Bedankt meiden!! Mijn man heeft hem niet gekend trouwens... Is ook de reden waarom mijn schoonfamilie niet zoveel met me kan/kon. Omdat ik een grote rugzak vol heb! Maar weet je, misschien is het idd een teken en heeft m'n eitje gewoon gewacht. Ik weet nooit of ik zulke dingen moet geloven, maar het valt zo precies in elkaar.... Tussenstand nu: slijm gestopt, toegangswegen gesloten en temperatuur omhoog! Nu heel hard duimen!! Ik heb me voorgenomen tweede pinksterdag te testen, is 2 dagen voor NOD en daar ga ik me aan houden! Dan is manlief thuis.... De vorige keren was hij er niet bij, nu willen we dit wel.... Misschien is het wel de laatste keer dat ik test.... Hopelijk is ons gezinnetje dan compleet met 2 mooie kindjes! Wendysunny, wat een raar verhaal.... Ene oor in, andere oor uit!! A1974, hoe is het bij jou?? Nog steeds hoog zag ik...... En Danielle, kun je het al een beetje bevatten?? En de rest??
Bijzondere gyn Wendy, voelt heel dubbel zo'n verhaal, lijkt me? Aan de ene kant fijn dat het niets ernstigs is, aan de andere kant kan hij dus ook geen zekerheid/vertrouwen geven. Goede temperatuurstijging a! Moet zeggen dat ik ook goede moed krijg van mijn tempkaartje. Spannend, kan niet wachten tot NOD. Wat vinden jullie ervan, van kaartje? Geeft het hoop of blijft het te vlak? Ik ging gister met manlief en ouders de kroeg in, toch maar even uitgelegd waarom ik geen alcohol drink . maar heel voorzichtig, "ik weet nog niks zeker enz." want ik zag mijn moeder al een grijns van oor tot oor krijgen. Ook zo balen als het dan tegenvalt..... Fijne dag vandaag allemaal!
Goedemorgen ! Jee Duckertje op naar een mooie stijging! Goed teken en spannend dus afwachten dan ook maar .. zoals gewoonlijk blechhhh En dit had zo moeten zijn waarschijnlijk toch met je eitje! Hier verder alles wel oke, maar was wel ietsjes omlaag gegaan .. Ik weet niet word hier zoo onzeker van , dit dipje geeft mij een mega dip gevoel van nee .. ik voel niks verder dus het zal wel niet zo zijn . Zucht , ben er zelf moe van . Maak dat dipje niet zo gek veel uit denk je ? @Anemoon , ik ben niet de expert in maar zolang die hoog blijft is het goed geloof ik haha . En duim voor jou ook dat ie goed hoog zal blijven . En snap ik heel goed dat je het verteld hebt en dat je moeder ervan moest smilen Hoop dat het raak is ! Voor ons allemaal ! Maar goed de stijging blijft toch tot aan je NOD ? Dus eigenlijk zijn deze stijgingen toch normaal wat ik zo begreep ? Zucht.. hoop maar dat het zo blijft maar vind tempen nu " eng " worden is dat raar ?
o volgens banner vandaag mijn ei Loop gewoon 8 dagen voor of achter is maar net hoe je het bekijkt .. Nog wel een ovu test gedaan maar teststreep is voor het eerst niet goed zichtbaar meer dus neem toch aan dat die van vorige week goed waren .
Zucht nog even dit .. Laat ik het zo zeggen ben nu al bang voor een teleurstelling . Dat is beter verwoord . blehhhhhhhhhhhh
Zeg lieve schat.... 0,1 minder is echt geen dip!!!!!!!!!!! Ik doe maar net alsof ik dat niet gelezen heb.... Helaas is het wel waar dat je temperatuur altijd hoog blijft de eerste twee weken na je ei en dan eigenlijk nog niet veel zegt. Ja, het zegt of je ei geweest is, meer niet! Kan al heel belangrijk zijn natuurlijk.... Is een blabla verhaal over een geel lichaampje dat overblijft als je eitje gesprongen is.... Dit lichaam maakt progesteron om voor een goede innesteling te kunnen zorgen. Een bijsymptoom van dit progesteron is dat je temperatuur dus omhoog gaat..... Blijft er progesteron nodig na je NOD, omdat er dus een zwangerschap is, dan blijft je temperatuur dus ook hoog... Je temperatuur zegt dus pas echt iets NA je NOD..... Hoe graag we ook weer willen, je kunt er echt nog niets van zeggen.... Sommige zweren wel bij een "trifasisch" patroon of juist afgeplat, maar dit is ook voor iedereen anders, om het maar even makkelijk te maken.... Dus nogmaals..... AFWACHTEN!! Het heet niet voor niets het "wachtbankje".....
