Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Kell, welkom bij dit forum, zal je hopelijk veel positieve energie geven! Dat brengt het mij in ieder geval. :)

Leuk om elkaars verhalen zo te lezen, nou hier kom ik:
    Angela 28 jaar, getrouwd met Bram afgelopen oktober. Deze zomer 6 jaar geleden hebben we elkaar leren kennen op vakantie (gran canaria) Bram komt uit een dorpje vlak bij Nijmegen en is in 2008 hier naar Limburg verhuisd. Net andersom als jij Aline :)

Ik ben manager van een kleine stichting en wij organiseren sport en cultuuractiviteiten voor kinderen en jongeren in samenwerking met scholen, verenigingen en welzijnsinstellingen. Erg leuk en uitdagend, maar ook erg druk :)

Thuis bij mijn ouders loopt mijn hond, een zwarte labrador. Omdat mijn ouders zo gehecht zijn aan hem hebben we gedeelde voogdij :) Bram en ik werken ook fulltime en dat is niet zo fijn voor onze Chico. Dus in de weekenden en vakanties is hij bij ons. We willen zelf ook graag een hondje aanschaffen maar eerst de kindjes, daarna de hondjes.

we wonen in een klein dorpje vlak bij de stad. we hebben leuke buren en sporten allebei erg graag. Beide voetbal en Bram ook hardlopen en wielrennen en mountainbiken etc. Echte sportfanaat dus.

Mijn droom is een groot gezien met veel harige beestjes, denk aan geiten, paardjes, varkentje etc. Maar met een fulltime job heb ik daar gewoon geen tijd voor! haha maar ik roep altijd om die kinderboerderij )

@Alicia balen van je test zeg! maar een troost misschien, ik test (nu 2 zwangerschappen) op NOD negatief en daarna pas positief!

Ik vergis me steeds in de namen, misschien even goed om te onthouden:
    Anemoon is Aline
    Duckertje is Nicole
    A... is Alicia
    Heb ik het nog goed?
    De rest spreekt voor zich!

@Danielle! Wauw super goede waardes! Geniet er maar lekker van!

xx

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Of draai ik de namen nu toch weer om? HELP! haha

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooie echo Angela.
    Hij/zij begint echt al op een mensje te lijken,super!
    Ik kan niet wachten tot woensdag al denk ik dat bij mij nog vrij weinig te zien is....helaas!

Straks ga ik even mijn verhaaltje vertellen.
    Nu eerst ff zoonlief verzorgen en ff relaxen.
    Ben kapot van het werk!

Tot sjtraks

4. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn scriptie is voldoende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw super zeg danielle .. ok fijn dat de hcg waardes goed zijn.

heb net bijgelezen.. leuk al die verhalen.
    zal van de week ook stukje schrijven.

nu even kort:
    wendy, 7 jaar getrouwd, moeder van 2 kids van 2 en 4 jaar. Juf op school (goep 1-2-3) en bso leidster.
    ook geniet ik thuis van de kids, lezen internet

fijne avond meiden
    mk gehad bij 10.2 weken.. daarvoor 2x goede echo bij 7 en 7.2 weken. nu 1e echte ronde na mk...
    bijna nod..maar voed dat ik ongi zal worden

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou hebben jullie even tijd?
    Dan vertel ik ook even mijn verhaaltje.

Ik ben melanie en ben al 9jaar samen met mijn man Danny en 6,5jaar getrouwd.
    In 2004 ben ik gestopt met de pil en heb toen van mijn tante personia over gekocht......jullie kennen het vast wel!
    In februari waren we bij mijn moeder (toen overijssel) en we hadden een "rode" dag.
    We hebben toen onveilig gevreeën maar omdat ik toen 18was en niet bezig was met cyclussen en zwanger worden besefte ik niet dat het ZO gebeurd kon zijn!!
    In maart droomde ik dat ik zwanger was samen met mijn moeder,ze was toen 5maanden zwanger.
    Toen ik 3dg overtijd was MOEST ik van moeders een test doen en ik ging er echt vanuit dat hij negatief zou zijn.
    Ik zei "mam,ik steek me een sigaretje op"
    Toen zei mijn moeder "dat zou ik ook maar doen,je bent zwanger!!!!!"
    Ik heb ff gehuild samen met mijn mannetje maar ons besluit stond vast,dit is ons kindje!

