Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Dragen jullie deze vlinder ook in je onderschrift!! Even kopieeren en plakken, eigen formaat meten en een kleurtje geven!
Nou, hier eindelijk groen licht van de bank..... Nu zelf maar eens overleggen dit weekend hoe en wat we nu echt willen. We willen namelijk ook graag een uitbouw en nog wat extra dingetjes, dus wordt dan toch wel weer een optelsom... Frouk, leuk je weer even te zien! En Kell, je ei al gespot?? Aline, klinkt lekker! Leuk naar Belgie! Ik heb in Gent gestudeerd! Enne, klinkt misschien gek, maar ik voel me eigenlijk best goed.... Ik heb het geaccepteerd dat het allemaal niet in mijn vermogen ligt om er invloed op uit te oefenen, dus ik probeer zoveel mogelijk met andere dingen bezig te zijn! Ondertussen probeer ik wel te genieten hoor! Melanie, is het poetsen gelukt?? En leuk, een dag eerder je echo! Nog een paar daagjes aftellen! Danielle, jammer dat je toch zo onzeker blijft, maar ook te snappen hoor! En leuk een bruiloft! Hopelijk mooi weer, want schijnt wel minder te worden he?! Nog een week, dan mag je weer!
nicole, nee ei niet gespot. toch mn darmen die aan de gang zijn. maar mn ovusticks zijn binnen dus kan weer sticken. denk ei na het weekend pas.
Spannend, Kell, dat je gaat ovutesten. Hoop dat je snel eitje opspoort. Kan me helemaal voorstellen dat het lastig is om te genieten van je zwangerschap, ook al ben je er superblij mee. Misschien moet dat vertrouwen ook groeien en kun je over paar maanden meer een gevoel van zekerheid hebben. Hoop ik echt voor jullie! En tja, wel of geen kwaaltjes hebben. Het zegt inderdaad weinig, zou er ook niet te veel op af gaan. Ik had tijdens zwangerschap allerlei kwaaltjes en toch ging het mis. Knap hoor, Nicole, dat je geaccepteerd hebt dat je er geen invloed op kunt uitoefenen. Geven jullie ook eigenlijk urine aan moeders voor moeders? Ik heb dat toen wel gedaan, eventjes wat extra werk, maar wel echt voor een goed doel. En heel lief, na de miskraam kreeg ik een cadeaukaart voor een bosje bloemen. Spannend, Nicole, over het huis. Inderdaad een moeilijke keuze die je niet zomaar maakt. Paar nachtjes over slapen dus nog . Jammer, he, dat alles geld kost . Ik heb inderdaad superveel zin om weg te gaan. Weer even alle aandacht aan elkaar geven. Wel confronterend: toen ik net zwanger was gingen we ook naar dit huisje toe en hebben we een week gefantaseerd over de baby...zal wel even slikken zijn. Tot later!
Heej annemoon, dat is inderdaad een erg verdrietige herinnering! dat waren ook echt de momenten dat ik er het meest verdrietig om was. dingen die je plande en zo voorgesteld had. ik hoop dat je een beetje kunt genieten en je gedachtens op andere dingen kunt zetten....hopenlijk voor jou ook snel een positieve test! ik heb ook inderdaad meegedaan met moeders voor moeders en voor mij was het wel een hele klus. vandaar dat ik nu besloten heb om niet mee te doen. ze kwamen de flessen niet ophalen bij mij en moest ze dus weg brengen. dit was zeker 30min rijden voor mij en dat vond ik dus echt te ver! Toen heb ik gevraagt of ze bij mijn moeder opgehaald konden worden en dat was geen probleem. ik moest dus iedere zondag naar mijn moeder en iedere maandag avond de flessen weer ophalen. dit was ook geen doen omdat ik iedere maandag werk van 08:00-18:00. eer ik buiten ben van het werk is het 18:20 en moet ik nog naar huis om te eten en zoonlief op te halen die de dag ern alweer naar school moet....dus helaas doe ik niet mee. heb er behoorlijk over zitten denken om het wel te doen maar ik hou liever even rekening met mezelf. daarbij was het behoorlijk moeilijk om mvm af te moeten bellen na de mk, met tranen een telefoongesprek gevoert. heb inderdaad ook een cadeaukaart gekregen voor bloemen....erg lief.
Dat klinkt inderdaad niet gemakkelijk Melanie! Kan me voorstellen dat je het dan dit keer niet doet. We gaan inderdaad proberen lekker te genieten. Maar dat gaat vast lukken en het is ook wel fijn om die verdrietige herinneringen samen te delen. Fijne avond allemaal, ik ga lekker inpakken en frietjes eten
De Kaarsjes branden weer en vooral speciaal voor de dame's die nog niet zwanger zijn.. tijdens het aansteken ff stuk voor stuk aan jullie gedacht!! vandaag had zoonlief afsluiting op het voetballen. ik schrok me toch rot toen ik ineens kei hard een bal tegen me linker borst kreeg. ik deed me cool voor maar voelde mijn hartslag in mijn buik, daar raakte ik een beetje in paniek van en dacht bij mezelf "rustig aan mel,het was je borst maar en niet je buik''. dat meisje riep ook nog "goed he hahaha" naar heet vriendinnetje...Grrrr kon haar wel achter het behang plakken...hahahha Fijne avond dame's, ik ga nu draagmoeder gezocht kijken op nl1. Liefs,
goedemorgen.. allemaal een fijne dag. hier vandaag alleen met de kids thuis.. man is bij mijn zus in tuin helpen. straks ff naar speelotheek.. verder rustig dagje.. wat wassen en schoonmaken. hier nu vruchtbare dagen.. hoop echt dat het snel raak is!!! maaja dat telt natuurlijk voor iedereen die het graag wil. ik reken elke maand wel de eventuele uitgerekende datum uit.. zal nu rond 28 feb zijn.. zoon is van 16 feb en dochter 30 maart.. wie weet ...
