Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Thx Melanie , heb jullie duimpjes hard nodig nu , ben echt in de war haha.

Wat fijn dat hij toch mee kan dan . Geluk bij een ongeluk dan maar . Is toch fijner als je dat met je partner kan doen . Morgen brand ik een kaarsje voor jou en duimen gaan weer hard tekeer voor jou en de rest .

Geniet vanaaf ! met mooi of zonder mooi weer maar hoop op mooi weer voor jullie.

Nou ik ga mijzelf maar even nuttig zien te maken al loop ik nu steeds maar op en neer naar het toilet pff hahah .

2. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Wat onzeker Alicia! Geduld is het advies, maar niet gemakkelijk als je lichaam je zo tegenstrijdige signalen geeft. Misschien toch klussen ivm die positieve ovutest? Of zou het toch hcg zijn??

Ik hou inderdaad hoge temp, nu dpo 13. Was vorige week misselijk en nu vandaag ook, na ontbijt en lunch. Verder veel afscheiding, alle andere kenmerken kunnen net zo goed wijzen op een naderende ongi als op een zwangerschap. Spannend! Ben ene moment heel hoopvol, andere pessimistisch. Word stapel van dit wachten.

Melanie, bijzonder om ook jouw verhaal te lezen. Hoop echt voor jullie dat je binnenkort met z'n viertjes bent. Morgen echo toch? Ben je zenuwachtig?

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jaa ik ben heel zenuwachtig!
    Gelukkig vanavond met vrienden gourmetten en dan lekker naar bed.
    Morgen zoonlief maar school brengen en om 10uur al bij de vk zijn.
    Ben alleen zo bang omdat ik veel echo's voorbij zie komen van 6wk en allemaal inwendig.
    Daar kun je net iets op zien,en ik krijg morgen een uitwendige echo.
    Wat krijg ik dan te zien???
    Heb geen idee maar ik hoop "iets"!!

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    :D:D:D:D Ik doe even een dansje voor Danielle!!!!!
    Wat een pech heb je de laatste maanden gehad en wat een mooie dag moet het gister (en vandaag :)) voor je geweest zijn!!
    Echt super mooie waardes en eindelijk van die scriptie af! Nu maar eens lekker gaan genieten hoor!!

Leuk om van iedereen zijn verhalen te lezen, en Melanie, super mooi die kaarsjes! Ik ga heel hard voor je duimen dat het ook bij jou goed mag zijn morgen! En niet zenuwachtig worden als ze uitwendig niets zien, denk dat je daar misschien maar het best alvast vanuit kunt gaan!

Kelly, welkom! Hopelijk heb je veel steun aan ons!

En dan onze Alicia......
    Kan het niet zijn dat je eitje toch nog moet komen?? Je zit nu op dag 24 toch? Of toch al zwanger zoals bij Angela??
    Je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar ik denk dat het toch afwachten wordt. .....
    En anders morgen je temperatuur afwachten en dan 's morgens een keertje testen??
    Die onzekerheid is gewoon ontzettend balen...... Ik wilde dat ik je kon helpen...

Hier toch echt de griep denk ik, maar geen koorts.... Ik voel me in ieder geval zwaar belabberd!! Zo belabberd dat ik niet eens aan testen denk!
    Ik ga ook echt wachten tot de 28e hoor, wil er niet meer mee bezig zijn!

En ik ben trots op Pepijn!! Eindelijk zijn eerste boterhammetje op!!
    Hoe moest er steeds niets van hebben, maar ging vandaag overstag! :)
    Ben even een hele trotse moeder! :D

Alicia, hoe voel je je verder.....??

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    ♥ NOD-lijst ♥

Aline, 28 jaar - 1e kindje - 2e ronde na mk - NOD 23 mei
    Wendy, 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde na mk - NOD 23 mei
    Alicia, 37 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 24 mei
    Nicole, 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk - NOD 30 mei
    Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni
    Kelly, 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 19 juni

Kaarsje branden

27 mei

♥ Zwanger!! ♥

Angela, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 19 december 2012
    Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013
    Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013

Afspraken

23 mei: Melanie, 1e echo vk
    29 mei: Danielle, 1e echo gyn, check of baby op goede plaats zit
    07 juni: Danielle, 1e echo en intake vk
    11 juni: Angela, 5e echo

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hello dames!

@Aline spannend hoop morgen ochtend weer een hoog temperatuurtje bij je te zien! Op naar die posi test ! ik ga duimen!

