Zullen we elkaar een handje schudden??!! Maar goed, liever nog een eitje op komst dan morgen ongi worden toch?! Weet je wat nu het erge is.... De buren die al 4 jaar lang over onze hond lopen te zeuren hebben nu een pup die al dagen in de tuin aan het blaffen is!! Ik heb medelijden met dat beestje, om zulke baasjes te hebben....
( schud handje) ja zeker weten zo is dat hoor! En ach meen je niet ? pff hoe sneu is dat dan he ? halen ze hem niet naar binnen dan ?
De nieuwe avontuurtjes van Alicia hoge temp en de mysterie van der ei Wordt er melig van weet je dat pff hahahahah
Anderen zullen wel denken .. Die hebben niks beters te doen haha Jaa een boek is prima deel 1 N en A op zoek naar slijm
Straks heeft iedereen hier weer een hele hoop bij te lezen, allemaal grote onzin! Maar ik vind het altijd wel gezellig, even buurten!
Goed... de temperatuur van Alicia.... Ja, wat zal ik daar eens over zeggen.... Het is een magisch iets die temperatuur... Hij kan hoog zijn, hij kan laag zijn en ergens daar tussen in... en je weet het niet he.......... Oke, iets zinnigs? nee, ik weet er niet zoveel zinnigs over te vertellen... Hij lijk me wel gestegen... ook al schommelt hij voor de eisprong ook wel vind ik hem na de eisprong hoog en stabiel... En dat is goed. ik denk niet dat je ei nog moet komen, maar ja, ik heb ook geen expert en je hebt ook geen andere kaartjes waarmee je kunt vergelijken... Dus lastig!
ja maar wat is de vraag nu eigenlijk hahahahahah! Kreeg reactie maar weet zelf niet zo goed waar ze naar moeten kijken
k heb vandaag zo'n twijfeldag als die jij vast herkend... ik twijfel, voel me naar, licht in me hoofd, duizelig... blegh! Ben tot de conclusie gekomen dat het me niet helpt... Als het een miskraam wordt dan gebeurd dat toch wel, of ik me er nu druk over maak of niet... en als het goed gaat gaat het ook wel goed.... Ik las daarstraks ergens: leef met de dag en geniet van dit moment dat je zwanger bent (al voel ik me zo beroerd dat genieten niet echt lukt, maar goed...) ik ben ook even langs de huisarts geweest. Bloeddruk was 110/80. Daar kon ik me wat licht in me hoofd door voelen. Dat ik me zo voelde kwam door de hcg monsters... en die stijgen uitstekend, ze was goed te spreken over de waarde! ik moest vertrouwen hebben! en rustig aan doen, goed naar mijn lichaam luisteren en vooral: VEEL eten!! en mezelf echt dwingen tot eten! Regelmatig, liefst 6 keer op een dag! En suiker binnen krijgen! En multivitamine voor zwangeren gaan slikken.
kan mij voorstellen dat je gewoon zo'n gevoel hebt Danielle. Goed doen wat de arts zegt. op naar goede echo's en stijgende waardes en dan ga jij je veel beter voelen en eindelijk lekker genieten .
Danielle, hm dus je kan je vinger er ook niet op leggen! Ja, ik weet het ook zelf echt niet ben echt een super groentje hierin . Al heb ik van jullie al redelijk veel geleerd En Idd Nicole. Maar hoe kom ik daar nu achter dan hahaha !
Danielle, ik ken die dagen idd, had er gister echt zo een.... Wat ik me dan altijd bedenk en dat hielp mij gister op een begeven moment. Al ga je op je kop staan, je kunt zulke dingen echt niet dwingen!! En iedereen die hier op aarde rondloopt is ooit zo begonnen als twee celletjes die moesten innestelen enzo.... Al die mensen is het gelukt, dus dan moet het ons ook vast lukken!! Maar ik begrijp je gevoel! Wat je bloeddruk betreft, misschien af en toe iets zouts eten? Niet te veel drop, maar wat dingetjes afwisselen....