Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    had mijn onderschrift verkeerd.. hiih stond 2012 dochter

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hihi ik zat al te rekenen... begin 2012 bevallen... sjees dan moet ze binnen een paar weken na de bevalling al sex hebben gehad hahaha

Ik heb zoiets van... fit worden kan ik ook nog aan het begin van het zwanger zijn ;)
    In hoevere voel je je nog niet fit genoeg om zwanger te worden? Hoelang is je miskraam geleden? Kan me wel voorstellen hoor, je beslissing... alleen mijn drang is echt te hoog ;)

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    drang hier megagroot

was moe al vanaf de 1e dag zwschap.. super moe... nu nog steeds super moe....

dus eerst fitter zijn.

3x toe in 2 mnd zwanger.. dus tja die kans is er wel.

wij w8en even... ja even.. 18 mei nacontrole.. en dan zien we wel weer

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    23 maart curretage
    19 maart controle vk en geen hartactie meer...

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik had 19 maart mijn curretage!

Geen idee wanneer mijn NOD is.
    Ben nu even uitgegaan van 28dg,dus zou dan 15-4 zijn.
    En als ik het uitreken met de calculator klopt het wel omdat ik (denk ik) 1-4 een positieve ovutest had.
    Dus wordt nog spannend!

Tsja mijn gedichtje,die stond op internet maar dan net iets anders.
    Heb hem aangepast naar mijn gevoel,hij was ook veel langer.
    Heb zo een zin om weer zwanger te worden,ik wordt er helemaal kriebelig van.
    Maar toch ben en blijf ik steeds bang voor die teleurstelling.
    Eerst zien of ik zwanger ben,en dan weer die klote 12weken door komen.
    Ik zou nu vandaag 12wk en 5dg zijn. *droom*

Vandaag had ik wat trekkerige krampjes onderin mijn buik.
    Geen menstruatie krampjes.
    Ben nu aan't wachten tot ik kan plassen.
    Moet nog een ovutest doen zometeen.
    Ik test al mijn Testjes op,en mocht het niet raak zijn bestel ik ze opnieuw bij z&k.
    Heb nu babyboom,maar ben er niet zo tevreden over en hoor slechte verhalen.

6. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,

@Mel, vreemd dat niemand er iets over heeft gezegd?! Ook niet afzonderlijk? Misschien durven ze niet? Anders de volgende keer er gewoon zelf over beginnen. Je bent verdrietig en dat verdriet mag je tonen! Schaam je er niet voor.
    Ik heb de dipstics van sensitest, ben erg tevreden.
    Prachtig gedicht trouwens.

@Duckertje, ik hoop dat je volgende maand aan de beurt bent! Ik hoop dat ik deze maand aan de beurt ben.

Mocht het nu raak zijn zou ik ergens eind december uitgerekend zijn. Datum is idd niet super gunstig maar dat boeit ons helemaal niet! We willen het zo graag!
    Ik zou nu ongeveer 15 weken zijn en in sept. uitgerekend zijn. Ik tel ook nog steeds gewoon mee. Kan er niks aan doen.

@Wendy sterkte met fit worden! Het is ook niet niks. Zorg goed voor jezelf.

@serendipity, die drang is bij mij ook heel erg aanwezig. Onze kinderwens is zo groot.

Ik heb dus gister en vandaag een duidelijke LH Piek gehad. Maar dan weet ik nog niet of mijn ei al geweest is of nog moet komen? Weten jullie hoe dit precies zit?
    We hebben elke avond geklust van vrijdag tot en met vanavond. Morgen ook nog of is dat overbodig? Ik twijfel nu aan alles. Ik wil mijn ei zo graag benutten! :D
    Ik hoop dat we niet te vaak geklust hebben :)

Liefs

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Melanie
    Ik denk dat ik 2/4 m'n ei gehad heb... dus dan lopen we gelijk :)

@ flashyfly
    Dan heb je morgen waars. je ei :) dus met klussen dit je goed :) morgen kan je ook nog proberen, maar kans maak je zoiezo!! :)

8. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Dat is ook wel heel kort geleden idd!! Ja snap dat je eerst weer helemaal op krachten wilt komen, hopelijk knap je snel op!! Bij mij heeft het ook wel even geduurd, ben na 1,5 week pas gaan werken en toen kon ik nog goed merken dat ik aan het ontzwangeren was...