Op 15-7-2005 werd ik weer grote zus van mijn zusje Noa.
    Ik was bij de bevalling en was zelf toen +- 17wk zwanger.
    Mijn moeder was bij mijn bevalling en op 14-12-2005 werd onze zoon Moreno geboren.

Ik ben de eerste 3jaar bij Moreno als thuismoeder geweest en werk sinds 2,5jaar in het kruidvat als leidinggevende.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohja tot vorig jaar oktober hebben we bij onze schoonouders gewoont.
    Dit had zijn voor en nadelen.
    We konden gaan en staan waar we wilden.
    Als ik Moreno had verzorgt konden wij opstap of op bezoek gaan.
    Mijn schoonouders waren immers altijd thuis en kleine vent lag in zijn eigen bedje.
    Nadelen waren dat ze zich OVERAL mee bemoeide!!!
    Soms zo erg dat er grote ruzie ontstond!
    Maar ze hebben goed voor ons gezicht maar nu wonen we heerlijk op ons zelf en hebben we in augustus ons huis gekocht.
    Nu kunnen we straks weer genieten van een wonder maar dan met z'n 4tjes alleen.

8. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Goedemorgen allemaal!

Weer een hoop leesvoer voor vandaag :D:D

Als eerste welkom Kelly aangenaam en jammer dat je helaas ook dit hebt moeten doormaken :(

Hoop dat je net als de rest die nog niet zwanger is snel op roze mag! Maar 1 geluk hier , je zit in een hele vruchtbare topic :D

@ Danielle , dubbel goed nieuws dus ! Te gek !!! Geweldig!

@ Melanie, zeker weten straks met jullie 4tjes genieten! En duimen zijn al in de aanslag voor jou echo morgen!

@Angela, heb je helemaal goed de namen:D hoop dat het ook zo voor mij is dat het nu nega was maar straks misschien posi!

@Aline , nog steeds hoog spannend! Hier ook maar pff heb er even geen vertrouwen meer in . We zullen zien!

Straks even op gemakje lezen weer .

Fijne dag :)

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Even een vraagje voor de ervaren FF gebruikers. Vandaag loopt mijn premium af. Ben ik nou straks alles kwijt ? Of blijft het temp kaartje wel te lezen ?

Heb geen zin om premium te worden . :p

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej Kelly,(helaas) welkom hier bij ons in het clubje!!
    Leuk dat je mee komt kletsen!!

Danielle,Joehoeeee fijn van je scriptie!!!
    Nu kun je heerlijk genieten en je daar al geen druk om maken....super!

Alicia,geen ervaring met FF.
    Mss weet ieman anders het hier.

Hier gisteren om 01:30 met manlief in het ziekenhuis.
    Gisteren was hij in de tuin aan't werken en kreeg hij een zweepslag van een tak in zijn oog.
    Na wat koelen ging het wel maar vannacht kreeg hij erge pijn en kon hij zijn oog niet meer openen.
    Zit nu met zoonlief aan het ontbijt maar ik ben KAPOT!!
    Heb haast niks geslapen.
    Dus de plannen van vandaag worden gewijzigd,inplaats van 2 wasmanden leeg te strijken ga ik nog een dutje doen!!

Liefs,

11. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Jeetje Melanie, toestand weer nou sterkte en beterschap voor jou manlief!

Geniet van je dutje dan maar heb je hard nodig!

Dames, ik heb weer wat nieuws ( weet niet wat er allemaal gebeurt met mij haha pff )

Nu net met plassen licht roze met afvegen ( had dat liever op mijn test gezien gisteren :D)

Dit is voor mij helemaal nieuw want ik doe niet aan licht roze normaal gesproken .

Ik ga er maar van uit dat het game over is . Heb verder nog geen bloed en nu net weer even gekeken verder is het weg nu lijkt het !

Maar goed snap dus de ballen niet meer van mijn cylcus, 2 dagen voor Nod, als het vandaag door breekt heb ik wel een hele korte cyclus gehad. snap er geen snars meer van :(:p:D

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    even gauw... Een innestelingsbloeding??? ;)

13. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Danielle zou het nu nog ?

ik snap er niks meer van he, ik ben zo in de war echt . Denk weet je wat had gisteren een klein beetje glibberig met afvegen wittig heel klein beetje hoor en doe nu net een ovi test want denk je ??

