hee Frouk wat leuk voor je!!ik vind het duidelijk positief!!! er zijn nu bijna geen niet zwangeren meer!! ik hoop zo dat ik jullie ook snel kan volgen, maar durf niet meer zo te hopen, ben het best wel zat! eergisteren weer erg pijnlijke eisprong gehad echt niet normaal, rond ei 4 dagen achter elkaar "geklust" we zullen maar weer afwachten! zal af en toe weer ff bijlezen hier! groetjes
@mieke komt goed meid ik had er ook de balen van elke keer. blijf hoop houden @melanie mooie echo hoor
Dankje!! Ik ben ook echt super trots op dit wonder!! Gewoon geweldig om te zien dat hij al armpjes,beentjes,voetjes en zelf vingertjes had. Geweldig mooi.
hey meiden, heb vanochtend weer een testje gedaan en hij word gelukkig al donkerder. morgen nog een en zondag doe ik de digitale denk ik. ik begin het nou pas een beetje te geloven. hoe hebben jullie gerekent?? vanaf de eerste dag menstruatie of vanaf de eisprong ongeveer. dikke kunf
Mooi Frouk. Ik heb gerekend vanaf eisprong. Mijn eisprong was namelijk niet op dag 14 van mijn cyclus. als dat bij jou ook.niet zo is moet je rekenen vanaf eisprong. Dan heb je de meest betrouwbare lengte van je zwangerschap. Ook al wordt hij nog bij gesteld. Dat voorkomt ook al stukje teleurstelling met 1e echo's. Mijn ei kwam 5 dagen te laat. Dat is bijna een week. Als ik dus denk 7 weken te zijn en een hartje te zien kan het zijn dat ik dus zoma!r 6 weken en 2 dagen ben en dan hoeft er nog geen hartje te kloppen. snappie? Hoe is het met.jou Wendy? Melanie, hoe was je termijnbepaling gisteren? Sta je op de 16e.of op een andere dag? Ik ga vanmiddag afspraak maken voor geslachtsbepaling, spannend!
ik zit vandaag in een dipje. vind sinds een paar dagen alles eng. ben heel erg bang dat het weer mis gaat. heb over 1,5 wk pas echo en of ik dat vol ga houden. vriendlief wilde gister graag klussen. naast dat ik weinig zin had durfde ik t ook niet. ben bang dat ik daarna een bloeding krijg of iets.
Kell, dat is heel herkenbaar voor mij. Sinds onze positieve test hebben wij ook niet meer gevreeƫn. Ben ook bang dat ik ga bloeden daarna. Bij alles denk je 4x na, want kan dat wel wat je wilt doen of eten? Stel dat het weer mis gaat? Ik vond dat heel erg moeilijk. Bij mij zakte het na verloop van tijd en nu gaat het makkelijker, maar in het begin vond ik het maar vervelend. Aftellen tot de echo.. en proberen vertrouwen te hebben. Hoe moeilijk ook, want dat valt echt niet mee. Welke dag heb je de echo? Als het echt niet gaat kun je ook vragen of hij iets eerder kan, die echo? Volgende week vrijdag moet er ook al gewoon een hartje kloppen en te zien zijn op de echo en dat is een week. dat vind ik makkelijker te overzien. Knuffel
Frouk, dat is duidelijk hoor! GEFELICITEERD! Kell, heel herkenbaar, ik had dat ook. Nu nog steeds soms... het vertrouwen is weg en dat moet vanzelf terug komen, dat gaat helaas niet zomaar. Maar blijf uitgaan van het positieve Mell, mooie echo! Volgende week hebben wij geslachtsbepaling! ben zo nieuwsgierig!!!! Net alvast gaan kijken voor wagen en babykamer. We zijn er al uit, maar hebben nog niks gekocht, eerst even de 20weken echo afwachten... Het zal waarschijnlijk de maxi cosi mura worden, iemand ervaringen mee? Hoe gaat het met de andere dames?
