Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danielle, ook een hele dikke knuffel vanuit hier!!!
    Maar ik snap je helemaal hoor meid.....

Wel heel netjes van je vk en ik hoop dat er een hele mooie stijging te zien is! Ik ga zeker duimen!!

Ik ben bang dat voor ons allemaal "afwachten" toch echt het code woord gaat zijn de komende weken.... Zowel voor de zwangeren als
    "bijna-zwangeren"...

Ik wil het ook allemaal zo graag dwingen en denk dan ook al twee weken dat m'n ei er is.... (mag natuurlijk ook wel op dag 28), maar ons lichaam gaat toch zijn eigen gang...
    Zo is het met onze zwangerschappen natuurlijk ook, het is niet iets wat we zelf in de hand hebben....
    We kunnen elkaar natuurlijk wel steunen en hopen op een hele mooie echo!

Laten we toch proberen moed te houden!!

Heel veel liefs en een dikke knuffel voor iedereen!!

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wendysunny, ben benieuwd hoe het bij de gynaecoloog was!

Nu m'n kaartje maar eens aanvullen.... Vanochtend een lichte daling...;)

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    A1974, en ze blijft maar stijgen!! :D

Anemoon, jij blijft ook redelijk stabiel, toch?!

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Duckertje haay! Maar komt dat niet omdat ik al vanaf half 5 lag te draaien :p ik weet niet hoor!

Hoe is het met slijmie ? Dus als het goed is staat eitje op springen ? spannend !

Denk inderdaad dat alles in teken staat van afwachten .. Dat zeg jij heel erg goed, andere dingen kunnen we helaas niet doen .

Tis fijn we elkaar hier steunen .

5. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    hop dat lijntje weer mooi omhoog Ducktertje en hou hem hoog!!!

6. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi! :D

Nee, dat komt vast niet van het gedraai! Ik heb heel de nacht liggen draaien en m'n temperatuur is gezakt!! :$
    Dus bij jou heeft het vast een andere reden!! :)

M'n slijm is juist minder aan het worden.....
    Ik hoop dat dit DE dip is rond de eisprong, vanavond nog 1 keer manlief verleiden.... :p

Morgen of overmorgen wil ik omhoog met m'n temperatuur en daar nog minstens 8 maanden blijven!!!!

7. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Ik weet niet Duckey, voel verder helemaal nikssss op 2 nachten na om half 5 wakker s'morgens ( had ik met laatste zwangerschap ook maar durf er niet aan te denken dat het nu ook wel eens zo kan zijn ,dus verzin van alles waarom ik wakker zou kunnen worden) en moet blijven liggen omdat ik temp om 7 uur ben gebroken hahaha als het 7 uur is van al dat gedraai .

Borsten beetje voller ( tis al zo vol zucht )rondom tepel iets gevoeliger maaaar jaaa dat had ik na de curretage ook dus dat zegt mij ook niet veel meer .. Afwachten sucks!!!

En ja, ik wil ook dat je daar op blijft hoor , wil je niet zien zakken! :D

Gelukkig dat het nu wat minder is, nog eventjes knuffelen en dan weer even op krachten komen haha .

Hopelijk geen dipjes voor niemand niet en snel op roze !

8. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Die symptomen daar kijken we niet naar hoor! Ik kan het weten.... :)

Bij mij verschilt m'n temperatuur niet echt hoor, of ik bv om 6u of om 8u temperatuur... Misschien eens proberen? Is ook wat.... Alsof je voor straf moet blijven liggen tot 7 uur... ;)

Ik had me juist "verslapen" vanochtend... Zoonlief m'n wekker ging niet eerder af! :)

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha nee daar doen we maar niet meer aan he :p

En ja inderdaad moet toch eens kijken of het niet een uurtje eerder kan als ik dan wakker ben dan ik er gewoon uit kan . Dit was echt niet leuk , verveel me dan zo ..

En lekker even uit slapen . Ook de wekker moet soms even bij komen he :D

10. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk dat eerder zoiezo niet uitmaakt hoor.... Gaat vooral om je basale temperatuur na een paar uur slaap...

En vervelen??? Lekker manlief pesten!! :p

Ik heb net m'n vaderdag kadotje besteld.... Helemaal leuk en lekker op tijd!
    2 polotjes, een oranje met "Sstt.... papa en ik kijken voetbal" en een blauwe met "Mijn Papa is de Allerliefste"....

Hopelijk is het geslaagd. Is natuurlijk ook zijn eerste vaderdag! :)

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb nu al zo'n twee uur echt zo'n zeurende buikpijn....

Zou dit dan eindelijk m'n ei zijn in combi met m'n dipje.....
    Zucht......

Duim, duim, duim.......... ;)

12. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Oh wat schattig Duckertje! Dat zijn leuke kadootjes ! En voor de volgende vaderdag ...wij kijken voetbal met papa :D Oke dan is er geen EK maar goed duhh gaat om het idee hahaha.