En nog iets, jullie zijn volgende week al aan de beurt.... Ik zit na 30 dagen pas op het "wachtbankje".... Dus gewoon lekker positief blijven! Doe ik ook.... Oja, gingen we het nu niet over smurfensnot hebben?? Welke kleuren hebben ze allemaal en waar kan ik het halen, want ik ben er grote fan van!!
@wendy wat een rare onaardige gyn zeg, maar goed net wat ze hier zeggen ene oor in ander uit. Wel fijn dat er niks geks gevonden was in het weefsel. de rest is flink aan het tempen enzo Hoe is het met de zwangeren onder ons?? Hier maar 2 dagen ongi geweest snap er niks van normaal 4 dagen zal wel komen door de curretage ofzo weet het ook niet. nu weer nieuwe ronde nieuwe kanzen Fijne dag allemaal!
@Duckertje, jeetje wat een verhaal meid over je eerste vriend. Echt heftig! Fijn dat je huidige man/vriend daar zo goed mee om kan gaan! Jouw temp doet mooie dingen! Wat een prachtige stijging zeg!!! @A, jouw kaartje even bekeken, kan geen dip vinden hoor!!! Een dip is het pas als hij weer op de rode lijn komt. Hij blijft ook niet elke dag stijgen tot aan je NOD, maar blijft wel hoog, maar kan dus fluctureren! @Anemoon, jouw temp doet ook mooie dingen!! Whoehoee!! @Wendy, wat een rare gyn zeg! Fijn dat er niets is, maar beetje meer begrip enzo had wel gemogen!!! @Frouk, nou ja, ben je er nu lekker met 2 dagen weer vanaf!!!
Hier veel onzekerheid, vanochtend getest, naa heel lang twijfelen, want de vorige keren werd hij niet donkerder als de streep die ik van de week al had... dus wist niet of ik het wilde. maar ja, als ie wel donkerder was geworden zou ik me wel veel beter voelen. Na 3 ochtendplasjes om 11.00 uur toch maar opgevangen en zie hier:
Danielle super!!! Ziet er echt goed uit!! Ik durf daarna ook nooit meer te testen.... Enne, ik kon ook geen dip vinden hoor bij A1974..... En idd, hier een mooie stijging.... Hopelijk blijft hij nu in ieder geval hoog! Nou, vanmiddag gaan we voor het eerst sinds heel lang op visite bij m'n zwager en schoonzusje.... Degene die zwanger is... Was mijn idee, dus ben benieuwd!! Iedereen nog een fijne dag en tot morgen!
Wat een megaknal test! Whoeeeeehoee !Geweldig mooi Danielle! En haha oke geen dip in mijn temp maar wel in mijn humeur.. Wow dies om te schieten vandaag Probeer lief te doen maar gaat niet .. Dacht doe even een klein tukkie .. Is er niet beter op geworden . @Frouk moet zeggen dat mijn menstruatie ook heel anders was dan normaal gesproken . Normaal had ik altijd het idee dat ik donorbloed moet bij tanken zoveel dat ik veel deed bloeden Nu was het op de dag niks tot een beetje en dan kwam het tegen de avond weer heel erg raar ! Zal denk ik er wel bij horen . Raar gedoe . Zo ga eens even kijken of ik mijn dip boven het lijntje kan houden hier thuis .. Duckertje veel plezier met de visite! En rest van de dames geniet lekker van de dag !
