Hoi Danielle wat vreselijk waar je door heen gaat . En niet weten waar het zit ? Wat erg en nu dan verder ? Gewoon afwachten ? Wat heftig allemaal Dikke knuffel voor jullie allemaal!
a1974: waarom klets je niet mee in het 35+ topic, of ken je dat niet? Ik vind dat zelf erg prettig! Hier even de link, dan kun je eens meelezen en kijken of het je wat lijkt! Het is toch anders om tussen leeftijdgenoten te zitten dan tussen de jonkies op de normale nod-lijsten. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/323189-wie-meer-35-deel-3-a-240.html#post12469473 Danielle, wat heftig waar jij inzit zeg. Ik wens je heel veel sterkte!
@duckertje wat vervelend allemaal ook dat wachten ken het gevoel. veel sterkte nog. @danielle ook veel sterkte! @a1974 wat vervelend van die stolsel hopen dat het er gauw uitkomt dan kun je het ook afsluiten en er weer voor gaan. Hier gisteren een lekkere dag vrij samen met mijn vriend. ook ben ik gestopt met bloeden eindelijk na 4, 1/2 maand ( 2 weken na curretage en 2,1/2 week ervoor. ) we zijn lekker naar de stad geweest en heb een mooie quions gekocht als symbool voor de miskraam ( eentje met mooie vlinder erop ). We kunnen er weer voor gaan! Volgende week controle ben benieuwd?
Wat een mooi symbool is dat om dat te kopen! Dat helpt denk ik ook om het af te kunnen sluiten en om weer verder te kunnen?!
Helaas weer wat dame's erbij! Gisteren was voor mij een dubbele dag. 12weken zou ik zijn geweest,de dag waar ik eerst zo naar toe leefde. Zo gek allemaal hè! Ben daarom lekker na het werk (13:00) zoonlief gaan halen. En zijn daarna naar de Mac geweest,gezellig met z'n tweetjes. Sinds 2dg heb ik een raar kriebelend gevoel in mijn onderbuik. Ook mijn borsten tintelen zo nu en dan. Zo raar want tijdens het werk ben ik er geen seconde mee bezig. Vind het zo dubbel omdat ik dit ook had na mijn eisprong de laatste x,en toen bleek ik zwanger. Ik zal d'r maar vanuit gaan dat mijn lichaam door de war is,zelfbescherming?!?! Ik voel me soms zo raar,het eene moment gewoon happy en het andere moment voel ik me down. Vooral als ik alleen ben,mijn man heeft deze werk middagdienst gehad en aangezien ik ook werk liepen we elkaar steeds mis. Hahaha Maar vandaag lekker samen vrij! Vanmiddag met zoonlief naar de kapper,wie weet laat ik me ook ff verwennen. Fijne dag vandaag allemaal en tot straks!
Ahhh danielle wat een klote situatie. Maar hoezo weten ze niet waar het zit? En 2x achter elkaar een mk,wat verschrikkelijk zeg! Dat is precies de reden waar ik bang voor ben! Heb je eindelijk veel geluk meteen zwanger te zijn en gebeurt het verhaal weer opnieuw! Heel veel sterkte meid,laat je nog even iets horen als ze meer weten. Ik denk aan jullie allemaal,iedere dag! Klinkt Mss raar maar doordat andere dit ook meemaken besef ik goed dat mijn lichaam helemaal niet slecht functioneerd maar dat dit gewoon moedernatuur is....hoe erg het ook is! Maar ondanks al mijn verdriet (en dat van jullie) weet ik dat het vroeg of laat voor ons allemaal goed komt en het zonnetje weer gaat schijnen!
Deze vond ik op internet,zo mooi. Dag lief kindje... Als vlindertje fladderde je in mijn buik en in mijn leven Als duifje vloog je bij mij weg naar het hemelse licht Als beschermengeltje ben je nu voor altijd bij mij Mijn sterretje aan de hemel die alle mensen verlicht!
