Ik moet 1 februari voor mijn eerste echo heen heel spannend allemaal natuurlijk! Ik had volgens mij ook ergens gelezen dat ik een foto mee zou krijgen. Maar ik zie hier ook heel veel foto's van echo's in de albums staan, hebben jullie nu allemaal een scanner of sturen ze die per email ofzo? haha misschien domme vraag, maar ben even nieuwschierig omdat ik de foto hier straks ook graag zo willen showen natuurlijk haha
Ik heb hem zelf ook ingescand. En toen in mn album gezet. Volgens mij krijg je het altijd meteen mee.
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden . Ik vroeg het me ook af... Ik ga er denk ik een foto van maken. Sowieso handig, want ik hoorde dat de uitdraai van die scan vervaagt na verloop van tijd.
Ik kreeg 3 foto's mee. Ik heb ze thuis met mijn telefoon gefotografeerd: de kwaliteit wordt er niet beter van... Ik ben wel van plan ze ook nog fatsoenlijk te laten inscannen, maar wij hebben zelf geen scanner.
oke, dus wel allemaal een scanner haha ik ken niet eens iemand met een scanner..kgghaha nou ja zal even kijken hoe ik dat doe ... maar wel leuk dat je dan een foto mee krijgt want mijn oma en me vriend zijn opa,oma en oma die weten het nog niet en dan lijkt dat me een leuk moment met de foto erbij!
mag je gewoon foto's maken dan tijdens de echo? dan zou ik ook een filmpje kunnen maken, ik zag ze ook op youtube staan!
Ik maak van mijn echofoto's een foto met mijn telefoon en zet ze dan op de PC, wij hebben ook geen scanner
ehm weet ik niet, maar je krijgt meestal 1 0f 2 foto's van hun mee...en daar kun je dan een foto van maken
hallo ik zou wel oppassen dat de echo niet tewarm word als je hem bijvoorbeeld scant als een echo tewarm word vervaagd die of word die helemaal zwart en dat zal jammer zijn
Hoi, Foto krijg je gelijk mee. Wij kregen er jammer genoeg maar 1 dus ik hoop volgende week bij me 2de echo dat het er wat meer mogen zijn haha leuk voor in het baby album toch! groetjes Bizzy
ja dat is zeker leuk voor in het babyalbum! het duurt me ook allemaal veel te lang voordat het nou eindelijk 1 febr. is...
Ik heb m'n foto's ook ingescand. Heb trouwens ook 1 laten afdrukken bij de Trekpleister, voordat de echofoto's vervagen.