mooie test.. wauw.. mooi zeg ja de gyn deed wat raar..maarja... gaan echt geen weken w8en met testen.... maar wil ook niet op nod al hoor... weet niet zo gioed wanneer hier nu dorpsfeest.. za avond naar de tent.. neme wel ene biertje.. maar niet heel veel... voel me nu niet zwanger..maarja ergens voelt het niet ok veel te drinken
Hoi dames, Hahaha ik heb echt weer bijna 15 pagina's terug moeten lezen Leuk dat er zoveel gekletst wordt. Ik heb een paar x goed gelachen om al het slijm en een paar keer goed gehuild van alle mooie woorden en zware situaties in verleden en tegenwoordig. Meiden, ik vind jullie echt allemaal heel sterk! Danielle GEFELICITEERD! Echt super voor je! Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld wordt door het bloedonderzoek. Ik had trouwens met ongeveer 4,5 weken een 1e echo maar daar was alleen een klein vruchtzakje op te zien. Is niet aan te raden om zo vroeg een echo te laten maken! 10 dagen later zagen we pas een frummeltje met kloppend hartje. Dus met 6 weken kun je al iets zien denk ik! Hoe voel je je verder? Hier is het ook zo dubbel, ik heb elke dag nog verdriet om ons vlindertje maar ik ben ook zo blij dat ik weer zo snel zwanger ben. Ik steek ook elke dag een kaarsje aan. Mensen die weten van onze miskraam en nu weten dat we weer zwanger zijn vergeten dat we nog steeds verdriet hebben... dat is soms best zwaar. Het lijkt wel alsof iedereen onze vlinder vergeten is. Maar wij zijn er nog elke dag mee bezig. Wauw, de helft is al zwanger! Tuurlijk blijf ik gewoon meekletsen hier! En ik hoop dat iedereen snel mag aansluiten bij het lijstje zwanger!! Wendysunny, wat een vreselijke gyn, snel weggaan en nooit meer terug gaan! pff sommige mensen zijn echt ongevoelig! Duckertje, wat mooi dat je 1e vriend nog steeds een belangrijk deel van je leven uit maakt! en wat fijn dat je man je respecteert om wie je bent, met rugzak erbij! Zo hoort het ook! Hoe is het met de rest van jullie dames? Ik duim voor jullie allemaal! Wij gaan woensdag op vakantie naar cyprus, ff heerlijk niks doen. ben wel bang dat alles er dan uit gaat komen..... al het verdriet en het geluk. Maar maandag eerst de termijn echo. Ik zal dan ongeveer 9 weken en een paar dagen zijn. Ik hoop zo dat ons beebje het goed doet. Ik blijf onzeker.... ook al heb ik al 3 goede echo's gehad. Ben nu al zenuwachtig voor maandag. Maar positief denken, het zit goed! Fijne dag allemaal!
♥ NOD-lijst ♥ Anemoon, 28 jaar - 1e kindje - NOD 23 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - NOD 23 mei A1974, 37 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 24 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 30 mei Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Afspraken 21 mei: Flashyfly, 4e echo gyn, termijnecho 29 mei: Melanie, 1e echo vk 29 mei: Danielle, 1e echo gyn, check of baby op goede plaats zit 7 juni: Danielle,1e echo en intake vk
Heej meiden! Jeetje inderdaad alweer flink gekletst! En jawel,ondanks dat ik zwanger ben kan in ook mee praten over al dat slijm Hahaha Ik ga iedere x naar het toilet om te kijken of ik geen bloed spot,echt heel vervelend. Maarja,dat zal wel nog blijven tot de 12wk. Ik heb trouwens de vk gebelt dat ik de 29ste niet kon omdat ik moet werken. Ook meteen Gezegt dat ik erg onzeker en bang ben na de mk en dat ik echt niet langer wil wachten met een echo. Nu mag ik woensdag al komen. Joepieeee We hebben wel afgesproken (omdat het uitwendig is) als er niks of slecht iets te zien is ik meteen naar het zh mag voor een inwendige!! Want vorige x moest ik gewoon terug komen na 1week en heb toen echt in stres gezeten! Hier schijnt het zonnetje lekker en Manlief is met mijn broertje en een vriend in de tuin bezig. Die wordt helemaal opgeknapt. De oude bewoners waren tuiniersters en de gele tuin zat dus met bloemen,struiken en vooral heeeeel veel onkruid Hahaha.
♥ NOD-lijst ♥ Anemoon, 28 jaar - 1e kindje - NOD 23 mei Wendysunny, 30 jaar - 3e kindje - NOD 23 mei A1974, 37 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 24 mei Duckertje, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 30 mei Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni ♥ Zwanger!! ♥ Flashyfly, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 24 december 2012 Sandana, 29 jaar - 1ekindje - uitgerekend: 16 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Afspraken 21 mei: Flashyfly, 4e echo gyn, termijnecho 23mei: Melanie, 1e echo vk 29 mei: Danielle, 1e echo gyn, check of baby op goede plaats zit 7 juni: Danielle,1e echo en intake vk
Herkenbaar Mel! Ik doe dat ook de hele tijd. Ik heb een paar dagen dus ook wat bruine afscheiding gehad, maar de echo liet zien dat alles goed zat. Nu heb ik weer dik wit slijm. Hoort dat erbij?