Kom jullie een fijn weekend wensen spannend al die pret echo's enzo ! Kan niet wachten maar goed nog even geduld maar hebben.. Veel plezier ladies ! Sorry ben hier niet zo heel erg veel maar ben nog steeds een beetje onzeker en alleen de titel met miskraam wordt ik weer een beetje verdrietig stom he knuffel!
We kunnen de moderator vragen de titel aan te passen en dat het woord miskraam eruit gaat? Op weg naar zwangerenland ofzo hahaha Herken het wel hoor Alicia, ik vond het tot 12 weken ook erg moeilijk.om te genieten... Elke keer kwam de onzekerheid weer naar de echo... Nicole, superleuk dat jullie naar Lommel gaan. Gaan jullie het ook aan de buitenwereld vertellen wat het wordt? Wij wel, ik kan dat niet voor me houden... Kell, lactulose mag je hebben. Ik heb het toen aan de huisarts gevraagd en doe heeft het gecheckt en de apotheek heb ik het ook laten checken. Wij zitten nu lekker in een hotel aan Zee. Echt prachtig weer.... De hele dag regen hahaha... Vriendlief is een wandelingetje maken en ik lig lekker even met een boek op bed! We hebben echt een prachtig hotel, absoluut een aanrader. Pas 2 maanden open, maar wel in een stijlvol gebouw en niet zo modern vierkant van buiten.
Misschien idd een goed idee om de titel aan te passen.... Suggesties iedereen?? Danielle, hier op het forum mag iedereen het weten, maar of we iedereen van de familie enzo het ook al gaan vertellen.... Weten we nog niet! Bij Pepijn wist alleen m'n moeder het, hebben het goed voor ons kunnen houden. Maar lekker in een hotelletje dus! Blijven jullie er lang?? Alicia, het blijft lastig he! Gelukkig mag je komende week weer even terug gluren! Ben trots op m'n ventje. Hij eet vandaag voor het eerst helemaal met de pot mee, niet meer gepureerd en het gaat super!
hier had vriend een verrassing toen ik thuis kwam. had ie een aqaruimpje gekocht met 3 lelijke vissen. na werk ff gerust, een dutje kun je t niet noemen. nu ff douchen en dan verjaardag
Goedemorgen! hoe is het mogelijk de paniek slaat weer helemaal toe . Na een dikke week toch wel steeds misselijk te zijn geweest . Heb ik ineens helemaal nergens meer last van! Nu weet ik echt wel van mijzelf met mijn eerste zwangerschap ben ik precies een week aan het spugen geweest en toen was het over ! Maar waarom blijf ik mij zorgen maken ? Kan er niet veel over vinden en moet dat ook niet doen dat gezoek op inet! Verder heb ik flinke muggebulten zelfs een aantal met een flinke schijf eronder kan dit kwaad voor het kindje ? Jeetje ben zo blij als het woensdag is ! Dan weet ik hopelijk dat het ook normaal is dat je zwanger bent zonder verdere kwaaltjes enzo Zucht maak het mijzelf vast heel erg moeilijk en moet hier echt mee stoppen want dit is natuurlijk gekkewerk en zo zal genieten nooit gebeuren
He lieverd, ik ben 4 dagen misselijk geweest en toen was het weg. Mijn borsten deden eerst heel veel pijn en er zaten knobbels in... Ineens waren die ook weg. Depukkels werden minder.... Eerst had ik veel steekjes in liezen (groeipijn) en.ineens ging dat ook weg. (groeide mijn baarmoeder nog wel?) Ook ik heb me veel zorgen gemaakt om het weggaan van.klachten. zelfs vorige week nog toen ik me ineens veel beter ging voelen. Maar het is echt oké. De vk vertelde me keer op keer dat kwaaltjes komen en gaan en dat dat niets zegt. Je lichaam went aan hcg een het is echt normaal. Bij mij gingen veel klachtjes weg in dezelfde periode als waar jij nu in zit.
