Hoe groot was jullie Uk nu Alicia? Ik voel me opgelucht! heb besloten dat ik ga stoppen met werken... heb onlangs mijn HBO diploma gehaald en wat doe ik nu op het werk? Billen wassen en eten geven... Doorgroeien kan amper en dit wil ik niet nog 3 jaar blijven doen! ga waarschijnlijk in september weer naar school en de Pabo afmaken (leraar basisonderwijs). Ooit mee begonnen, toen toch voor de gehandicaptenzorg gekozen, en nu weer terug....! De opleiding duurt 2 jaar (2 lesavonden in de week en één dag stage lopen op een basisschool) en dan kan ik daarna regelmatig werken, niet in de avonden, niet in de weekeinden en geen hele dagen billen wassen en mensen eten geven!
Goed voor jou Daan ! Goede keuze hoor , zolang je kan en er zin in hebt gewoon lekker doen .. Zwaar respect voor de mensen die dat werk wel doen maar ik snap jou helemaal !! Mijn ukkie is nu 17.1 mm ja wel haha hoe lieffff haha
Alicia, super mooie echo!! Danielle, mooi buikje hoor!! En een goede beslissing die je maakt, denk ik.... Valt zeker wel even een last van je schouders! Wendy, hoe is het met jou?? Had je niet morgen een echo??? Aline, hoe is het daar meis??
Ja, even kijken nog wanneer ik ga stoppen.... ik zit nu in de ziektewet (zwangerschapsgerelateerd) en ik zou deze week gebeld worden door teamleider... is niet gebeurd... Ik zie mezelf hier niet meer werken tijdens de zwangerschap... als ik de Pabo ga doen in september dan neem ik in augustus ontslag en anders dan hou ik dit denk ik tot na mijn verlof... maar de kans is zeer groot dat ik in september de opleiding start. Even kijken of er mogelijkheden zijn om in september t/m december een dag in de week extra stage te lopen zodat ik januari en februari kan bijkomen van mijn verlof.
danielle, wat een mooie buik zeg. alicia, oooh wat een mooie echo. we verschillen maar een week maar bij mij was er alleen eeb krom dingentje te zien. heb pas weer bij 10,5 een echo. dus neem aan dan ook een minimensje te zien. vnaaf ga ik naar 4daagse feesten in nijmegen
Dan hoop ik niet dat je een vriendin van me tegenkomt!! Die werkt als EHBO'er op een EHBO-post voor feestvierders! Geniet ervan!! En wat je zegt Kell, Zo'n kleintje groeit razendsnel nu!! Volgende keer zie je een heel erg duidelijk minimensje!!!
wat een mooie echo!! echt een mini mensje ik wil ook maar moet nog ff 2 weken geduld hebben danielle wat goed van je om de stap te wagen!! mooie buikfoto ook Hoe is het met mieks wendy en annemoon???
Mooie buik Danielle! En wat goed dat je een keuze gemaakt hebt....leuk hoor, de pabo! Kell en Alicia, fijn, goede echo´s!! Nicole, hoe is het met jou? Minder ziek? Wat meer vertrouwen? Ik krijg waarschijnlijk deze week ergens eisprong. Ik wissel heel erg: ene moment vol vertrouwen, meditatie-oefeningen en voorpret (uitgerekende datum zou dan rond verjaardag oma, moeder en mezelf zijn). Andere moment denk ik: ach, laatste maanden is het ook niet gelukt, het zal nu ook wel mis gaan. Dan kan ik al bij voorbaat instorten.... Maar, vandaag hele leuke dag gehad, de Vierdaagse komt bij ons langs. Dus hele dag gezellig met buren en familie! Grappig, Kell, dat jij ook naar de feesten gaat vanavond. Misschien komen we elkaar nog eens tegen?
Mooie echo!! Hier niet echt iets leuks gevonden voor de baby. Er was wel een hele leuke aanbieding in een baby winkel. Snapte er eerst niks van naar na het te vragen met armen en benen kwam ik erachter dat de actie was: Alles 4halen=1 betalen!!! Dis heb voor 28,00 2 zwangerschapsbroeken een truitje en 1 baby (neutraal) pakje gekocht. Nouuuuu,is dat goedkoop of goedkoop?!?!?! Nu ff op de bank en naar bedje. Halve dag werken morgen en dan richting Lommel!! ZIN ERIN!!!
Ik zou ook wel naar Lommel willen Melanie, *beetje jaloers* maar vriend wil echt niet en gewoon nog 3,5 week wachten.... Zucht. Zag je nu wel de nub op mijn foto? Hihi meisje zou leuk zijn.
Jaa ik was ook jaloers op sommige meiden hier die geweest waren haha. Mijn man wilde het ook apsuluut niet. Want hij zei ook kost benzine geld en de echo kost geld en dan dat pakket wat ik heb hier bij het echo bureau kost 160,- Maar toen zei ik dat ik gisteren wel minder zou uitgeven en ging vragen of zijn moeder mee wilde. En toen heb ik een afspraak gemaakt en hij gaat toch mee! Hij is nu ook wel erg nieuwschierig hoor!! Hahaha Nu lekker werken tot 13:00 en dan thuis eten en vertrekken..joehoeee
meiden ff ego... bloedverlies vk gew en leeg vruchtzakje nu ma naar de gyn voor echo.. hopelijk is het vr zakje dan weg
Kom straks even alles bij lezen lieve meiden ! Wil even Wendy een hele dikke knuffel geven Echt sjips zeg! En Melanie wat spannnnnnnned!!!! tot straks !!!