Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Thanks voor de fijne uitleg Flash! (mooie naam!) Had je van te voren een afspraak gemaakt? Want ik denk dat wij dat dan ook gewoon op die manier moeten doen. Ik weet het anders ook niet.
    Ik ga zo bellen voor geslachtsbepalings echo en vind het hartstikke spannend hahahaha

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wij hebben ook 13 augustus de geslachtsbepaling!!! :D

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Whahaha wat leuk!!
    Hoelaat moet jij?
    Ik om half1 geloof ik. LEUK!!!

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    spannend hoor meiden.. de geslachtsbepaling..
    als hier nog een kleine komt willen wij het niet weten.. vorige keren ook niet... is ook wel leuk hoor!!

maandagmorgen ga ik het vakantiekindje ophalen.. ben benieuwd

5. frouk85

frouk85 Niet meer actief

leuk hoor die geslachtsbepaling is ook z'n spannend moment :D
    wij zouden het ook willen weten wat het wordt (ik hou niet zo van verassingen ;)).

hier nog een laatste keer en met indicator ik ben echt "zwanger" :D:D:D

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zwanger Frouk.... ? Hmm.... Net je testen bekeken en ik twijfel nog.... Hmmm.... Denk je echt dat je zwanger bent? :D hahahaha zonder twijfel! Mooie testen. Joehoe!!

Melanie,.wij.pas om half 7 's avonds, vriendlief moet werken! Heb a.s. vrijdag nog echo extra zelf gepland, bij de vk krijg ik er geen meer en wil toch even gluren en dan hoop ik de nub te zien. Spannend. Bij jou zijn de meningen erover verdeeld. Soms zijn ze heel gemakkelijk te zien...soms niet.

7. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ja Frouk geweldig! helemaal op en top zwanger!
    Hoe voel je je?

Danielle en Mel, leuk tegelijk een echo. Hoever zijn jullie dan? Hier doen ze pas vanaf 17 weken en helaas was het al vol op de woensdag dus ik ben dan op de vrijdag 17weken en 2 dagen. Haha maar die 2 dagen moet nog wel lukken.

Danielle wij hadden trouwens geen afspraak gemaakt, ze nam gewoon de tijd voor ons, terwijl het wel druk in de winkel was. Een afspraak maken lijkt me nog beter, dan weet je zeker dat je goed geholpen wordt.

Leuk Wendy, een vakantiekindje. Hebben jullie leuke plannen gemaakt?
    Wij willen het trouwens heel graag weten omdat ik zo nieuwsgierig ben en ik wil roze/paars of groen/blauw gaan kopen, haha cliche he?

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ff snel van hier. (krijg bezoek van ouders van een vriendin en ben aan het poetsen)

Als wij de echo krijgen ben ik 18wk alweer.
    Met 16wk is zij op vakantie en met 17wk ik!
    Dus we hadden geen keus helaas.
    Ben wel al heel nieuwsgierig aangezien ze bij het echo topic verschillende meningen hebben over de nub.
    Dus daar heb ik nog niet veel aan.

Fijne zondag dame's!

9. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kom weer eens even zwaaien hier!
    Heb nu dik 4 weken op bed gelegen en ben het ontzettend beu!! ;)

Frouk, gefeliciteerd!! :)

Bij Danielle en Melanie ook alles goed las ik!

Alicia, hoe is het daar??

Flash bijna de geslachtsbepaling.....

Aline, en bij jou?

Wendy, hoe is het met jou meis??

Kell, ook nog steeds zo onzeker?? Lastig he, hier ook hoor!
    Heb pas 20 juli weer een echo en dan is het bijna 5 weken geleden dat we hebben mogen kijken..... Maar we houden vol!! :)

Hier gaat het langzaam iets beter.... We kijken weer uit naar de echo!

10. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Leuk om van je te horen Nicole! Balen alleen dat je je zo beroerd voelt. Is wel een goed teken, maar erg vervelend, zeker omdat de onzekerheid er nog bij komt. Maar, jeetje, alweer dik 9 weken...super!
    Kun je het wel beetje combineren met de zorg voor Pepijn? Sterkte de komende tijd met lichamelijke kwaaltjes en afwachten op volgende echo.

Met mij gaat het niet zo goed. Kan het allemaal erg moeilijk loslaten en vind het erg klote dat ik nog niet zwanger ben. Gelukkig ben ik me er nu wel meer bewust van dat het me zo dwars zit en steunt mijn vriend me ook echt fantastisch. Hij heeft er net zoveel verdriet van en verlangt ook erg naar een zwangerschap, maar heeft meer geduld en vertrouwen.
    Het maakt me gewoon nog steeds erg verdrietig dat ik nu eigenlijk 25 weken zwanger had kunnen zijn.

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey meiden, was hier eigenlijk nog zelden te vinden, maar wil toch even laten weten dat het hier ook weer raak is! Zaterdag 3 dagen voor nod positief getest! Voel me al best zwanger ook, straks wat extra testen halen nog

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Aline, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt hoor! Dat hebben wij zelfs nog steeds heel erg, ook al mogen wij weer zwanger zijn. We hadden ons vlindertje ook graag willen leren kennen!

Met Pepijn lukt het me aardig. Heb wel hulp van m'n moeder en hij maakt nog drie slaapjes op een dag, dus dan ging ik mooi mee naar bed!
    Als het om de zorg van je kind gaat komt er zo'n strijdkracht omhoog, ook al ben je half dood aan het gaan! ;)

Maar ik blijf voor jullie duimen hoor! Dat moet gewoon helemaal goed komen!!

Serendipity, gefeliciteerd!! Geweldig leuk nieuws!! :)

13. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Serendipity, proficiat!! Supergoed!

