Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Moeilijke keuze annemoon, maar je moet altijd doen wat goed voelt. En laat anderen maar oordelen en niets van aantrekken!
    Veel plezier op werchter!

Zouden we vanavond winnen? spannend zeg

2. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Frouk ben jij helemaal vergeten een fijne vakantie te wensen !

Aline , precies wat Flash zegt . Je hartje volgen en doen wat jou goed lijkt . Misschien is juist even de ontspanning net wat je nodig hebt , lekker even genieten en jezelf laten gaan . Gaat echt wel goed komen met jou ( jullie) kinderwens. Lekker veel lol maken lieve meid . Is ook nodig zo tussendoor zonder maar steeds te moeten denken wat als ..

Jou kansen komen echt wel !!! Gewoon lekker genieten!

Flash, ze hebben er nog hoop in maar ik zie het zwaar in . Maar goed vind het erg leuk als ze winnen maar zoniet ga ik gewoon weer voor Spanje ;) haha

Fijne zondag allemaal !

3. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Bedankt voor jullie lieve reacties Angela en Alicia! Fijn om te horen dat jullie er zo over denken.
    Alsof het zo heeft moeten zijn, heb ik de afgelopen dagen hoge temp. FF heeft net ovulatiedag bepaald afgelopen vrijdag en donderdag hebben we nog geknuffeld....deze cyclus dus toch nog een mogelijkheid om zwanger te zijn :).
    Als ik naar werchter ga, zit ik op DPO13. Op zich wel een goede dag om betrouwbaar te kunnen testen, toch? En dan test ik gewoon die eerste dagen op werchter ook nog, voor alle zekerheid.

Alicia, hoe is het met je? Al iets gewend aan het idee? In je onderschrift staat trouwens een verkeerde datum 14-7 ipv 14-6.

En dat voetbal gister, tja, gewoon niet goed genoeg gespeeld. Maar wel superjammer dat het nu over is!

4. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kom even zwaaien!!

Het was hier weer een hel... Begon gister weer met bloeden... :(

Maar net een echo gehad en het hartje klopt!!
    Geen bloed meer en ook het termijn klopt precies!

Wij zijn blij!! :D

5. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee duckertje bah wat vervelend jah!! gelukkig kon je voor echo komen en is het goed!!!
    nog een paar daagjes, het wordt spannend maar durf eigenlijk nergens op te hopen!soms denk ik ja!!ben nu moe, zere borsten etc maar weet al dat iedere maand anders is pff met mijn vriend overlegt om ook niet eerder te testen dan a.s donderdagmorgen!
    fijne week allemaal dames!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    :$:$:$:$:$:$:$:$ Je laat me SCHRIKKEN!!!
    Gelukkig dat de echo goed was en hummeltje goed groeit..pfffff

Vriendin van mij kreeg vandaag ook haar echo om 17:00.
    Vroeg haar net hoe het was en bij haar zagen ze ook nog steeds niks.
    volgens haar berekening is ze 6.5weken.
    Ik denk zelf dat ze minder ver is maar heb ik van begin af aan niet gezegt omdat zij het "zeker" wist.
    Volgende wekek heeft ze weer een echo, voor haar spannend en voor mij ook.
    ik beleefde het in mijn hoofd even weer opnieuw toen ze mij het berichtje stuurde.
    ze heeft dezelfde vk als mij en die heeft precies dezelfde woorden tegen haar gezegt als toen tegen mij:( is zo raar nu!

Vanmorgen had ik steeds een raar gevoel in mijn onderbuik.
    geen pijn maar meer irritant.
    het voelde ook raar aan als ik aan mijn buik kwam.
    vanmorgen had ik me verslapen dus toen ik wakker schrok ben ik hals over kop uit bed gesprongen zonder te eten en te drinken dus mss was dat niet zo goed bevallen hahahaha.
    had de vk gebelt en kon langs komen maar ik kon niet weg bij mijn werk en na 18:00 was er geen plaats meer:(
    gelukkig was het na het eten weer over.:D

zoooo nu weer richting school want heb oudergesprek....fijne avond!

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Nicole,
    dat is schrikken inderdaad! Maar gelukkig is met de beeb alles goed. Ik had ook bloedverlies gehad in de 6de week ergens. waarschijnlijk een wondje ofzo geweest.

Wij hebben vandaag aan mijn petekind (12jaar) verteld dat we in verwachting zijn. Ze reageerde heel leuk en ze weet zeker dat het een meisje wordt :)
    En zojuist het nieuws wereldwijd bekend gemaakt op FB. Dus nu weet echt iedereen het. met bijna 14 weken mag dat ook wel. :)

Vandaag wel een hele vreemde dag gehad, veel last van mijn buik, echte steekjes. Kent iemand dit? Hoort dat bij de zwangerschap? En last van steekjes rechtsonder in mijn rug. Donderdag heb ik intake bij de VK. Hopelijk kan zij me geruststellen.

