Dag meiden, Hier ben ik weer met een nieuw topic, want maak me weer eens een beetje zorgen. Toen ik net stopte met de pil had ik mooie cyclussen van 29 a 30 dagen (en ben nu 7 maanden gestopt) De afgelopen keer was mijn cyclus iets verlengd: 32 dagen. Ik weet dat ik dan niet meteen mag klagen maar zit nu weer aan het eind van de maand en ik dacht dat ik misschien op de 29e dag weer ongi zou worden maar het ziet er naar uit dat ik weer een cyclus krijg van 32 dagen of langer! Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben omdat ik deze maand dus een schimmelinfectie had en we maar 1 keer geklusd hebben (dan moet het wel een echte 'lucky shot' zijn geweest ). Dus ik baal een beetje dat ik nu toch weer op mijn ongi moet wachten. Misschien komt het ook wel door de infectie dat de cyclus wat verstoord is, maar ik hoop toch niet dat mijn cyclus elke maand een dag langer word Iemand hier misschien ervaring mee? Liefs Farfan
He Farfan! maak je geen zorgen meid, komt vanzelf (of juist liever niet) 32 dagen is echt heel normaal, al duurt wachten natuurlijk altijd lang. Pas bij een cyclus langer dan 6 weken is er een hogere kans dat je minder vaak een eisprong hebt. Succes!
Hoi farfan, Kijk maar eens naar mijn verloop. Klinkt als jouw verhaal een beetje. Geen idee hoe het verder zal gaan, maar ik hoop dat het een eenmalige actie van mijn lijf was. Lientje
hallo,hier nog iemand met een rare cyclus,wordt er helemaal gestoord van.in febr gestopt met pil ,was gelijk zwanger,jammer genoeg in juni een miskraam gehad, 7 weken gevloeid,daarna een cyclus van 25 dagen en de keer erop van 49 dagen, nu zit ik inmiddels al op dag 31.het vrouwelijk lichaam is een raar iets
mij cyclus was afgelopen maand ook ineens 36 dagen ipv 28... hoop dat het eenmalig was, maar zit nu op 28 dagen en er is nog niets in aantocht... Hopleijk 9 maanden niets
32 dagen is inderdaad nog niet zo lang..maar snap dat het vervelend is. Hopelijk blijft ie wel zo, Bij mij werd ie ook steeds langer (zie onderaan) de laatste keer zat ik op 28 dagen (eisprong op dag 18) maar zit nu al op dag 22 en nog steeds geen eisprong...zal dus ook wel weer een lange cyclus worden.
Hoi, Hier nog 1 met een verstoord cyclus. Ben 28 aug bevallen van een zoontje. Heb 4 weken gevloeid. Maar nu ben ik al vanaf 9 okt ongesteld. Heb m'n strip zo op. Maar vind het aardig lang duren is dit normaal? Xxx Mir