Bedankt voor je lieve woorden Nicole! Mooi om te horen over die oerkracht...moeder power.

fijne dagh allemaal!

14. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Gefeliciteerd Serendipity.
    Mooi nieuws!

Ik herkenheel erg wat jullie zeggen Aline en Nicole, wij zijn zo blij maar tegelijkertijd nog steeds verdrietig om onze vlinder. Ik denk dat dat verdriet ons hele leven blijft. Maar ik merk wel dat ik omdat ik zwanger ben, kan uitkijken naar een positieve toekomst. Ik kan me heel goed voorstellen dat, als je net als jij Aline nog niet zwanger bent dat moeilijker is.

Nicole, vertrouwen blijven houden en over een paar weken zijn de ergste klachten ook weer verdwenen! En het is voor een goed doel!

Ik word nu langzaam maar zeker erg zenuwachtig voor vrijdag...

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dame's

Gefeliciteerd Serendipity!!:D

Vervelend Nicole maar het is indd voor een goed doel en hopenlijk na de 10wk weer over.;)

Anemoon, ookal ben ik nu weer zwanger toch huil ik nog vaak om de mk.
    en dan niet een traantje, maar echt echt heel hard.:(:)
    ben dan gelukkig wel alleen dan kan ik me beter laten gaan want vind het wel fijn om dat verdriet gewoon tot me te nemen.
    Ik mag er best nog verdrietig om zijn ookal ben ik alweer zwanger.
    ik dacht er beter mee om te kunnen gaan als ik weer snel zwanger zou zijn, niet dus!!

Hier vandaag gewerkt met flinke buik/baarmoederpijn.
    heb bijna de vk gebelt maar iedere x als ik gezeten had in mijn pauze ging het weer.
    heb nu gelukkig 2,5dg vrij dus als het weer voorkomt dan ga ik meteen bellen.
    leek echt gewoon op harde buiken, was een irritant gevoel.
    mss is het wel mijn baarmoeder wat groeit maar dat voelde ik zo erg dat ik erbij moest gaan puffen.
    ook kwamen ze om de 4 a 5 min...hopenlijk dus geen weeen!
    Mijn moeder had bij mijn zwangerschap weeen vanaf week 12 t/m week 38 dus dat hoop ik niet mee te maken!

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohja Flash, ik kan me helemaal voorstellen dat de zenuwen toeslaan.
    ik mag pas over 5wk en de zenuwen zijn er nu al hahahahaha
    ben ZOOOOOO nieuwschierig!!

17. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nicole, Fijn dat ,met de baby alles goed gaat, maar ontzettend vervelend dat jij je zo voelt!! :( Hopelijk ga jij je snel beter voelen! Snap dat je het op bed hangen en liggen beu bent!!

Aline, Ik snap je gevoel echt volkomen, ik zou precies hetzelfde hebben, het is ook helemaal niet raar! Ik vind het fijn te horen dat je er met je partner zo over kunt praten en dat jullie beiden (min of meer) hetzelfde voelen.

Melanie, vervelend die harde buiken, of krampen of wat het ook maar zijn... Hopelijk zakken ze gauw volledig af en komen ze niet meer terug (doeiiii).

Flash, vrijdag echo!!! ik ook, kijk er naar uit!

Ben ook weer ziek thuis... zat al in de ziektewet vanwege lage bloeddruk, maar werkte therapeutisch, maar heb er bronchitis bij gekregen en dus weer een antibiotica kuur, extra puffers en een neusspray... Bah!

18. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hey duckertje ( kan jullie namen niet onthouden ) das minder dat je je niet goed voelt maar het is wat melanie zegt voor een goed doel! hopelijk ben je er voor het zo vanaf en ga je je weer beter voelen.

Melanie ik hoop het niet voor je van die harde buiken lijkt me geen pretje.

Danielle goed uitzieken meid
    ( jullie voelen je allemaal niet zo goed geloof ik)

flash spannend die echo ben ook nieuwschierig voor jou ;)

Anemoon dat gevoel snappen we maar al te goed blijf hoop houden meid.

serendipity goed nieuws jij ook zwanger top!! we zitten vlak bij elkaar:D!!

Wendy hoe is het met jou??

hier alles zijn gangetje heb nergens last van eigenlijk :( ben een keer een paar minuten misselijk geweest na mijn onbijt van de week en soms een opgeblazen gevoel verder eigenlijk niks.
    ga donderdag de vk bellen voor een afspraak denk dat ik met 8 weken weer een echo wil.
    sinds vandaag weer aan het werk naar 3 heerlijke weken vakantie gehad te hebben was weer even wennen, maar goed hoort erbij.

fijne avond allemaal!

19. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Geniet ervan Frouk dat je nergens last van hebt! Ik wou dat ik dat kon zeggen!

Alicia, volgens mij had jij vandaag je echo? Hoe is deze gegaan? Heb aan je gedacht hoor!

Hier nog even 3 nachtjes aftellen tot vrijdag!! Ben benieuwd!

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Frouk85
    Ja leuk he :) ik kwam je tegen in een ander topic... en las over je miskraam... toen vroeg ik me al af of je hier ook kwam ;) (was zelf al ff niet geweest ;)) En we zijn nog van dezelfde leeftijd ongeveer ook ;) ik ook uit 85 :)
    Maar leuk een paar dagen verschil!!! :) Ik kan nog een dag vooruit of achter uit gezet worden, twijfel over m'n ei! Twijfel ook of het er geen 2 eitjes zijn geweest ;) M'n miskraam was ook een tweeling, dus denk dat de echo wel spannend gaat worden... helaas nog ff wachten

Deel Deze Pagina