Fijne avond dames.

8. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi flash, jee 14 weken alsweer! Leuk om iedereeen te mogen vertellen!
    Ik heb net getest met middagurine dus... Negatief bah! Baal ervan dat ik toch getest heb, heb met midstream vaan zwanger en kids getestt, morgem krijg ik van matcare!
    Overmorgen is mijn NOD! Maar durf niet echt hoop te hebben nu!
    Wel zelfde hoofdpijn als toen in januari en nog wat vage dingen,daarom kon ik testen niet laten! Baal echt!
    Hoe iss het met de andere dames?

9. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi lieve meiden!

Thx Aline , had het zelf niet eens door ! Maar spannend nu dus . Ik ga hard duimen!

Nicole, echt schrikken maar ben zo blij dat je een hartje gezien hebt :D geweldig! En hoop dat het bloeden weg blijft !!

Angela, 14 weken wow wat goed zeg ! En als je last blijft houden gewoon even gyn of vk bellen !

Melanie spannend met je vriendin! Wanneer mag ze weer dan ? Hoop dat het goed zit !

Miek balen he oh dat testen en dan gewoon negatief zijn is zooo killing! kon mij zelf wel voor de kop slaan echt als ik dat weer deed . Maar hoop voor je dat het raak is !! Kan nog alle kanten op en gewoon even niet meer testen tot aan NOD.. Makkelijk gezegd I know !

Hoop dat het met iedereen goed gaat hier !

Hier erg onzeker, wel super blij natuurlijk! Net een clear blue gedaan een Spaanse haha :p en staat 2/3 weken op .

Volgende week woensdag naar de Gyn . Dus spannend tel de dagen af haha :D

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Niels bij mij gaven de zwanger en kids ook negatief terwijl de kruidvat test al een licht streepje gaf,dus geef de moed niet op!!

Mijn vriendin heeft vanmorgen toch een inwendige echo kunnen krijgen.
    Er was een vruchtje te zien van 3,8mm en een kloppend hartje.
    Alle stress voor niks haha (typisch haar!)
    Ben aan het werk (pauze) en het is druk.
    Ga weer snel verder.
    Fijne daf nog dame's!!

(nog 3dg tot de termijn echo!)

11. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Melanie! Dank je dat geeft zeker moed! Wacht nu tot donderdagmorgen!
    Voel me eigennlijk wel zwanger!maar heb ik vaker gedacht:(
    Fijn dat het goed is met jouw vriendin!!
    En a1974 kan me voorstellen dat het spannend is! Probeer er toch lekker vaan te genieten!

12. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor de typfouten! Doe vanaf mn tel! Ben aan werk!

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja ik ook vanaf de tel en die veranderd soms mijn woorden.
    Ik zie dat hij er Niels van maakte inplaats VAB mieks haha.

Yessss eindelijk thuis en 1,5dagje vrij.
    Heerlijk ff relaxen, ofja relaxen.....moet nog strijken en wasjes draaien!
    Vrijdag familie weekend!!

14. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    dames, had een heel verhaal getypt nu is ie weg.
    heb wel meegelezen maar weinig tijd gehad om te reageren.

wendy, morgen is je nod, spannend!!

Miek, jouw nod is ook donderdag? We houden elkaar op de hoogte.

Nicole, fijn dat alles goed is, wel schrikken zeg.

Aline en frouk, wanneer is jullie nod?

Danielle, nog gefeliciteerd met je verjaardag, beetje laat maar toch.

alicia, GEFELICITEERD!!!! wat top meid.
    snapt dat je nog onzeker/bang bent.
    Heb je al een 2e testje gedaan? of een cb?
    Omdat je wat onzeker was over je vorige test.

Hier; net geklust, had erg pijn in de buik tijdens het klussen.
    net zoals met klussen tijdens mn ei. Al ongikwaaltjes of toch??
    Verder hier al druk aan het inpakken, we gaan vrijdagnacht op vakantie. Spannend,voor het eerst samen op vakantie.

15. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Hoi dames, even snel berichtje van mij. Ben niet helemaal topfit, even een off-day.

Kell, mijn NOD is 30-6 of 1-7. Is die bij luteale fase van 14 dagen nou op 14 DPO os 15 DPO? Daar zit ik altijd beetje mee.
    Wanneer ga jij testen?
    Toen we besloten hadden niet meer te knuffelen ivm werchter, kreeg ik net eisprong, dus ik maak ook deze maand toch nog kans. Erg spannend hoor. Ik ga nog thuis testen voor ik naar werchter ga, op 12 DPO, in de hoop dan al iets te weten.

Lekker, vakantie, waar gaan jullie naar toe? Bijzonder, voor het eerst samen weg.

Wendy, hoe is het met jou? Red je je een beetje in deze spannende en lastige periode?