melanie: hopelijk helpt het kaarsje!! danielle hoe is het nu met jou.. kan je beetje omgaan met spanningen van de 1e weken moeders voor moeders: wil ik wel weer aan meedoen.. moet het wel wegbrengen.. maar ach das in de buurt gelukkig. heb er nu 3 x aan mneegedaan.. 1e zw schap niet
Ik heb last van een flinke verstopping in mijn darmen. Gisteren heel erg veel buikpijn gehad! Ah, dat was echt verschrikkelijk. Wel extra echo gekregen, de beebie was 2,5mm groter dan van de week en hartje klopte nog erg mooi! Whoei! Heb lactulose gekregen en dat helpt stoelgang, wat een stom woord, wel weer op gang. Succes Wendy met de vruchtbare dagen, ik hoop voor jullie allemaal dat iedereen gauw zwanger is! Dat zou toch prachtig zijn! Ik ga vandaag een positiebroek kopen want mijn huidige broeken doen zo pijn in mijn buik nu mijn darmen zo pijnlijk, opgezet en gevoelig zijn! Had gisteravond feestje en in mijn jurk leek ik wel 5 maanden zwanger! Vanavond hebben we een housewarming en morgen lekker geen plannen. Fijn weekeind allemaal!!
Goede morgen dame's, wendy flink klussen dan dit weekend he!! Ik ga duimen dat het deze maand ook raak is voor jou!! Danielle, ook ik heb erge last van mijn darmen. normaal gaik iedere dag maar nu ik zwanger ben is het om de dag en soms nog langer. als ik dan nodig moet heb ik erge pijn en krijg daarbij ook nog buikkrampen!..niet prettig dus en bijna een complete bevalling hahahaha achja, je moet er iets voor over hebben. helaas heb ik al spastischedarmen dus heb nu extra veel last. mijn broeken zitten ook erg strak als ik lang zit. als ik sta dan is het wel uit te houden. gisteren al de positie kleren binnen gekregen die ik besteld had, allemaal sale en dus mooie koopjes.. kijken jullie dat ook al op whekamp en H&M? staan echt vaak super veel koopjes op.. zometeen met zoonlief zwemlessen en daarna met de mannen ergens wat eten en weer verder zoeken naar stenen voor in de tuin. worden waarschijnlijk toch cineese natuurstenen..ben benieuwd! Fijne dag allemaal!! ps: nog 3nachtjes tot de echo!!!!
Oooh Mel, ben zo blij dat jij ook last van je darmen hebt! Stelt me gerust! k heb ook spastische darmen dus ze doen altijd al raar en nu helemaal. Hoop dat de verstopping oplost met lactulose.... Die buikkrampen zijn echt niet tof! Ik ben sinds januari 14kilo afgevallen dus mijn broeken zitten erg ruim. Als ik zit moet de.riem los want anders doet het pijn en als ik sta dan zakt me broek af... Schiet dus niet.op. Succes met de zwemles en.met het uitzoeken van de stenen! Toppie, nog 3 nachtjes.tot echo. Morgen nog 2. Ik nog 5. Morgen nog 4, dat klinkt al beter haha...
whahahaha LEUK danielle..hihihi Ik ben iedere dag wel even misselijk en heb ook al vaak moeten kokhalzen maar gelukkig blijven de maaltijden binnen! Heel stom maar als ik niet eet wordt ik misselijk, en als ik dan aan het eten ben is het weg. maar na het eten wordt ik opnieuw misselijk en het eten stoot me dan ook op!..heel raar!! ik ben blij als de 12wk om zijn, en niet alleen voor de onzekerheid maar ook omdat mijn buik dus flink bol is en vooral in de avond. iedere keer als bezoek komt of als ik weg ga ben ik aan het zoeken naar wat lossere truitjes...en laat ik die net niet veel hebben!! Heb gewoon geen zin om iedere keer te zeggen dat ik niet zwanger ben en gewoon DIK ben! Mijn moeder zei "nee hoor je hoeft je buik niet in te houden, zeg gewoon dat je wat bent aangekomen!" JAAAA daaaaag, ik wil niet bijkomen!!! Ja oke, alleen voor een zwangerschap hahahaha
Ja precies zeggen dat je dikker bent geworden is niet echt aan te bevelen hahahaha dat wil ik ook niet.
Bah bah, zoonlief heeft net toernooit gehad met voetballen. helaas niet bij de eerste 3 maar wat een pokken weer ook. gewoon pijpenstelen en het werd niet afgelast! de kinderen iedere keer na het partijtje afdrogen en drogen kleren aantrekken... nu nog even na de binnen speeltuin en ik geloof dat ik vroeg naar bed ga vandaag..morgen weer werken om 08:00. Joehoee nog 2 nachtjes tot de echo!! de zenuwen beginnen nu wel te komen! fijne avond allemaal!