@Nicole snap er geen snars meer van haha . Ja dag 24, maar hoe verklaar je dan de 9de een posi test ? haha ik snap er niks meer van . Heb ik meerdere eitjes :p

En heb juist tot aan de 18de door gestest en deze was gewoon zo goed als blanco. Toen ben ik gestopt . Zou dat dan geen ei geweest zijn en komt ie nu ? Moet toch niet gekker worden , dan zou ik op een cyclus van 39 dagen uit komen ofzo .. kan natuurlijk wel maar ik weet het nu echt niet meer !

begrijp er helemaal geen snars meer van :D:D

Je mag dan ook wel trots zijn op de kleine man goed hoor! Is weer een hele stap!

En jammer dat je belabberd voelt, even lekker rustig aan doen en hoop dat je snel weer op knapt.

We wachten wat af he ? hahaha sjonge!

En Melanie je zal vast wel wat zien ! Iets moois weet het zeker !

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Alicia, misschien wat Danielle toen zei......
    Je vind een LH-piek, maar niet iedere LH-piek wordt gevolgd door een eitje....

Ik roep ook maar iets hoor! Zodra je "eggwhite" tegen komt zou ik het toch nog even gezellig maken.... ;)

Enne, een cyclus van 39 dagen.... Welkom bij de club! ;)

8. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    De hoeveelhied LH in je lichaam verloopt ook in pieken he, kan stijgen, dan weer dalen en dus witter worden en dan weer stijgen om dus weer donkerder te worden....

Wat heb ik het heet!! Echt geen weer voor mij dit!

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Alicia, ik heb nog eens naar je kaartje gekeken, maar ik vind je temperatuur voor je kruis ook zo hoog....
    Ik weet het niet goed....
    Iemand anders misschien een idee??

10. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    nee dat is ook zo en pieken en dalen maar heb ze hier op een rijtje en gaan van licht naar donker en weer helemaal terug naar licht tot aan wit .

En nu net zo donker als 1 dag voor de echte posi test. Ik ga ook nergens van uit hoor maar is wel vreemd toch ?

En ook qua temperatuur. FF kan zo veel zeggen natuurlijk dus tja wat is waar :p

zat vorige maand op 32 vond ik al veel whahah maar goed paar dagen meer of minder kunnen er ook wel bij zucht baal er gewoon van dit ik gewoon geen controle heb hier over. Dan zou tempen dus ook geen zin hebben eigenlijk ?

in ieder geval manlief is vrij dus denk dat ik de klusbus gaat starten want stel je voor dat ei eraan komt :$:$

Vind het maar raar allemaal hahaha !

En het is goed benauwd in Nederland hoorde ik ! Niet lekker als je er niet tegen kan .

11. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    ja dat zeiden jullie al eerder ! Dat ie daar ook vrij hoog was.

Op de 3de dag ben ik wel anders gaan tempen. Maar dan nog wel hoog toch ? Maar ja ben ook wel warmbloedig :D:D:D lol

12. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    970
    66
    28
    Temp kan tuurlijk ook heel erg in de war zijn na miskraam? Ben benieuwd hoe je temp morgenochtend is, Alicia.
    Zo verwarrend ;)

13. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    We houden het wel spannend zo he :D:D Sjonge jonge hahaha

14. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    maar ja mocht dit dan toch mijn ei zijn of dat ie er aan komt ! Heb ik 2 kansen deze maand haha always look on the bright side of life tadadadadada!

Geloof nu lekker helemaal nergens meer in :p

Kijk even wat de ovu test morgen doet en wat temp doet en dan zien wel we verder ?? Als de ongi maar weg blijft dat is voor mij even het belangrijkste denk ik ;) ach weet niet meer wat te denken haha

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik denk of een gevalletje springend ei of toch zwanger!

Misschien eens vragen bij de temperatuurkaartjes??
    Ik heb toen snel reactie gekregen en ze hadden allemaal gelijk....

En FF... Ik kreeg ook een mooi kruis, maar geen ei te bekennen!

16. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Vind het een goed idee Nicole! Ik zal het daar eens plaatsen!

Want haha doe er nu wel luchtig over maar het knaagt toch wel aan mij !

Goede tip thx !

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij zit jij zo ongeveer hetzelfde in elkaar als ik..... ;)

Ben benieuwd!!

18. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    En is dat goed of gewoon een beetje vreemd Nicole. haha Ik zal je wel eerlijk zeggen soms moet het net even anders gaan dan het bij anderen zou gaan .. :p:p Maar idd bij jou was het ook ineens heel anders he .. lichaam steekt maar raak in elkaar pff !

19. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Misschien een beetje vreemd, maar verder niets mis mee... :)

En idd, hier gaat ook altijd alles net iets anders als bij een "normaal" iemand.... Heel frustrerend soms! :cool:

20. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    hahahah nee pcies weet helemaal wat je bedoelt :p:p:p

beetje moedeloos wordt ik er heeeel af en toe van dat soms dingen even met omwegen moet .. maar goed kom er wel maar is zo zooooo vermoeiend !

Deel Deze Pagina