hallo meiden, net terug van een heerlijke vakantie in turkije. het was heerlijk 40 graden lekker aan zee en lekker cocktails Ik zie nog meer zwangeren hier GEFELICITEERD!!! allemaal!! wat goed zeg nou wij nog ( annmoon en mieke) maar dat komt ook vast goed !! hier nog lekker anderhalve week vakantie. maandag een van onze honden naar de dierenarts voor een buikoperatie (verwijdering van zijn mannelijkheid )een bal is niet ingedaald vandaar, ben ook benieuwd of ze nog meer uit zijn buik halen hij vreet alles op . dikke knuffel aan iedereen!!
Hoi dames, enkele dagen niet in de gelegenheid geweest om mee te lezen, maar wat een goed nieuws lees ik hier! Wendy GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws, nog even en dan kunnen we dit topic van naam veranderen Ik duim voor jullie andere dames Aline, Frouk en Mieke! @Mel, waar laat jij geslachtsbepaling doen? Ik ben net aan het kijken waar het zo vroeg kan. Ben nu 15 weken en ik ben zooooo nieuwsgierig!!!! Alicia, haha grappig zeg! Konden ze je niet tussendoor even inplannen vandaag? Dat is jammer, maar morgen is al snel @Kell, wij hebben geen nekplooimeting etc. laten doen. Met een gecombineerde controle bedoel ik bij gyn en vk tegelijk. Hier in de buurt kunnen ze een geslachtsbepaling doen bij 17 weken, dat is over 2 weken, maar ik twijfel of we niet moeten wachten tot 20 weken. Wat zouden jullie doen? Fijne avond en alvast een fijn weekend, morgen mag ik helaas van 7.30uur tot 21.30uur werken .... pffff Maar vrijdag lekker vrij!
Ik ga naar echocentrum het lichtpunt in nuth. Daar ben ik ook geweest bij onze zoon. Ik pak een Paket van 2 lange echo's (35min) met 4D op dvd en foto's voor 160,- Ik kon terecht met 16wk maar dan is zij net op vakantie en de week erna ben ik 1week op vakantie dus wordt pas met 18wk. Met 20wk de medische echo en met 28 de 4D En wat een nieuws!!!!!! Dit jaar is de 9maanden beurs 2X!!!!! En ik ga dus met een vriendin joehoeeeeeee. Altijd al heen willen gaan maar was net bevallen en andere keren niet zwanger! Gaan jullie ook?? Waar ga jij de pret echo's laten maken?
Thx voor de tip Mel, ik wilde ook naar de 9maanden beurs maar toen kregen we net te horen dat de 1e echo van onze vorige zwangerschap niet zoals verwacht was.... dus geen zin meer om te gaan. En jan 2013 lig ik in mijn kraambed. Oktober is super! Of toch? Ik ben dan 30 weken zwanger. Kan ik dan nog van Limburg naar Adam gaan? Wie weet dit? Lichtpunt in Nuth had ik ook al gezien idd, maar er staat bij dat ze pas vanaf 17 weken geslachtsbepaling doen. Dat is pas over 2 weken.
Met 17 weken kun je een goede geslachtsbepaling laten doen hoor! ik wil ook rond die termijn! Maar eerst.... Vrijdag de echo. die voelt als een mijlpaal, laat alles goed zijn!
Goedemorgen! Ik had zojuist weer een spierwitte test....en een lage temp (maar wel na een korte nacht), dus helaas . Maar, ga genieten van werchter! Heel fijn weekend voor jullie allemaal alvast
Veel plezier anemoon!!! Hier nu klaar om met zoonlief op schoolreisje te gaan. Fijne dag dames en geniet van het mooie weer!
Ik kom alleen even zwaaien en Wendy en Kell feliciteren!! Ben echt doodziek....... 2 kg eraf in een week...... Liefs!!
Veel plezier Aline en hoop toch dat je daar nog gaat testen en dat het maar een mooie test mag zijn . Vandaag dus bij Gyn geweest , op tijd haha . Het is inderdaad nog heel erg pril maar het zit op de juiste plek en er was en inieminie vruchtje! Voor mij een hele opluchting want vorige keer rond deze tijd was er nog geen vruchtje !! Voor de duur van de zwangerschap was het gewoon helemaal goed . GYn was super aardig lief etc en zag het zonnig in . Over 2 weekjes terug en dan hopelijk een goed hartje was dit keer wel lekker hard klopt! Blij blij blij vreselijk blij al ben ik er nog lang niet maar dit is al een betere start dan de vorige keer .
meiden.. ben ongesteld.. bah!!!!!! net gisteren ene mooie test voel me o zo zwanger verlies veel bloed .. net als bij de mk in maart
He bah Wendy! Wat enorm verdrietig!!!! Alicia, wat een goed nieuws! Wat een opluchting! ook dat er al een mini vruchtje te zien is!! Dat is toch het belangrijkste! Nu de natuur zijn werk laten doen: lekker laten groeien!
Jeetje Wendy Dat is echt ... Hele dikke knuffel wat vreselijk! Danielle, ja ben voor nu blij nu op naar 2 spannende weekjes maar moet de moed erin houden . Maar voor nu zijn we echt super blij Maar vind het wel shit voor Wendy Nicole. rustig aan trouwens, ging net zo op in mijn verhaal . Hoe voel jij je Danielle En hoe gaat het met de rest ?
He wendy!!! Je had een positieve test??? dan ben je waarschijnlijk niet ongesteld maar heb je weer een vmk! Wat erg voor je zeg,had het jou ook zo gegund!!! dikke knuffel!
wat goed alicia!! Super dat er al een vruchtje te zien was en de gyn zo lief voor je was. dat geeft toch een goed gevoel! Volgende week donderdag mag ik pas weer en ben dan 12wk en 3dg. ik kan alweer niet wachten!
@ wendy..... wat kl*te zeg een dikke knuffel voor jou. @alicia fijn dat het op de goede plek zit en over 2 weken een mooie echo met klopend hartje @ alle zwangeren wat gaan die weken vlug zeg bij jullie de een 14 weken de ander bijna 12 geniet er lekker van