hahahahahahahahahah tja waar zou je dan onder plaatsen he ? Hahahaha oo gossie ik ben nu echt even weg haha tot later Duckie tot slijms !!!
Ik heb gisteren ook flink een potje moeten huilen. Zullen de hormonen wel zijn! De tranen kwamen van geluk,maar ook van verdriet! Ik stak een kaarsje aan voor al mijn lieve kindertjes. Voor mijn zoon die boven in bed lag,voor het mooie wonder in mijn buik en voor het vlindertje dat ons verlaten heeft. Ik weet nog hoe vaak ik zei "als ik straks weer zwanger ben kan ik mijn mk beter achter me laten" Helaas moet ik bekennen dat dat toch niet helemaal het geval is. Ik vind het nog steeds heel erg en wordt er erg verdrietig van. Vind het zo erg dat hij/zij niet bij ons mocht blijven! *traan* Ik weer dat ik me nu bezig moet houden met dit wonder in mijn buik,maar het blijft ZOoo moeilijk. Ik ben zo blij weer zwanger te zijn maar tegenlijk zo verschrikkelijk bang en verdrietig! Ik huil minstens 2x per week om onze vlinder,en echt de tranen rollen langs mijn gezicht en er lijkt dan geen einde aan te komen. Het is dat jullie allemaal zover wonen want het liefste kom ik jullie allemaal een knuffel geven,alleen al omdat ik weet hoe jullie je voelen! Daarom wens ik jullie heel veel geluk deze maand en dat er een wonder in jullie buik mag groeien. Zou mooi zijn als we ook samen het geluk kunnen delen na alle tranen en verdriet!! *knuffel,knuffel,knuffel,knuffel*
Jeetje Melanie wat heb je dat mooi beschreven zeg , tranen rollen hier nu ook weer .. Lieve mooie woorden .Dank je wel dat is zo lief dat je dat zegt allemaal ! Het verdriet blijft hoe dan ook he? Ondanks dat je nu een mooie beeb in je buikje hebt . Begrijp het geloof ik wel dat het dubbel is . Dat je bang bent ook , dit wens je gewoon niet nog een keer mee te maken . En dat gun ik dan ook echt helemaal niemand toe ! Wist zelf totaal niet wat ik van een mk kon verwachten maar dat het veel met je doet .. zeker weten . Verdriet , ongeloof en de leegte die het achterlaat . Vind het toch wel zwaar als ik dat zo mag zeggen . Ups en downs . Als jij je echo hebt gehad en een stevig mooi hartje hoort zal het vast beter worden lieve Melanie, meer geloof hebben erin . En het moet gewoon .En jou vlindertje kijkt mee , weet het zeker! En zal voor altijd in jou hart zitten . Die zal nooit vergeten worden ! Toen ik vanmorgen zo aan het huilen was hoorde ik het geluid van het hartje weer ... zwak maar voor mij zo mooi en dan vraag ik mij af waarom toch .. maar denk dat wij ons dat allemaal afvragen. Onze mooie sterretjes wie weet spelen ze allemaal met elkaar . En zullen ze over jullie baby's en hopelijk onze toekomstige baby's waken . Hele dikke knuffel Melanie en de rest ook ! nu neus snuiten .. hormonen of niet Melanie , ik kan mijn tranen nu niet bedwingen . En huil lekker mee .Vandaag gewoon een emo dagje met dikke tranen maar ook wel met lachen gelukkig en zo hobbelen we maar door in de de hoop dat we allemaal een mooie gezond kindje in onze armen mogen houden .
Ik kan niet anders doen dan me hierbij aansluiten.... Hier toch ook alweer heel wat traantjes vandaag! Mis m'n vlindertje ook iedere dag.... Dat zo iets verdrietigs ons bij elkaar heeft gebracht vind ik ergens ook wel weer "mooi".... En ik voel jaloezie naar iemand anders die zwanger is, maar naar jullie zeker niet! Ik gun het jullie allemaal even veel!! We naderen de komende weken weer een paar NOD's, dus hopelijk wordt het "zwangerlijstje" binnenkort verdubbeld! De titel zegt het al: "kom op dames, we kunnen het met elkaar!!" En voor de zwangeren onder ons: lekker van genieten!! Hoe dubbel soms ook.....
Vandaag in de loop der dag iets minder slijm en nu ter plekke menstruatieachtige krampen.... Zou mooi en speciaal zijn als m'n eitje nu aan het springen is..... Wordt weer vervolgd!! Tot morgen dames! Iedereen een fijne avond!