Danielle, wat verschrikkelijk zeg! Hoezo weten ze niet waar het zit?? En dan nog wel twee keer achter elkaar..... Wat een verdriet! A1974, mooie woorden van iedereen he! Sta er echt van te kijken, haal er echt steun uit! Melanie, ik hoop het voor je hoor! Heb je je ei al gespot?? Hier dacht ik het, maar m'n temperatuur is nog steeds laag... Wordt een langere cyclus denk ik. Maar m'n duimen draaien voor je! Door jullie verhalen zijn we er hier wel redelijk uit wat we nu echt willen... Onze droom is toch twee wondertjes. We hebben alleen echt even een pauze nodig. We gaan er vanuit dat als we het even laten zakken we er wel weer voor 100% achter kunnen staan! Melanie, mooi gedichtje, heb hier weer tranen in m'n ogen..... Liefs, Duckertje
Duckertje, fijn dat je wat steun halen uit al onze berichten en ervaringen! zo voelt hij voor mij ook, ben er echt super blij mee.. En natuurlijk fijn dat je het er nog eens met je mannetje over gehad hebt, hier gebeurt dat eigenlijk niet zo. mijn man weet ook niet goed wat hij moet zeggen tegen mij om het leed te verzachten. Alleen de eerste dag heeft hij zijn emoties laten zien na het verdrietige nieuws, dat deed mij enorm goed.. had eerst het gevoel dat ik er alleen mee dealde. gelukkig is mijn man wel positief en gaat hij er vanuit dat we snel weer zwanger zijn van een gezond kindje...dat geeft mij dan weer moed. verder laat ik hem niet merken dat ik er eigenlijk wel heel veel mee bezig ben, met weer zwanger worden. Maar dit vind ik geen probleem, en hij gelukkig ook niet. hij weet wel dat ik ovutesten gebruik maar we klussen zowiezo regelmatig dus ik geef hem niet het gevoel dat het "moet". Maar ook dat zou voor hem geen probleem zijn, hihihihi ik hoop dat jullie het ook net als ik snel een plekje kunnen geven en weer voor de volle 100% voor gaan als de tijd rijp is. iedereen doet dat op zijn manier, en ik heb het idee dat ik het nog beter achter me kan laten als ik eenmaal weer zwanger ben. vandaar dat ik zo hoop weer snel zwanger te zijn, maar toch blijf ik aan die mk denken....wat als? waarom? liefs Melanie
Wat fijn dat het vloeien gestopt is! Zo heb je ook het idee dat je weer verder kunt, ookal is het nog maar pas geleden.. wat een mooi gebaar voor jullie vlinder, maar wat is een quions? Ik ga mezelf ook zo ff verwennen met een nieuwe koupe, ff lekker naar de kapper met mijn schatje
Ze zien in mijn bloed wel zwangerschapshormoon (blijft gelijk, dus het groeit niet meer), maar ze kunnen op de echo niets vinden. De gyn denkt dat dit nog van de 1e miskraam is, maar ik had toen hcg 17 en daarna begon ik te bloeden (4 dagen) met veel kramp. En 2 weken later is de urinetest die ik gedaan had spierwit geweest en weer 2 weken later positief. Daarna 3 dagen bloedverlies en daarna nog positievere testen die steeds duidelijker werden. Bij mij gaat het er niet in dat het dezelfde zwangerschap is. en als dat wel zo was, dan snap ik niet goed waarom de gyn denkt dat het vanzelf wel los komt en eruit komt, want dan zit het hier al bijna 12 weken en heb ik 2 heftige bloedingen gehad waaree het niet weg is gegaan... Ze kunnen dus niet uitsluiten of het in of butien de baarmeoder zit. Moest maar afwachten. Woensdag weer een afspraak even kijken hoe de hcg dan is en wat er op de echo te zien is, maar ik wil niet meer afwachten dan. Ik verder, opnieuw beginnen, schoon beginnen. @melanie, je hebt groot gelijk, even lekker naar de kapper! Doet een mens altijd goed! @Duckertje, wat een verdrietig verhaal! Wat fijn dat jullie nu wel weten wat jullie willen! Neem de tijd die je nodig hebt!!!
Dames, willen jullie mij een groot plezier doen? Kijk eens bij mijn foto's naar mijn ovulatietest van vandaag. Ik zie een iets donkere streep. Zou mijn ei er dan eindelijk aankomen? Wat denken jullie? En zo ja, wanneer is dan het beste om te klussen? Liefs
Jaa, de streep wordt duidelijker! NOg niet zo duidelijk dat je eisprong daadwerkelijk binnen nu en 24 uur is (je LH) piek dus, maar hij komt wel (zo ziet het er althans uit). Ik zou zeker om de dag klussen zodat er wat zaadcellen liggen te wachten!
Trouwens, welkom nieuwe meiden Duckertje en Danielle. Verdrietig om de reden, maar wel fijn dat we bij elkaar steun kunnen krijgen. Sterkte! @Danielle, ja ziet er goed uit toch? Vandaag precies 4 weken geleden dat ik curettage heb gehad. Zo'n dubbel gevoel weer. Maar ik kan zo blij worden al mijn ei met pasen komt Jij heel veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Wel raar dat ze niet kunnen uitsluiten of het in of buiten de baarmoeder is. Daar zijn toch echo's voor? Mot je niet meteen een echo laten maken? Het kan toch gevaarlijk zijn zo'n bbz? @Frouk, eindelijk vloei vrij ! Fijn voor je! @Mel, we zullen dit ons hele leven bij ons dragen. Logisch dat we af en toe (nu nog erg vaak maar hopleijk later wat minder) er vaak aan moeten denken en verdrieting worden. Ik heb ook nog zo'n kort lontje, dan ben ik boos, blij of verdrietig. Wisselt zich heel snel af... hormonen en verdriet zullen we maar de 'schuld' geven. Probeer te genieten van je paasweekend met je fam. Liefs
Yep. Heb 3 echo's gekregen, zondag 2 en dinsdag 1. Maar ze zien niets. en omdat hcg gelijk blijft groeit het vruchtje niet meer en dus kan een eventuele bbz niet heel veel kwaad ofzo... ???? Snap er niets van, maar dit wachten breekt me op! Dat ga ik dinsdag ook tegen de gyn zeggen. Liever een kijkoperatie of medicijnen dan nog een week afwachten....
