Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hier gaat het goed, ben alleen steeds erg moe.
    En sinds gister heb ik steeds het gevoel dat ik moet plassen maar ik hoef dat toch niet. Zou dat een blaasontsteking kunnen zijn?

Vanavond fijn Ned. Kijken. Wie nog meer?

2. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Angela, ik wil je veel succes wensen voor de echo morgen!!

Hier neem ik een klein beetje afstand... De onzekerheid steekt helaas toch de kop op....
    Eerst maar eens op een hele goede echo hopen.....

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Nicole, die onzekerheid is zo normaal als je hebt meegemaakt wat wij hebben meegemaakt. Helaas kunnen wij nooit zo maar op die roze wolk zitten. Maar je moet vertrouwen hebben!
    Mijn gyn zei toen tegen me dat de kans groter is dat het bij een volgende zwangerschap goed gaat.
    Maar ik herken je gevoelens wel hoor, ik ben nu ook weer zo zenuwachtig voor morgen... Ben er gewoon misselijk van.
    Maar ik probeer mijn eigen advies op te volgen en positief blijven denken.
    Ik begrijp t wel als je wat meer afstand gaat nemen, wij blijven aan je denken! Xx

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Angela, heel lief van je! :)

Zou het echt zo zijn dat de kans nu groter is dat het goed gaat?? Ik hoop het zo!!

Enne, ik kom af en toe wel gluren hoor! ;)

Dikke knuffel! :)

5. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja Nicole! De kans dat het 2 keer achter elkaar mis gaat is klein!

De kans dat een zwangerschap goed gaat is ook beduidend groter dan dat hij mis gaat!!!
    Per keer is de kans da je een miskraam krijgt 1 op 5 (20%). Als je aanneemt dat de kans op een miskraam niet beïnvloed wordt door wat er een eerste keer is gebeurd dan is de kans de tweede keer weer 1 op 5 (20%). Dat is een vijfde keer een vijfde kans en dat betekend dat de kans dat je twee miskramen achter elkaar krijgt 1 op 25 en dat is 4% is.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel succes morgen Angela!

Ik weet wat je voelt Nicole,denk dat dat gevoel nog wel even blijft.
    Als ik een echo heb gehad ben ik gerust gesteld maar na 4dg begin ik alweer zenuwen te krijgen.
    Morgen werken en dinsdag krijg ik alweer de echo,spannend!

Trouwens,zien jullie ook een kleine foto door sommige berichten??
    Zie het nu al bij meerdere posten op het forum,beetje vreemd!

Truste dame's!!

7. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Hoi dames,

Hoe is het met jullie?

Wij zijn weer terug van vakantie. Nu lekker elke avond genieten (of wat minder) van voetbal. Dat kijk ik graag en is ook zo gezellig. We zitten al een paar avonden met wat buren samen...vroeg opstaan viel wel een beetje tegen vanochtend.

Angela, heel veel succes vandaag, ik duim voor je. Hoop dat jullie met een mooie echo naar die 13e week kunnen. En dan breekt je tweede trimester al aan!!

Nicole, die onzekerheid is heel menselijk, hoe vervelend het ook is. Probeer er niet tegen te vechten, want die gevoelens mogen er zeker ook zijn. Probeer je vast te houden aan het feit dat je er geen zeggenschap over hebt: dit kindje komt bij jullie als het de bedoeling is. Je kunt "alleen maar" goed voor jullie zorgen en hopen dat het goed afloopt. Lastig he?
    Moet zeggen dat nu mijn allerliefste wens een positieve zwangerschapstest is, maar als het eenmaal zover is denk ik dat ik ook erg onzeker word.
    Maar begrijp het helemaal als je wat afstand neemt. En als je juist graag even je zorgen en onzekerheden wil spuien, dan mag dat ook he. Je hoeft je voor ons niet groot te houden of te denken dat we het gezeur vinden, want denk dat we het hier allemaal goed begrijpen!

Melanie, spannend, morgen weer een echo. Die pijnlijke borsten ja, die had ik ook tijdens de zwangerschap! Echt extreem, kon geen trap oplopen zonder ze vast te houden ter ondersteuning (soms een raar gezicht :p) en bukken was ook een probleem. Terwijl ik normaal ook vrije grote borsten heb en supergoede bh's heb...gek toch, wat die hormonen allemaal met je doen.

Kell, jij zit op het wachtbankje he? Spannend hoor! Ik zit nu op cd 19 en had vanochtend echt een lage temp. Hoop dat ei dan ook niet meer te lang op zich laat wachten. Over 2 1/2 week is Rock Werchter en daar ga ik elk jaar naar toe. Zou het heel vervelend vinden als ik dan tegen NOD aanhik. Nog niet kunnen testen, maar ook geen alcohol willen drinken, en die vervelende spanning rondom NOD op zoiets leuks.

Alicia, hoe is het met jou? Weer iets minder hectisch of nog?

Danielle, wat een mooie echo. Hoe voel je je?

Fijne dag allemaal!

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Angela, veel succes op en met de echo! Ik denk aan je!

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    :) Jullie zijn lief!!! Ik ben weer een klein beetje gerustgesteld! :)

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Aline, wat fijn dat je weer terug bent van vakantie! lekker dat voetbal kijken! Zo met mensen om je heen is dat altijd wel leuk!

11. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hey dames, even snel een goed berichtje.

Zie onze frummel: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60425-albums9693-picture59937.html

Op de foto zie je het vooraanzicht, 2 armpjes en zijn beentjes heeft hij opgetrokken. onder die twee zwarte vlekken (op zijn hoofdje) zie je al zijn oogjes en gezichtje. Nou ja, de echoscopiste zag het...ik moet nog oefenen hihi

Onze frummel groeit heel goed, vandaag precies op schema 12 weken en 5 dagen. We hebben zelfs zijn hartje gehoord! <3
    Ben helemaal in love!

Ik kan nu ook langzaam gaan genieten en voorzichtig op die roze wolk klimmen. Zijn hartje klopt nu al vanaf 6 weken, hopelijk blijft het goed gaan.

Over 3 weken heb ik weer een afspraak, helaas dit x geen echo.
    Vandaag ook voor de 1e keer een uitwendige echo gehad. Was toch echt wel fijner dan inwendig alleen jammer dat de echo's dan minder scherp zijn.

Lief dat jullie aan me gedacht hebben! xx

12. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Proficiat Angela!!

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Helemaal leuk Angela!! Nu echt gaan genieten!! :D

14. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat fijn Angela!!! :D

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whoehoeee Angela,mooie echo en super nieuws!!
    Nu lekker gaan genieten van dit prachtige beebje.

Bah de hele dag gewerkt en hard ook!
    Ben kapot moe en moet zoonlief en mezelf nog verzorgen,en dan nog van alles in het huis. Pffff
    Morgen om 11:00 de echo,ik hoop nu ook al een klein beebje te zien.
    Ben benieuwd!

Liefs

16. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Heel veel succes morgen Melanie!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Tanks Angela.

Even een vraagje,ik las op je echo foto dat je erkens met de achternaam heet.
    Ik kan niet meer vinden waar jullie ook alweer vandaan kwamen.
    Maar wij hebben in augustus een huis gekocht van mensen die ook erkens met de achternaam heten (oudere mensen) Mss familie??

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Veel succes Melanie!!

19. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Melanie, ik duim voor een goede echo voor jullie!

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Dankjewel!!!!!
    Begin alweer zenuwachtig te worden maar nu alleen al omdat ik zo benieuwd ben hoe inimini gegroeid is!!

@danielle,was jij zo vroeg wakker of lag je nog niet te slapen??

Deel Deze Pagina