hier ook geen kwaaltjes behalve mn stoelgang die nu al beter is. soms wat steekjes in de lies en slecht slapen. maar verder ook niks. dus snap wel dat je je zorgen maakt. dat doe ik soms ook. maar ben wel blij niet misselijk te zijn.
hier ook nog bijna nergens last van alleen de stoelgang gaat wat moeilijker als normaal, soms ineens een stemmingswisseling en heel soms wat steekjes dat was het eigenlijk wel. Ik probeer me er ook niet te veel zorgen over te maken komt allemaal wel goed xxx fijne zondag iedereen
Dat is ook helemaal waar Danielle, voel mij ook al een aansteller weet je dat , kan mij er zo boos om maken want gyn zei het ook kwalen komen en gaan maar jeetje die onzekerheid he ? Wat is dat toch vervelend zucht! Maar wel heel erg fijn om te horen dit , geeft mij een fijn gevoel ondanks dat ik het erg rot vind dat jij daar ook door heen bent gegaan en gaat .. @frouk hier kwam het ook pas met de 6 weken dus komt vast wel!Geen zorgen dan staat je hcg het hoogst! @Kell fijn dat het wat beter gaat nu . Slecht slapen doe ik ook nog steeds . Wanneer mag jij nou ook al weer ? Dank jullie wel meiden heb soms ( nou ja soms ) gewoon steeds maar bevestiging nodig . Ben zo blij dat ik woensdag weer mag kijken en dan weet ik gewoon van het is okeeee (hoop en bid ik )
ik mag dinsdag voor 1e echo. ben dan als het goed is 8 wk. vind het enorm eng want weet niet wat ik kan verwachten. lege vruchtzak. bbz? je weet t niet.
Weet helemaal waar je door heen gaat Kel , zo zat ik dus ook vreselijk gewoon Maar weet zeker dat je een mooie echo krijgt !Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je en weet zeker dat het oke is !!
daar ga ik ook vanuit maar idd het gebrek aan kwaaltjes of andere kwaaltjes als de eerste keer maakt me erg onzeker. denk dat ik daar in janken uitbarst van de spanning. ben ook pas om half 4. als ik goede echo heb gehad denk ik dat ik nog niet echt blij kan zijn
Jeetje, dat gevoel herken ik ook zo...... Alleen die "helweken" heb ik in bed doorgebracht en ik kon met niets anders bezig zijn als met "ziek" zijn.... Kon zelfs niet denken aan een echo.... Alicia en Kell, gewoon aangeven hoor en om een extra echo vragen!! Natuurlijk kan iedere dag ook weer niet, maar die stress is echt niet goed voor jullie en jullie kleintjes!! En bij deze vanuit hier een hele vette dikke knuffel voor jullie!! Dit keer moet het gewoon allemaal goed zitten!! Wendy, hoe is het met jou?? Ik loop vaak aan je te denken....... Nou, hier de echo bevestigd! 3 augustus gaan we naar Lommel!!
Jullie krijgen deze week prachtige echo's. Het voelt gewoon goed en ik weet het zeker! Donderdag ga ik weer hartje luisteren. Spannend. Hihi.
Thx lieve Nicole, die kan ik wel even gebruiken ! Wat een super geluid he Danielle Wat is dat toch lekker genieten . Zien is altijd leuker maar het hartje horen is het mooiste geluid wat er maar is ! Hey ben jij wel aan het genieten van je weekend weg Danielle ? Ach Kell ik heb ook heel hard gehuild hoor het is gewoon alle spanning en dat is echt niet raar , dacht alleen dat ik mij nu wel wat rustiger zou voelen maar neej dus haha . Er zal vast wel een punt komen waarop we kunnen gaan genieten en het echt gaan geloven . Hoe veel echo's krijgen jullie daar eigenlijk allemaal ? En rond welke termijnen ? Heb natuurlijk wel alles mee gelezen maar niet onthouden knuffel! x
Ik heb vanaf 6 weken tot 11 weken elke week een ego. Toen bij 13 een pretecho. Nu bij week 14 en 15 hartje luisteren. Week 17 een geslahtsbepalingsecho en dan de 20 weken echo nog. erder weet ik.niet. weet ook niet hoeveel vertrouwen ik heb in week 16. Ik heb met mijn vk overlegd om een angelsound te kopen zodat ik thuis het hartje kon horen , maar de ongerustheid als ik het dan niet vind is te grookwam Daarom nu elke week het hartje luisteren bij de vk. Kwam ze zelf mee.
