Goedemorgen dames! Lekker weer he? Echt genieten. Ik was meteen de eerste cyclus dat we er echt voor gingen zwanger (gebruikten daarvoor condooms tijdens vruchtbare dagen), maar kreeg bij 8 weken een miskraam. Nu zit ik in derde cyclus na de miskraam. Eerste was compleet anders dan normaal en daarna ook hele hevige ongesteldheid. Tweede was weer redelijk normaal, maar ondanks op goede tijd klussen toch niet zwanger. Ik heb nu pas weer het idee dat mijn lichaam klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Tijdje zwanger zijn maakt je lichaam (en geest) echt van slag en het heeft tijd nodig voor dat herstelt. Ik had ook echt nog tijdje na de miskraam allerlei zwangerschapskenmerken. En nu hopen op weer zo'n mooi wondertje. Heb echt heel erg genoten van het zwanger zijn, ondanks alle kwaaltjes. Nicole, hoe voel je je de day after??
Lief dat jullie het allemaal vragen... Voel me eigenlijk heel goed! Heb een CB gedaan, die gaf vanochtend 2-3 weken aan! Bij m'n miskraam deed ik die pas een paar dagen later en toen gaf hij 1-2 weken aan, dus ik ben blij! Ik hoop dus net als wat Danielle zegt, dat m'n HCG nu goed zit! Verder heb ik er een heel rustig gevoel bij. Heel anders als afgelopen keer....... Toen was ik zo bang dat het verkeerd ging! Enne, ik ben drie keer gelijk zwanger geweest..... Danielle, hoe is het bij jou?? Ik ga morgen heel hard duimen voor een hele mooie echo!! En van mij mogen jullie allemaal heel snel volgen! M'n kaarsje heeft gebrand!!
ik heb gisteraaf in gedachten een kaarsje gebrand. ik ben nl zelf 8 rondes bezig geweest voordat ik zwanger was. ben volgende maand ook een jaar bezig. ben nu bang dat ik weer zo lang ben voordat ik zwanger ben. vandaar dat ik me af vroeg of de zwanger voor de mk er ook langer over deden en dan nu toch wel sneller zwanger
Kell, het kan zijn dat je vruchtbaarder bent na een bevalling of miskraam. Maar het blijft natuurlijk ook geluk hebben.... Gebruik je ovutesten of temperatuur je?? Wij deden het om de dag totdat de temperatuur omhoog ging, zodat we zeker niet naast de eispong zouden klussen.... Maar dan nog is het natuurlijk geluk hebben.....
voordat ik zwanger was deed ik er verder niks aan. gewoon genieten en als het zo zou zijn was t fantastisch en anders volgende ronde. maar nu na de mk kan ik dat niet meer. ik heb nu een wondertje in me gevoeld en voelde me al helemaal moeder. heb idd gehoord dat na mk je vruchtbaarder kunt zijn, maar hoe meer rondes er nu voorbij komen hoe meer ik die hoop op geef en bang ben dat t weer 8 rondes duurt. ik heb n app op mn telefoon en ik gebruik ovusticks. vorige keren ook mn ei gevoeld dus dat scheelt. vorige keer ook voor t eerst heel bewust geklust. had toen ook echt t gevoel weer zwanger te zijn maar helaas speelde mn lichaam een spelletje met me. nu in de zomer en vakantie periode wil ik gewoon lekker genieten. feestjes, terrasjes ed. miss dat ik begin september eens naar ha ga als het nog niet gelukt is.
Kell, wat is het moeilijk he? Dat je niet weet wanneer het wel of niet gaat gebeuren....! Die onzekerheid is slopend en maakt je ook onzeker. Ik hoop dat het geen 7 maanden duurt voor je weer zwanger bent. ze zeggen dat je na een mk zes maanden extra vruchtbaar bent, dus hopelijk geldt dat ook voor jou! Hier is het nog minder dan 24 uur tot de echo! Lagen net nog even op bed omdat ik zo moe was... dus ik praat tegen frummel dat ie zijn hartje maar lekker moet laten kloppen... zegt vriendlief: "Nee hoor frummie, luister maar niet naar mama, die is veel te ongeduldig, neem maar lekker de tijd" Wat een lieverd, die vriend van me!
6 maanden extra vruchtbaar? nou dan heb ik nog mooi 3 rondes. hoop op deze ronde dan heb nl eind augustus kermis die ik altijd heel goed vier. als het later zou zijn is natuurlijk geweldig maar moet dan weer enorm veel smoesjes bedenken voor t niet drinken
Hoi dames, even een kort berichtje vanuit Cyprus. Ik heb aan jullie gedacht hoor! En wauw Nicole, GEFELICITEERD!!! Echt super! Lieve dames, ik hoop dat jullie ook allemaal snel mogen volgen. Tot over een dikke week, dan ben ik weer terug in NL en zal ik lekker bijlezen. Liefs
Hoi Lieve dames, willen jullie heel hard voor mij duimen morgen?? Wij hebben om half 2 de echo en vind het echt heel erg spannend nu! Alle andere echo's waren slecht nieuws! .... blegh!
Ik zal zeker ook voor jullie duimen, Danielle! Dat jullie met een glimlach weg mogen gaan bij de vk!!!
Danielle, duimen draaien voor jou vandaag en kaarsje gaat weer aan! Wens jou een waanzinnige echo toe ! Weet zeker dat je een hele mooie echo gaat krijgen . Super spannend! Ben zelf even minder actief hier maar denk aan jullie allemaal! zwangeren en ook de nog niet zwangeren! Knuffel! Hoop dat met iedereen goed gaat. Liefs!
Dankjulliewel lieverds! Ik ga nog even proberen te slapen, dan gaat de tijd tot vanmiddag wat sneller.... 1uur gaan we hier thuis weg. Ik heb echt rare dingen gedroomd.... Proberen met vertrouwen de echo tegemoet te zien!
Ja, dat is de hele kunst he, Danielle: vertrouwen houden! Hoop zo voor jullie dat het goed gaat. Hier een beetje vreemd. Na paar dagen van weinig bloedverlies en gister helemaal niks meer, dacht ik dat ongesteldheid voorbij was. Kom ik net op het werk aan en voel ik iets nats (sorry, hoop niet dat jullie nog aan ontbijt zitten ) en ligt er heel plasje bloed in onderbroek.... Had ik voorheen nooit, zo'n onregelmatige ongesteldheid. Zou dat nog een gevolg zijn miskraam? Of moet ik me zorgen maken dat er iets mis is? Nicole, ben je in gedachten al babykamer aan het inrichten in jullie nieuwe huisje? Jammer dat jullie er wat minder zijn Wendy en Alicia, maar zo gaat dat soms. Hoop dat we over een tijdje samen kunnen verhuizen naar een Zwangerclub! Fijne dag allemaal!
Ben ik weer even.... Aline, ik ben nog niet aan het inrichten hoor.... In dit huis is de babykamer al klaar en het andere huis valt nog even af te wachten.... We hebben er zo'n zin in, maar zijn bang dat we met twee huizen komen te zitten... En we willen het ook goed door voor onze kindjes, dus is kiezen voor veiligheid op dit moment niet beter?? Danielle, gaat het daar nog een beetje?? Hier de vk gebeld. 22 juni de eerste echo! Ik ben dan 7+2 en dan mag ik naar een echocentrum voor een inwendige echo! Er moet dan zeker iets te zien zijn.... Kon ook een week eerder, maar we hebben voor veiligheid gekozen... Daarna 's middags de intake bij de vk zelf!