Normaal vind ik het niet leuk als iemand pijntjes heeft maar in dit geval wel hihi sorry .. Maar voor een goed doel haha spring spring maar eitje kom op !!!

O ja over manlief pesten ? haha die slaapt zo vast om half 5 s'morgens heeft niet veel nut lol hahhaha:p:p

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nu word ik een beetje emo hoor....

Mijn eerste echte vriend is overleden bijna 9 jaar geleden. Heb het hier tot op de dag van vandaag moeilijk mee.
    We waren zo verliefd en ineens viel hij weg.....

Mijn miskraam gebeurde op zijn verjaardag en nu kijk ik net op de kalender. Morgen was de dag dat wij iets kregen. 17 mei was onze dag.....

Ergens hoop ik dat dit dus echt m'n eitje mag zijn en er vannacht is moois mag gebeuren...
    Alsof het dan zo moet zijn....

Mijn zoontje is ook met zijn doopnaam naar hem vernoemd....
    Maar als het zo mag zijn gaan we dit kindje ook zeker iets van hem meegeven!

Sorry, daar gaan m'n tranen weer.... :(

14. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    A1974, je krijgt me dan toch weer aan het lachen....
    Gewoon lekker kwallen die vent van je, doe ik hier ook altijd! :)

De mijne moet trouwens wel al bij vijven uit bed.... ;)

Oja, wil ik ook nog even gezegd hebben....
    Ik ben nu ook heel blij met m'n man hoor!! Wij zijn een super gezinnetje samen en hij heeft hier nooit een probleem van gemaakt.... Hij vindt dat mijn andere grote liefde gewoon ook bij mij hoort!

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    En ik zit vannacht precies twee maanden na m'n miskraam.... :(

Hoe dubbel kan het allemaal zijn....

16. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Aah Slijmie weet je wat ik als eerste doe! Jou een hele dikke knuffel geven!!!

Laat ook maar even rollen die tranen .. Lucht op ! Jeetje het is ook wel een heftig verhaal

Als iemand waar je van houdt zomaar uit het leven wordt gerukt is dat ook verschrikkelijk gewoon .Zeker op zo'n jonge leeftijd

Maar wel ontzettend mooi dat jullie zoontje naar hem vernoemd is en jij hebt vast een schat van een man dat hij dit allemaal begrijpt! Zo blijft jou " eerste vriendje" toch altijd bij jou . Niet elke man zou hier mee om kunnen gaan . Fijn om te horen dat jullie zo een goed knus gezinnetje vormen en dat dit gewoon erbij kan .

En eigenlijk is het dus allemaal wel heel erg dubbel.. 2 maanden terug mk , hij jarig, morgen " jullie dag "

Weet je wat ik denk .. Dat eitje van jou is een teken ! Die gaat zeker springen hoor vannacht! En daar zal iets geweldigs mooi uit komen!!!

Echt hoor Ducky!!! Zou bijna denken dat allemaal tekenen zijn .

Traantjes even lekker laten lopen, diep ademhalen , even zuchten . Morgen kaarsje branden of jullie favo muziekje luisteren . Is hard allemaal .

Maar ik voel het aan mijn slijm neeee joh water dit gaat helemaal goed komen!

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden ff ego.. sorry ben bij de gyn geweest

uit onderzoek vruchtje kwam niks...gelukkig maar dnek ik dan.
    verder vroeg hij hoe het ging.. en dat de helft van de zwangerschapen fout gaat.. moet je rekening mee houden zei hij.. en... niet te vroeg gaan testen.. heb je meer kans dat het nog mis gaat .. ja duh!!!!
    na je nod wil je het toch weten? of ben ik nou gek? en ja het kan misgaan.
    hij zei ga pas testen als je misselijk bent of echt zere borsten hebt.

of ja ver mijn vmk zei hij.. nee dat kan niet.. waren gewoon hormonen vamn de vorige zw schap.. ik zie maar daarna had ik een witte test.. hij zie nee.. is echt oude hormonen..
    toen zei ik niks meer..

en zijn weg gegaan..

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    duckertje tjee das moeilijk van je vriend...
    fijn dat je vriend zo meeleeft .. heeft hij hem gekend?

19. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Wendy!

Niks ego aan hoor! Goed om te horen dat er verder uit onderzoek niks is gekomen . En vertelde dus dingen die je al wist en ja haha na je NOD wil je toch wel weten hoe of wat . Maar niet iedereen heeft last van zere borsten of misselijkheid lees je wel eens !

En wat raar jeetje zeg van die vm . Voel je denk ik voor een volgende keer ( met goed nieuws dan hoor! ) niet echt op je gemak bij hem :(

Geen echo dus meer gehad ?

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    a1974 nee geen echo..
    en volgende keer gewoon weer naar de vk.. en een ander ziekenhuis.. was nu bij meppel..maar de vk gaat straks naar heerenveen .. meppel doet geen bevallingen meer.. zoon overijssel... dochter drenthe en als er nog een komt.. tja dan een fries.. hihi

nu lekker in bed.. erg moe van dit middagje...

Deel Deze Pagina