Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    gefeliciteerd, geweldig nieuws

2. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames, ik ben vannacht thuis gekomen van een heerlijke rust vakantie.
    We hebben 12 dagen alleen maar geluierd aan het strand. :D
    Normaal zijn we van de actievere vakanties maar nu had ik daar geen puf voor, en ook geen zin in :D

Hoe gaat het met iedereen? Ik heb een paar dagen terug gelezen maar het is onbegonnen werk om alles terug te lezen, zoveel wordt hier gezellig geschreven.

@Danielle, hoe voel je je meid? Die onzekerheid is zo herkenbaar. Maar langzaam maar zeker krijg je weer vertrouwen in je eigen lichaam. Morgen ben ik 12 weken, maandag weer een echo. ik hoop dat ik dan wat meer rust krijg en wat meer kan genieten.

@Mel, super je echo! Echt heel mooi! Hoe voel jij je?
    Al veel last van kwaaltjes?
    Ik heb veel hoofdpijn en kan niet veel eten, na 2 happen zit ik al vol. Maar verder mag ik niet klagen!

@Nicole, hoe voel jij je? Goed dat jullie een keuze hebben gemaakt. Met een 2e op komst kan ik me voorstellen dat je geen extra stress wilt met zo'n nieuwbouwhuis. Verder gaat het goed?

@Aline fijne vakantie!

@Alica, Frouk en Wendy, dames hoe is het met jullie? Nog nieuws?

@Serendipity, je weet het nooit zeker, wij waren zo snel na de mk er nog niet mee bezig en mss 2 keer geknuffeld en het was dus raak. Pas toen we er weer klaar voor waren kwam ik erachter dat ik dus al zwanger was. :) Ik duim voor je.

Kaarsje brand hier trouwens altijd voor jullie allemaal.

MvM, daar doe ik aan mee maar het is wel een hele opgave hoor. Was blij dat ik op vakantie niet in een kannetje hoefde te plassen :) Maar vandaag gaan we weer verder met opvangen.

Positiemode, ik heb ook een 2 broeken gekocht, wat een verademing! Op vakantie veel jurkjes aan gehad maar daar zag je al een buikje in. Gelukkig weet iedereen het in onze omgeving al dus ik hoef niet te liegen.

Ik ga weer verder met poetsen, wassen etc. Hoe kan een huis zo vies worden als je 12 dagen niet thuis bent geweest!?!??!

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw mooie echo!!!

en tjee wat een verhaal... snap je helemaal hoor

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whahahaha Flash, je bent al weer 12wk zwanger!
    GEFELICITEERD!!!!

Fijn dat jullie vakantie geslaagd was.
    Het einigste nadeel van op vakantie gaan vind ik het opruimen erna, wassen,strijken en alles weer opruimen...bleh!
    wanneer krijg jij weer een echo?

Hier vakken de kwaaltjes wel mee, ben af en toe misselijk door de dag heen en heb dan wel echt kotsneigingen hahahaha.
    Maar heb alles tot nu toe nog binnen kunnen houden.
    mijn (.)(.) doen wel enorm veel pijn, en ze groeien al flink.
    verder gelukkig niet echt kwaaltjes, ohja ben ook rond 3uur altijd moe.
    helaas op het werk kan ik geen middagdutje doen, als ik eenmaal thuis ben rond 18:30 ben ik er alweer overheen..

volgende week dinsdag mag ik weer terug komen en krijg dan weer een echo.
    ze vroeg hoelang ik het vol kon houden en heb toen maar eerlijk gezegt dat deze 2wk erg lang voor mij duurde en ze zei meteen.
    "volgende week dinsdag om 11:00 uur dan".
    heel fijn dus.
    de week erna krijg ik de termijn echo in het ziekenhuis en deze wordt dan ook met een heel nieuw apparaat gedaan, ben zo benieuwd om dan ook het hartje te horen!!

zo en nu ga ik strijken want het staat al 1uur te wachten, vanmiddag weer werken..bleh!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou ik had een heel verhaal getypt en nu is het weg!!
    ga het niet meer opieuw doen maar even in het kort.

Fijn flash dat jullie zo een leuke vakantie hebben gehad.
    en gefeliciteerd je hebt de 12wk overleefd, SUPER!!
    hier weinig kwaaltjes, af en toe misselijk en mijn (.)(.) zijn erg zwaar en pijnlijk.
    Volgende week dinsdag weer naar de vk en een echo, de week daarna krijg ik de termijnecho in het ziekenhuis!
    spannend dus!

ik ga nu strijken want staat al 1uur op me te wachten en moet vanmiddag werken, bleh

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oeps, hij heetf hem opeens toch geplaats!! hahaha

I maak me opeens zo ongerust.
    Ik wist dat je geen leverpate mag eten maar niet dat roompate dus oo schadelijk kan zijn.
    en nu raden julie het al, dit heb ik de aatste ween erg veel gegeten.
    ik dacht net (onder het eten van een boterham met lekker dik de pate erop) eens kijken wat erbij staat.
    en lees meteen dat dat ook niet mag!!!

het is dat ik gisteren een mooi hartje heb zien kloppen maar anders zou ik kapot gaan van de zenuwen.

