Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook even lekker lopen huilen...
    Volgens "manlief" is het bij mij een symptoom. Ik ben die eerste weken altijd depri... en bedankt! ;)

Misschien kunnen we het de komende dagen beter over wat andere dingen hebben dan over al dat getest! Hebben we toch niets aan...
    Misschien leuk om elkaar gewoon beter te leren kennen! :)

Waar woont iedereen eigenlijk?
    Van Melanie, Wendy en Alicia weet ik het wel ongeveer....
    Ik woon in Breda en we hebben het hier aardig naar onze zin.
    Woon hier dus nu dik 4 jaar samen met manlief, toen nog m'n vriend, en onze langharige weimaraner die we toen als pup hebben gekocht. Je raadt het al, hij heet Duck... :)
    Verder twee konijnen in de tuin. Vier schildpadden, drie vissenkommen, 2 aquaria en oja, ook nog een vijver!
    We hadden graag meer harige dieren, maar dat gaat helaas niet...

Sinds 30 september dus ons zoontje Pepijn erbij. We wilden vorig jaar graag met ons drietjes trouwen, en dat is dus gelukt op 29 april 2011! :D
    Het is echt een super lief ventje en we kunnen hem echt niet meer missen!

Als hobby maak ik graag kaarten, vooral stempellen, maar de tijd ontbreekt nog wel een beetje... Moet daar echt voor gaan zitten...
    Verder altijd aan stijldansen gedaan. Tot topklasse 2 volgehouden met een super partner, m'n stille liefde.... ;)
    De laatste jaren is ook Zumba favoriet geweest, ook een groot deel van m'n overgewicht door kwijtgeraakt.....

En verder.... M'n cupmaat weten jullie inmiddels ook al.... ;) :D
    Vraag maar raak als jullie nog iets willen weten!!

Ik ben ook benieuwd naar jullie verhaaltjes.... :)

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aline, ik lees het net van je test.... Balen, ook voor jou!!

3. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Aah dus jij was ook al aan het testen , nou ook balen dus :( dat ie nega was maar goed net wat je zegt moed erin houden! Wie weet woensdag wel een mooie test!

Alles kan nog en licht ook aan innesteling!

Kan trouwens op heel die verpakking niet vinden hoeveel hcg er nodig moet zijn voor die test .. ik had de vorige keer op denk ik (blijft even gissen maar men denkt 4 dagen voor nod) een hele lichte test ! Dus wie weet toch !

We wachten gewoon af maar ja toch :) Gewoon geen testen voor de nods meer klaar :D:D:D

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Goed idee Nicole! ik ga even snel nog wat dingen voor mijn werk doen en dan zal ik ook wat meer vertellen .

Laten we ons vooral hier niet meer even mee bezig houden haha :p geeft alleen maar stress en tranen . Gewoon alleen nog even leuke dingen!

Ga straks dat van jou lekker op het gemakje lezen . :):):)

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Alicia, laten we het gewoon over leuke dingen hebben, toch?!
    Ik denk dat dat voor iedereen een stukje prettiger is, dan al die tranen en stress. Kunnen we het misschien iets beter loslaten! ;)

En niet meer testen voor NOD!! Verder hebben we het er niet meer over!
    :p

6. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Goed voorstel ja, raakte al net langzaam aan gedeprimeerd....

Zal wat meer over mezelf vertellen:
    Ik woon in Nijmegen, sinds een jaar of 10. Daarvoor in Zuid-Limburg. Dikke 7 jaar geleden huidige vriend leren, en 3 jaar geleden gaan samenwonen. Vorig jaar leuk nieuws huis gekocht (met groepje leuke nieuwe buren, die ook allemaal in onze leeftijd zitten en volgens mij wordt er in een aantal huizen flink geklust voor een kindje. Eén buurvrouw zei laatst: ik heb paar kruizen op de agenda gezet, dan weet ie wanneer het weer tijd is haha).
    Druk sociaal leven, maar ook tijd om in de tuin te werken, te hardlopen, lekker koken en lezen.
    En ik werk dus als psycholoog in een verpleeghuis.

