♥ NOD-lijst ♥ Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni Kelly, 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 19 juni Wendy, 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde na mk - NOD 20 juni Aline, 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD juni Alicia, 37 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD juni ♥ Zwanger!! ♥ Angela, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 19 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Nicole, 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 6 februari 2013 Afspraken 29 mei: Danielle, 1e echo gyn, check of baby op goede plaats zit 06 juni: Melanie, 2e echo vk 07 juni: Danielle, 1e echo en intake vk 11 juni: Angela, 5e echo 22 juni: Nicole, 1e echo en intake vk
Oeh ja, Nicole, dat kan ik me voorstellen. Is ook echt een onzekere tijd nu in huizenland, maar aan de andere kant is een risico nemen soms nodig als je dan een veel fijner huis krijgt. Moeilijke beslissingen! En wat super dat je afspraak bij de vk hebt gemaakt. Knap dat je pas bij 7 weken gaat, dat geeft inderdaad meer zekerheid. Hoe lastig wachten en onzekerheid ook is, je kunt toch niks veranderen aan hetgeen er in je buik gebeurt. De vraag is alleen: hoe kom je nu die weken door? Danielle, zet 'm op, zal aan jullie denken zo!! Hier gloort er wel weer wat positiviteit en hoop aan de horizon. Teleurstelling van vorige week wat verwerkt. Vind het nu wel lekker om weer gewoon een biertje/wijntje te kunnen drinken. En merk ook dat ik nu rustiger en met wat meer vertrouwen naar het zwanger worden kan kijken. Dat is denk ik ook wel een goed uitgangspunt voor een zwangerschap. Blijf het wel heel frustrerend dat een eitje en een zaadje elkaar niet altijd vinden of niet blijven plakken...zou er wel wat meer invloed op willen kunnen uitoefenen, maar helaas ligt dat helemaal niet in onze handen.
Nicole, wat goed, een echo bij 7 weken!!! Mooie veilige grens ja! ik had geen keus, moest met 5/6 weken om een bbz uit te sluiten. Heb gelukkig volgende week met 7+2 ook bij de vk, dus als vandaag hartje niet klopt en daar ga ik vanuit, hebben we volgende week gelijk duidelijkheid! Snap de gedachte dat je dan misschien met 2 huizen komt te zitten!! lastig zeg!! Aline, wat goed dat je je weer beter voelt. is ook beter voor de bevruchting straks!!! Ik ben echt op van de zenuwen..... wil alleen maar janken en dat het voorbij is!!
Aline, wij zouden dat risico ook heel graag willen nemen! Alleen we hebben nu toch een grote verantwoording naar de kleintjes, en dat is voor ons het belangrijkste! Maar we hebben nog een paar dagen bedenktijd.... Wat de echo betreft. Bij mijn zoontje heb ik in Antwerpen in het ziekenhuis gelopen. Lang verhaal, ben daar beland voor m'n eczeem en daarna ook bij de gynaecoloog.... Heb toen op m'n NOD al een echo gehad. Wekelijks terug moeten komen, omdat er angst was of het genoeg groeide en een hele hoop stress! En idd je hebt er absoluut geen invloed op! Nu willen we liever rustig aan doen de eerste weken en dan gelijk zekerheid bij een echo. Is ook het voordeel dat deze vk ons bij ons zoontje begeleid heeft en we hier echt veel mee afgezien hebben.... Heel lang twijfel geweest over de uitgerekende datum... Ging niet over dagen, maar over een dikke maand. Hij was veel te groot, wel/geen zwangerschapsvergiftiging en ik kan nog wel even doorgaan.... Ze kent ons inmiddels een beetje en wilt dit deze keer voorkomen.... Genoeg over mij, heel fijn dat je er nu positiever in staat! Het moeilijke is gewoon dat je het niet zelf in de hand hebt... Lastg he??
Danielle, is logisch hoor dat het bij jou eerder moet! Hebben ze helemaal groot gelijk in!! Ik hoop dat jullie snel terug zijn met een hele mooie echo!
Superlastig ja . Hoe deden al die vrouwen die ons voorgingen dat? Snap ik helemaal, dat gevoel van verantwoordelijk en dat het dan moeilijk is om een risico te nemen. Ben benieuwd waar jullie voor gaan. Ook daarbij zou een beetje meer zekerheid superfijn. Als je wist dat je je eigen huis toch wel kwijt raakt enz. Heel fijn dat je terug kan bij dezelfde vk, lijkt me wel zo prettig. Ik zou nu ook graag terug gaan naar dezelfde, omdat die het verhaal rondom de miskraam kent. Heb hier net aan goede collega die terug is van verlof verteld over de miskraam. Raakt me toch telkens weer. Zij ging er ook heel serieus en lief mee om, fijn is dat. Hebben jullie al vakantieplannen? Zo ja, waarheen? Kijken of ik nog leuke ideeen kan opdoen. Wij zijn volgende week een weekje vrij en gaan dan naar de belgische kust (weer wordt helaas niet zo zomers maar dat geeft niet). En dan vakantie aan het einde van de zomer. Danielle, wat zul je op dit moment zenuwachtig zijn. Kaarsje gaat in gedachten aan.
aahhhh super super super goed ben erg blij voor je Danielle! Lekker genieten nu! Geweldig mooi! !!! Wow!!!
