Allemaal weer zwanger na Maart

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BabyAngel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frouk85

frouk85 Niet meer actief

hey serendipi ja erg leuk ben ook benieuwd op de echo :D weet ook niet precies wanneer mn ei is geweest. ik ga donderdag belle voor ee afspraak. En last van kwaaltjes???

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook benieuwd flash!!!

3. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Leuk dat jullie zo kort bij elkaar liggen Frouk en serendipity!!

En Danielle en Angela, spannend hoor overmorgen. Duim voor jullie dat het weer een mooie echo wordt!

Ik heb deze keer een vreemd temp kaartje, blijf hogere temp (niet zo hoog als na ei, maar ook niet zo laag als normaal voor ei) houden. Toch zou eitje er in de komende week wel een keertje mogen aankomen, gemiddeld gezien.
    Vervelend, die onregelmatige cyclus. Hoop dat dit eitje HET eitje wordt :).

fijne dag allemaal

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anemoon
    Dat is idd wel een heel gek kaartje ja...

@ Frouk
    Ik moet nog even wachten met bellen voor een afspraak denk... mijn ha is m'n vk zegmaar ;) en de vorige keer was ik met 6 weken en toen vond hij dat ik vroeg was ;) daarna werd het ook nog een mk... dus denk dat ik nog even afwacht :)
    Ik heb al wel echt klachtjes ja... echt misselijk al als ik honger heb, en heb nu veel honger ;) ook moe en prikkelbaar... m'n test is ook al bijna net zo donker als de controle streep, veel donkerder als bij m'n dochter toen die tijd!

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    hallo allemaal,

heb een tijdje niks geschreven.
    wel alles gelezen hoor.

frouk,volgens mij heb ik je al wel gefeliciteerd maar anders als nog GEFELICITEERD.

Hier vooral even bezig met mezelf.
    Nu de 7 weken gepasseerd maar ben ben er hele dagen mee bezig.
    de dagen gaan erg langzaam en elke dag ben ik bang dat het fout zal gaan.
    volgende week heb ik echo. naarmate dat dichterbij komt hoe vervelender ik in mijn vel zit. Ik vind het zo ontzettend eng.
    En daarbij het kwaaltje dat ik een erg slechte stoelgang heb, daar wordt je ook zo vervelend van.
    Ik ga nu weer proberen wat meer te reageren.

xxx

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kell, logisch hoor dat je veel met jezelf bezg bent! Was ik in het begin ook erg. Het is vreselijk eng en spannend allemaal he!!!
    Ik heb een verstopping gehad aan het begin van de zwangerschap. Goed drinken, proberen te bewegen en eventueel roosvicee laxo ofzo erbij proberen... last van darmen kan ontzettend veel pijn geven!!

7. frouk85

frouk85 Niet meer actief

net de VK gebeld heb op 2 augustus 1e echo :D en intake gesprek ben nu al nieuwschierig. Kan zo ook een formulier op halen om bloed te laten prikken dit wilde ik graag eerder.

hoe is het allemaal met jullie??

xxx

8. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Sorry even heel erg ego berichtje maar

:D:D:D:D:D:D:D:D kloppend hartje , 1 cm groot ben zooooooo verliefd :D:D:D:D:D:D:D:D:D

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Joepie Alicia!! Wat goed! Gefeliciteerd meis!!.
    En een cm al weer! Weet je wat mijn vk daar over zei? Als het kindje een cm is en een kloppend hartje heeft is de kans dat het mis gaat minder dan 3%!
    Heb je een mooie foto voor ons?

10. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Dank je wel Danielle , je wil niet weten hoe blij ik ben !!!! En hier zei gyn 2% maar weet je ik ga voor die andere 98 of 97% hihi ! Ben zo zo happy

Wat een verdriet had ik gisteren nog heel erg bedankt voor je lieve steun ! Gyn zei vandaag ook niet meer zo lang wachten als ik zoveel verdriet heb maar gewoon langs komen!!

Even showen hoor :D :D

Bijgevoegde bestanden:

11. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Oooh zie je, 2%! Wat goed!! En wat een mooi plaatje! Het wordt al wat he? Hihi
    En je gyn heeft gelijk, niet zo lang in de zenuwen of verdrietige modus zitten!
    Wanneer is je volgende afspraak? En wanneer worden we uitgenodigd voor een babyshower in Spanje? :D

12. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    hihi wanneer jullie willen :D Ben in ieder geval 28 feb uit gerekend gelukkig is het geen schrikkeljaar :p

En ik mag volgende week weer langs komen .. Hij zei op basis van deze echo zou je eigenlijk pas weer over 4 weken hoeven te komen dus ik keek hem aan en zei echt niet ... Toen zei hij 2 weken ? Dus ik nee klikken haha en toen zei die kom volgende week maar even langs om naar het hartje te kijken dan ;) zooo lief :):):):):):):):)

13. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat fijn!!!! :)

Wij gaan vanmiddag ook weer even hartje luisteren. De vk belde me gisteren terug omdat ik me wat dingen afvroeg, onder andere dat ik steeds afval en en de volgende controle was pas over 2 weken (en was al 2 weken geleden) en toen stelde ze zelf voor: kom even langs om het hartje te luisteren morgen! :)
    En morgen hebben we een echo! :D een pretecho, dus dan kan ik ons kleintje ook even zien!

