meiden verde rgeen bloed verloren was wel echt rood met slijm.. 1 inlegkruisje vol denk ik.. innesteling?/ ik blijf hoop houden enne.. wanneer zal ik ongesteld worden na de vmk?? bah!!!! was zo blij.. sorry hoor ff ego... lees morgen ff bij... ga za nog ene testje doen... hopelijk dan donkerder.. maarja...
Wendy, als je de andere test in de ochtend hebt gedaan kun je at nu beeer ook doen. Bel anders morgen eens met de vk om je verhaal te doen. Sterkte!
haha zo was de afkorting van zondag.. dan moet de test donkerder zijn.... maarja.. denk het zelf niet.. wete wel dat het echt een WoNDER zal zijn
vk vandaga gebeld.. rood klonk niet goed. kon innesteling zijn.. maar lijkt mij gek na de goede test ze zei test het weekend nog eens.. dus dat doe ik maar ze was heel lief aan de tel gelukkig
oei Wendy, wat verdrietig! veel sterkte meid! Alicia, bij jou gelukkig goed nieuws! blijf vertrouwen hebben! Hier gaat het goed, ben alleen de afgelopen dagen beetje aangeslagen, bij ons in de stad is afgelopen vrijdag een jongen van 21 overleden nav zinloos geweld, gister was de stille tocht en vandaag de begrafenis. De stille tocht was heel bijzonder, ben niet kunnen gaan omdat ik zo emo ben. ook al kon ik de persoon niet goed kon maar het houdt me wel bezig.... De wereld is zooo oneerlijk! Het zal je maar gebeuren. En ook heel erg voor de ouders van de daders, het zal je kind maar zijn.... pfff Sorry voor dit drama bericht. het houdt me gewoon constant bezig.... en dat in combi met de hormonen.... Fijn weekend alvast, ik ben net klaar met werken (gelukkig eerder dan gepland) en nu heb ik weekend! Morgen een dagje niks doen Nou ja, ik MOET wel echt nieuwe BH's gaan kopen, mijn oude knellen echt...
Wendy hopelijk was het toch de innesteling! Ik duim voor je dat het goed is! Flash,ja ik weet het. Is gewoon niet meer normaal hoe het er soms in NL eraan toe gaat. Die dader(s) krijgen toch een flinke lel,want dat waren professionele kickboksers en hebben extra die meppen op zijn borst gegeven. Zij wisten de gevolgen vooraf. Die jongen zijn hele aorta was gescheurd,niet normaal! En alleen maar omdat hij op het voetballen (Fortuna) een ruzie wilde sussen!! (verhaal wat ik gehoord heb) Ik vind het gewoon eng om mijn zijn straks op stap te laten gaan,gelukkig duurt dat nog een aaaaantal jaar. Zo ik ga vlug na het werk,pffff de hele dag tot 18:00. Vanavond gaat iedereen het blijde nieuws weten! Fijne dag!!!
Ja dat heb ik ook gehoord, en die jongen zelf was een bokser. Maar dat heeft dus niks geholpen! Zo erg! Veel plezier met vertellen vanavond! X
Alles goed! Op basis van mij ei zou mijn uitgerekende datum op 22 januari zijn, maar hij is nu vastgesteld op 16 januari. Ben ineens 11 weken en 2 dagen! Jippie. Ba de echo naar het gemeentehuis geweest voor de erkenning.
Nee.... Geen.idee Wendy. Missgien de vk vragen of je 2x bloed mag laten prikken? Dan kun je zien of de zwangerschap intact is als jcg stijgt
thanks voor de tip... ga eerst het weekend testen.. als er niks meer op stata pf een vage streep is het over. anders.. kan ik eht altijd vragen.. kan het ook bij een arts
Ja een arts kan dat ook, de huisarts, maar ik.zou het met de verloskundige bespreken. Zij is diegene waar je moet zijn.
Danielle goed nieuws zeg! Heb je ook een echo gehad? @wendy, geen flauw idee. Ons lichaam kan zo raar zijn! Ik zou zeker bloed laten prikken ofzo. Onzekerheid is ook niks! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
vanmorgen weer test gedaan.. teststreeep net zo donker als controlestreep.. wauw!!! ga ervanuit dat het ok is.. mocht er rond de 7 weken bij de cho nog bloed zitten, wat de vorige zw schap ook zo was (en tpoen dus mis ging 3 weken later) wil ik ook een echo bij d egyn. koop zo nog een test.. test ik woe weer... o wat ben ik erg he spannend woe mvm..
Wauw dat de streep zoveel donkerder is is echt super goed nieuws Wendy! Ja Flash, ook een echo gehad. Alles was keurig! Een spartelende baby. Hihi. Ik was van mijn eisprong uit gegaan maar ben toch 6 dagen verder gezet en 6 dagen eerder uitgerekend! Wel bijzonder. Nu al 11,5 week! Whoehoe!
wauw.. je bent vooruit gezet ik nu al 3 zwangerschappen week terug gezet dus ga ervan uit dat ik bij het testen woe 4 weken was....
Wowww wat goed Wendy!!!! Danielle ben je dan ook 14-1 uitgeteld? Wel vreemd omdat ik eerder positief teste hahaha Ik ben vandaag ook 11wk en 5dg. Gisteren de een lady's avondje gehad bij mij thuis. Het was een succes hoor! Verhaal kom ik straks plaatsen,lig nog ff in bed! Liefs,