Ja dat kan ik me voorstellen! Gewoon goed met de gyn bespreken. Dat je niet langer wilt/ kunt wachten en je graag duidelijkheid wilt! Wij hebben ook in onzekerheid gezeten helaas en ik heb echt een 3e echo geeist. vlak voor de curettage. Gelukkig kreeg ik die ook. Gewoon voor geruststelling. Helaas was het toch allemaal niet goed.
@melanie dat tellen in weken doe ik ook nog steeds betrap me er soms op dat ik er aan denk. vooral als mijn zusje zegt ik ben 13 weken dan zou ik er 14 zijn Een Quions is een lange ketting met een ronde hanger waar je munten in kan doen. Deze munten hebben ze in verschillende stijlen met goud zilver of brons of edelstenen of plaatjes zeg maar. @flashyfly de ovu testen worden al donkerder eitje op komst met pasen? @danielle hopen dat het gauw doorzet te lang wachten is ook niet echt fijn. ik zou gewoon aangeven wat je wil! Fijn paasweekend allemaal
Melanie, ik snap je helemaal! Het gevoel wat je beschrijft en dat je gelijk weer doorwilt. Als ik zeker zou weten dat het de volgende keer wel goed gaat zou ik ook zeker nu alweer doorwillen. Alleen de angst is gewoon nog te groot. Gelukkig heb ik een man die wel veel met me praat. Ik heb daar echt wel behoefte aan en hij ook. Maar daar verschillen mannen natuurlijk nogal in! Ik ben wel blij, want m'n temperatuur is omhoog. M'n ei is dus geweest en toch nog vrij "optijd". In ieder geval dus nog een keer ongesteld om alles op te schonen, ik ben natuurlijk niet geccurreteerd. En dan zien we wel weer verder. Nu hebben we weer even de tijd om na te denken.... Danielle, lastig zeg, ik zou idd ook zeker een echo eisen!! Flashyfly, ik zeg ei op komst! Veel plezier dit weekend! Ik duim voor jullie dames!
Duckertje, fijn dat je ei weer geweest lijkt te zijn en dat jij en je man zo goed kunnen praten. Hier ook wel een hele fijne man: Ik vroeg hem gisteren "Stel dat, daar is nu nog geen sprake van, maar stel dat ik alleen maar miskramen krijg en ik niet gezond zwanger kan zijn, wil je dan verder kijken dan dit ziekenhuis en misschien wel naar België uitwijken bijvoorbeeld?" Zijn antwoord was volmondig ja. En hij zei dat hij waarschijnlijk nog slechter is in opgeven dan ik. Dat doet me goed, en geeft me rust: we geven niet zomaar op, maar gaan ervoor. en is voor mij ook wel een teken dat hij echt wil!
Danielle, fijn dat je man er ook zo overdenkt! Wij zijn ook niet echt van het opgeven, maar soms overheerst het verdriet even.... Maar ik zag dat je ook in Noord-brabant woont en het over Belgie hebt... Ik heb tijdens m'n vorige zwangerschap gekozen voor UZ Antwerpen, omdat ik hier al bij de dermatoloog liep. Ik heb eczeem en in Nederland konden ze niets meer voor me doen... Is heel goed bevallen! Hier ben je echt patient en geen nummer. Als je een onderzoek doet krijg je binnen twee uur de uitslag, mag gelijk komen voor een echo... Maken alle tijd voor je.... Helaas ben ik op het eind terug overgestapt naar hier, omdat m'n huisarts dit beter vond. In Belgie liepen ze aan te dringen op een keizersnee, maar hier vonden ze dit niet nodig... Had ik die overstap maar niet gemaakt, want m'n ventje kwam vast te zitten in m'n bekken.... Het had idd een keizersnee moeten zijn.... Gelukkig zijn we er goed vanaf gekomen, maar het had niet veel gescheeld..... Echt iets om over na te denken dus. Wat je nu ook verteld over die echo's enzo.... Laten we het er maar op houden dat dit in Antwerpen niet zo zou gaan....