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    z&k voor ovutatietesten?? welke site bedoel je?
    ik gebruik ze niet.. ben snel zwanger geweest 3x... hopelijk 4e x ook

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Volgens mij komt je LH piek een x-aantal uur voor je eisprong. Zaadcellen blijven natuurlijk een x-aantal dagen in leven dus in feite moet het geklus genoeg zijn, maar voor de zekerheid zou je vanavond of morgen toch ook nog kunnen klussen.

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat jullie allemaal zo voorruit kunnen kijken en daar positiviteit uit kunnen halen!

Ik verlang naar dat moment dat ik dat ook weer kan. Morgen weer naar de gyneacoloog... ben heel benieuwd.

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    danielle: sterkte morgen... ben benieuwd
    hopelijk ben je snel 'schoon' klinkt gek misschien maar luchte bij mij toen wel op... nu nog fitter worden.. ach...dat komt vast ook wel weer he

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Melanie, dat vind ik ook zo frustrerend....Niemand die vraagt hoe het met je gaat..... Alsof het er gewoon niet geweest is! :x

Hier slaat de twijfel weer toe. We zijn zo gelukkig met ons ventje en hebben zoveel verdriet om ons vlindertje... Wagen we het dan nog een keer... ?!!

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    duckertje: gek he dat mensen niks vragen

jij was na de zw schap vast snel weer zwanger.. leuk.. maar helaas dus miskraam.. hoeveel weken was je?

15. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wendysunny, we hebben het vanaf februari gelijk weer geprobeerd. M'n zoontje is 30 september geboren....
    We wilden heeeeeeeel graag een klein leeftijdsverschil en beide keren is het gelijk raak geweest.

Ik was "gelukkig pas" een week overtijd. Ik was iets meer als 5 weken.
    Aan de ene kant "gelukkig", lijkt me heel moeilijk als het al een echt vruchtje was. Nu was het een leeg vruchtzakje.
    Aan de andere kant niet minder verdrietig. Het had iets heel moois kunnen worden, "ons kindje"..... :(

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja duckertje.. tuurlijk had het iets moois kunnen worden..

fijn dat het elke keer meteen raak was.. hier nu ook 3x binne 3 mnd zwanger geworden..maarja wie wete duurt het nu wel heel lang,,, tja je weet maar nooit.. eerst maar ongi worden.

voel al lang een zere rug.. maar komt geen bloed... hoelang gaat dut duren?

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wendysunny, je bent natuurlijk ook "vruchtbaarder" na een bevalling. Maar ik hoop dat het gewoon weer snel raak mag zijn, ook voor jullie!!

Wat je menstruatie betreft, hoe lang was je cyclus normaal ongeveer? Je bent iets later als Melanie gecurreteerd toch? Misschien kan je je een beetje aan haar "meten"?

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    duckertje: had mirena.. al voordat 1e kindje kwam.. elke keer dat mirena eruit was meteeen zwanger .. na zwangerschap mirena er weer in... heb dus geen idee van mijn cyclus.. wist ik maar meer...

wij willen het weekend naar de sauna.. maarja als ik dan net ongi ben niet... heb zin in dagje ontspannen met man..
    maar wie wete erg ongesteld

curretage 23 maart

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    melanie .. spannende tijd dus.. succes

20. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heerlijk!! Wij hebben dat gisteren gedaan!!! ben dan wel zwanger, maar het zit toch niet goed (sauna wordt afgeraden de eerste 3 maanden) dus we dachten: zolang de miskraam niet op gang komt gaan wij lekker genieten!!
    En we hebben echt een heerlijke dag gehad die ons beiden veel goed heeft gedaan!!
    Dus als je nog niet ongi bent zou ik het zeker doen!!!!

Deel Deze Pagina