Wauw wat een mooie echo, zo duidelijk te zien! Proficiat dat alles weer goed was. Enne, ik hou me ook aanbevolen voor een pb-tje. Ik kan namelijk heeeel erg goed m'n mond houden en kom ook NOOIT in jouw woonplaats
Ik weet het, ik weet het!!!! Het wordt een kindje!!!! Met vingertjes en teentjes!!!! Super Flash! Fijn dat we beide zo'n leuke en goede echo gehad hebben!
Iedereen die het hier wilt weten stuur ik een PBtje! We hebben verdriet met elkaar gedeeld en nu wil ik ook de vreugde delen! En niemand kan meelezen Thx meiden!
ik wil het ook weten !!! Hoi meiden ! super die echos ben heeeel erg blij voor iedereen ! Laat die mooie plaatjes maar komen allemaal , geweldig om te zien . even een kort berichtje straks even allemaal bij lezen! Dikke knuffel !
Zie je bij mij een NUB Melanie? Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/371465-nub-13-2-weken.html
ik heb 2 mooie echo's voorbij zien komen geniet er allemaal lekker van!! flash ben ook een beetje nieuwschierig geniet ervan meiden.
In het nub topic is er nu 1 voorspelling gedaan en die zegt meisje. Zij zag ook de nub die ik ook als nub aanzag in eerste instantie. Ik ging twijfelen omdat daarboven een streepje erg omhoog wijst, maar die is te dun voor de nub denk ik. Ben benieuwd. Nog 4 weken... Pfff, wat duurt dat ineens lang zeg!
Ja ik vind het ook lang duren!! Haha 60min hier vandaan doen ze vanaf 13wk al geslachtsbepaling met goede apparatuur. Gelukkig is manlief ietsjes minder nieuwsgierig en remt hij me af! Haha
Kell, ik zie bij de vk de vraag staan over je stoelgang en dat je ontbijtkoek eet!! Maar ontbijtkoek verstopt de boel juist. Een glas lauwwarm water op de nuchtere maag en een kiwi daarna helpt. Ook heel veel (echt minimaal 2 liter) water drinken op een dag helpt ook erg goed, bewegen, stukjes lopen ook al heb je veel buikpijn. Roosvicee laxo (ik dronk een fles leeg in 2/3 dagen) gebruiken. Eventueel pruimen eten. En veel bruin brood, vezels, brinta. Daarnaast kun je nog lijnzaad of zemelen gebruiken die werken ook goed! Wat kun je beter niet eten? noten, pinda's, dadels, vijgen, stroop en ontbijtkoek. Ook bananen verstoppen de boel.
danielld, dankje voor je antwoord. krijg daar weinig reactie. ik drink wel veel en ook vooral de laxo. eet ook volkoren krackers en brood ed. ben druk aan t werk dus beweging genoeg. dacht alleen dat ontbijtkoek ook goed was en appel. dat banenen stoppen dat weet ik.
Jaloers! Ik zou ook wel willen! We hebben 13 augustus een pretecho en dan met 27 weken nog een keer .. en hadden gisteren een pretecho.... Vriendlief vind dat het wel genoeg is hahaha, en terecht, wij wachten nog 4 weekjes!
Kell, vervelend die verstopping. Ik heb er ook enorm veel last van gehad. Je kunt als niets helpt ook de huisarts bellen en vragen om lactulose siroop!
Danielle, we hebben ook een pretecho gepland staan met 17 weken, maar m'n moeder en ik kunnen ons niet inhouden en gaan gezellig samen!! Hier ook alweer een aantal dagen niet geweest, maar gelukkig nog geen buikpijn ervan. Krijg ook nog niet heel veel binnen... Kell, anders echt bellen voor iets hoor! Lijkt me echt lastig die buikpijn!
lactulos heb ik op werk ook. maar of ik dat hebben mag. ook merk ik vooral snachts buikpijn te hebben. slaap ook bijna niet snachts. misschien ook stress en zenuwen? maybe dat t na echo minder wordt
Kell, hier al heel veel buikpijn gehad.... Ik merk alleen duidelijk verschil tussen m'n darmen of m'n baarmoeder en gelukkig waren het tot nu toe steeds m'n darmen.... Ik denk idd stress!!