14. Anemoon13

Anemoon13 Bekend lid

12 mei 2012
    971
    66
    28
    Super Alicia!!! Proficiat met de mooie echo en wat fijn dat je extra mag langs komen van de gyn!!!

Geniet van het goede nieuws, hup die roze wolk op!

15. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Frouk, wat lekker dat de afspraak van de vk staat! Nu kun je aftellen!!! :)

16. Miek25

Miek25 Lid

20 jan 2012
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames
    zal ff eens iets plaatsen! voor jullie zwangeren misschien nu wel saai, maar goed toch ff ergens kwijt:)
    a.s zondag/maandag nod! ben benieuwd, alleen nu zere borsten, iets hoofdpijn en nu erg lage zeurderige buikpijn, maar zegt allemaal niks, want heb afgelopen maanden alles al gevoeld!
    ik heb afgelopen week een rontgenfoto moeten maken bij mijn buik! nu achteraf lees ik dat het niet mag als je zwanger bent! huisarts niet over gezegt!
    wat als ik nu wel zwanger ben( waarschijnlijk toch niet als ik mij er nu druk om maak) is dat al schadelijk als je het zelf nog niet eens weet??
    pff wat een gedoe!
    nou zwangere dames lekker genieten hoor!

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou, deze zwangere "muts" hield het ook niet meer uit......
    5 weken wachten is ook wel heel erg lang...... :)

We zijn net dus voor een echo mogen komen en er was een mooi beebje van 10+3 die het heerlijk naar zijn/haar zin heeft!!! :D

Klopt dat percentage echt, want daar wilden ze geen uitspraak over doen......

Enne, Alicia, geweldig!! Super!! En volgende week weer, yippie! :)

Wij mogen volgende week vrijdag ook weer, maar dan bij de gyn. in het ziekenhuis!

Frouk, leuk de eerste afspraak!

Kell, hier ook last van verstopping. Heb een week niet gekunt, tot vanochtend! Zo'n stress voor die echo! ;)

Miek, ik ga voor je duimen!!

Danielle en Flash, veel plezier bij de echo morgen!!

Oja, helaas geen foto hier, de scanner doet het niet...... :(

18. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    He Nicole, Ja, als mijn vk zegt 3% en die van Alicia zegt, onafhankelijk 2%, dan geloof ik daar in. En zeker als je de 10 weken al voorbij bent, dan is de kans echt nog maar 1,5% had ik ergens gelezen.... zeg dat bij 12 weken er nog 1% kans is... die kans is er niet ineens... het is niet zo dat als jij 11 weken en 6 dagen bent je nog 10% kans hebt dat het mis gaat en dan na één nachtje slapen nog maar 1%... Dat neemt elke week af...
    Wij hebben met 11+2 de laatste echo gehad en we konden er gewoon vanuit gaan dat alles oke en goed was en zou blijven gaan!

Fijn dat alles goed is in je buik!! :) Waar heb je nu een echo gemaakt? pretecho? Of bij een vk? Waarom gaan jullie naar de gyn?

Mieke, Ja, volgens mij is een rontgenfoto tijdens elk stadia van de zwangerschap niet goed. maar soms is het onvermijdelijk. Als je het kan ontwijken moet je het ontwijken, zeker in de eerste 3 maanden (bijvoorbeeld ook bij de tandarts), het geeft een verhoogd risico, maar het is niet per definitie gelijk heel ernstig.

19. frouk85

frouk85 Niet meer actief

ooowww wat goed allemaaal mooie goede echo's !!!! :D:D
    ben zo blij voor jullie!

voor degenen die nog een echo hebben morgen veel succes geniet ervan!!

@mieke ik ga voor je duimen en ook voor de andere dat ze snel weer op die roze wolk mogen!!

heb net bloed laten prikken ze bellen als er iets niet goed is met het bloed een klein weekje afwachten dus.

20. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Danielle, klinkt als een fijne geruststelling, dat percentage!! :D

Heb ook eindelijk de geslachtsbepaling durven plannen.... 24 augustus!! :)

We hebben de echo gehad bij het echocentrum gepland vanuit de vk. Als ik onzeker was moest ik bellen, dus dat hadden we ook maar gedaan.... Ze heeft toen gelijk een afspraak gepland! :)

We moeten een overstap maken naar de gyn., omdat er bij Pepijn bij de bevalling heel veel mis is gegaan en ze het niet nog een keer aandurven. De risico's voor mij en het kind zijn te groot bij weer zo'n zware bevalling. Waarschijnlijk wordt het dus een keizersnede en het ziekenhuis eist dan eigenlijk dat hun ook de opvolging doen. Ik kom dus onder controle bij beide..... De termijnecho en combinatietest moeten dus in het ziekenhuis en volgende week ook nog een dagcurve laten maken.... Nog een keer een suikertest overleef ik niet.... :)

Deel Deze Pagina