ik was in t begin ook positief. of misschien er weinig mee bezig omdat ik er niet mee bezig wilde zijn. maar ben er nu steeds meer mee bezig en vooral in negatieve zin. ik heb nagedacht om te vragen of ik eerder een echo mag hebben. maar vorige keer had ik ook n kloppend hartje bij 6 weken die stopte bij 8 wk. dus ben bang dat als ik volgende week een goede echo heb ik iig in erge spanning blijf tot 8,5 wk en daarna ook nog dus die week zal niet veel verschil maken nu. het nadeel is dat mn vriend er minder mee bezig is of ws net zoals mij er niet mee bezig wil zijn. hij zegt steeds we zien wel, komt wel goed. je moet niet zoveel op internet zitten. naja het zal wel loslopen hoop ik. maandag vakantie voorbij en weer werken. hopelijk gaat dan de tijd sneller
Flash, geen ervaring met de maxi cosi mura, maar wel veel goede dingen over gehoord. Vraag me vooral af waarom kiezen jullie voor deze?? Wij hebben van de week ook staan kijken, maar vind het maar moeilijk. Dus ben benieuwd op basis waarvan je je keuze maakt! Spannend, de geslachtsbepaling! Horen wij het ook? Kell, ik snap het! Dan maakt die week misschien niet meer uit... geef je onzekerheid ook aan bij de vk zodat je misschien met 8,5 week ook een echo krijgt.
Kell dan kun je inderdaad beter wachten. De tijd zal zeker wat sneller gaan als je weer aan het werk bent. Onzeker blijven we toch allemaal wel. Ik heb nog steeds niks durven kopen, dat doen we dus pas na de 20weken echo. En zelfs dan is het nog niet allemaal zeker dat het goed blijft gaan maar ja, daar probeer ik toch van uit te gaan. Ik kan niet wachten tot ik ons beebje kan voelen, misschien stelt dat me ook wat meer gerust? @Danielle, we zijn bij Babydump geweest in Heerlen (limburg) Super fijne verkoopster gehad die ons alles heeft uitgelegd. Wij wisten ook niet waar we moesten beginnen Maar we wisten wel al dat we 1 met 4 grote wielen willen, (met 3 wielen kunnen omvallen bij de stoep op en af en grote wielen is makkelijker rijden) En hij moet ik hoogte verstelbaar zijn omdat ML bijna 2 meter is en ik maar 1.68m. Ook willen we dat de bak niet al te laag is, en als ons kindje net zo lang is als ML toen hij baby was, moeten we een ook ruime bak hebben. De Musty en de Maxi Cosi hadden dit allemaal. Maar de musty vonden wij iets minder luxe. Vooral het stoeltje waar t kindje straks toch het meeste in zit. Wij kunnen nu een keuze maken omdat we geweldig geholpen zijn in de winkel. Ze heeft nu zelfs alles opgeschreven voor als we over 4 weken terugkomen. We hadden ook meteen in het begin gezegd dat we alleen willen kijken en toch heeft ze veel tijd voor ons genomen. Echt een aanrader. Geslachtsbepaling die willen we geheim houden, ik zou het wel graag met jullie willen delen. Maar misschien zijn er meelezers die ik ken? Ook al heb ik een andere naam. Dan moeten jullie me maar weer Flash gaan noemen ipv Angela
Ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht. En stiekem gast mijn hart tekeer als ik denk aan een meisje!! (ohhhh) Maar met een jongen ben ik net zo blij maar zou het leuk vinden om een dochter te krijgen omdat ik net zo een band met haar wil opbouwen als ik met mijn moeder heb. Ik ga het wel met jullie delen hier. Ik noem jou meestal sowieso flash,ik moet anders te lang denken aan al jullie namen!! Je weet wel,Hormonen en dementie Hahahahaha. Fijn werkend lady's!