♥ NOD-lijst ♥ Anemoon, 28 jaar - 1e kindje - NOD 23 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - NOD 23 mei A1974, 37 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 24 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 30 mei Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 14 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Afspraken ... mei: Flashyfly, 3e echo gyn 29 mei: Melanie, 1e echo vk ... juni: Danielle
Aan de ene kant geeft het goede moed: al die zwangeren in dit topic en kan ik me ook oprecht inleven in jullie blijdschap. Tegelijkertijd denk ik meteen: als mij dat ook maar lukt. En als die zwangerschap dan wel maar blijft en niet na 8 weken weer eindigt. Hoe gaan jullie daarmee om, met die onzekerheid? Mij kan het soms helemaal opvreten, kan verdrietig en boos zijn. Op andere momenten vertrouw ik goed op moeder natuur en heb ik de overtuiging dat het goed gaat komen. Oh, en over jaloezie gesproken. Collega van me vertelde tijdje terug dat ze zwanger is (6 weken toen) en ik vrat mezelf helemaal op om het niet te zeggen, want ik was toen 8 weken. Loop ik uurtje later naar de wc....bloedverlies en 36 uur later was mijn kindje er niet meer. Zo confronterend nu om haar te zien groeien en bloeien. Ik wil dat ook!
Dat zijn echt hele moeilijke dingen he Anemoon!!! Het gevoel: Dadelijk is iedereen zwanger en wordt ik niet meer zwanger..... En het verdriet om de vlinders en de angst nu ik weer zwanger bent! Vind er vanmiddag helemaal niets meer aan! Vind het zoo spannend!! Maar ja, ik kan niets anders doen dan afwachten en hoop houden! En we moeten vertrouwen op mijn lichaam nu! Melanie, ik moest ook zo hard huilen om je berichtje net!! Bah! En ik heb het ook heel erg koud! gisteren 21 graden in huis en ik nog extra trui en met een dekentje op de bank... vriendlief wilde de verwarming niet nog hoger zetten hahaha...
♥ NOD-lijst ♥ Anemoon, 28 jaar - 1e kindje - NOD 23 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - NOD 23 mei A1974, 37 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 24 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 30 mei Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 14 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Afspraken ... mei: Flashyfly, 3e echo gyn 29 mei: Melanie, 1e echo vk 29 mei: Danielle, 1e echo gyn, check of baby op goede plaats zit 7 juni: Danielle,1e echo en intake vk
ben er stil van.... wat mooi beschreven allemaal en ook ik sluit me hier bij aan. Dat gevoel je mist iets en die onzekerheid... Ik probeer positief te blijven denken onze tijd komt ( voor iedereen hier) maar soms heb ik nog van die dagen dan lukt dat niet altijd.
frouk ik snap je hoor.. net altijd makkelijk.. helemala niet als je niet zwanger bent.. en ongesteld bent. hier eigenlijk na verwijderen mirena 2x meteen zwanger.. 1x mk en 1x vmk.. nu hopelijk snel zwanger ..
Goedemorgen dames, mijn 2 daagse weekeind zit er weer op. Zometeen weer gaan werken. 3 dagen en dan gelukkig weer 2 dagen vrij en dan is de week ook al bijna om.
Goedemorgen Dames! nou ja goedemorgen laat ik het maar op .. morgen houden .. al 2 x achter elkaar om half 5 wakker gaaaaaap! @Frouk , snap helemaal wat jij bedoelt .. Maar laten we de moed er maar in houden . We gaan er gewoon voor ! @Danielle, werk ze en daarna lekker genieten! Hoop dat je je goed voelt. @Wendy, laat je weten hoe het geweest is bij de Gyn ? Veel succes! Hoop dat het met iedereen goed gaat! En voor iedereen een hele fijne dag
a1974 ja ik laat het weten.. ga mijn banner misschien weghalen.. wil als ik niet ongi zal worden later testen... tip kreeg ik van een goede vriendin.. wil gene witt test meer... maar aan de andere kant wil ik het snel weten.. 2-6 lijkt mij mooie testdatum
k loop al de hele ochtend te huilen... ik maak me zo'n enorme zorgen over mijn zwangerschap. Ik ben zo blij, en ik heb vertrouwen, maar vind het zooooo ontzettend spannend. En nog twee weken wachten is zooooo lang als je gespannen bent en je onzeker voelt! Daarom net in dikke tranen de vk gebeld, zij wilde in principe volgende week een echo maken, maar dan was er echt nog heel weinig te zien en dat weet ik zelf ook, pas vanaf 6 weken is er wat meer te zien (en op exact 6 weken heb ik al een echo in het ziekenhuis). Dus ze gooit vanmiddag twee formulieren voor bloedprikken in de brievenbus. Dan ga ik morgenochtend bloedprikken en dan dinsdag en dan hoor ik dinsdagavond of woensdagochtend de uitslag en als het hormoon dan goed is gestegen dan weet ik dat ook wat meer vertrouwen heb in mijn lichaam en in de zwangerschap + dan is het nog maar eventjes wachten op de eerste echo... dus dan is het allemaal wat te overzien.
Wendy! Hoop dat alles goed is gegaan! Danielle, even een hele dikke knuffel voor jou . Laat die tranen maar eventjes lekker rollen dat lucht dan ook even op . Jou zorgen zijn zo terecht maar dit keer komt het echt wel goed ! Het is dan ook echt heel erg spannend lieve meid! En dat is al een hele gerust stelling dat je dat morgen kan doen ! Je zal zien je krijgt een waanzinnige goede uit slag met stijgende hormonen ! En dan op naar die geweldige echo! Geef je een hele dikke knuffel !!!