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Niet doen Melanie!!!

Je baby groeit goed en hard en het hartje klopt mooi. Het is echt niet zo dat de baby er meteen van dood gaat. Het KAN schadelijk zijn. Maar echt niet van een paar boterhammen.
    Bij pathe is het toch dat er geadviseerd wordt niet meer dan één boterham per dag te eten?!
    Als jij niet elke dag 4 boterhammen op hebt met pathe dan zou ik me echt geen zorgen maken!!

Jeej, Flah, 12 weken!!!! :) Gefeliciteerd!

Hier morgen gelukkig weer een echo!
    Vanochtend naar de dok geweest omdat ik me zo moe en ellendig voel: bloeddruk was 100 over 60. Dus behoorlijk laag. Gelijk ook bloed laten prikken op nierfunctie, schildklier etc. En krijg vrijdag de uitslag.

8. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    hier net trug van werk en ff een ovutestje gedaan.
    jeuj positief dus vnaaf weer aan de klus.
    baal nu alleen dat ik gisteren toch besloten heb om een dagje over te slaan, maarja niks meer aan te doen

9. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    hoi dames,

even kort vanuit vakantie, even laten weten dat we het heel fijn hebben hier :)!

heb een beetje meegelezen. Melanie, proficiat met de mooie echo! Fantastisch!!

Danielle, goed dat je naar de HA bent geweest en hoop dat je je binnenkort beter gaat voelen.

Nicole, hoe is het met jou? Fijn dat jullie de knoop wat betreft huis hebben doorgehakt, dat geeft weer rust. Ben je al aan het idee van zwanger zijn gewend?

En de hopelijk-snel-zwangeren, hoe is het met jullie? Kunnen jullie de hoop nog vasthouden?

Met mij ging het eigenlijk best goed. Was even vreemd omdat we op dit vakantieadres ook waren toen ik 6 weken zwanger was, maar kon me daarna goed ontspannen.
    Vanmiddag kwam bericht van mijn oudste broer dat hun derde kindje geboren wordt, waarschijnlijk vandaag nog. Hoewel ik voor hen heel erg blij ben, vind ik het ook erg confronterend en natuurlijk ook superspannend. Vervelend, dat het gemis dan weer zo heftig is en ik baal ook van die negatieve gedachtes bij zoiets moois. Hebben jullie tips voor me om hiermee om te gaan?

Euhm, ja tot zover mijn KORTE berichtje :). Tot snel allemaal!

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kell, jouw posititieve test geeft aan dat binnen over 12 tot 24/48 uur je ei gaat springen. Waarschijnlijk morgen. Dat er gisteren niet geklust is is dus ook absoluut niet erg! Als je vanaond maar wat actie onderneemt! ;)

Aline, wat fijn dat jullie het goed hebben op vakantie. Kan me heel goed voorstellen dat het dubbel is en moeilijk voelt. Ik weet niet zo goed hoe je met die vervelende gevoelens om kunt gaan, ik heb ze ook gehad (en nog steeds wel bij mensen die bevallen en dus de hele zwangerschap al goed doorstaan hebben)... Hoort erbij denk ik. We zijn tenslotte mensen!
    Knuffel en geniet van de vakantie!!!

11. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    oooh ok dus alle tijd nog ;p.
    vorige keer had ik in de nacht in een keer erg krampen.
    mijn krampen beginnen nu ook al.
    sinds mk voel ik nu elke keer mn ei en komt precies wanneer die moet komen.
    vriendlief heeft hoofdpijn dus moet goed mn best doen.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heej Anemoon, fijn dat je toch een beetje kunt ontspannen daar.
    Het is natuurlijk ook leuk dat je weer tante wordt, al begrijp ik je jaloerse gevoelens wel hoor!!
    Wie weet wordt je dit weekend wel bevucht door je mannetje, hihihi.
    dat zou iniedergeval wel heel mooi zijn!!

Ja hoor kelly je bent mooi optijd hoor!!
    Jammer dat vriendlief hoofdpijn heeft maar ik hoop dat hij even tijd kan maken hahahaha.
    of heb je hem ondertussen al het bed opgesleurd??