Nicole, is jullie leven erg veranderd door de geboorte van Pepijn? Bleek het leven met kind zoals je verwacht had of heel anders?

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aline, leuk dat jullie fijne buren hebben!
    Hier niet zo, allemaal "oude rakkers" die zeuren als de hond een keertje blaft en een jong stel met een kindje dat drie weekjes ouder is als Pepijn...
    Stonden hier vorig jaar aan de deur, "we willen jullie iets vertellen".... "Wij jullie ook!".... :D

Nu willen deze buren ineens een muurtje op de schutting gaan bij metselen, omdat ze hun schuur twee keer zo groot willen hebben....
    Zijn we niet zo blij mee, dus even afwachten wat dit gaat worden...

Enne, wij vinden het leven met Pepijn veel leuker! Het is me heel veel meegevallen hoe het allemaal vanzelf gaat eigenlijk..... We hebben wel veel ons eigen gevoel daarin gevolgd, kregen veel advies waar we niet achterstonden. Vooral de kraamhulp was raar! :$

Ik had altijd een carriere in gedachte met een eigen praktijk enzo, maar voel me nu super als "huismus"..... :)

8. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Is dat niet moeilijk als psycholoog.... Al die problemen van anderen??
    Ik zou me dat allemaal aantrekken!! ;)

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Leuk om te lezen allemaal!

Nou beetje mijn verhaal.

Ik ben dus Alicia, getrouwd met Jeroentje. Zoon Diego van 9 jaar, kerstkindje :D

Verder heb ik 2 chihuahuas ( nemen ze niet in tasjes mee hoor) en heb ik 4 katten . Sinds kort een kitten heel erg schattig!

Wonen nu 4, 5 jaar in Spanje. Voorheen hebben wij in Ridderkerk gewoond. Naar Spanje verhuizen was heel erg spannend en ben blij dat we het gedaan hebben .

Jeroen werkt in de horeca en ik ben freelancer en werk gewoon lekker vanuit huis. Deed ik in Nederland al en dat is wat de stap ook makkelijker maakte omdat ik mijn werk mee nam. Ik bouw website 's en schrijf scripts.

Wij wonen in een woonwijk tegen een berg aan . Veel kindjes in de straat van Diego zijn leeftijd.

Hobby's : ik heb eigenlijk van hobby werkt gemaakt. Tijdens zwangerschap kwam ik met BekkenInstabiliteit thuis te zitten met 18 weken . Ondanks de pijn enorm!!!! genoten van mijn buikl. En ben mijzelf zo gaan verdiepen in web site's etc. Voor heen werkte in bij de Douane.

Na de bevalling ben ik nog dikke 2 jaar zoet geweest met mijn BI en heb hier voor moeten revalideren . En daarna nog een tijd last gehad van rug beklemde zenuwen etc. Waarom door het moeilijk ging met werk en zo hier in ben gerold .

Maar voor de rest geniet ik van mijn zoon, man en diertjes. Gaan regelmatig naar het strand, lekker eten op de boulevard genieten met vrienden .

De BI heeft er ook voor gezorgd dat we niet te snel aan een nieuw kindje dachten . Want er zou zelfs sprake van zijn dat ik er nog erger er van af zou komen dan dat ik al had.

Dus dat was eigenlijk geen optie , niet meer over nagedacht tot dat het eind december weer ging kriebelen bij ons beide van zou wel leuk zijn .

Nou rest van story weten jullie hoe dat gelopen is helaas ;)

10. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Pepijn leuke naam btw :):):)

11. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Wat leuk om te horen dat Pepijn jullie leven alleen maar leuker heeft gemaakt. Volgens mij is dat ook juist de kunst, je gevoel volgen. Daar word jullie zelf blijer van en het komt Pepijn ook ten goede.
    En je bent dierenarts toch he? Werk je op het moment niet meer of nog wel? En hoe bevalt dat? En werkt je man veel?
    Sorry voor de vragen, ben niet nieuwsgierig ;)