Testje een hele duidelijke streep, niet net als die posi test van de 9de ! maar je zou haast denken door testen want ei komt eraan ??

Help wordt gek! Was gestopt met ovi testen op de 18de wat was zo goed als wit! En nu weer dit . En ineens is ook nog eens de hele spanning op mijn borsten weg .

:(:(:(:(:(:(:( pff haha

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja de innesteling zou nu nog plaats kunnen vinden....
    een ovulatietest reageert ook op hcg hormoon van een zwangerschap...

Wat ik eens gelezen heb is dat pas na de innesteling hcg hormoon wordt aangemaakt... dus als je gisteren bloed had (of was het vandaag? sorry, vergeetachtig) dan is de innesteling geweest en kan dat ervoor zorgen dat je hcg gaat produceren.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ik ben tijden mijn mk naar een feest avond geweest met mijn man omdat zijn ouders prijzen hadden gewonnen met duiven-vluchten..
    we kregen daar te eten en te drinken en kon mijn zinnen even op iets anders richten.
    ik weet nu nog hoe ik liep met groot maandverband en een oma onderbroek, bah wat voelde ik me vies.
    die avond was er ook een tombola en ik won 2 theelichthouders....heel mooi.
    ze werden nog mooier de dag erna toen ik ze plaatste naast de andere 3 kaarsjes en kijk wat er ontstond!!:$:$:$
    deze kaarsjes zal ik ook voor jullie branden op 27mei!
    De boedha laat ik meestal branden voor alle 3 mijn baby's.
    Onze grote baby, onze vlinder en beebje in de buik..
    omdat ik toch ff op de laptop zat wilde ik dit even met jullie delen!!

16. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Zucht ben zo in de war .. wil het ergens geloven lieve Danielle maar ik geloof even helemaal nergens meer in. Dit is echt zo verwarrend.

We wachten maar gewoon even af .. Hopen dat de menstruatie weg blijft kssssst !!!

Wat een lieve tekst heb je staan . Komen de traantjes weer pff emodoos he ? Zoveel liefde nu al voor je kindje hoe mooi he ? Het is gewoon zo bijzonder! Ben super blij voor jou dat je waardes goed zijn .

17. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Wat super mooi Melanie! Echt heel erg bijzonder wow !!! Heeft zo moeten zijn ?? Mooi!!!

Lief dat je het even deelt met ons geweldig mooi!

Trouwens kan je mannetje nu wel mee morgen met jou naar de echo ? Zou wel fijn zijn toch ?

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Melanie wat een mooie foto's en wat een mooi gebaar!

A (Alicia?) wat lief dat je dat zegt!! Ik ga voor je duimen hoor!!!!

Ik heb voor vanmiddag afspraak bij de dokter gemaakt. voel me duizelig, wat trillerig op mijn benen, gevoel dat het steeds zwart wordt voor me ogen. Even bloeddruk op laten meten...

19. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Jaaa Alicia ;)

En goed dat je er even naar laat kijken , je lichaam zal misschien even moeten wennen aan het stijgende hormoon, doe even lekker rustig aan .

We horen wel het hoe het geweest is dan en jij moet nu lekker gaan genieten en je rust houden! Geniet van feit dat je scriptie goed is en dat je een wondertje in je buik hebt! Je verdiend alle rust :):):):)

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Alicia het kan inderdaad een innestelingsbloeding zijn!
    Dus ik zou me nu nog geen zorgen maken.
    Ik heb het ook 1x gehad maar dat was tijden mijn eisprong....heel licht roze witvloed.
    Ik duim gewoon verder voor je!!

Danielle vervelend zeg!
    Als ik op het werk druk ben en veel moet bukken enzo voel ik me ook duizelig!
    Dus ben benieuwd Hoelang ik door kan blijven werken.
    Gisteren ook weet veel getilt en getrokken op het werk.
    Werk ook met pallets enzo,Tsja kruidvat jullie kennen de folder hè!! Hihihihi

En jaaaa manlief gaat gelukkig gewoon mee!
    Vind ik zelf ook prettiger omdat ik toch ook in mijn hoofd hou dat het nov steeds mis kan zijn.
    Vanavond bij een vriendin bbq-en,en als het weer niet mee zit gaan we gourmetten.
    Dan is het hopenlijk snel morgen,Hahaha

Deel Deze Pagina