Beiden leuk omdat ze klassiek en vrouwelijk zijn. Ik vind Lauren wat stoerder, iets krachtigere naam dan Sophie. Sophie is wat vrolijker/meisjesachtig. Lauren sterker/vrouwelijk.
Ik vind het een hele moeilijke keuze. Beide mooi namen, maar beide zo anders. Vind Lauren een hele mooie sjieke naam die zeker als volwassen vrouw prachtig is! En Sophie, tja dat vind ik gewoon leuk haha! Op Lauren gestemd.
Lauren, stond ook op ons lijstje. Maar wij werden het niet eens over de uitspraak (ik wilde Nederlands, vriend wilde Engels), dus is de naam afgevallen.
Ben van beiden geen fan. Sophie wel mooier dan Sofie (staat zo sjofel) maar juist door het internationele karakter wordt die naam zooooo ontieglijk vaak gegeven dat ik m echt oersaai vind. Lauren vind ik teveel op de jongensnaam Laurens lijken (en dje vind ik niet mooi). Ken ook een Laure. Dat vind ik mooier. Linde nóg mooier, voor als ik een suggestie mag doen
Ik vind Lauren en Sophie beiden leuk, (lichte voorkeur voor Sophie) maar Sofie echt vreselijk. Omdat ik daar geen risico mee wil nemen voor Lauren gestemd
Beide echt ontzettend leuke namen! Vind het heel lastig kiezen. Het is misschien ook net wat je wil. Lauren vind ik heel stoer en toch klassiek. Sophie/Sofie vind ik heel vrolijk en lief. Kun je geen combinatie maken? Lauren Sophie Sophie Lauren