Danielle heel veel succes morgen met de echo!!
    Ik zal aan je denken!
    Ben morgen de hele dag werken dus kom pas spieken rond half7 ongeveer!!

ahhhhh hier morgen om 18:00 alweer weekend!!!!
    Joepieee en dan maandag de hele dag en dan weer een echooooo.
    de week daarna ook weer de termijn echo dus zo vliegen de weekjes wel om voor mij.
    de 22ste gaan we op famillie weekend en ben dan ongeveer 11wk zwanger.
    ik ben aan het twijfelen of we het dan al moeten/kunnen zeggen.
    ik blijf nog zo onzeker, alleen al de gedachten dat ik weer het slechte nieuws aan iedereen zou moeten vertellen..(mocht het mis gaan maar daar gaan we niet van uit!)

hoe gaan jullie dit doen,tips??

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    mel, ik zou t wel zeggen. je bent al elf weken.
    mocht het mis gaan dan zijn er iig mensen met wie je kunt praten.
    ik vond dat iig wel prettig. had nl 1 goede vriendin nog niks gezegd en moest toen het nieuws brengen en vond dat erg moeilijk.
    ook heb ik nu mensen waarmee ik kan praten over het opnieuw proberen ed.
    en gelukkig vraagt er niemand naar of t al gelukt is.

jaja heb m al t bed in gesleurd, snel bij m onder de douche gestapt.
    had alleen net als vorige maand precies rond mn ei dat ik erg last had van de buik en krampen. dus de seks was pijnlijk en niet fijn.

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Melanie,.dan ben je op tijd hoor,.morgen.om half 7. Heb pas om half 8 de afspraak morgenavond! Hahaha
    Ik zou het dan zeker vertellen. 11 weken is een prachtige termijn om te vertellen, zeker na al die goeie echo's die je dan.hebt gehad.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whahaha kelly, je hebt hem dus goed weten te verleiden onder die HETE douche hahahaha.
    ik had inderdaad ook een gevoelige baarmoedermond tijdens de vruchtbare dagen, heb je ook ff op je tanden gebeten hihihi.

Ohhh danielle, gelukkig dan zit ik al lekker thuis relaxt op de bank.
    kom je wel meteen even langs, ben zooooo nieuwschierig.
    als het toch pas om half8 is kan ik mooi de kaarsjes voor je aan branden! Toy Toy Toy!

Vind het zo spannend om het straks aan zoonlief te vertellen.
    hem moeten we het natuurlijk wel eerst vertellen voordat we het vertellen aan de familie.

16. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    haha jah al is hij is niet heel moeilijk te verleiden.
    en hij weet dat we deze week aan de klus moeten.
    heb me idd heel erg moeten verbijten, vind dat echt balen.
    deed erg veel pijn.

zou misschien nog even wachteb met je zoon te vertellen.
    bv een week voordat je t familie verteld. niet dat hij t perongeluk verklapt en dan is de verrassing er al af

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hey Danielle, succes morgen! T kaarsje brand! :)
    Mel, ik heb het heel vroeg verteld aan iedereen. Zondag ga ik het tegen mijn petekind van 11 vertellen, dan weet iedereen het.

Vandaag 12weken! Jippie! Maandag hopelijk een goede echo en dan kan ik hopelijk weer wat geruster zijn.

Haha Kel, gelukkig zijn mannen snel te verleiden.. ;)
    Ik duim voor je dat t raak is!

Aline, fijn dat je geniet van je vakantie. Ik heb helaas geen tips voor je behalve dat het normaal is hoor! Jaloers zijn is menselijk. Ligt er gewoon aan hoe je er mee omgaat.
    Als je toch ook blij kunt zijn is er niks vreemds aan.

Fijne avond, ik ga zo naar bed, ben kapot. Eerste werkdag en meteen tot 8uur s avonds bhv cursus. Pfff is t al weekend?!? :)

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Lief dat jullie een kaarsje branden, heb het gevoel dat wel nodig te hebben!

Zou eigenlijk naar één of andere cursus moeten, maar voel me beroerd... en het is een dik uur rijden en ik wordt steeds zwart voor mijn ogen. En het is een bijeenkomst over de visie van de stichting etc. met allemaal vreemden, kan dus ook neit zeggen: ik ben niet lekker ga naar huis. Dus zit beetje in dillemma....

Ooh Kell, die pijn die herken ik!! die had ik ook! :( (maar zie, bij Melanie en mij heeft het wel nut gehad)

19. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Melanie, super echo super !

Angela , 12 weken al wow geweldig!!!

Danielle, hoop dat je een beetje bent opgeknapt en niet meer zwart ziet en op naar een waanzinnige echo vandaag . Kaarsje gaat vandaag ook weer aan voor jou .

Nicole, hoop dat alles goed gaat!

Aline, geniet lekker meid hoe dubbel dan ook :( Ook jij zal snel super goed nieuws hebben .

Hoop dat het voor de rest met iedereen goed gaat . Dat er snel iedereen maar op roze mag staan .

Dikke knuffel van mij .

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb even niet heel veel tijd, maar ik wil Danielle even heel veel succes wensen!!!!!!!!!! :)

Deel Deze Pagina