Liefs, Duckertje

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Duckertje: gewoon even rustig aan doen als het nog niet goed voelt, dat was bij ons ook zo. Maar ik ben al 38 en heb niet het gevoel dat ik nog uitgebreid de tijd heb om af te wachten...

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Mag ik me ook aansluiten bij jullie? ik heb 25 februari een miskraam gehad en 4 weken later testte ik weer positief maar 31 maart hoorde ik ook weer dat het niet goed zit.
    Ze weten alleen nog niet waar het zit, dus de daadwerkelijke miskraam vind niet plaats in maart...

20. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Duckertje .. goed je te lezen hier! Lekker rustig aan doen en neem je tijd ervoor zoals andere dames ook al zeiden . Hoop dat je het lekker een beetje van je af kan praten . En hou je vast aan al die mooie woorden die tegen jou gezegd is in dat andere topic. Geef het tijd en dan al je het zonnetje ook weer zien schijnen!

Waxientje.. ik heb dat dus ook . Ben ook 38 jaar.Dus voel ook enigzins druk

Ik had een berichtje geplaatst hier bij de vragen over de verloskundigen.. over het stolsel en het opnieuw proberen . Advies beter 1 menstruatie afwachten . Zucht :( 1 kant denk ik oke logisch andere kant .. ik wil niet wachten geloof ik ..

Deel Deze Pagina