Allereerste kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Konijn, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hahaha dit doet me denken aan de basisschool! ([​IMG] We maken een kringetje... van jongens en van meisjes)

Wij gaan nu de vierde ronde in voor een eerste kindje.

2. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Hoi hier ook de eerste ronde voor het eerste kindje, geduld is een schone zaak, het zou toch wel heftig zijn als je bij een eerste ronde al zwanger wordt, maar je weet maar nooit, ik zal me wel vanallerlei symptomen inbeelden de laatste dagen, steekjes in mn buik, zeer pijnlijke borsten, wat net zo goed pms kan zijn. Door vanalles te lezen ga ik er wel meer opletten merk ik.
    Heel veel geluk iedereen!

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik wil een kind!

Sorry, moest er even uit.

4. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik denk dat er veel dames zijn die het met je eens zijn...

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Kan het inmiddels wel uitgillen... Het heeft in ieder geval alle andere prioriteiten uit mijn gedachten gebannen (huishouden, werk, studie ed.)... :S

6. Eimat

Eimat Niet meer actief

klinkt me heeel bekend in de oren...zucht

7. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    hallo dames ook wij gaan voor ons eerst klein wondertje :D alweer de 6de ronde ppfff tijd vliegt!

8. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

Haiii

Wij zijn ook wel al ff bezig vanaf januari dus 9 maand al weer......
    Wat kan het wachten dan lang duren he?!

Liefs

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Wij wachten ook op een eerste wondertje.
    We wachten nu 15 mnd

Groetjes Jinky

10. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee allemaal,

Ook wij gaan voor ons eerste kindje.
    Vorig jaar September zijn we begonnen.
    Na 4 rondes werd mijn man ernstig ziek.
    Nu gaat het gelukkig weer heel goed met hem en ook met mij en met ons.
    We hebben daarom nu besloten om er na lang wachten weer mee te beginnen.
    Ik loop nu eigenlijk al een jaar met een biologische tijdbom in mijn lijf.
    Ik zie elke dikke buik, iedere wandelwagen. De afgelopen tijd was ik er echt iedere dag mee bezig.
    Vorige week hebben we de knoop doorgehakt, we gaan er weer voor.
    Ik ben toen begonnen met zwangershapsvitamines, en dus willen we pas in oktober echt gaan klussen.
    Ik vind het erg spannend. Hoop dat het nu heel snel gaat. Voordeel is nu wel dat ik nu al meer dan een jaar van de pil af ben en nu vrij regelmatig menstrueer.
    Op hoop van zegen dus maar !

liefs kadetje

11. Biancarene

8 aug 2007
    14
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan ook voor het eerste wondertje. Ik zit nu in mijn 3e ronde en heb 2 x een cyclus achter de rug van 29 dagen. Nu is het weer bijna zover... :D
    Nu een vraag: volgens de calculator was ik gisteren een beetje vruchtbaar, vandaag vruchtbaar, morgen ERG vruchtbaar en donderdag is mijn eisprong...
    Gisteren geklust, maar hoorde dat je beter om de dag kan klussen, maar heb zwaar de neiging om nu iedere dag aan de haal te gaan met mijn vriend.... zodat er altijd een voorraadje klaar ligt voor het eitje....... is dat stom en/of onverstandig? :oops:

Liefs B

12. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hey Ladies,

Wij gaan ook voor ons eerste kindje, we zitten nu in ronde 1.

@B ik heb gelezen dat het beter is om om de 2 a 3 dagen te klussen maar ik heb zelf idd ook de neiging om ieder moment te klussen.

Liefs Monique

13. PinkieWinkie

16 sep 2007
    7
    0
    0
    Wij gaan ook voor ons eerste kindje...tweede ronde.

@B: Ik zat met dezelfde vraag ... :D Heb ook altijd gehoord om de dag maar wanneer is dan het beste? De dag dat je een beetje, heel of de eisprong hebt... :D hihi ochja wij gaan gewoon op ons gevoel doen en zien wel wat het resultaat is e maar de klusperiode komt eraan heb binnen 2dagen mijn eisprong :D

14. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    hhe ik heb ergens gelezen dat je het beste om de dag kan klussen, de hele maand, zodat het sperma "vers"blijft. En in je vruchtbare periode iedere dag.
    Zo gaan wij het in ieder geval doen.

liefs

15. Biancarene

8 aug 2007
    14
    0
    0
    Tsja meiden, klussen is geen probleem, maar ja.... gisteren geklust (toen was ik dus een beetje vruchtbaar) en dan zou ik vandaag beter even niet kunnen klussen en dan morgen weer wel als ik dan erg vruchtbaar zou moeten zijn......... pff nou ik ga ook maar gewoon op mijn gevoel af dan, tenzij er iemand is die het ons misschien even uit kan leggen..? :)

@PinkieWinkie: volgens mij lopen wij gelijk met onze cyclus, ik heb ook nog maar 2 dagen tot de eisprong en Monique volgt ons op de hielen.... hahaha spannend meiden! :p

16. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

en hier nog 1

17. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heel spannend, wie zal de eerste zijn?

Hopelijk mogen we tegelijk van een zwangerschap genieten!

Liefs Monique

18. Biancarene

8 aug 2007
    14
    0
    0
    Ja dat zou leuk zijn! Ik gun het in ieder geval iedereen... goh wat kan je in de ban zijn van een wens he.......

En we hebben een koploper... hey blondsteenbokje.... 2 dagen overtijd?!?!?!?

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ja maar vrijdag al negatief getest hoor. zal alleen nog kunnen als mijn cyclus nu toch ineens weer een keer 32 dagen is. we moeten even afwachten dus.

20. PinkieWinkie

16 sep 2007
    7
    0
    0
    jaja de race is ingezet en hopelijk met super geweldig nieuws bij de finish! Spannend en succes aan iedereen e! :D

Is echt wel moeilijk om er niet mee bezig te zijn vind ik .... :D

Deel Deze Pagina