De vorige keer zagen ze niets met 6,5 week begrijp ik? Vaak zeggen ze dan dat je eisprong wat later is geweest en je wellicht een trage innesteling hebt gehad en dat je daarom niets ziet. Dat KAN namelijk ook prima het het geval zijn. Zeker vrouwen met een onregelmatige cyclus, die niet hebben getempt of ovutesten hebben gebruikt.... MAAR, in de meeste gevallen moet je met 6,5 week (en dat is 2,5 week na je eerste positieve test) gewoon een hartje zien kloppen op de echo. maken ze in Spanje inwendige of uitwendige echo's? Inwendig zien ze echt heel veel meer en veel duidelijker. Dus als inwendig kan zou ik dat zeker aanbevelen. Ik heb gisteren ook een inwendige gehad (vriendlief noemt het altijd een interne hahaha) nadat we uitwendig eerst hadden gekeken, maar niet zoveel zagen behalve een vlek wat kindje moest zijn en een kloppend hartje.
Melanie veel succes vandaag ! Zo spannend , je komt vast met een super mooie echo thuis . Danielle hier ook gewoon inwendig en later pas uitwendig en de reden waarom ik hier dus echt even over in de war was . Eerst echo dacht ik dus 6 weken te zijn ( gezien eerste dag laatste menstruatie ) maar toen werd ik terug gezet naar 4,5 weken . 2 weken later zag ik wel een beebje nou ja goed afloop hier van weten we. Toen wisten we ook totaal niet hoe mijn cyclus was en eisprong . Dingen die ik nu gelukkig wel allemaal weet . Ik heb woensdag een date met de gyn dus dan ben ik al het goed is .. 5 weken en 3 dagen dus net te vroeg voor hartje. Pff knijp hem nu al zo eng allemaal .. intern ? lol hahaha!
Pfffff leuke dag vandaag....NOT!! School belde net,M.oreno had weer een aanval. Ambulance weer daar geweest en hij had valium gekregen. Hij ligt nu heerlijk te slapen,arm manneke!!
Wauw Kell, wat een fantastisch nieuws! GEFELICITEERD! Laat het maar eens goed inzinken, ik heb ook een dag nodig gehad en steeds staren naar de test, en pas bij de eerste echo geloofde ik het echt! Echt super fijn voor je. En ja, dit keer sapjes en virgin cocktails @Danielle, wat een mooie echo! Ik ben gister bij de vk geweest, wat een leuke kletstante. Heel anders dan bij de gyn. Beviel me wel. Ik mag voor een gecombineerde controle gaan Het hartje van frummel ook weer gehoord, toch fijn om de 2 weken een bevestiging. Ik merk ook dat ik er nog steeds heel veel behoefte aan heb! Gister moest ze ook ff zoeken naar het hartje, pffff wat zenuwslopend, mijn hart ging echt tekeer. Maar gelukkig klopte het nog goed en stevig! Ben weer helemaal verliefd! @Mel, wat verdrietig voor je knulletje. Verwen hem maar goed! Sterkte ook voor jou. Alicia, ik duim voor je woensdag! Frummel zijn hartje klopte met 6weken 2 dagen dus waarschijnlijk net iets toe vroeg voor jou. Maar je kunt je kindje (zeker met een inwendige, hihi of interne echo) zien! Geniet ervan. Vandaag verjaardag, hele dag visite maar ik doe het rustig aan. Ben nl al de hele week slap en misselijk. dacht ik de 12 weken zonder klachten door te komen zijn de klachten er met 13-14 weken. Ach ja, tis nog steeds voor een goed doel! Fijn weekend ladies.
Joehoeee de echo was goed!! Hartje gehoord en ukje was 3,5cm. Ik ben volgens de echo 10wk en 4dg. We kregen ook snel een 3D echo. Over 2wk mag ik terug komen omdat ik dan 12wk ben. Zoonlief was er even stil van haha. Fijn weekend allemaal!!