Ja, die problemen van anderen, dat valt niet mee. Clienten hebben vrijwel allemaal dementie, en ik hou me bezig met hun diagnose (wel/niet dement/depressief enz.), maar het meeste ben ik bezig met probleemgedrag. Medewerkers en verwanten scholen, adviseren, behandelplan opstellen wanneer er sprake is van moeilijk gedrag (denk aan agressie, onrust, angstig gedrag enz.). Dat is bijna altijd heftig, zowel voor de bewoner zelf als zijn omgeving.
    Vaak verdrietige of frustrerende situaties. Gelukkig is het leven van mensen met dementie vaak een stuk leuker en maak ik ook de mooie momenten mee. Zij zijn vaak heel open en eerlijk en reageren heel puur. Dat doet me dan weer goed, en het doet ook goed om te merken dat je plan/advies effect heeft en dat iemand beter in zijn vel zit.

Ik werk graag, maar ben ook graag een "huismus"....zelfs zonder kinderen :D. Lekker koken, bakken, beetje aanrommelen thuis. Ik kom de dag wel door! En toch wil ik wel blijven werken als er een kleine komt. Mijn vriend en ik werken allebei parttime, dus dat is handig en vind ik ook heel waardevol.

Ga nu even relaxen met een boekje. Ben benieuwd naar jullie verhalen!!

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Alicia, alsof het weer zo moet zijn.... Mijn eerste vriendje heette Jeroen....

Dus mijn zoontje heeft als doopnaam dezelfde naam als jouw man.... ;)

Enne, lekker "kakki" he Pepijn! Roep al heel m'n leven dat als ik een zoontje zou krijgen hij Pepijn zou heten... Dus bij deze! :)
    Enne, de volgende twee "kakki" namen liggen ook al klaar, voor een meisje of jongen!

Wat een verhaal over je BI zeg. Wel super dat het bij jullie beide dus weer begon te kriebelen! Leuk!!

Wel leuk om zo van iedereen te lezen!! :D

Danielle, al iets gehoord van de vk??

13. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    O echt waar , jeetje wat gaaf !

En ja lekker kakkie haha ! lekker om zo al weg te dromen over namen he ? Ik heb hem voor een meisje wel maar voor een jongen zijn Jeroentje en ik het nog niet eens :D:D

Diego heeft 2 namen Diego Kenzo we konden geen keuze maken hahahha!

Maar grappig om te lezen allemaal leuk! En idd na 9 jaar weer die kriebels eng maar super spannend , dachten dat wij compleet waren maar nee dat zijn we dus nog niet! ;) Hoop snel! Haha voor ons allemaal!

Jaaaa Daan al wat gehoord ??

14. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aline, ik werk nu helemaal niet meer. M'n man werkt 36 uur. Hij is dan om de week op vrijdag thuis. :) Hij zit ook in de ICT, maar wat precies?? :(

Ik had een eigen praktijk en ging bij mensen aan huis.... Liep eigenlijk heel goed. Alleen heel veel euthanasie, werd je dan weer niet echt vrolijk van.....

Wat dementie betreft. Heel lastig. De tante van m'n moeder hebben ze dik drie jaar terug dement laten verklaren, terwijl dit echt niet zo was...
    Maar ja, ze luisterden alleen naar het aanspreekpunt en dit was helaas niet m'n moeder. Wat een gevecht was dit zeg, nu nog.... Ze waren alleen maar uit op de erfenis. Op een dag werd ze ook ziek en mocht ze van het aanspreekpunt niet meer behandeld worden.... Echt afschuwelijk..... M'n moeder en ik hebben er nog steeds veel verdriet van! Het arme mens..... Ze werd in dat tehuis vanzelf gek!

Enne, alleen maar leuk om meer over elkaar te weten te komen, dus geen sorry!!

Ik kom morgen weer gezellig verder lezen! De "mannen" hebben honger!

Maar echt leuk dit!!

Tot morgen en welterusten!!

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Alicia, Diego heeft ook mooie namen!! :D

Hoe deden jullie dat eigenlijk met sinterklaas..... Die is altijd in Spanje! :D

Tot morgen!!!!