♥ NOD-lijst ♥ Frouk85, 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 10 juni Kelly, 27 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD 21 juni Wendy, 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde na mk - NOD 20 juni Aline, 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde na mk - NOD juni Alicia, 37 jaar - 2e kindje - 2e ronde na mk - NOD juni ♥ Zwanger!! ♥ Angela, 28 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 19 december 2012 Melanie, 25jaar - 2e kindje - uitgerekend: 16 januari 2013 Danielle, 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend: 22 januari 2013 Nicole, 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend: 6 februari 2013 Afspraken 06 juni: Melanie - 8? - 2e echo vk 07 juni: Danielle - 7+2 - 1e echo en intake vk 11 juni: Angela - 5e echo 22 juni: Nicole - 7+2 - 1e echo en intake vk
Heej Danielle wat een super mooie echo!!! Super dat het hartje al aan het kloppen was!! Ik wordt alleen nu zelf onzeker omdat bij mij nog geen kloppend hartje te zien was...JAJA mijn echo was uitwendig en dan zie je het minder goed....maar toch! Volgende week woensdag heb ik weer de echo om 10uur.....ik ben nu al aan het aftellen!! Vandaag een lange werk dag gehad dus ga nu zoonlief verzorgenm,bed opmaken en heerlijk met de voetjes op de bank...pfff ben kapot!! Fijne avond meiden!!
Je moet je geen zorgen maken Melanie!! Het gebeurd heel vaak dat er met 6 weken nog geen hartaktie is!!! Van de week veel over gelezen!!! Jouw hartje klopt volgende week echt wel!!!
Hallo dames het is ff geleden maar zoals jullie al gemerkt hebben ben ik veel minder op ZP. heb een antal pagina's terug gelezen @ duckertje GEFELICITEERD!! geniet van je zwangerschap en op een supper echo als je 7 weken bent @danielle mooie echo meid!! geniet ervan @ Alle zwangeren hier in dit vruchtbaar topic, hoe is het met jullie en de kwaaltjes? @ niet zwangeren balen van die ongi's maar er komt een tijd dan zitten wij op die mooie wolk! veel klus plezier. Hier nog maar 2 weken en een paar dagen werken en dan vakantie lekker naar turkije. We hebben er veel zin in even alles van ons afzetten en genieten. dikke knuffel aan jullie allemaal !!
heb t idee dat mn ei wat eerder is dit keer. heb al wat last onder in de buik. al kan t ook de darmen zijn. als het goed is komen mn ovutest binnen
Dames, hoe is het met jullie? Zwangeren, lukt het een beetje om te genieten van de zwangerschap? Of zitten kwaaltjes en/of onzekerheid jullie erg in de weg? Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren, mocht ik weer zwanger zijn. Nu lijkt zwanger raken het walhalla, maar als het eenmaal zover is, denk ik dat ik toch ook wel onzeker zal zijn. En nog-niet-zwangeren, hoe is het met jullie? Lukt het om de moed erin te houden? Ik heb een, voor mijn doen, hele lichte ongesteldheid achter de rug. Misschien omdat de vorige zo heftig was en daarvoor heb ik ook twee weken gevloeid na de miskraam? Moet zeggen dat er meteen een stemmetje in mijn hoofd zei: misschien ben je toch wel zwanger.... stom he? Ik moet nog vandaag werken en morgenochtend en dan komt m'n vriend me op het werk ophalen en rijden we door naar belgie. Lekker een weekje weg! Fijne dag allemaal vandaag!!
Heej annemoon! Ik probeer er van te genieten maar het gaat inderdaad erg moeilijk...ben nog steeds erg onzeker en denk dat dit nog wel tot de 11/12wk doorgaat. mijn borsten zijn gegroeit en zijn ook nog erg gevoelig, dat geeft me eigenlik ook wel zekerheid. vorige keer waren ze de eerste week gevoelig en erna niet meer. bij onze eerste zoon had ik ook helemaal geen kwaaltjes vandaar dat ik me er toen niet zo druk om maakte. de misselijkheid valt hier nog wel mee, af en toe heb ik inderdaad wel kots neigingen maar ik probeer het binnen te houden en dat is tot nu toe aardig gelukt hahahaha. vandaag de 8ste week in, en kom er gisteren achter dat ik niet 6-6 de echo heb maar 5-6...joehoeee weer een dagje eerder hahahaha hoezo erg!!! Vandaag heb ik vrij en ga dus maar eens flink aan de poets!! fijne dag dame's!
Aline, wat fijn vooruitzicht: een weekje weg!! Heerlijk zeg! hopen dat het weer goed blijft en vooral dat het droog blijft! Dat zou toch wel erg fijn zijn!! Melanie, joepie, dat is fijn! Een dagje eerder. Hoef je nu nog een minder nachtje af te tellen!!! Hier heel erg onzeker, zelfs een dag na de goede echo weer... denk dat dat ook wel blijft. Alles gaat goed, geen tekenen die aanwijzingen geven dat het niet goed zit, dus vertrouwen houden... maar ooooh wat is dat moeilijk! Ben nu ook vrij vandaag en dat zijn voor mij lastige dagen! Morgen heb ik een overleg op het werk, daarna bruiloft vriendin (eerst 's middags ja woord en dan 's avonds feest). Zaterdag en zondag is vriendlief thuis. En dan maandag en woensdag weer werken en donderdag de echo dus alleen dinsdag zit ik nog alleen... Ik probeer te genieten en blij te zijn, en voel me stiekem ook hartstikke gelukkig. Maar de angst en onzekerheid zitten hoog!