Goed om te horen Angela ! Fijn dat je daar ook helemaal op je plekje bent ! Heerlijk genieten en kan mij voorstellen dat je even schrikt! Maar jou beeb gaat super ! Melanie, dat was schrikken dan met jou zoon maar zo te lezen is alles goed gekomen . Super van je echo ! Helemaal geweldig . Wat fijn nieuws allemaal lieve meiden ! Hoop dat ik ook van die mooie beelden mag zien .. En de rest ook natuurlijk ! Fijn weekend ! Knuffel
O geen idee Melanie wist niet of je het nog wel gelezen had ! Dus i ga nu kijken !Ben je nu dan op je werk ? Moet ik ze even plaatsen als ik ze heb ? Sorry haha
danielle, ik ga ook proberen te genieten. iig van mn vakantie. we rijden vannacht weg en vliegen morgen erg vroeg. we gaan voor een week naar kos. Heb er zin in. Voor de eerste keer saampjes, is er nooit van gekomen. en wel bijzonder dat we nu met zn 3tjes zijn eigenlijk. wat fijn dat je een goede echo met een mooi kloppend hartje hebt gehad. Miek, ik snap dat je er soms even door heen zit en baalt. en dat je dan minder vaak kijkt op zp. Ik heb dat ook geprobeerd maar vind het toch te gezellig in sommige groepjes. Ook zijn jullie de enige die echt veel over een zwangerschap wille praten Alice, wat leuk we lopen dan bijna gelijk zo ........ Ik heb meteen vk gebeld en een afspraak gemaakt. Ook om wat dingen te vragen over het op vakantie gaan. mijn 1e echo is dinsdag 17 juli. 6,5 wk is idd met die 2 extra weken. ik zou voor de zekerheid 7 weken doen, dan is er wat meer te zien. ik ben de vorige keer zelfs van 10 naar 5 weken terug gezet omdat ik langere cyclus zou hebben gehad. Nou dit geloofde ik al niet en had er dan ook geen goed gevoel bij. flashy, wat is een gecombineerde echo? gewoon zo een met nekplooimeting ed? mel, wat vervelend voor je zoontje, waar heeft hij dan last van? epilepsie ofzow? wat fijn dat je echo goed was. Ga je voor 3d echo? ben benieuwd hoe dat eruit ziet. Hier; al wel bekomen van de schrik maar tis nog niet helemaal te bevatten. Voel me ook niet anders, had ik de vorige keer wel. toen wist ik toen ik teste gewoon dat ik zwanger was. Nu was het heel onverwacht. Ik weet dat het niet goed is maar ws rook ik op vakantie nog 2 sigaretjes per dag. Anders ga ik lopen stressen op vakantie wat niet echt leuk en ontspannen is. Gisteren mn vriend een cadeautje gegeven. De test en slofjes. Hij dacht het al te weten omdat ik zei dat ik n cadeau had maar ik wilde geen hint geven. Toevallig daarna beide ouders gezien en ook meteen verteld. wil er nu niet te veel gedoe en geheim van maken. vond dit vorige keer te veel gedoe en te vermoeiend. Ook hebben ze mij erg gesteund tijdens mk dus ja. We gaan ws na onze vakantie ook broers/zussen inlichten. Dit omdat wij erg veel met de broers van mijn vriend omgaan. Hebben zondags als we terug komen meteen bbq en daarna door naar de kermis. Ik ga even opschrijven welke pagina ik gebleven ben en hoop vd week op kos nog even snel te kunnen bij lezen. fijne week allemaal en tot snel.
Aah Kel geweldig! Geniet lekker van je vakantie samen en van de kleine frummel in de buik ! Tijd gaat lekker snel en voor je het weet heb je de echo ! Ik was vorige keer ook terug gezet maar goed ik wacht gewoon even af wat de gyn woensdag zegt Schiet al op en ben doodsbang haha echt serieus . Maar idd leuk dat we een samen lopen Wens jou een hele fijne vakantie toe Kell!
Heej meiden, Wat zijn jullie maar rustig geweest dit weekend? Druk geweest? Hier weer lekker thuis na een druk weekendje met de familie (27 man). Familie weet ondertussen ook dat er een 2de opkomst is. We werden natuurlijk van harte gefeliciteerd! Zit nu lekker op de bank met mooie dikke oogjes. Zat net nog eens uitgebreid Naar de echo foto's te kijken en werd weer overladen met emoties van vreugde en verdriet! Ben zoooo blij met deze mooie uk in mijn buik,maar het verdriet van de mk blijf ik toch ook intens voelen! Kennen jullie dat gevoel? Of ben ik raar? Ik ga zo maar eens lekker douchen. Morgen om 11uur weer na de vk en mag ik ukki weer bewonderen met mijn schoonmoeder. Liefs,
Hoi Melanie, goed gegaan bij de vk? Hoop het voor jullie. Mooie echo had je trouwens vorige keer. Kell, hoop dat je fijne vakantie hebt en beejte kan bijkomen van het goede nieuws. Hier nog op het wachtbankje, spannend. Moet zeggen dat ik even niet zo goed in m'n hum ben en dan is wachten tot je kan testen helemaal een drama....
Ja bij de vk weer alles goed. Deze x het hartje kunnen horen via de doptone. Heel mooi!!!! Verder kon ze me baarmoeder-rand al goed voelen en weet ook aan welke kant ukki ligt. Over 4wk weer terug komen en volgende week weer een echo in het ziekenhuis voor de nekplooimeting. Ja heeeeel erg dat wachten hè,dat vond ik ook het zwaarste van alles! Sterkte op het wachtbankje en hopelijk wordt het wachten beloond!!
wauw... mooie foto. kell wauw.. jij zwanger? van harte hier gisteren op dag 34 vaag 2e streepje op de test.. dus wie weet
onduidelijk altijd he, zo'n vaag streepje...denk je dat het raak is of valt het gewoon nog niet te zeggen? echt slopend die onzekerheid. hoop voor jou dat het raak is. weet je wanneer ei geweest is?
Melanie, wat een goed nieuws!! Wauw! Mooie echo's vrijdag! en fijn dat vandaag alles goed was!! Heerlijk!! Ik mag vrijdag weer, dan zo rond de 11 weken en dan gaan we genieten hoor!!!! Wendy, spannend!
Wendy!! Kun je geen foto plaatsen? Je maakt me nu heel erg nieuwsgierig en wil ook wel ff turen naar jou testje.