ff een vraagje: doen jullie mee aan mvm?? ik wil wel mee doen maar pas na de echo zou dat ook kunnen??
Ha Frouk, ik heb wel meegedaan. Denk dat als je uitlegt dat je pas na echo wil meedoen, dat het vast oke is. Volgens mij zijn ze blij met alle plasjes die ze krijgen, of het er nu veel of weinig zijn . Weten jullie iets over pendelen? Ik vind het wel grappig eigenlijk .... Weten jullie of de gependelde maand betrekking heeft op een positieve test of een bevruchting? Fijne avond!
Ik heb niet meegedaan. Ik heb mij twee keer opgegeven en twee keer werd het een miskraam. Daarom wilde ik wachten tot de eerste echo... maar na de eerste echo heb ik 2 weken met een blaasontsteking gezeten (en dan mag je ook niet mee doen) en toen is het erbij ingeschoten. Een volgende keer zou ik zeker mee willen doen. Vandaag even hartje geluisterd: De kleine doet het goed, mooie regelmatige hartslag van 158 slagen per minuut. yeah! Iemand op het forum heeft voor mij gependeld dat wij een jongetje krijgen! ben benieuwd! Ik vind Pendelen wel leuk!
leuk jullie verhalen te lezen en fijn dat alles goed gaat!! enne bedankt allemaal voor het duimen, we zullen maar weer zien! ben alleen nu wel een beetje bang door die stomme foto die gemaakt is, maarja niks meer aan te doen helaas!! iedereen weltrusten!!!!
Mieke, probeer het los te laten,je kunt er niets aan veranderen en je zal nooit weten of dat invloed heeft gehad. Ik duin voor je dat je zwanger wordt en blijft. Flash, succes vandaag bij de echo, we gaan samen genieten! Wij hebben hen.om kwart over 12 en jullie?
Dames wat fijn van alle goede echo's! Mooie kloppende hartjes en weer helemaal in love! Ik ben zenuwachtig, vanmiddag de geslachtsbepaling... spannend! De Pendel zei een jongen, ik heb gedroomd meteen toen ik zwanger was dat het een meisje is, en mijn man een jongen. Maar het maakt ons helemaal niet uit! Ik ben wel blij dat ik weer een echo krijg... duurt allemaal zo lang en ook al ben ik 17 weken, twijfel komt nog steeds met vlagen... Annemoon, ligt eraan welke vraag je voor de pendel stelt. Kell, heeft volgens mij al vaker gependeld, misschien weet zij hoe je de vragen moet stellen? Ben blij dat 3 aug dadelijk de 20weken echo is, en natuurlijk goed is! Frouk, ik heb meegedaan met MvM, ook pas na een goede echo. Dan begin je gewoon wat later, ze zijn blij met elk plasje Miek, maak je niet teveel zorgen, je kunt het ook niet meer beinvloeden. Stress is denk ik schadelijker voor je kindje dat 1 x een foto. Gewoon positief proberen te blijven. En als je nog steeds twijfelt, bel je vk of gyn. Misschien kunnen die je gerust stellen. Of vraag hier de vk op t forum. Danielle, jij ook succes en geniet ervan! Wij pas om half 3 bij een echocentrum, een half uurtje hier vandaan.
17 weken alweer, Flash wat gaat de tijd toch hard! Ik 13 ook al ver! Iedereen weet het nu en we krijgen echt veel cadeautjes en de kleine is er nog niet eens. Echt lief van iedereen. Vanavond vertellen we het de laatste vrienden van vriendlief. Wilden we graag persoonlijk doen. Van de week wilden we vrienden/collega van vriendlief het vertellen... Maar ze blijken het al weken te weten... Goede vrienden van ons hadden we het verteld met 7 weken en zij heeft het hen verteld, hoorde we gisteren.. (we van dek, krijg deze zin niet weg op tel.) vind dat echt niet tof. Toen ik aangaf dat jammer te vinden kreeg ik terug dhuld was want wij hadden het zo vroeg verteld en ze had het daar zi vreselijk moeilijk mee.... Maar van de vele vrienden die ze hebben, kiezen ze uitgerekend diegene waar wij ook goed contact mee hebben... En als ze dat nou gezegd had " ik vind het zo moeilijk en zou er graag met hen over praten" Dan hadden wij het hen eerder verteld. Toen ik gisteren vroeg of ze het hen verteld had was haar reactie: "dat zou kunnen... Maar ze weten het op het werk nu toch? " Alsof dat uitmaakt, ze weten het op het werk pas sinds woensdag en zij bleek het al meteen aan hun te hebben verteld... 6 weken geleden dus al Pfff.... Het meest stom vind ik nog dat ze ons er uiteindelijk de schuld van geeft als ik haar erop aanspreek. Als ze gewoon gezegd had: ja Sorry, dat was niet zo handig van me was ik allang tevreden geweest. Nee, ze wil de schuld delen.... Nou, ik hoef geen schuld op me te nemen omdat we goede vrienden vertellen dat we zwanger zij.. Blugh! Oh ja... en we hadden gezegd dat we het nog even geheim wilden houden!