Balen, Miek, ik ken het gevoel! Je wilt zo graag testen en zo graag een positieve test vasthouden en dan is de teleurstelling zo groot.

Nicole, wat een ramp lijkt me dat, naar de wc gaan en dan bloed zien. Maar tegelijkertijd een groot feest als je dan een kloppend hartje ziet: proficiat!!

Leuk, Angela, iedereen vertellen dat je zwanger bent! Nog bijzondere reacties gehad? Hadden mensen het al door of kwam het als een verrassing?

En Alicia, moet nog steeds bijkomen van je positieve nieuws, echt super. Heb je het je zoontje al verteld of willen jullie daarmee wachten? Voel je je anders dan bij vorige zwangerschap?

16. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hello ladies!

Hi Kell, Thx :D ja ik heb een cb gisteren gedaan en stond 2-3 weken op dus dat gaf mij wel een heerlijk gevoel !

Hoop dat het raak is Kell ,ga voor jou heel hard duimen!

Hoi Aline. Nee zoontje nog niks verteld , wacht daar nog even mee . Vorige keer wel alles verteld maar hij heeft er zoveel verdriet van gehad . Hij is 9 jaar en pikt alles op. Zal nu ook wel zijn vermoeden hebben misschien maar wil hem dat niet nog een keertje aan doen. Dus even minimaal eerste echo maar afwachten ? Geen idee even wat meer zekerheid .. Al heb je die nooit eigenlijk he ?

En ja, ik voel mij totaal anders dan de vorige keer . Heel vreemd maar ondanks dat ik nu zo onzeker ben , ben ook ergens weer heel erg relaxt

Beetje tegenstrijdig ik weet niet is heel dubbel . Eigenlijk heb ik nu heel erg weinig kwaaltjes en in februari was dat juist over de top !

En juist daar door wil ik nu weer vreemde dingen denken want voel dit niet of dat niet haha . Wordt er gek van maar heb ook gewoon voor mijzelf besloten en misschien is dat gek hoor maar net als afgelopen maand met zwanger worden .. Geen druk erop te leggen ..

Kan je dat volgen hihi want kan soms mijzelf niet meer volgen ..

als het mis gaat kan ik er helaas :( niks aan doen . Hoop natuurlijk dat het nu gewoon goed is en ergens heb ik daar ook wel vertrouwen in maar eerst zien en dan geloven . Dus misschien probeer ik er iets minder mee bezig te zijn dan de vorige keer .

Maar toen ben ik alleen maar bezig geweest van .. Als het maar in de baarmoeder zit . als het maar geen leeg vruchtzakje is .. Als het hartje maar klopt echt dus alleen maar negatief ! Misschien ergens aangevoeld dat het niet goed zat ? Ik weet echt niet .

In ieder geval volgende week woensdag naar de Gyn maar zal nog niet veel te zien zijn :( Dus ik zal toch moeten afwachten . Hoop wel dat ie mij kan gerust stellen dat met weinig kwaaltjes alles toch goed kan zijn .

Heel verhaal sorry haha :p

Hoe is het met de rest ?

knuffel van Alicia

17. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    btw Melanie geniet er lekker van :):):):)

18. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Her gaat alles goed.
    Vanacht weer eens last gehad van mijn borsten....auw!!
    Nu heb ik verkeerd gelegen en heb ik pijn aan een spier tussen mijn schouderbladen in,heel vervelend met diep ademhalen en niesen!
    Vandaag de 10wk bereikt!! Jippieee

Net de huisarts assistente gebelt om te vragen of ik zelf een zalfje kan kopen.
    Heb vaker last van branderig gevoel aan mijn vagina.
    Gisteren deed het plassen ook pijn en jeukte het.
    Vandaag gaat het al beter.
    Moet om 14:00 terug bellen want ze ging overleggen met de artsen.
    Hebben jullie er ook last van??
    Had het bij m.oreno namelijk ook om de maand.
    Ben bang dat dat deze x ook zo is.

De helft van de strijk is weg, zometeen de rest nog.
    Eerst zoonlief uit school halen en samen eten.

Smakelijk eten allemaal!!

19. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ik had tot week 13 ook bijna geen klachten :), alleen af en toe hoofdpijn en moe.
    Maar helaas... nu elke ochtend misselijk!
    Wat niet is kan nog komen, ook een zwangerschap zonder klachten kan goed gaan! Heeft er nl helemaal niets mee te maken. Probeer te genieten dat je klachtenvrij bent. Hoe moeilijk genieten nu ook lijkt. :)

Iedereen reageerde trouwens erg verrast omdat het natuurlijk wel heel erg snel na onze miskraam is. Maar ze zijn allemaal super blij voor ons. Vandaag 14 weken! :D

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij gaan even zwaaien naar.frummel!

Deel Deze Pagina