ik ga idd vaker om echo vragen. wil iig tussen 8 en 12 weken nog 1 echo. en daarna nog 1. want als je geen geslachtsbep. doet krijg je er toch pas in week 20 1? nou kan echt niet van wk 12 tm 20 zonder echo. denk dat na week 10 ietsje rustiger wordt en hopelijk rond week 12 kan gaan genieten.
super lief van jou VK dat ze jou zo gerust kan stellen . En wat fijn zoveel echo's en hartje luisteren geeft natuurlijk ook heel erg veel gerust stelling . Die angelsound is voor mij dus ook twijfel , 1 kant super fijn maar aan andere kant zal het mij niet goed doen ook als ik hem niet zou kunnen vinden . Ik heb hier in ieder geval te maken met een aantal bepaald echo's . Wordt nu uit gezocht hoeveel echo's er echt vergoed worden maar ben zelf ook wel bereid om wat te betalen . En zit even voor mij zelf te rekenen wanneer ik iets zelf zou moeten inplannen . En wat hier de standaard echo's zijn ,20 weken weet ik in ieder geval wel maar termijn echo weet ik niet dus woensdag maar even vragen . Nu in ieder geval 2 echos gehad en woensdag dan weer . Kan niet wachten . En dan zit ik te twijfelen durf ik het aan om tot eventueel 12 weken te wachten ( MITS ik wel het hartje mag komen horen luisteren maar daar ga ik wel van uit ) voor weer een echo . Tussen deze echo en 20 weken pret echo ? En dan van 20 tot einde ergens tussendoor nog maar haha wat duurt die periode lang . Ik weet niet moeilijk haha woensdag maar even overleggen hoe of wat . Voor nu belangrijk dat ik weer een geweldig mooi hartje zie kloppen . pff angst en onzekerheid wat dat allemaal wel niet met je doet he
In Nederland zijn 2 echo's standaard. Met 10-12 weken en met 20 weken. d e rest gaat op indicatie. Bij zorgen, bloedverlies, twijfel, termijnbepaling als je je laatste menstruatie niet weet, ... Die krijg je dan ook vergoed. In principe met 12 weken echo. Ik heb daarom gekozen om met 17 weken een pretecho te plannen. Dan 20 weken echo en dan met 25 weken weer en mijn vk zei dat ze met 30 weken een groeiecho maken met als indicatie: ligging en groei bepalen.
Hallo meiden, Ik ben hier behoorlijk zenuwachtig ondanks dat ik weet dat alles goed zit. Vandaag mogen we bellen voor de uitslag van de combinatietest. Had manlief net al geappt of hij dat even wilde doen. Toen stuurde hij terug dat de vk terug belt tussen 12 en 1! Dus ik vroeg al meteen hoezo? Was ze druk? Ik dacht al meteen "ohjee ze heeft tijd nodig ofzo!?!?" MAAR ze was niet in de praktijk en had de papieren niet bij de hand. Pfjuuuu hahaha. Hoezo zenuwpees!! Verder vandaag een halve dag werken dus ik hoop dat ze belt om 12uur dan ben ik nog thuis. Morgen 14wk zwanger,joehoeee Hoe voelen jullie je nu? Nog steeds beroerd? Liefs Mel