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo dames,

ben op dit topic geattendeerd door flashyfly, of te wel angela dus.
    Heb de eerste 10 en de laatste 10 paginas gelezen.
    wilde eerst alles doen maar dan ben ik nog wel een paar uur bezig
    Ik zal even wat over mezelf vertellen.

Mijn naam is Kelly, ik ben bijna 28 jaar.
    Ik heb 5 jaar een relatie met Guido (25). Wij wonen 1,5 jaar samen in de achterhoek. Wij hebben een hond genaamd elmo.
    Wij gaan voor ons 1e kindje.

We hebben er 8 rondes over gedaan voordat ik zwanger was.
    Met de 10 wk echo werd ik terug gezet naar 5 wk.
    Omdat mijn cylcus langer zou zijn geweest.
    Had het idee dat dit niet klopte omdat mn andere cyclussen even lang waren.
    met 8 weken verloor ik wat bloed en ben toen naar vk gegaan voor een echo. Het hartje was gestopt met kloppen.
    Curettage stond gepland maar gelukkig de avond ervoor zelf het vruchtje verloren.

Nu in de 3e ronde na de mk. Helaas vrijdag ongi geworden.
    daarvoor de hele week erg chaggie ed. Zat niet lekker in mn vel.
    Ook met een vroege test 3 dgn voor nod getest.
    Nieuwe Nod is 19 juni.

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo dames,

ben op dit topic geattendeerd door flashyfly, of te wel angela dus.
    Heb de eerste 10 en de laatste 10 paginas gelezen.
    wilde eerst alles doen maar dan ben ik nog wel een paar uur bezig
    Ik zal even wat over mezelf vertellen.

Mijn naam is Kelly, ik ben bijna 28 jaar.
    Ik heb 5 jaar een relatie met Guido (25). Wij wonen 1,5 jaar samen in de achterhoek. Wij hebben een hond genaamd elmo.
    Wij gaan voor ons 1e kindje.

We hebben er 8 rondes over gedaan voordat ik zwanger was.
    Met de 10 wk echo werd ik terug gezet naar 5 wk.
    Omdat mijn cylcus langer zou zijn geweest.
    Had het idee dat dit niet klopte omdat mn andere cyclussen even lang waren.
    met 8 weken verloor ik wat bloed en ben toen naar vk gegaan voor een echo. Het hartje was gestopt met kloppen.
    Curettage stond gepland maar gelukkig de avond ervoor zelf het vruchtje verloren.

Nu in de 3e ronde na de mk. Helaas vrijdag ongi geworden.
    daarvoor de hele week erg chaggie ed. Zat niet lekker in mn vel.
    Ook met een vroege test 3 dgn voor nod getest.
    Nieuwe Nod is 19 juni.

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #978 Danielle86, 21 mei 2012
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
    FF een ego berichtje, heb geen tijd om alles te lezen nog!!!

WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Mijn HCG waardes zijn goehoed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1e zwangerschap: 1 dag voor NOD: 7.... Week later: 17... -> slecht nieuws!
    2e zwangerschap: 2 dagen na NOD: 48... week later: 44... -> Slecht nieuws!

Nu:
    één dag NA nod: 345!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (komt overeen met 4/5 weken)
    Vandaag: 2717!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D (komt overeen met 5/6 weken).

Ben ZOOOO blij!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is zo'n enorme geruststelling!!!!!

Oh ja, en de vorige keer begon op cyclusdag 39 de miskraam! En die is vandaag dus het feit dat er nu net zulk goed nieuws kwam kon ik wel gebruiken vandaag!!

19. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Supersuperfijn Danielle!! Geniet ervan!

Welkom hier Kelly! Wat een verdrietige periode heb ook jij meegemaakt. Hoe gaat het nu met je?
    Hoop dat je je hier thuis voelt en er net zo veel steun aan ontleent als ik.

Op naar een mooie zwangerschap!

20. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    We hebben trouwens op exact dezelfde dag het vruchtje verloren...
    Wij ook bij acht weken.

Deel Deze Pagina