Veel succes met de echo´s dames!! Vervelend hoor, Danielle, als vrienden geen rekening houden met jullie wens. Wij hebben er, onder andere om die reden, voor gekozen om iedereen het op hetzelfde moment te vertellen (bij de 12 weken). Alleen brak dat moment nooit aan.... Hoe reageren de mensen die je het vertelt? Komt als een verrassing of hadden ze het al een beetje gemerkt? Leuk dat je al zoveel cadeautjes hebt gekregen!
Wohoeee wat is er weer veel gekletst! En weer een hoop mooie en goede echo's. Super!! Danielle en flash,veel succes bij de echo vandaag. Wij hebben 12-8 de geslachtsbepaling en 29-8 de 20 weken echo. Vind het nu al kei spannend en kan eigenlijk niet wachten om het geslacht te weten. Moet me inhouden om niet naar Lommel de rijden voor de geslachtsbepaling die daar al vanaf 13wk kan. Hahaha Verder gaat het hier goed,geen klachten of niks! Danielle wat een rot streek zeg! Mijn vriendin is ook zwanger en heb het er ook moeilijk mee om het er niet met mijn vrienden over te hebben. Maar we hebben dezelfde vrienden en dat zou niet eerlijk zijn want ik wilde het ook zelf vertellen aan iedereen. Alleen bij mij had iedereen het vermoede en bij haar heeft niemand een vermoede haha. Zo ik ga me aankleden!! Fijn weekend!!
Wij horen nu veel terug dat mensen het wel verwachtten! Directe familie en goede vrienden weten van de miskramen, maar die wisten dus ook al eerder dat we zwanger waren, maar de rest van de vrienden en familie daar komt het niet echt als een verrassing voor. Heb jij op zondag de geslachtsecho Melanie?? ik dacht ook de 13e! Dan hebben wij hem ook! Spannend he! Nog 4 weken!!! Bij aankomst lag hij (of zij natuurlijk) lekker te slapen, dus konden we mooi even het hartje horen, het hartje sloeg toen 152 slagen per minuut!! Regelmatig en krachtig! Wauw! Daarna heb ik even gewiebeld en werd hij wakker. Hij begon gelijk te spartelen en zette zich steeds af met zijn beentje en schoot dan omhoog!! Echt super om te zien. Ook draaide hij zich een aantal keer om en zat hij met zijn handjes veel bij zijn gezicht, maar ook bij zijn benen en met de handjes bij elkaar. Het was echt supermooi om te zien. Alles zit er nu op en aan en alles is af! Alleen moet hij nog groeien!! We hebben gezien dat hij twee hersenhelften heeft met een vlies ertussen, aan één hand hebben we 4 vingers en een duim kunnen tellen, we hebben de ruggegraat heel mooi gezien (net een spoorlijntje) en ook de ribben konden we tellen! Het is heel onwerkelijk om te zien dat je een klein mensje van zo'n 7 cm in je buik hebt die zo aan het bewegen is en dat je daar nog niets van voelt en weinig van ziet!! Het is echt een wonder!!!!!
En ook even een foto van het duimen! En hier http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/371465-nub-13-2-weken.html staat een foto van het profiel van ons kindje. Je ziet daar op heel duidelijk de onder- en bovenkaak.
Wij zijn dolgelukkig!!!!! alles gaat goed met frummel, veel vruchtwater en hij is goed gegroeid! Hij was zich lekker uit aan het rekken en met zijn handjes aan t zwaaien. Hij legde zelfs 1 handje op zijn hoofd, echt grappig Wij zijn helemaal in love.. Sorry dames maar ML heeft liever niet dat ik hier deel wat we verwachten omdat hij bang is dat er meelezers zijn. Ik heb hem uitgelegd dat ik een alias gebruik maar toch. Nu respecteer ik zijn wens, misschien dat het na het weekend nog een keer kan bespreken. Jullie zullen helaas nog even in spanning moeten blijven. einde ego bericht
Kan wel de echo ff plaatsen van de zijkant. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/60425-albums9693-picture61968.html Mooi is ie he? Nu op naar de 20weken echo.
Je mag me altijd een priveberichtje sturen hoor Flash! ik ken je absoluut niet, maar ben wel verschrikkelijk nieuwsgierig! Mooie foto en fijn dat alles er goed uit zag!!!