Spannend Melanie! Het is vast allemaal goed. De nekplooi was oké.toch? Je leeftijv is ook gunstig. Komt vast goed.
Ja de nekplooi was 1,5mm dus gewoon goed. En het zak vast wel oké zijn maar vind het toch spannend!! Haha
Ahhhhhh de uitslag was nog niet binnen!! Pffff duurt erg lang zeg. Is al 1,5wk geleden de echo. Ze zou meteen bellen als hij binnen zou komen.
Haha lekker spannend Melanie!Pfff , is vast een hele mooie en goede uit slag weet het zeker !! 14 weken alweer , wat gaat het hard zeg ,, was ik maar zo ver haha . Danielle, oke dan snap hem .. Helemaal fijn om te weten maar nog fijner om te horen dat jij in ieder geval qua echo's helemaal goed zit . Het is toch fijn met je angst dat ze er zo mee om gaan om je gerust te stellen super . Kan niet wachten tot woensdag dat ik weer even mag spieken ! Kell jij mag morgen he ? Spannend allemaal ! Wil trouwens even Annemoon een dikke knuffeltje geven . Hou hoop he meid want gaat echt wel goed komen ! Hoop dat het met Miek en Wendy ook goed gaat . Knuf ook naar jullie toe .
Dat vind ik heel lief Alicia, bedankt! Kan inderdaad even niet zo goed meepraten over echo's en onderzoeken, maar hoop dat het binnenkort weer komt . Ik duim voor jullie allemaal dat alles goed gaat!
Hey dames, Ik heb bij de gyn al een aantal echo's gehad. Toen ik net zwanger was met 4,5weken (omdat we niet wisten hoe lang ik zwanger was) Daarna met circa 6 weken, 8 weken (ivm bloedverlies) en 10 weken een echo. Termijnecho met 12 weken en toen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Maar dat duurde zoooo lang dat we met 17 weken een pretecho hebben laten maken. Dus al 5 echo's bij de gyn en 1 pretecho. Daarbij ga ik nu ook naar de vk, donderdag mag ik weer naar het hartje luisteren. Zo krijg ik toch regelmatig een bevestiging. Angelsound zou echt niks voor mij zijn want ik schiet helemaal in de stress als ik het hartje niet kan vinden. @Mel, wanneer krijg je nu de uitslag dan? Zal vast goed zijn! @onzekerheid, ook dat heb ik nog steeds. Ik dacht voor de 12 weken dat ik vanaf 12 weken kan gaan genieten. Nu denk ik steeds dat ik na de 20weken echt kan genieten. Maar ik ben bang dat die onzekerheid echt blijft en daar zal ik mee om moeten gaan. Dames, jullie krijgen echt wel een goede echo! Het kaarsje brand hier bijna constant. Ik heb vertrouwen voor jullie We willen nog een pretecho laten maken rond de 26 weken. @nicole, ben je zo nieuwsgierig? haha dat was ik ook! @Danielle, jij mag ook lekker vaak een bezoekje brengen aan de vk, heerlijk om steeds te luisteren. @Annemoon ik duim nog steeds voor je. Hoop dat je snel mag aansluiten! Heeft iemand al een andere topicnaam bedacht?
Ik hoop de uitslag ook snel te krijgen ja! Voor anemoon duim ik ook erg hard en Weet ook zeker dat zij zich ook snel mag bijvoegen. Een naam,pfff geen idee. Heb verder niet zo veel problemen met deze naam maar kan me voorstellen dat sommige zich daardoor niet prettig voelen. Voor mij is het zeker een stuk verdriet maar we hebben ook alweer zoveel vreugde kunnen delen. Bedenken jullie maar een leuke naam. Ben benieuwd hihihi
Bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik hoop me ook snel bij jullie te kunnen voegen, samen met wendy en mieks (hoop dat ik niemand vergeet ), en dan verhuizen we gewoon naar een zwanger-club!!!!
Ik wil ook verhuizen!!! Hier heel druk aan het nadenken over cariereswitch.... Stoppen met werken en dan weer 2 jaar studeren zodat ik dan een regelmatige baan heb.
vanavond lekker gewerkt. net gedouched en lig nu in bed. hoop dat ik n beetje kan slapen. over 16 uur de 1e echo, het 1e moment vd waarheid.
@ kell veel succes bij de echo vandaag ga voor je duimen!! @ danielle carriere swits als je er achter staat doen! en als je studeren leuk vind natuurlijk. @ wendy annemoon en mieks jullie klimmen voor het zo ook op die roze wolk. denk regelmatig aan jullie hoe het met jullie gaat. blijf voor jullie duimen. hier alles ijn gangetje af en toe een beetje onzeker maar meer vel meer vertrouwen deze keer dat het goed zit! zondag babyshower van mijn zusje heb een paar leuke cadeautjes en zelf natuurlijk ook even gespiekt voor leuke dingen dikke knuf
een baby shower is een feesje voor de moeder voor ze gaat bevallen met vriendinnen, moeders, tantes en met leuke cadeautjes. sommige doen er nog een bellypaint bij of iets anders. ben benieuwd hoe ik het ga vinden we waren bijna net zo lang zwanger ze is nu 28 weken (ik eigenlijk een week langer) ik zal zeker aan onze vlinder denken .
hallo, goed nieuws. kloppend hartje gezien. alles klopte met mijn termijn. ben nu 7 wk en 5 dgn. over 3 weken mag ik pas weer. kan nog niet echt zeggen dat ik nu erg blij kan zijn want vorige keer ging t mis bij 8 wk. denk dat dat na de volgende echo wel komt.