Hey Hster, Even een vraagje; zie dat jij in ronde 15 zit, wanneer ben jij voor het eerst naar de ha gegaan om te testen of alles goed is? Gr. TM p.s. zie namelijk dat jij ook over de 30 bent en dat er steeds meer 30-gers komen leuk!
Ook wij willen graag een kindje. Mijn moedergevoelens spelen eigenlijk al jaren, maar ik kon geen leuke papa vinden. Gelukkig heb ik nu een hele lieve, leuke, fijne man die ook heel graag een kindje met mij wil. Ik merk wel dat de teleurstelling bij mij wat groter is als ik weer ongi wordt. Maar dat komt, denk ik, door het feit dat ik al zoooooooolang een beebje wil en mannie pas sinds kort.
Hallo Dames, Ik om ook weer eens effe kijken. Het is zo raar, het liefst zou ik zo vaak komen als maar kan, dan maak ik me gek en aan de andere kant niet om tocht te proberen zo nuchter mogelijk te blijven. Zeker omdat we nog niet zo lang bezig zijn. Dames, als je nerveurs en overtijd bent, ga testen, ik ben ook wel benieuwd. Heel veel succes en ik wacht in spanning met jullie mee. Krissa
nog een paar daagjes....! ik vind het wel spannend...wil er niet op hopen maar stiekem toch wel een klein beetje hihi
Die hoop en spanning komt toch weer tegen het einde van je cyclus, of je nou wilt of niet. Zolang je jezelf niet helemaal gek maakt is een eventuele teleurstelling meestal ook niet al te zwaar, maar dat lijkt me dan weer heel moeilijk als je al heel lang bezig bent. Wij zitten in ronde vier, dus nog vol goede moed en hoop.
ik zie dat je een miskraam hebt gehad bij 4 weken en 2 dagen. puur uit belangstelling: hoe weet je zo zeker dat het een miskraam was bij 4 weken en 2 dagen? had je al positief getest? ik dacht namelijk dat je pas na 4weken zou kunnen weten of je zwanger was
hoi hoi ik heb mij ook bij gevoegt eerste kindje wij zijn nu vanaf februari bezig en elke keer hoop je het weer nu ook weer ik was al weer 3 dagen overtijd maar jammer genoeg kwamen die duiveltjes erg jammer maar op naar de volgende ronde we zijn nog wel niet zo lang bezig maar toch nou voor iedereen die nog even moeten wachten hoop ik met jullie mee groetjes saro
Ja, 't is nogal een lang verhaal eigenlijk. Maar in 't kort: Ik heb eerder getest dan wat ik toen zei idd, maar die test was negatief. Maar een paar uur later verloor ik het vruchtje, vandaar dat die test negatief was. Er waren heel veel dingen die niet met elkaar klopten als ik gewoon ongie zou zijn. Wat ik verloor was absoluut geen ongie, die kwam pas later, maar niet op de normale tijd, en ik ben sinds de pilstop heel regelmatig. Ik werd daar heel onzeker van en ben naar de huisarts gegaan met het hele verhaal met de vraag of ik een miskraam had gehad. De huisarts heeft dat bevestigd.
ook wij zijn voor de eerste bezig, zijn volgende maand alweer een jaar bezig, zitten nu in ronde 8.....2 oktober NOD. hopelijk is het nu eens raak.
he dames we hopen binnenkort op allerlei roze! hihi als jullie begrijpen wat ik bedoel! Wat willen we graag hé! Gelukkig kunnen we met onze verhalen naar dit forum toe. Bij mij in de familie is er helemaal niemand die er van af weet.. Jaa behalve mijn man hihi! Dus je wilt zo graag eens met de verassing van het jaar komen opdraven! We hebben alles al klaar liggen.. De ehbo doos (eerste hulp bij oppassen) en allerlei kadootjes voor de opa's en oma's.. Het wordt hun eerste kleinkind! Dus ja.. misschien willen we te graag..