Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Alicia, afwachten en heel goed op je afscheiding letten de komende dagen!

Als het creme wordt en dan weer zo "eggwhite" dan weet je genoeg!

Ik zou graag iets anders zeggen waardoor je erachter komt, maar helaas......

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    En wat heel mooi onderaan staat bij jou 3 x is scheepsrecht! Op naar een heerlijk frummeltje ! Dit verdien je !

3. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jullie zijn lieverds!! Kus!

4. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Ja ik ga morgen als ik dus niet ongi ben geworden , gewoon weer een test doen (ovu test) kijken wat die doet en dat in de gaten houden .

Daarna even verder kijken . Morgen is de gyn er wie weet dat ik hem bel want zal je dit vertellen ..

Als dit mijn aankomend eitje is ben ik goed in war met alles en zou daar wel wat stabieler in worden klinkt misschien gek . Maar nu ook weer paar dagen na " eerste ei " pijn in mijn borsten en dit keer was het echt heel erg . Zo emo als de pest . Wie weet iets niet goed met mijn hormonen ?? Geen idee .

Jank om alles tegenwoordig . Pfff ! Vandaag borsten wel wat minder en dan heb ik dit .. Stel dat mijn " 2de eitje" komt moet ik dit weer doorstaan met mijn borsten :$:$:$ weet niet of ik dat 2 x in de maand trek hahahahahaha ! SJonge :p

5. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    *Bloos*..... :)

Gelukkig mogen we nog blijven, ondanks ons "getheeleut"! :D

Jij verdient ook een dikke knuffel Danielle!! En een heel mooi kindje!!

6. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Dikke kus en knuffel terug Danielle!

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    En dat zeg je tegen degene die drie weken geleden al zeker wist dat ze zwanger was!! ;) :D

8. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Zo nou genoeg thee met koekjes ! Nu maar de keuken in :D

Weet je .. laat genoeg traantjes hier .. Maar ook zit ik hier vaak met een dikke smile van oor tot oor . Dat maakt het " afwachten" toch wel een stuk fijner !

Dank jullie wel daarvoor !

Fijne avond dames ! Zwangeren geniet!!!!! Op het wachtbankje.. Wacht ze !! En ik ga mijn " ei " opsporen haha toch weer als laatste op het lijstje als het zo is hahahahahaha

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    hey Nicole wij lijken echt op elkaar hahahah ik waande mij bijna zwanger , had er bijna hoop in hahaha ! Geweldig!

Lang leve de hormonen :D:D:D:D:D:D

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach dames, en wie weet hebben jullie over een week allebei een mooie test in handen!!!! Dat zou toch prachtig zijn?!

kookse! Bij wie kan ik aanschuiven??

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    :D Ik vind het hier ook reuze gezellig!
    Met een grote lach en af en toe wat traantjes.....

Ook ik ga de keuken in en aan het "avondprogramma" beginnen. Ben benieuwd wat de dag van morgen weer mag brengen!!

Melanie, heel veel succes morgen, m'n duimen draaien!!

Welterusten alvast en tot morgen! :)

12. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oh ja, dames, nog een andere vraag... De vk en de gyn en de huisarts gaan allemaal uit van de eerste dag van laatste menstruatie... maar dan zou ik nu 5 weken en 4 dagen zijn!! Dat scheelt dus 'best wel'... waar moet ik nu zelf vanuit gaan?? (oh ja, en deze banner loopt sowieso een dag voor, ben volgens eigen berekeningen 5 dagen nu... 3 weken geleden eisprong)

Oh ja, en ik weet ook wel dat het alle kanten op kan en ik gewoon van de echo's uit moet gaan enz...

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danielle, kom maar aanschuiven!!

Ik zou uitgaan van je eisprong. Ik zou nu al ongeveer 5 weken zijn geteld vanaf 19 april...
    Kan natuurlijk niet dat als ik volgende week bv positief test ineens 6 weken ben...

Maar vk en gyn. zijn hier nogal vasthoudend in.... ;)

Tot morgen!

14. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hier mag je ook mee eten hoor! En zelf zou ik ook rekenen vanaf eisprong. De laatste keer hebben ze dat zo tegen mij gezegd ( de gyn) en ging zelf vanaf daar tellen ..

Trouwens kan het niet los laten dus tussen koken door nog even dit op gezocht!

Vraag over: ovulatietest

Gedurende je maandelijkse cyclus heb je maar eenmaal een LH piek. Deze kortstondige verhoging van het hormoon LH zorgt ervoor dat je eisprong op gang gaat komen. Op het moment dat je LH piek plaatsvindt ben je erg vruchtbaar en heb je de grootste kans om zwanger te worden. Sommige vrouwen die nauwkeurig meten met (gevoelige) ovulatietesten kunnen soms twee maal in hun cyclus een LH toename waarnemen. Direct na het vinden van de eerste piek, met 2 donkere streepjes op de ovulatietest, lijkt het alsof enkele dagen later opnieuw de ovulatietest positief uitslaat.

Langzame afname LH

Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen.

:(:(:( ik weet het niet meer hahah!

15. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Even snel een reactie tussendoor:
    Alicia, je kent mijn verhaal?
    9 maart curettage gehad, verwachte NOD 2 april negatief getest, daarna ovutesten gaan doen. Voor pasen 6 april werden die ovutesten donker, en ze werden de dagen erop alleen maar donkerder.
    Ik had dus geen ie gespot maar was gewoon al zwanger :)
    Ik hoop dat t bij jou ook zo is!

16. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Angela!

Maar als het goed moet ik wel een ei gespot hebben haha. Maar hoop gewoon dat ongi weg blijft :)

Ga vanaaf nog een ovu test doen en kijken of die donkerder word en morgen ochtend. Al zegt dat nog niks maar goed ben daar toch wel benieuwd naar !

ga ook maar eens voor mijzelf duimen haha !

17. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    dagje werken en heb al weer een heleboel gemist.
    onderwerpen kan ik goed volgen alleen de namen bij iedereen onthouden is nog moeilijk.

hier lekker in de tuin op de bakplaat gegeten. nu komt er helaas voetbal op.
    hopen dat we met deze hitte vannacht beetje slapen kunnen.
    bij een bekende is vandaag hun dochter geboren. nikki is haar naam

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    nikki vind ik een leuke naam! Maar mijn broer heet Nick dus dat vind ik dan niet zo leuk.
    Fijne avond dames! Ik zal aan jullie denken de 27ste! Tot 6juni!
    Liefs Angela

19. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    angela, fijne vakantie. geniet ervan je hebt t verdient

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hele fijne vakantie Angela! Geniet er van! Duim je de 29e ook voor mij voor een goede echo? Hihi

Alicia.... Hmm.... Toch je ei gespot waarschijnlijk... Spannend.

Kell, lekker eten hé op bakplaat! Fijne avond.

Deel Deze Pagina