Wendy, ik had ergens in de 1e weken ook rood/bruin verlies. Dus t hoeft niet altijd fout te gaan. Laat je maar lekker goed en vaak controleren. Jeej Danielle en Mel, bijna 12weken! Whoehoe!
hey wendy goed nieuws zie ik een donkerdere streep!! hier weer aan het wachten maar reken er maar niet op. fijn weekend allemaal
Wendy! Hoop het echt dat het goed gaat ! Hard aan het duimen! Danielle . super om te horen Frouk ook voor jou duim ik heeeeeeeel erg hard , hop op roze jij Fijn weekend meiden
meiden het is over.. nu bloed ne buikpijn... helaas.. erg verdrietig dat wel.. maar het is beter zo dan bij een week of 10... bel morgen wel de vk.. is namelijk de 3e mk in korte tijd neem ff wat afstand van forum wens jullei alle succes zal af en toe wel bijlezen hoor.. maar noet altijd reageren.. komt wle weer liefs
ahhhh wendy. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie,het is zo oneerlijk! Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, vindt het zo verdrietig! Heel veel sterkte en ik denk aan je..
Joehoeeeeeeeeeeeee Vandaag de 12weken bereikt!!!!!! Ik ben super blij en kan niet wachten tot donderdag dan kunnen we kleine uk weer zien. Hopelijk is dan weer alles goed en blijft de uitgerekende datum staan. Heb mijn Banner nog niet aangepast maar dat kan ik dan fijn doen. Ik ga nu werken maar wilde het even van de daken komen schreeuwen!!! Fijne dag dame's!!
hallo dames! kom toch ff weer kijkje nemen, alles ff terug gelezen en gaat goed allemaal hier!!veel zwangeren! leuk hier weer rond ei dus ben benieuwdm denk deze rond niet, vriendjelief heeft behoorlijk alcohol gehad dit weekend... hoe deden jullie dat eigenlijk??dronk jullie vriend helemaal niet of?
Jawel hoor mieks. Wij hebben de werkende zelf ook gewoon gedronken hoor. En het eene weekend meer als het andere *hik* hahaha Dus ik zou me er niet te veel druk om maken.
oke blij van, heb nu ook zoiets dat ik er beetje zat van ben om overal rekening mee te houden, het is nu al vaak voor niks geweest, heb nu zoiets van eerst maar een posi test!
melanie: wauw gefeliciteerd!!! vanmorgen vk gebeld: 19 juli echo.. kijken of alles weg is. of dat er eventueel een wonder gebeurd is
Ik hoop iniedergeval dat er een wonder gebeurd is! Ik ga heel hard voor je duimen!!! Vind wel dat ze lang wachten met een echo.
Melanie wat super fijn wat een mijlpijl weer he ? Geweldig! Wendy hoop op een wondertje echt ! Het is je zo gegund! Ik ben ook weer even minder actief meiden . Even naar de 2de echo uit leven want ben weer lekker onzeker pff duurt nog lang nog 10 dagen .. Dikke knuffel !
19 juli is echt wel heel erg lang Wendy!! ik vind het raar dat dat niet eerder kan! Ik kon na een week al terugkomen. Als het een miskraam is kunnen ze dan ook echt alles goed zien en controleren (en eventueel actie ondernemen als niet alles weg is... ook niet onbelangrijk). heel begrijpelijk Alicia! Ik duim en hoop mee voor een prachtige echo hoor!!! Melanie: Wat goed, 12 weken!! ik nog 2 dagen!! Ben 16 januari uitgerekend! hihi... heb ik je toch bijna ingehaald! Mieke, vriendlief heeft gewoon alcohol gedronken, wel wat minder dan normaal... maar ik wilde na 2 miskramen gewoon geen risico nemen, dus max was 4 op een dag en en alleen in het weekeind. Nou ging vriendlief daar al bijna nooit overheen dus was niet zo moeilijk. Ikzelf heb bijna niet gedronken, behalve in de menstruatie periode... omdat ik dan zeker wist niet zwanger te zijn. Daarbij komt dat ik sowieso al zelden alcohol dronk. Maar alcohol gebruik in de eerste 4 weken lijken minder kwaad te kunnen, je weet immers nog niet dat je zwanger bent EN je moet ook leven...!
Hoi dames, Wendy, wat verdrietig! Echt erg! Ik wens je veel sterkte toe. En inderdaad misschien goed om eens met de gyn te spreken. Erg verdrietig om dit 3x mee te moeten maken! Dikke knuffel! Mel, gefeliciteerd! 12 weken! whoehoe! En Danielle, jij ook alvast gefeliciteerd, nog 2 daagjes. Alicia, ik duim voor een goede echo! Niet te zenuwachtig maken meid, is niet goed voor je beebje. Vandaag 2 afspraken gemaakt 13 juli pretecho, geslachtsbepaling! (vrijdag de 13de, gelukkig ben ik nieuwsgieriger dan bijgelovig..) 3 augustus, 20 weken echo! Wat een mijlpalen! Vanochtend een controle gehad bij de gyn, wat een vluggertje. Hij was te laat, om half 9 al. (we waren de 1ste) En we hebben heel snel naar hartje geluisterd en frummel kort gezien. Alles was goed dus hij ging snel door. Ik heb op eigen verzoek gevraagd om te testen op suiker. Doen ze dat bij jullie automatisch? Zodra wij weten wat we verwachten gaan we shoppen! Zo veel zin in! Woensdag komen ze hier de laatste kannen van MvM halen, ben ook blij dat het voorbij is. Net gebeld en ze bedankte me heel vriendelijk. Had ik alweer de tranen in mijn ogen, lekker al die hormonen Woensdag alweer 16 weken, en nog steeds ben ik elke x zenuwachtig voor elke echo. Fijne avond allemaal
Wowww wat goed Flash!! Ik heb 13 augustus de geslachtsbepaling. Ik kan ook niet wachten!! Begin je al een buik te krijgen? Ik namelijk wel maar jij bent alweer een stukje verder. Danielle ik dacht dat je even ver als mij was? Ik was namelijk ook uitgeteld op 16jan,maar ben bij de echo vooruit gezet. Donderdag de nekplooimeting + nogmaals de termijnecho. Ben benieuwd of ik dan nog steeds op 14jan sta. Fijne avond!!
Ik was eigenlijk (uitgaande van mijn eisprong) uitgerekend op 22 januari! ben dus 6 dagen vooruit gezet!!!